Gå til innhold

drømmen som gikk i oppfyllels


Gjest nueva vida
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest backsitter

Heisann!

 

Da har jeg bestemt meg for å tørre å bevege meg inn på dette forumet. Jeg kommer fra 20-30-forumet, men siden jeg nå har igjen 17,5 til Nådd hovedmål, vil jeg hit.

 

Livsstilsendring. Det er stikkordet. Like enkelt, som det er vanskelig.

Jeg har vært overvektig i mange år. Og drømmen om en slankere kropp og en sunnere hverdag har eksistert i like mange år. Før jul klarte jeg det. Jeg klarte å finne rytmen, som ga meg en jevn nedgang. Nesten 6 kilo frå september til jul. Ikke svimlende mye, men en god start.

På det tyngste veide jeg 97,2 kg. Noen av de kiloene forsvant fra høsten-13 til sommeren-14. Og i sommer veide jeg litt over 94 kilo. Da julen ringdes inn var jeg 88,2.

I julen fikk jeg som forventet en oppgang på ca 2 kilo. Januar ble ikke den måneden det skulle bli. Jeg har slitt med å finne tilbake til motivasjonen. Men jeg har gradvis trappet ned julekosen, og tatt av 0,6 kilo på disse tre ukene.

 

Nå har jeg bestemt meg for å ta skikkelig grep igjen. Og jeg vet at jeg kan, jeg har jo klart det før.

Utfordringen min er å holde ut over tid. Jeg må jobbe like mye mentalt, som fysisk. Noe som kanskje er gjengs for oss alle??

 

Litt mer om meg:

Lykkelig gift tobarnsmor, med hus, hjem og hage. En jobb jeg trives godt i, og en hverdag som er fylt av familielivets innhold. Skole på barna, jobb, møter, div fritidsaktiviteter osv. Et liv jeg trives veldig godt i💖 Men tiden er knapp og skal fordeles på mye. Men nå har jeg bestemt meg for å bruke mer av den tiden på meg selv. Og det vil jo gagne familien også, ikke sant?

Mine vitale mål er 1,7 på strømpelessen. Disse stakkars centimeterne drasser på 89,5 kilo, og det er jo i meste laget. Derfor er jeg her😊

Drømmen og målet er å komme under 72 kilo.

Men først konsentrerer jeg meg om første delmål som er å komme under 88 kilo.

Metoden jeg vil bruke er sunn hverdagsmat, mere trim og godteri kun lørdager.

Enkelt, hva??

 

Hvorfor vil jeg dette?

Det er vel ikke å stikke under en stol at det i stor grad handler om utseende. Så ærlig skal man vel være? En slankere kropp som vil kle både julekjolen og sommerkjolen bedre. En slankere kropp jeg vil like å se i speilet. En slankere kropp som jeg kan finne de klærne jeg vil til.

Men det handler også om helse.

Man leser om livsstilssykdommer grunnet overvekt. Noe jeg har særs lite lyst på, selvfølgelig. Det handler også om det mentale. Man blir ikke, iallefall ikke jeg, veldig lykkelig over å være mistilfreds over egen vekt. Man blir litt lei seg innimellom, man ser kanskje litt ned på seg selv. Selvbilde er liksom ikke på topp, og mestringsfølelsen hører fortiden til. Energi er noe andre har, jeg selv går på sparebluss innimellom. Det er en livsstil man ikke liker å være i.

Mestringsfølelsen kom tilbake i høst, det samme gjorde selvbilde. Jeg var tilfreds, glad og hadde mye mer energi enn før. Det var en digg følelse. Nå har ikke dette blitt borte ila en litt kjip januar, men det vil det bli om jeg ikke tar tak igjen.

Så nå er fortsettelsen igangâ—ï¸

Jeg vil rett og slett bli en bedre utgave av meg selv. Både for min egen helse, og ikke minst for å gi enda mer til dem jeg er glad i; mann og barn.

Også vil jeg rett og slett se bedre ut i bikini til sommeren, enn jeg har gjort de siste 10 årene!

 

Jepp, det var meg☺ï¸

 

Kanskje du vil være med meg?

 

Jeg vet jeg kommer til å klare dette, fordi jeg vil. Og jeg klarer dt jeg har bestemt meg for. Nettopp fordi jeg er sjefen i mitt liv. Jeg er min egen lykkesmed. Det er mine valg, og må skal jeg ta de riktige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Syns skikkelig synd på meg selv, og uka kjennes ut som en helvetesuke������������������������

Klarer liksom ikke å motivere til skikkelig innsats. Hvorfor er det sånn???

 

Syter inni hodet mitt. Føler meg sliten og deppa. Har bare lyst til å spise sjokkis og kjeks.

Jobber og jobber!! Finner ikke energi til å ut på en treningstur heller������

 

Jauda... Fortsetter det sånn, så bygger jeg ned alt. Både kroppen og mestringsfølelsen.

 

 

 

Nueva vida, det er noe skitt når man føler seg sånn! Men husker du Tine Melk sin reklame om Monsterbakken? Jeg fant en liten notis her en dag, med teksten som ble brukt, og jeg synes den illustrerer så godt den kampen vi ofte står i med oss selv i våre livsstilsendringsprosjekter:

 

Det er i motbakke det går oppover, sies det. Det er bare ljug! Det er i motbakke du må lengst ned. Til ditt eget grunnfjell av stahet og viljestyrke. hvor den tøffeste motstanderen er en stemme i hodet som ber deg bremse, stanse - gi deg. Det er i motbakke du må i kjelleren etter krefter. Hvor du taper hvis du ikke vinner over deg selv. Hvor du viser hva som bor i deg, hvem du er og hva du er laget av.

 

Selv om det går trått nå, så greier du dette. Fordi du vil! Fordi du er sjefen i ditt eget liv! Du har jobbet hardt for å komme dit du er nå, og du kommer deg ut av denne nedturen også. Fordi du hat guts!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det Tine-sitatet synes jeg er godt! Tror nok mange vil kjenne seg igjen i det.

 

Gikk litt opp i jula, men har klart å komme ned til samme vekt som før jul. Januar har vært slitsom, men er i gang igjen.

 

Stå på, Nueva vida! Vi er mange som heier på deg, og på hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig ser det ut til å løsne litt. Ned 1,2 kg denne uken. Stor forandring fra de siste ukene hvor det kun har vært 100 gr. Jeg har ikke hatt noen stor endring på kosten heller , litt mindre alkohol i helgen men så ble det jo kake istedenfor så gjenomsnittelig kcal på uken er nå ganske lik . Har trent litt mindre enn de forrigående ukene

 

Jeg tror det at kroppen har passert et vektplatå

 

Håper det går bedre med deg nå nueva vida. :)

Fa-mol du er virkelig flink til å sette ord på ting . :)

 

 

Ønsker alle en flott helg B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Heisann!!

 

Her fortsetter det i sloooow motion! Det går litt feil vei, og nå ligger jeg i influensa. Februar fortsetter som januar; sykdom (vannkopper, influensa, forkjølelse og omgangssyke...), småskader og generelt småamputert hverdag.

Jeg var ikke på velta mandag, og har heller ikke vært oppå siden. Har vært liggende, og ikke orket stort. Nå tenkte jeg jeg måtte innom å si "I'm alive"😆😆

 

Jeg kommer tilbake, nå blir det ullpledd, sofa og varm drikke😷😤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

 

Her fortsetter det i sloooow motion! Det går litt feil vei, og nå ligger jeg i influensa. Februar fortsetter som januar; sykdom (vannkopper, influensa, forkjølelse og omgangssyke...), småskader og generelt småamputert hverdag.

Jeg var ikke på velta mandag, og har heller ikke vært oppå siden. Har vært liggende, og ikke orket stort. Nå tenkte jeg jeg måtte innom å si "I'm alive"😆😆

 

Jeg kommer tilbake, nå blir det ullpledd, sofa og varm drikke😷😤

 

kjedelig når man får det ene etter det andre. Kroppen vinner ikke å bygge seg opp i mellom slagene så slapp av så mye du kan.

På sånne dager er det egenpleie som skal til. God bedring til deg og så får du komme styrket tilbake.

Men skal man se positivt på det å ligge på sofaen er at man har ro til å drive egenmotivasjon. jobbe litt med områder som er problematisk .

:) kos deg med pledd og god varm drikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

 

Her fortsetter det i sloooow motion! Det går litt feil vei, og nå ligger jeg i influensa. Februar fortsetter som januar; sykdom (vannkopper, influensa, forkjølelse og omgangssyke...), småskader og generelt småamputert hverdag.

Jeg var ikke på velta mandag, og har heller ikke vært oppå siden. Har vært liggende, og ikke orket stort. Nå tenkte jeg jeg måtte innom å si "I'm alive"😆😆

 

Jeg kommer tilbake, nå blir det ullpledd, sofa og varm drikke😷😤

Ha fokus på å bli frisk, og så får jobbinga med kiloa begynne igjen når kroppen er i vater igjen :) God bedring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta på mandag viste 99,2 :) Det vil seie 0,4 kg ned og 2,7 ned totalt :) Det går SAKTE nedover, men heldigvis rett vei. Men.... med denne farta blir det ingen bunad i konfirmasjonen dessverre :(

 

Har ikkje starta veka særleg bra heller. Har ete sjokolade, muffins og kanelsnurrar :angry:

 

Det positive: 3 turar på 4 dagar, til saman 4 timar turgåing :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ingen nedgang denne uken +200 gram men det var ventet og er fornøyd med at det ikke ble værre. 2 ganger med saltkjøtt og mensen fyller kroppen opp med vann . Satser på neste uke. Men det positive er inn 1.5 cm i midjen

 

Ellers er det greit å holde kcal inntaket har et par dager på rundt 1300 kcal men tror ikke det gjør noe når det ikke er hver dag.

I går kokte jeg 1 kg potet for mye... var liksom ikke småtteri for mye heller da...men da lagde vi potetkaker (lomper) De ble på 130 kcal pr stk og 2 stk med litt sirup ble greit kalorimessig og mettet godt.

Må prøve å finne ut om jeg kan erstatte melet med noe med mindre kalorier uten at det går utover smaken.

300g hvetemel nesten 1000 kcal ..

 

Blitt lite trim denne uken men blir en gåtur etterpå og i helgen skal vi passe barnebarna og da blir det fart kan jeg tenke meg.

Ønsker alle en flott helg B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg i denne tråden jeg. Nueva vida kjenner jeg fra tidligere tråder. Har holdt meg inne på 20-30, men tusler over til neste level :)/>

 

Kort om meg; 39 år (og ja mitt mål er å klare livsstilsendringen før fylte 40 år) I nov 14 bestemte jeg meg for at nok var nok, og min livsstilendring måtte begynne for alvor. Nå er det gått 4 mnd og kan ikke si at det går med lynets hastighet. Totalt 3,8 kg har jeg tatt av siden start. På en måte er det greit. Julen kom og det gikk ikke så bra sånn matinntakmessig. Og januar var tung. Jeg fungerer ikke slik at fra idag skal jeg leve sunt og trene masse. Jeg må endre i det små og det tar tid. Og ikke liker jeg å gå utenfor min komfortsone...akkurat det må jeg jobbe litt med. Men de 3,8 kg er borte for godt!!

Målet mitt er så nærme 75 kg som mulig. Det var det jeg veide før jeg fikk barn, og det er straks 15 år siden.

 

Veldig kjekt å følge flere på veien til en sunnere og lettere hverdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg i denne tråden jeg. Nueva vida kjenner jeg fra tidligere tråder. Har holdt meg inne på 20-30, men tusler over til neste level :)/>/>

 

Kort om meg; 39 år (og ja mitt mål er å klare livsstilsendringen før fylte 40 år) I nov 14 bestemte jeg meg for at nok var nok, og min livsstilendring måtte begynne for alvor. Nå er det gått 4 mnd og kan ikke si at det går med lynets hastighet. Totalt 3,8 kg har jeg tatt av siden start. På en måte er det greit. Julen kom og det gikk ikke så bra sånn matinntakmessig. Og januar var tung. Jeg fungerer ikke slik at fra idag skal jeg leve sunt og trene masse. Jeg må endre i det små og det tar tid. Og ikke liker jeg å gå utenfor min komfortsone...akkurat det må jeg jobbe litt med. Men de 3,8 kg er borte for godt!!

Målet mitt er så nærme 75 kg som mulig. Det var det jeg veide før jeg fikk barn, og det er straks 15 år siden.

 

Veldig kjekt å følge flere på veien til en sunnere og lettere hverdag!

 

koselig med flere på tråden og gratulere med å være ferdig med 20-30 kg gruppen.

jeg synes det er greit at det går sakte ned for da er de kg lagt bak meg og borte vekk er de. litt vanskelig å holde motivasjonen oppe når det stopper opp men plutselig så løsner det.

viktigst er å få til vaner som vil fungere senere.

mitt største problem er medisiner som gjør at jeg går opp rasende fort når jeg først går opp og de kg sitter som fy...

og så er det så vanskelig å klare å spise 1600 kcal i ukedagene, om jeg ikke skriver så blir det gjerne rundt 1000 kcal og det er i minste laget. enklere i helgene ja ...men det har noe med øl eller vin å gjøre.

lykke til vidre denne uken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Hei og hopp😊 (eller bare nesten hopp....)😂

 

Jeg er feberfri, ingen vondter, og er absolutt på bedringens vei etter influensaen. Men gubbendarius SÅÅÅ SLITEN!!! Trappa er liksom i meste laget🙀 Men jeg las at det var normalt etter influensa. Man er syk noen dager, og kan være sliten i opp til flere uker.

Men det fine er at det går over👌😊

 

Vektmessig, må jeg bare innrømme at jeg ikke har steget opp på noen vekt de to siste mandagene. Nå har jeg besemt meg for at denne binterferieuken, vil jeg bruke til, ja nettopp, feriere!!

Jeg har også bestemt meg for at nå skal jeg ta skikkelig tak!! Jeg har absolutt jobbet med egenmotivasjonen, bht!! Har tenkt og planlagt, og motivert meg selv!

 

Hilo70; det går riktig vei, hurra for det🎉

 

Bht; så flott å miste cm. Der ser man virkelig hvor viktig det er å måle cm, de kan nemmelig minke selv om kiloene ikke er like bevegelige (i rett retning). Husk på at et par hundregram kun kan være kroppens justeringer. Og mensen og saltkjøtt...day no more....

 

Sonar; så hyggeligðŸ˜ŠðŸ˜Šâ˜ºï¸ Velkommen hit!! Flott med nedgang siden november.

Komfortsonen, ja... Der sa du det!!! Det er nettopp det det handler om, at vo må kåmme oss utenfor den. Vi må tørre å utfordre oss selv, orke å kjenne litt smerte og ubehag, for det vil belønne seg. I komfortsonen min er det aaalt for mye sofa og god mat, og det er liksom ikke veldig lurt på sikt...

 

Ønsker alle en fin dag, og uke!

 

Jeg er med, dog noe redusert nå. Men I'll be back😂😂

 

Nå er det rundstykkebaking, og en liten rusletur etterpå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å ha deg tilbake nueva vida. Det er vanlig for kroppen å være sliten etter at imunforsvaret har kjempet i lang tid. Fint at influeensan er over og du er klar igjen.

:)

Det er så godt å se solen om dagene, lysere kvelder ogvarmere temperatur gjør det enklere å komme seg ut.

Her kjenner jeg at det blir en rolig dag , fortsatt sliten i kroppen etter å passet barnebarna i helga. Men veldig artig da. Glad vi har den muligheten til å ha de i ny og ne..

 

Ha en strålende uke vidre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Takk for det, bht😊

Det er vel ikke til å undres over, nei, men formen er faktisk bedre i dag enn i går. Så det går riktig veiðŸ‘ðŸ‘ðŸ‘

 

Sol, mildere vær, lysere ettermiddag👌☀ï¸Jeg elsker tiden vi er inne i nå. Når jeg tenker meg om, så er jeg veldig glad i alle årstider... Men følelsen av vår og nytt liv er fantastisk!!

 

I går ble det en liten gåtur på 5 km, i rolig tempo. Deilig å være ute i frisk luft. Men jeg må kjøpe meg broddet... Det er glatt.

 

Så fantastisk å bære bestemor💖 Jeg har selv foreldre og svigerforeldre som er flotte besteforeldre til mine barn, og det er fantastisk å se båndene som knyttesâ¤ï¸

 

Jeg har motivert meg til en skikkelig innsats fremover, så jeg gleder meg bare til kroppen er pr kasse igjen😊

 

Ha en fortsatt fin uke, og helg....snart...

 

Håper på vær og form, så kan vi reise opp i høgden og nyte skiføre🎿

Lenke til kommentar
Del på andre sider

99,6 og opp 400 gram denne veka😯 Har ikkje vore flink med maten, og siste dagane har det også blitt sjokolade sjølv om det er midt i veka😠 Har ikkje gitt opp, men syns det er tungt akkurat no.... Håper motivasjonen snur snart☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 100gram... tilbake til det å krypenedover. Men håper neste uke blir bedre ;) jeg har vært flink i helgene også men ..

Koser meg med å gå på vekten i løpet av dagen og den er ikke over 90 kg...etter matinntak og med klær ...små gleder.. :rolleyes:

Til helgen skal vi til Oslo å besøke datteren som bor der. Da blir det ikke noe skriving av matinntak men det skal gå bra.

 

Hilo70 sånn er det noen uker , det svinger litt opp og ned og noenganger spiser man mere enn man bør eller formye gotteri . Du får se på det sånn at dette er jo en livsstilendring og i hverdagen vil det komme slike dager, da er poenget at man ser forbi og fortsetter på vidre på den nye veien. Ingenting er ødelagt selv om man snubler litt imellom , ting tar bare litt lengre tid. Det som er viktig er å reise seg opp og ikke bli liggende :) lykke til med helgen og neste uke.

Foresten jeg har laget meg en regel om at skal jeg snavle noe så skal jeg hver gang drikke et glass vann først..

 

Koselig at du også blir med her Pastill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Heisann, og riktig god mandagsmorgen!

 

Det sies at det pr definisjon er vår, og i dag stemmer det med været. Varmegrader, blå himmel og sol. Bare ut å nyte!!

 

Velkommen til deg, pastill! Vi er gamle travere, som aldri gir opp drømmen og håpet🙌 Men vi er iallefall kommet et steg videre mtp skifte av forum. Hvordan ligger du an i løypa?

 

Hilo70: ikke mist motivasjonen, du har jo jobbet så hardt og fått til så mye! Når det er sagt, så er det vel normalt at litt av fokuset og motivasjonen dabber lav en periode, men da gjelder det å gjøre det beste ut av det. STÅ PÅðŸ‘ðŸ‘

 

Krypenedover, bht, er bedre enn oppover, tross alt. Men man vil jo ha resultater.

 

Jeg har gjort et vekthopp på 700 gram, og er nå over 90 kilo. Det har gått veldig trått, og med influensaen som prikken over i'en, ble det liksom skrinlagt all ting.

Nå ser jeg at det er 19 uker til sommerferie, så det gjelder å ta i et tak, skikkelig. En gang for alle!!

Har regnet uker, gram og kilo nå i morgentimene. Fridag og tekopp...da får man tenkt litt...

Jeg har bestemt meg får å sette meg som mål om 15 kg til sommeren. Det er et utfordrende mål, men jeg vet jeg kan hvis jeg vil. Det krever mot, viljestyrke, disiplin og motivasjon. Det krever at man takker nei til noe munnen løper i vann for, og det krever at man bryter seg ut på en treningstur, selv om hver fiber stritter imot.

Gevinsten er bedre selvbilde, mer energi, sprekere kropp og slankere kropp.

Jeg gleder meg aller mest til å bli ilettere og i bedre form, så jeg kan utvikle fjellturene mine! Nyte mer, og lengre turer sammen med familien.

Og gleder jeg meg til å føle meg fin🌸💖

 

De to siste månedene har vært preget av sykdom (dog småtteri, men energitappende), null trim og alt for lite fokus på maten. Og det er jo her essensen er; maten! Mat er kg, trening er gram...

Brødskivene er for tykke, majonestuben har for stort hull, og brunosten gjester som pålegg alt for ofte. Dette blir det kcal av. I tillegg er sjokoladeskålen alt for ofte fylt opp, og alt for ofte like fort tømt...

 

Nye mål, ny signatur, ny måned, ny årstid☀ï¸â›…ï¸â˜€ï¸

 

Ha en flotters uke, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt av et mål du har satt deg nueva vida MEN det er ingenting i veien for at du ikke skal klare det.

Vi skal nok følge deg på veien ned.

 

Med min vektnedgang skal jeg prøve meg på 11 kg til sommeren.

Jeg er veldig flink i hverdagen og det er lite utskeielser med gotteri og potetgull. (Bare jeg lar vær å begynne med den første biten) og skriver opp alt . Men fortsatt er det en snorklete vei nedover. Men det gjør ingenting og så lenge psyken ikke krangler på dette så er jo ned ned uansett.

I helgen var vi i Oslo og det ble litt gåing hit og dit. Både museum og teater besøk ble det rom til. Sånn matmessig gikk det vell helt greit. Spiste ikke mye mere frokost enn vanlig med unntak av søndagen da ble det en vaffel i tilegg. Men det ble no litt øl i løpet av dagen som nok drar opp ..så det var et vekthopp i morges men regner med at mye er vann.

Foresten ble det litt flaut i sikkerhetskontrollen for det pep overalt på meg og hoven kropp gjorde at jeg fikk ikke abv meg armbåndet og nesten ikke skoene....

Ønsker alle en flott slank uke :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pastill

Heisann, og riktig god mandagsmorgen!

 

 

Velkommen til deg, pastill! Vi er gamle travere, som aldri gir opp drømmen og håpet🙌 Men vi er iallefall kommet et steg videre mtp skifte av forum. Hvordan ligger du an i løypa?

 

 

 

Jeg har altfor langt igjen, så jeg blir nok her en god stund.. Var på en undesøkelse på sykehuset i dag, har i den forbindelse gått ned over 1 kg :P

Men den kommer nok på igjen nå som jeg kan spise....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Heisann!!

 

Bht: man gå spenstig ut innimellom💨⚡ï¸ðŸŽ† Og jeg vet at jeg kan, hvis jeg vil!!

Høres ut som du har hatt en fin Oslohelg, og da må man kanskje bare ha takhøyde for litt oppgang?!

 

Pastill: fint at du bil være med! Jada, veien er nok lang for flere av oss. Men vet du hva jeg gøeder meg mest til?? Å endelig gjøre det. Endelig bli ferdig.

Jeg har snakket og drømt om dette i flere år, og det er patetisk. Det er faktisk bare å gjøre det!!!

 

Jeg har hatt en fin uke, har til og med dristet meg på steptrening. Deilig!!!!

 

Ellers går det ganske ok med maten.

 

Jeg har bestemt meg for å koste på meg et gullmedlemsskap! Skal sette meg ned etterpåðŸ˜ðŸ‘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offisiell veiedag..ned 0,3 . Så nå er jeg nede på 88.5 kg jippi totalt 7.5 (eller 11.4 tilsammen)

Veldig fornøyd med vektnedgang denne uken.

Da er det bare 10,7 igjen til sommeren. Mål til sommerferien min 10.07

 

Har vært flink denne uken og ligger rundt 1500 kcal og siden jeg ikke veier kan det godt være at jeg egentlig ligger litt over men ikke så mye. Har begynt å få inn rutine på å spise noe mat til kvelds også.

Trener fast på mandagene en kombinasjon av styrke og yoga og så bruker jeg gå en tur på 1,5 t på onsdager. Denne uken fikk jeg ikke tid til det så jeg tok en jogge/gå tur med en gang jeg kom hjem :D og jeg er ingen jogger ..

 

Det kan være lurt med gullmedlemskap for den ekstra pushen nueva vida

Stepptrening er tøffe saker ..bra gjort.

 

Håper dere alle får en flott helg og ut å gå i finværet B) Godt for kropp og sjel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...