Gå til innhold

22 år, overvektig, og trenger slanke- venn!


Gjest SlanktilAugust
 Share

Anbefalte innlegg

I dag endte vekten på 81,6 kg, så her går det nedover :) Det er 0,4 kg ned fra forrige fredag. Jeg går og går og har fått masse skritt hver dag. Prøver å la bilen stå og gå hvis det er mulig, og skal prøve å unngå utskeielser som ødelegger fremover. Jeg håper snart 7 tallet kan dukke opp på vekten.

 

Hvordan har det gått med deg, etter at du fikk et overraskende resultat sist? Ønsker deg uansett en fin helg og håper at vekten din viser noe annet i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest SlanktilAugust

Det var jo veldig gode resultater!

Vekten var 82.00 i dag :)

Jeg fant ut at jeg spiste for mye knekkebrød og kornprodukter! Rett og slett!

Håper å være nede i 81 eller 80 neste uke :)

Håper helgen går bra for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo veldig gode resultater!

Vekten var 82.00 i dag :)/>

Jeg fant ut at jeg spiste for mye knekkebrød og kornprodukter! Rett og slett!

Håper å være nede i 81 eller 80 neste uke :)/>

Håper helgen går bra for deg :)/>

 

 

Stakk innom her en tur og du fikk meg til å lure på noe. Du sier du spiste for mye knekkebrød? Hvordan vet du det? Jeg spiser bare knekkebrød, skjønner du, bortsett fra middag, og lurer derfor på om det er skikkelig dumt. Et knekkebrød er jo 60 kcal, og derfor spiser jeg 3 av de, 3 ganger daglig uten pålegg. Knasker og fyller opp mye:-) Du fikk meg til å lure på om det egentlig er dumt... :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

Da var det ny fredag og veiedag. Jeg har gått opp og ned på vekten 10 ganger, men den endte på 81,4 kg uansett hvordan jeg sto på den. Jeg hadde håpet at det skulle være litt mindre for det er bare 0,2 kg ned siden forrige fredag. Jeg har gått en del denne uken, men har nok spist for mange kalorier. Jeg går på en ny uke med friskt mot og håper på bedre resultater neste fredag.

 

Nå begynner jeg å merke at jeg har gått ned på klærne. Jeg har tatt i bruk noen bukser som lenge var for trange og som har ligget langt nede i skapet mitt. :)/>

 

Håper du har hatt en bra slankeuke også.

 

Og til Wings, jeg tror ikke du skal være bekymret for å spise knekkebrød, så lenge du har kontroll på hvor mye du spiser. Det så litt lite variert ut å spise det 3 ganger om dagen, men du spiser sikkert andre ting i tillegg. Ser at du også ønsker å komme ned til 65 kg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SlanktilAugust

Hei! Vekten i da var hele 81, 5 kg :-D

Utrolig fornøyd med resultatet denne uken!

 

LIMA: Du har skikkelig fin fremgang! Det er veldig motiverende! Jeg lurte på noe: hvilke aktiviteter bruker du å finne på? Jeg trenger litt motivasjon utenom treningssalen.

 

Til deg wings: ang knekkebrødene! Det er nokk bare meg individuelt! Jeg er veldig glad i kornprodukter! I stedet for å spise kanskje en salat og variere kostholdet har jeg spist ganske ensidig! Jeg har tidligere hatt en mage som reagerer på for mye fiber. Min søster får også oppblåst og hard mage, hvis hun ikke varierer. Hun anbefalte meg å endre litt på vanene. Etter jeg begynte å spise litt mer variert er alt tilbake til normalt! Men dette er rett og slett noe jeg kjenner på, tror nokk ikke det er farlig for deg i det hele tatt hvis du ikke merker noe forskjell :)

Jeg har uansett tro på et variert kosthold! Så det er kanskje lurt å endre det hvis du føler det blir litt ensidig!

Andre enkle tips som man kan erstatte knekkebrødene med er jo en god salat! Masse godt grønt, med kanskje litt fetaost eller egg. Logg alt du kunne tenkt deg, så ser du jo hvor mye kcal det blir! Yoplait yoghurt med musli/nøttemix fra nøttefabrikken. Det er kjempegodt! Har jeg kanskje trent før frokost eller lunsj "adder" jeg en banan til!

Så kjekt du skriver her, er bare å hive deg på i tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

 

Det var et bra resultat og en halv kilo ned siden sist uke! Det går riktig vei.

 

Jeg har to barn og dermed ikke så mye tid til organisert trening. Jeg har en fast aktivitet og det er at jeg spiller tennis en gang i uken. Det er veldig gøy og føles ikke som trening, selv om jeg alltid er svett når jeg er ferdig.

 

Jeg trener også med Nintendo Wii og vi har flere treningsspill. Nå er jeg i gang med et treningsspill som heter Wii active og "30 days challenge". Det legger opp til øvelser i ca en halv time, to dager med trening og så en hviledag i til sammen 30 dager. Jeg har valgt det hardeste programmet og det hender at jeg blir ganske varm når jeg trener. Det er ikke som et helsestudio, men gir litt trening likevel. Vi har også et annet spill som heter Wii Fit som jeg har brukt. Det er litt lettere for meg å trene hjemme i stua.

 

Jeg og mannen min pleier å reise sammen med noen venner på en ukes sykkelferie. Det gjør at jeg må trene en del med sykkel, hvis ikke klarer jeg ikke å henge med de andre. Det gir også ekstra motivasjon til å gå ned i vekt, for kiloene synes ekstra godt i sykkeltøy. :)/>/> Vi har noen bilder av meg på sykkel som jeg ikke er særlig stolt av. Bare tanken gjør at jeg kan motstå de tøffeste fristelser :)

 

Ellers så elsker jeg Fibit Flex og har kommet over 10.000 skritt nesten hver dag siden jeg tok det på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

Da var det ny fredag og veiedag. Jeg har gått opp og ned på vekten 10 ganger, men den endte på 81,4 kg uansett hvordan jeg sto på den. Jeg hadde håpet at det skulle være litt mindre for det er bare 0,2 kg ned siden forrige fredag. Jeg har gått en del denne uken, men har nok spist for mange kalorier. Jeg går på en ny uke med friskt mot og håper på bedre resultater neste fredag.

 

Nå begynner jeg å merke at jeg har gått ned på klærne. Jeg har tatt i bruk noen bukser som lenge var for trange og som har ligget langt nede i skapet mitt. :)/>/>

 

Håper du har hatt en bra slankeuke også.

 

Og til Wings, jeg tror ikke du skal være bekymret for å spise knekkebrød, så lenge du har kontroll på hvor mye du spiser. Det så litt lite variert ut å spise det 3 ganger om dagen, men du spiser sikkert andre ting i tillegg. Ser at du også ønsker å komme ned til 65 kg :)/>

 

Takk for det, og du har helt rett, det er lite variert :huh:

 

Men jeg prøver å komme inn i diettmodus på nytt, og er livredd fo :) r å miste tellingen. Men ser at jeg må variere snart. Foreløpig er det helt greit:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Vekten i da var hele 81, 5 kg :-D

Utrolig fornøyd med resultatet denne uken!

 

LIMA: Du har skikkelig fin fremgang! Det er veldig motiverende! Jeg lurte på noe: hvilke aktiviteter bruker du å finne på? Jeg trenger litt motivasjon utenom treningssalen.

 

Til deg wings: ang knekkebrødene! Det er nokk bare meg individuelt! Jeg er veldig glad i kornprodukter! I stedet for å spise kanskje en salat og variere kostholdet har jeg spist ganske ensidig! Jeg har tidligere hatt en mage som reagerer på for mye fiber. Min søster får også oppblåst og hard mage, hvis hun ikke varierer. Hun anbefalte meg å endre litt på vanene. Etter jeg begynte å spise litt mer variert er alt tilbake til normalt! Men dette er rett og slett noe jeg kjenner på, tror nokk ikke det er farlig for deg i det hele tatt hvis du ikke merker noe forskjell :)/>

Jeg har uansett tro på et variert kosthold! Så det er kanskje lurt å endre det hvis du føler det blir litt ensidig!

Andre enkle tips som man kan erstatte knekkebrødene med er jo en god salat! Masse godt grønt, med kanskje litt fetaost eller egg. Logg alt du kunne tenkt deg, så ser du jo hvor mye kcal det blir! Yoplait yoghurt med musli/nøttemix fra nøttefabrikken. Det er kjempegodt! Har jeg kanskje trent før frokost eller lunsj "adder" jeg en banan til!

Så kjekt du skriver her, er bare å hive deg på i tråden :)/>

 

Tusen takk for råd.

Jeg er helt klart teit som eter disse knekkebrødene, men jeg er så livredd for å falle av lasset ;)

Men det skal snart bli en rettelse, og en salat med fetaost hørtes nydelig ut som kveldskos. Jeg elsker feta:-)

 

Takk for at jeg er velkommen her, jeg prøver å være aktiv overalt, og irriterer sikkert mange, men det er viktig for meg, så jeg håper på forståelse:-)

 

Riktig god helg :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag endte vekten også på 81,4 kg, så det har vært en uke uten noen nedgang i vekten. Jeg strever litt med matinntaket om dagen, og det er grunnen til at det ikke går nedover denne uken. Håper det har gått bedre med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SlanktilAugust

Hei Lima! Takk for gode tips! Jeg har faktisk Wii jeg også, brukte den mye før, men har faktisk glemt den av!! Det er jo veldig god trening! Så bra at du, mannen din og venner sykler i lag. Det er så bra å kunne ha sunne alternativer man kan dele med andre! Kjæresten min og jeg går mye tur i lag, og jeg setter pris på at han er med og tar et tak med meg!

Har også hørt at tennis er veldig godt for kondisjon, men det har jeg aldri prøvd før!

Jeg synes du er flink som klarer å i hvertfall holde deg på vekten! 😄 Hvordan strever du med matinntaket? Spiser du for mye eller for lite? Håper du er mer fornøyd på fredag!

 

Jeg har forresten vært i Gdansk fra onsdag til søndag. Og så glemte jeg å si i fra. Jeg var på vekten i dag tidlig, og vekten sa 83,6..

Men vi spiste jo der etter.

Motivasjonen er ikke på vei ned fordeom. Jeg har hatt en veldig stressende periode med 2 av 4 eksamen fullført i løpet av kort tid. Og jeg trengte litt "ferie", hehe.

Nå er det på an igjen med større mot og bedre innsats enn tidligere. Gleder meg til å høre om hvordan det går med deg på fredag!😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Slank til august.

 

I dag endte vekten min på 80,9 kg, så det er 0,5 kg ned siden sist uke. Jeg målte også midjemålet i dag og ser at jeg har mistet 9 cm rundt livet siden jeg startet! Det var overraskende mye og jeg skjønner hvorfor jeg merker det på bukser. Det var en hyggelig overraskelse på morgenen i dag.

 

Denne uken har jeg klart meg fint, men jeg strevde veldig forrige uke. Når jeg strever med kalorier, så spiser jeg for mye og feil mat. Jeg har kommet over 2000 kalorier mange ganger og da går jeg jo ikke ned i vekt. For eksempel er jeg veldig glad i nøtter og det er det ikke så lurt å spise for mye av når man slanker seg. Jeg har også vanskelig for å si nei til is, kaker og sjokolade når det settes foran meg, og det skjer ofte. Nå har jeg kommet meg gjennom 17. mai og enda gått ned, så jeg er uansett veldig fornøyd denne uken.

 

Det hørtes nydelig ut med en tur til Gdansk. Jeg skjønner at det er vanskelig å følge dietter når man er ute og reiser, jeg har jo ganske dårlig erfaring med det selv. Men veldig fint at du ikke mister motivasjonen. Det er så lett å gi opp når vekten går feil vei, men hvis man fortsetter så går jo vekten ned igjen.

 

Ønsker deg en fin uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SlanktilAugust

Hei Lima! Det var et veldig bra resultat! :) Jeg veide 82,2 kg i dag, så er selvfølgelig fornøyd med det selv!

Jeg forstår godt hva du mener! Det er ekstremt vanskelig å holde seg unna slik!

Men vi lærer jo litt mer når vi sprekker! Håper helgen og neste uke blir lettere for deg å komme gjennom!

Det er veldig vanskelig å reise og spise bra! Jeg kjenner også veldig på det å spise riktig i eksamensperioder! Det er virkelig ikke enkelt! Men nå har jeg min siste på tirsdag! Å det blir HERLIG!

Lykke til i uken som kommer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen.

 

:D I dag endte vekten på 79,7 kg! Jeg er kjempeglad over endelig å se 7 tallet først på vekten, og har svevet rundt i lykkerus hele morgenen. Det tallet har jeg ventet lenge på å se. Det er 1,2 kg ned siden forrige uke.

 

I uken som har gått har jeg syklet mer enn vanlig og også vært ute på joggetur. Vi reiser til Italia for å sykle en uke i morgen, og nå er jeg spesielt glad for de 7,7 kg som er blitt borte siden jeg startet. Det kommer til å bli en aktiv uke med masse forbrente kalorier. Et lite minus er at vi bor på et hotell som er veldig flinke med mat. De har store buffeter og mye utvalg i middager og desserter.

 

Det er helt riktig som du sier at vi lærer av de sprekkene vi har hatt. Nå er jeg veldig innstilt på at jeg ikke skal opp i 80 kg igjen, og det kommer til å bli største motivasjon i uken som kommer. Jeg skal prøve å være litt bevisst på matinntaket og så får vi se hvordan det går. Det er bare litt kronglete å ikke kunne veie seg og få servert all mat.

 

Ønsker deg en fin helg og lykke til i uken som kommer. Jeg får ikke

lagt inn vekt før på søndag i neste uke pga turen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SlanktilAugust

Hei Lima! Og gratulerer med å ha fått 7 tallet først på vekten 😄 det ef godt jobbet!

Jeg lå på 81,6 kg! Håper å se 7 tallet selv snart! Jeg merker jeg har vanskelig for å logge meg inn på forunet nesten hver fredag! Jeg fant nettopp ut at jeg ikke er logget inn selv om jeg har lagret passordet på siden. Fra nå av skal jeg ikke ha det lagret.

 

Det høres herlig ut med en aktiv ferie! Jeg tror du klarer å holde vekten! God tur, og kos deg masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest SlanktilAugust

Hei Lima! I dag var vekten på fantastiske 79.9! Fikk mye motivasjon når jeg hørte du fikk det så godt til! Selv om det er snevre 100 g fra 80 er jeg meget fornøyd! Hvordan gikk det med deg i ferie uken? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Da var jeg tilbake etter en kjempefin uke. Vekten stoppet på 79,8 kg i dag, men jeg veide meg mye senere på dagen enn jeg pleier så kanskje det hadde vært litt bedre å veie seg tidlig som jeg pleier? Hadde vel håpet på et bedre resultat etter mange mil på sykkel, men sånn ble det i dag. Det er 100 gram opp siden fredag i forrige uke. Så gøy at du også fikk se 7 tallet i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gitte-mamma

Hei :) Hiver meg på her dersom det er plass ;) Jeg er 30år og har gått opp vell 20 kg de siste ti årene. Synes det er superflaut og snakker ikke noe om det, vil heller ikke påvirke barna mine med å vise det for tydelig, vil bare vise at vi spiser sunt og trives med den vi er :) Men når er det nok.

Har et mål om å nå 47 kg men det er muligens noe urealistisk. 50 kg og jeg er super, super, super fornøyd ! :D

 

Synes det er utrolig vanskelig med kostholdscoren. Får den aldri over 7,4 uansett hva jeg gjør. Håper virkelig det kommer seg :D Jeg har meny 1.

 

Delmål 1 14.06.2015 = 70kg

 

Delmål 2 19.07.2015 = 67kg

 

Delmål 3 06.09.2015 =63kg

 

Delmål 4 18.10.2015 =60kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Hyggelig å se at du slenger deg med gitte-mamma. Det har ikke gått så fort med oss, men vi har gått ned sakte men sikkert siden vi startet. Jeg har gått ned 8 kg og har mistet 10 cm rundt livet. Så i stedet for å øke mer i vekt, så er jeg veldig fornøyd med at det stadig kryper nedover. Jeg er veldig glad for at jeg fant deg Slanktilaugust, det har hjulpet meg masse og jeg ser frem til å følge deg også gitte-mamma.

Det høres lite ut med et mål på 47 kg. Med min høyde hadde det vært uforsvarlig å veie så lite, men jeg antar at du er lavere enn meg.

 

I dag stoppet vekten på 79,5 kg. Det er 300 gram ned siden søndag og jeg er ikke helt fornøyd med det, men det ble nå sånn i dag.

 

Jeg har ikke vært så flink til å veie mat i det siste og da er det nok lett at jeg tar feil av vekten på det jeg spiser. Jeg skal prøve å legge inn litt ekstra innsats i å veie mat frem til juli måned, for da reiser vi på sommerferie. Det hadde vært ok å miste noen kilo til før det.

 

Hyggeligere er det at jeg har begynt å få en del kommentarer på at jeg har gått ned i vekt. Spesielt fra folk jeg ikke har sett på en stund. Jeg blir veldig glad og det gir ekstra motivasjon til å fortsette.

 

I dag har jeg fri og skal ut på en løpetur i det fine været. Ønsker dere en fin helg og lykke til i uken som kommer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SlanktilAugust

Hei! Det er bare å hive seg på med oss gitte- mamma!

Det er sant som Lima sier, vi går sakte men sikkert ned! Jeg var veldig motivert i begynnelsen, og en stund ble det vanskeligere når fristelsene vr store. Det har vært veldig godt å ha en slankeveninne!

 

Det var et veldig bra resultat, synes jeg Lima! Tross alt ikke en hel uke siden du logget!

Jeg veide 79,8 i dag også! Men jeg gikk mye ned sist uke så er fornøyd med vekten :)

 

Gleder meg til å høre hvordan det går med dere begge neste uke 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gitte-mamma

Hei, takk for at jeg fikk bli med :D Er kjempe takknemlig for dette er ikke noe noen vet (bortsett fra min kjære).

 

Dere er gode! Håper jeg kan være like flink som dere. Her har det og gått tregt med vekten. 300 gram i uken før sist innveiing (denne mandagen) 1 kg. Er ssååå happy :lol:

 

Jeg skjønner at 47 kg høres vannvittig lite ut, men nå er jeg bare 150 høy, så da skal lixom det være helt greit. Jeg får nå se om det er mulig i det hele tatt. Kommer jeg ned på 50 tallet skal ikke jeg klage! Hvertfall stoppet vekten denne uken på 69,6 kg. Er veldig spent på neste uke B)

 

Nå har jeg da og fått ordnet opp i score problemene min. Jeg lå visst inne med 0 calorier per dag, haha, og fikk da trekk på 2,4 poeng når jeg spiste :P

 

har dere foresten noen lure/bra tips til hvordan dere måler dere? Jeg får så opp og ned målinger på liv og hofte :blink:

 

Håper dere får en flott uke og flotte målinger. Jeg skal nå ta meg en kopp te og gå i sengen så slipper jeg å sitte å se på det forbaska kjøkkenskapet som uler etter å bli tømt for sjokolade, kjeks og alt annet som er godt :angry:

 

Gleder meg til å høre fra dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen.

I dag har jeg det litt travelt, så det blir bare en kort oppdatering. Vekten endte på 78,7 kg og det er 800 gram ned fra forrige fredag. Hyggelig å se deg Gitte-mamma og en kilo må du være fornøyd med. Håper du også har hatt en bra uke Slanktilaugust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SlanktilAugust

Hei Lima og gitte- mamma! Dere har hatt utrolig gode resultater sist uke! Det er kjempebra!

Jeg har vært på langhelg i Praha! Skulle oppdatere vekten på torsdag, men plutselig gikk tiden fra meg og jeg glemte av å registrere!

Vekten lå da på 79,4 og i dag lå jeg på 79,9!

Med tanke på all den gode maten og drikke, så er jeg fornøyd! Var redd jeg skulle ende opp på 8 tallet igjen!

Nå har vi ikke planer om flere utenlands turer i år, og det er nokk bare bra for vektnedgangen min!

Håper alt går bra med dere denne uken også, så "snakkes" vi på fredag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gitte-mamma

Hei Lima og SlanktilAugust :) Her går det veldig bra nå. Minus 1,1 kg ved siste veiing :) Har ikke helt gått opp for meg ennda. Men merker at det er litt mer jobb nå etterhvert enn det var i begynnelsen, for viljen alltså.

 

800 gram er jo veldig bra Lima! :) og 500gram opp etter en slik langhelg hadde jeg vært fornøyd med SlanktTilAugust. Det er jo flyst av fristelser og så må det være lov å kose seg synes nå jeg.

 

Jeg skal i selskap i kveld, med grilling og full pakke,+ det var sankthansfeiring i går og helgen kommer med stormskritt :wacko: Så må bare bite tenna sammen og prøve mitt beste.

 

Håper dere får en fortsatt fin uke, gleder meg til å høre fra dere igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg er på besøk og har så vidt begynt på ferien. Det er litt vanskelig å følge opp slanking når vi griller og spiser softis, men jeg skriver ned alt og prøver å holde meg innenfor kaloriene som jeg skal ha likevel. Jeg har lånt en vekt i dag og den viste 78,5 kg, det er 200 gram ned siden forrige uke. Vekter viser ikke alltid det samme, men jeg håper det er noenlunde rett likevel.

 

Du har jo et kjempebra resultat denne uken gitte-mamma, 1,1 kg er godt jobbet. Hvordan har det gått med deg SlanktilAugust?

 

Jeg kommer til å få noen tøffe uker når det gjelder mat fremover, men håper at jeg klarer å holde fokus. Ønsker dere en fin uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SlanktilAugust

Hei Lima og gitte-mamma!

Hørtes ut som gode resultater for dere denne uken!

Og forstår godt at dere er litt bekymret for vekten nå i sommer med mer fest og grilling. Jeg kjenner veldig på det jeg også!

Jeg har også ferie og hadde ikke vekt tilgjengelig i går, så jeg veide meg i dag tidlig. Jeg har gått litt opp denne gangen også med 300 gram.

Vi har grillet mye denne uken, og selv om jeg har vært mye i aktivitet,, så er det ikke så enkelt å bestemme over måltidene når det er fint vær og alle vil ha grillmat! Da kjenner jeg at jeg blir litt svak og ikke klarer å stå imot selv om jeg burde valgt å spise noe annet!

 

Jeg kjenner det blir enklere og enklere å velge usunt når jeg har vært en del i utlandet og spist det jeg "ikke har lov til". Og at dette fortsetter litt hjemme.

 

Men jeg skal melde meg på kurs igjen, i august! Da blir det ikke nettkurs, men et der jeg har en veileder og alle må veie seg samtidig!

Jeg har jo innsett at jeg ikke kommer til å nå mitt mål om å bli slank til august. Det har fristet å nesten prøve å ta enklere utveier for å gå ned i vekt, som forever living sin C9 og FIT program. Og det har jeg slått vekk like fort, fordi de nettopp ER enkle alternativ for å gå ned, men man går jo ofte mer opp igjen! Det er jo en grunn til at så mange holder vekten man går ned med grete roede!

 

Jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal gå mer opp i vekt nå! Jeg har vært så opp og ned, i steder for å ha en jevn nedgang! Det trenger jo ikke være slik at jeg må ned 1kg hver uke! Mitt mål blir nå å være nede i 60-65 kg i løpet av inngangen til 2016 :)

 

Håper det går bra med dere denne uken, og at den ikke byr på for mange utfordringer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...