Gå til innhold

22 år, overvektig, og trenger slanke- venn!


Gjest SlanktilAugust
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Hilde en

Godt nytt år!

 

Ble noen kilo i julen her også, men er straks tilbake på null igjen. Ble mye av mangt i jula, så godt å komme tilbake til hverdagen igjen.

Jeg skal heller ikke gå kurs denne runden, har gått på kurs siden oktober 2014, men registrer mat og trening. hvis jeg ikke gjør det "går det ått skogen".

 

Satser på å bli kvitt 4 kg fram mot påske. Håper det går bra.....

 

Ha en finfin uke!

 

Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei.

 

Så flink du har vært slanktilaugst,71,9 kg er et veldig bra resultat. Du har virkelig gjort en bra innsats. Jeg fikk ikke veiet meg på lørdag fordi vi reiste bort i helgen, men i dag endte vekten på 79,7 kg. Det er 0,7 kg ned og da er jeg i gang. Fint å se at du også er her Hilde en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde en

Hello.

Ahhhhhh, vi har vært borte i helga. Fått all mat å drikke servert.... Har gått opp (ikke overraskende) 0,6 kg! Fysj. Jeg veier meg mandag, men vurderer å skifte til onsdag. Da rekker man kanskje å "få bort helga".

 

Drikker vann og teller kalorier. Får håpe det hjelper!

Ha en finfin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SlanktilAugust

Hei😊 Jeg rakk ikke å gå på vekten i går morges, siden jeg forsåv meg til skolen🙈

Vekten i dag sa 70,6! Og jeg er veldig fornøyd med det! Jeg har nå jobbet så utrolig hardt med kostholdet mitt! Siden jeg merker det er hardere og hardere å gå ned! Jeg hadde godt av en pause i eksamensperioden og julen!

Jeg håper på å se 6 tallet først på vekten, neste uke! Men jeg vet ikke hvordan det kommer til å bli, siden jeg skal i familieselskap på fredag, og "ut på byen" på lørdag! Håper ikke alkoholen påvirker vekten for mye!

Men jeg synes vi har lov til å unne oss noe her og der! Dette er jo tross alt mer en livsstilsendring enn det er en diett!

 

Målet har hele tiden vært å nå 65 kg! Nå er det bare 5,6 kg igjen til jeg når det😄

 

Så bra at det går fremover med deg Lima, du er flink! :)

Onsdag kan være en god dag å veie seg på Hilde en! Det kan godt være at du har spist for salt mat som binder seg! Det forsvinner som regel etter 2-3 dager, så da er onsdagen veldig grei å veie seg på! Jeg merker selv at vekten min bruker å "stå stilt" i fra tir-søn, så "slipper" det på man eller tir :)

 

Dere får ha en fin uke fremover 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SlanktilAugust

Jeg hadde visst gått litt opp i helgen! Vekten sa 71,1 kg:) jeg har ikke turt å ha vært på vekten fordi jeg har vært engstelig for resultatet!

Men det var ikke såå ille:)

Hvordan går det med dere andre?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Det skjer så mye i helgene, så lørdag er en dårlig veiedag for meg. Men i dag fikk jeg veiet og nå veier jeg 78,9 kg, det er 0,8 kg ned siden sist. Jeg strever litt, men det går nedover likevel så jeg gjør nok noe riktig. Tenk at du snart er på 60 tallet Slanktilaugust! Og vi som begynte på nesten samme vekt, du har vært flink til å stå på. Ønsker dere en fin uke og tror jeg får prøve å logge på mandager fremover istedet. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt en skikkelig runde med forkjølelse og har ligget rett ut den siste uka. I dag endte vekten på 78.2 kg. Det er 0,7 kg ned siden sist, men ikke så bra siden det har gått to uker. Håper å komme forbi 78 tallet til neste gang. Bra resultat Hilde en, håper du kommer ned på 80 tallet til neste gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Æ e så ultralite motivertâ˜ºï¸ Har hatt Vinterferi å spist mye av mangt. Endel aktivitet, men ikke så mye som ønsket. Spent på vekta på onsdag..... Hvordan er d med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde en

NY GIV.

Har heldigvis ikke gått opp så nye (0,5 kg) og idag har jeg registrert maten min og ikke falt for fristelsen å kaste med på sofaen å lage stoooor kveldsmat. Jeg elsker kveldsmat, og vet at hvis jeg holder meg til knekkebrød, yogurt og smoothies så går det meget bedre! Så da prøver vi det nå fram mot påske. Har vinklubb med tapas imorgen...... Tror jeg tar med noe kalorifattig snacks og ei flaske farris til vinen. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...