Gå til innhold

Februardagbok


Gjest morena
 Share

Anbefalte innlegg

Det er vel ingen grunn til å slutte nå. Det nye året har så vidt begynt - men del føles også som en liten evighet siden.

 

Jeg har oppnådd mye i januar - og er fornøyd. Prosjekt "vektnedgang" fortsetter nå for full guffe. Og jeg skal snart rapportere inn vekt.

Jeg veier meg hver dag nå. Det kan svinge nesten 2 kg på en uke - og det er jo helt sprøtt. Men jeg må rett og slett finne ut hva det er som skjer... Om det er noe tydelig mønster i dette...?

 

Ønsker alle som titter innom en fin februar. Det går mot lysere og lettere tider! B)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du bør slutte å veie deg så ofte :P Når du veier så ofte, så blir det fort veldig mye spekulering og unødig stress.

 

Jeg er vel ikke den rette til å si det egentlig... Som har vært veldig avhengig av badevekten... Men nå har jeg faktisk ikke veid meg på ca 3 uker. Og det går utrolig bra. Jeg skal forsøke å veie meg bare en gang i måneden, litt for å få et litt mer langsiktig perspektiv, og for å ikke kjenne så mye på at vekta påvirker humøret fra dag til dag. Det føles veldig befriende å ikke gå på den vekta hele tiden. Slapper litt mer av på en måte. Så må jeg liksom bare stole på at det jeg gjør er riktig. At jeg spiser og trener passe mye. Men om det virker... Ja, det får jeg se 1. mars :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...