Gå til innhold

Fra For deg som skal ned 20 - 30 kilo til For deg som skal ned 10 - 20 kilo


Anbefalte innlegg

Hei på dei,

 

Etter mye anonym aktivitet her på forumet, tenkte jeg at jeg skulle opprette min egen tråd. Jeg har daglig vært innom og lest deres innlegg, og det har vært veldig inspirerende. Har aldri drista meg til å delta, men nå er det virkelig på tide så da hopper jeg like gjerne i det og oppretter en egen tråd.

 

Ut fra emnetittelen er det sikkert lett å forstå at jeg har gått ned noen kg, og at det fremdeles er mange å ta av. Helt presist så har jeg gått ned 7,8 kg siden i midten av september 2014, og har 17,4 kg igjen til jeg når DRØMMEVEKTA. Jeg synes det går så sakte, men det er kanskje da man greier å holde seg der?

 

Er det flere som hadde 20-30 kg å ta av, men som nå har BARE 10-20 kg som skal bort? Hvordan holder dere oppe motivasjonen? Hvordan går det? Kan vi støtte hverandre på noen måte?

 

Veldig spent på å høre fra deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann :rolleyes:

jeg slenger meg gjerne med her også,kan ikke få nok motivasjon til å slite meg ned til ca 70kg B)

Du har jo vært og er superflink :rolleyes::rolleyes:

 

jeg er i femtiårene,er mamma,mormor og hjelpepleier.dette var nesten i telegrafstil hehe.

 

har vært en jojo slanker i maaaange år,men nå har jeg endelig fått det inn at jeg må trene også :huh:

 

I min alder går man langt på mila matmessig,så jeg har med hjelp fra kyndige personer lagt meg på ca 1400kcal daglig.jeg kjenner at det er nok.

 

Håper vi skrives snart :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trivelig å høre fra deg #nissemora :rolleyes:

 

Det er bare å hente motivasjon fra de stedene man kan, det trenger i alle fall jeg.

 

Det blir interessant å høre hvordan det går med deg. Du har satt deg klare mål ;) Går du på kurs eller gjør du dette på egenhånd? Hvilke treningsformer benytter du deg av?

 

Jeg er selv 34 år, har en sønn på 2,5 år, mann, hus. You name it ;) Noen vil kanskje påstå at jeg lever et såkalt A4-liv, og jeg protesterer ikke. Men trives med det. Om vektproblemene mine er en del av A4-livet, eller om det er det som er utenfor boksen, vet jeg ikke :blink: Uansett så har jeg et stort ønske om å få kontroll på disse kiloene.

 

Håper å høre fra deg igjen :D Og også alle andre som trenger litt motivasjon :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen :rolleyes:

vekta mi går sakte,men riktige vei dvs nedover

nå er det 85kg blank.

 

Har trenet en del den siste tiden,men så kom det noen basiller som våre kjære barnebarn delte med oss,det var nok av dem på barnehage og skole

så da kunne jo vi få noen også B)

Så formen har ikke vært akkurat på topp siste dagene.SNUFS ATSJOOOO...

 

Jeg trener hjemme,jeg har det meste som trengs,men en ekstra porsjon tiltak er jo bra også,det hjelper nå kjenner jeg.

 

God uke videre Marianne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere. Jeg startet på Roede nettkurs på mandag og skal ned 15-20 kilo. Jeg har slanket meg mange ganger med mange forskjellige slags metoder, men er nå igjen tilbake på "topp" :( Jeg meldte meg på denne gangen fordi jeg kan ikke gi opp. Unnskyldningen om at det ikke er noe vits - jeg går jo bare opp igjen - den er brukt opp. Jeg vet hva som skal gjøres, men jeg klarer det ikke på egenhånd. Første uken har vært grei - skal veie meg på mandag. Har jo ført opp hva jeg spiser i ujevne mellomrom i mange år, men nå er jeg altså der igjen. I går og på onsdag følte jeg at jeg var på rehab!! Hadde lyst på alt mulig jeg ikke kan spise. Og nå er det helg - utfordring. Men jeg gir meg altså ikke. Jeg skal klare det og vi skal klare det sammen :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott å høre at vekta går nedover #nissemora :D Men kjedelig med sykdom. Det vet jeg alt om... God bedring, og stå på videre ;)

 

Hyggelig å høre fra deg #Cooper2015 :D . Jeg kjenner meg godt igjen i det du skriver. Har også forsøkt en del metoder, men har innsett at GR-metoden og mat fungerer best i det lange løp. Blir spennende å høre hvordan det går med deg. Ønsker deg masse lykke til. Stå på! Og selvfølgelig klarer du det :D

 

Jeg selv gikk ikke ned denne uka. Var 92,4 som sist uke :wacko: Men her må det bare skjerpings til !!

 

Ha ei god helg begge to og alle andre som dumper innom :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo :rolleyes:

ja forkjølelsen er borte,men den var seig til å bli kvitt helt, vekta gikk opp 0,5kg. :mellow:

det er så lett å putte inn noe når man føler seg utkjørt,trøster seg litt på en måte. :unsure:

 

Så nå er det bare å spise med vett og trene det som man klarer.

Begynner å jobbe litt til uka,opptrening etter operasjon går greit,men alt tar tid.

Nå går det mot vår,snart ihvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...