Gå til innhold

10kg til sommeren (juli)


Anbefalte innlegg

  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Livsstilsendring er sannelig ikke bare enkelt. Stort sett går det greit, med små opp- og nedturer innimellom. Men når så verden vender vrangsia ut, hva skjer da? Jo, da stuper en plutselig tilbake i gamle og kjente reaksjonsmønstre, fullstendig uten å tenke seg om. Når en så får hodet over vann igjen har selvfølgelig vekten gjort et byks opp. Men nå er jeg klar over hva som har skjedd, og er tilbake på sporet igjen, klar til å slåss mot kiloene på nytt. :) Vekt i dag er ikke morsomt å rapportere, det ble opp 0,9 kilo. Surt, men sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kikk: START 100,8 NÅ: 99,2 TAP: 0 MÅL: 90,8 GJENSTÅR: 8,4 VEIEDAG: tirsdag

L1: START 92,6 NÅ: 92,8 TAP: 0 MÅL: 82,6 GJENSTÅR: 10,2 VEIEDAG: fredag

Fa-mol: START 89,1 NÅ: 90 TAP: +0,9 MÅL: 79,1 GJENSTÅR: 10,9 VEIEDAG: onsdag

forandringer: START 78,6 NÅ: 78,6 TAP: 0 MÅL: 68,6 GJENSTÅR: 10 VEIEDAG: fredag

Detti-får-je-tæl START 94,2 NÅ: 92,2 TAP: -1,5 MÅL: 84,2 GJENSTÅR: 8 VEIEDAG: tirsdag

Reina START 102,7 NÅ: 103 TAP: 0 MÅL: 92,7 GJENSTÅR: 10,3 VEIEDAG: onsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Detti-får-je-tæl

Hei,

 

ser dere er godt igang men kan jeg bli med?

Jeg har veiedag på torsdager, og vekten idag er 90,2.

 

Bare bli med du Tuva76 :)

Kikk legger deg nok til neste gang! Lykke til :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Detti-får-je-tæl

Endelig nedover:)

Vekt i dag 78.0

 

Så BRA Forandringer!

Noen dager er det så IRRITERENDE tungt.... Fredag og lørdag gjorde jeg nesten ALT galt :angry:/> Jeg startet med å spise et par usunne ting. Så kom følelsen av at ALT var mislykket. (Her kunne jeg egentlig bare reist meg opp igjen og tenkt "pytt, pytt- det var bare et lite feilgrep")

MEN ISTEDET straffer jeg meg selv med å FORTSETTE! Jeg dyttet innpå alt jeg kom over og ødela enda mer. GRRR :angry:/>

Men, men... I DAG ER DET FOKUS IGJEN!!! Etter å ha sanket litt trimpoeng, er det rart hvordan innstillingen snus. Det er bare å HEIE SEG SELV FRAMOVER :D/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kikk: START 100,8 NÅ: 99,6 TAP: +0,4 MÅL: 90,8 GJENSTÅR: 8,8 VEIEDAG: tirsdag

L1: START 92,6 NÅ: 92,8 TAP: 0 MÅL: 82,6 GJENSTÅR: 10,2 VEIEDAG: fredag

Fa-mol: START 89,1 NÅ: 90 TAP: 0,9 MÅL: 79,1 GJENSTÅR: 10,9 VEIEDAG: onsdag

forandringer: START 78,6 NÅ: 78 TAP: -0,6 MÅL: 68,6 GJENSTÅR: 9,4 VEIEDAG: fredag

Detti-får-je-tæl START 94,2 NÅ: 92,2 TAP: -1,5 MÅL: 84,2 GJENSTÅR: 8 VEIEDAG: tirsdag

Reina START 102,7 NÅ: 103 TAP: 0 MÅL: 92,7 GJENSTÅR: 10,3 VEIEDAG: onsdag

Tuva76 START 90,2 NÅ: 90,2 TAP: 0 MÅL: 80,2 GJENSTÅR: 10 VEIEDAG: torsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.... og så FLINK DU ER som har holdt på så lenge og IKKE GIR DEG :)/>/>

 

takk for det, men det er jo egentlig håpløst når jeg har holdt på så lenge og ikke går ned. Jeg har jo ikke akkurat gjort noe helhjertet forsøk, men fra helgen er det full skjerpings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kikk: START 100,8 NÅ: 99,8 TAP: 1 MÅL: 90,8 GJENSTÅR: 9 VEIEDAG: tirsdag

L1: START 92,6 NÅ: 92,8 TAP: +0,2 MÅL: 82,6 GJENSTÅR: 10,2 VEIEDAG: fredag

Fa-mol: START 89,1 NÅ: 89,8 TAP: +0,7 MÅL: 79,1 GJENSTÅR: 10,7 VEIEDAG: onsdag

forandringer: START 78,6 NÅ: 78 TAP: 0,6 MÅL: 68,6 GJENSTÅR: 9,4 VEIEDAG: fredag

Detti-får-je-tæl START 94,2 NÅ: 91,7 TAP: 2,5 MÅL: 84,2 GJENSTÅR: 7,5 VEIEDAG: tirsdag

Reina START 102,7 NÅ: 102,5 TAP: 0,2 MÅL: 92,7 GJENSTÅR: 9,8 VEIEDAG: onsdag

Tuva76 START 90,2 NÅ: 90,2 TAP: 0 MÅL: 80,2 GJENSTÅR: 10 VEIEDAG: torsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fa-mol

Jeg har jo ikke akkurat gjort noe helhjertet forsøk, men fra helgen er det full skjerpings

Kikk, du har kommet langt på vei når du innser og innrømmer at du ikke har vært helhjertet med! Jeg er overbevist om at du greier det, denne gangen!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Detti-får-je-tæl

takk for det, men det er jo egentlig håpløst når jeg har holdt på så lenge og ikke går ned. Jeg har jo ikke akkurat gjort noe helhjertet forsøk, men fra helgen er det full skjerpings

 

...Men tenk for noen resultater du kan oppnå når du går HELHJERTET inn for det da :D/>

Jeg meldte meg på et Maxi-kurs for en mnd. siden. Det begynner først på tirsdag i neste uke.

Så langt har jeg bare fulgt Roede-metoden ganske slavisk; med 1600 kcal og 1,5 trimpoeng om dagen. Det virker jo :rolleyes:/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ettermiddag :)/>/> Må komme i gang på ordentlig igjen !!! En måte å gjøre det på er å "joine" denne tråden - dersom det ok for dere ? Hadde en flott høst, der tråden "Ned 10 kg til jul" var en stor inspirasjon :)/>/> Så kom jula...og tiden siden da har vært en eneste berg og dalbane :(/>/> Vekta varierer fra uke til uke med nesten 1.5 kg, og nå er den nesten på høyden med nyttår; altså 2.5 kg mer enn før jul...Har tatt tak igjen - og satser med friskt mot fram mot sommeren !

Starter i dag med 88.0 kg - og gleder meg faktisk til neste veiedag, den 16.03. :D/>/>

 

Ønsker alle en riktig god uke !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ettermiddag :)/> Må komme i gang på ordentlig igjen !!! En måte å gjøre det på er å "joine" denne tråden - dersom det ok for dere ? Hadde en flott høst, der tråden "Ned 10 kg til jul" var en stor inspirasjon :)/> Så kom jula...og tiden siden da har vært en eneste berg og dalbane :(/> Vekta varierer fra uke til uke med nesten 1.5 kg, og nå er den nesten på høyden med nyttår; altså 2.5 kg mer enn før jul...Har tatt tak igjen - og satser med friskt mot fram mot sommeren !

Starter i dag med 88.0 kg - og gleder meg fatisk til neste veiedag, den 16.03. :D/>

 

Ønsker alle en riktig god uke !!

 

velkommen tilbake. Jeg har ført deg inn i skjemaet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...