Gå til innhold

2015 -25 kg ned!


Anbefalte innlegg

Fredag, god følelse, sol og vår!

Lykkefølelse.

 

har plan om langtrening enten på sykkel eller på beina i løpet av helgen.

Er så støl etter gårsdagens bein-trening, og det er en deilig følelse.

Liker ikke følelsen av hjertebank eller hva jeg skal kalle det. Føles som det er noe feil, men håper det går over.

 

God salat til lunsj idag - fornøyd med at jeg har begynt å planlegge og ha med egen mat. Så mye bedre enn hva jeg ellers spiser, og slettes ikke mye styr å få til.

 

Ingen festligheter eller planlagte utskeielser i helgen, så går hardt inn for å se 87 tallet neste uke :)

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Helgen gikk .... ikke så bra som jeg håpet. Det var altfor mye smågodt i huset, og jeg klarte ikke ligge unna.

Men fikk meg en nesten 2 timers sykkeltur på lørdag, og litt styrke på søndag. Igår løp jeg intervaller + litt styrke.

Merker at jeg må komme inn i styrkeprogrammet igjen, for nå blir det litt nå og da av det jeg har lyst til.

Vurderer litt en sånn nett-pt som kan sette sammen nytt program til meg.... men så er det sommer og sol (snart) og da har jeg kanskje mer lyst til å trene ute enn inne... så kanskje bruke den boka jeg har frem til høsten og heller melde meg på da.

 

Litt bekymret om jeg er på 87 tallet, helst lavt på 87 på torsdag.

Tror det ikke før jeg får se det ihvertfall.

Vet liksom ikke hva jeg kan gjøre heller, annet enn å sulte meg... og det ser jeg ikke noe poeng med :)

 

Salat til lunsj idag da, og resten av uka også... Får bare jobbe på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår tok jeg et bilde av meg selv i bare undertøyet...

Det var skikkelig rart å se, for det jeg ser på bildet mot hvordan jeg tenker at jeg ser ut stemmer ikke overens!

 

Jeg har et motivasjonsbilde på Lifesum-appen min etter at jeg var ferdig med GR for 2 år siden. Vekta var vel 88kg, men jeg følte meg ganske slank og fin...(ja ja 88 kg og slank og fin henger vel ikke helt sammen), men når jeg sammenlignet med gårsdagens bilde, er jeg jo slankere nå enn på det gamle bildet!

Vekta er den samme, men jeg har trent mye mer styrke, og ser jo at kroppen er annerledes.

 

Så et to år gammelt motivasjonsbilde måtte byttes ut med nytt!

Så deilig følelse, på en rar måte... for jeg føler meg jo ikke like fornøyd nå som jeg gjorde da...

Vet ikke helt hvorfor,men jeg har vel satt meg et mye høyere mål enn sist. Sist var målet 85 kilo... nå er det 70. Så jeg har bare såvidt startet.

 

Tenker nå at jeg skal ta et nytt bilde hver mnd, for å se fremgang. Og det gøye må jo være at jeg må bytte ut dagens bilde litt oftere nå... og jeg er forbi det bildet jeg så lenge har hatt som motivasjon.

 

Viktig å glede seg over fremgangen, og få nye ting som motiverer.

 

Mitt delmål nr 1 var 10 kilo innen sydentur i april. Det ser jeg at ikke vil gå. Men det betyr jo ikke at jeg har feilet! Jeg har jo gått ned 7,5kg. Så om jeg klarer 8 kilo er det, jo 80% måloppnåelse.

 

Delmål nr 2 er 15 kilo innen september. Og det var egentlig "bare" 5 kilo fra april til september. Nå blir det 7kg, for mener fremdeles at det kan gå!

 

Hovedmålet er 25 kilo innen nyttårsaften. Så det betyr 10 kilo fra september og ut året. Her skal det sies at alt fra 15 kilo og mer er jo helt fantastisk å få til i løpet av et år, så om jeg må bruke 2016 også på å nå hovedmålet, så er det greit. For det er en helt ny meg nå, ei som trener, spiser sunt, tar fornuftige valg, feiler - men reiser seg igjen.

 

Jeg kan - jeg vil - jeg skal!

 

Dagens motivasjons-pep til meg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag: Ned 0,2kg, totalt 7,7kg. Ny vekt 87,8kg

Midjemål 85cm.

 

Jeg er fornøyd jeg. Satser på 300 gram neste uke så klarte jeg ikke delmålet mitt helt, men klarte 8 kilo. Og det er ikke så verst!

 

Igår løp/gikk/gjennomførte jeg en mil på mølla. Slitsomt, men fornøyd etterpå. Det er den godfølelsen etterpå som er viktig å huske.

Det er pes i en time, men etterpå er det nydelig.

Og etterhvert blir kanskje treninga bedre og bedre også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke veldig flink i helgene altså...

Eller dvs... jeg er jo flinkere enn jeg noengang har vært, så jeg er jo en bedre meg, men jeg faller for fristelser...

Når skal sjokoladesuget egentlig gi seg?

 

Men fikk syklet 16 km i strålende sol. Det føltes både lett og deilig, og 600kcal forsvant i løpet av turen.

Deilig med vår, og vært mye ute med ungene også. Så det blir mye mer hverdagstrim også.

Men det blir litt snop... Litt sånn stygg fråtsing, der hele handa er nede i godteskåla og trøkker i seg. Igjen - det er jo mye mindre enn jeg trøkka i meg før... men likevel blir det noen kalorier.

 

Turte ikke veie meg idag, men håper noen sunne dager nå frem til torsdag gir meg enda en liten nedgang denne uken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny barriere brutt - vært på sykkeltur med samboeren.

Han er sånn ivrig syklist som du ser langs E18, Birken, i skog og på fjell. Igår hadde han ordnet barnevakt, så vi skulle på sykkeldate i skogen.

 

Det gikk kjempefint først, for det var grusvei... selv om det var bratt. Men så bare det inn på skogsstier, og det var søle og snø og bratt opp og bratt og steinete ned. Det gikk ikke fort, men forbrant 850kcal på 1,5 time ute, og jeg koste meg jo på et vis sammen med han. Han ble jo knapt svett, og syns nok det gikk vel sakte... men sånn er det om han skal sykle på sånne stier med meg :)

 

Så nå har jeg syklet mer i år enn jeg har gjort på flere år...

Det sier jo litt.

Men liker treningsformen godt, og ser jo på pulsklokka at det forbrenner massevis av kalorier.

 

Nå er det to dager til siste innveiing før ferien.

Mitt mål på 10 kilo går ikke, men jeg håper at jeg klarer 8 kilo.

 

Har pakket nyinnkjøpte, smalere kjoler til sydenturen + ny bikini som faktisk sitter fint på. Har tidligere bare kjøpt bikiner uten å prøve, som har resultert i at de skjærer inn i huden ELLER henger og slenger under rumpa. SÅ i år gleder jeg meg til sydentur,gleder meg til å se fin ut i kjolene mine og føle meg ikke så aller verst i bikini...

det siste er nok ikke sant uansett, for jeg føler meg ikke fin i bikini...og det er fremdeles mye igjen.

Men jeg har et bikinibilde fra ifjor i hodet, og jeg er ihvertfall MYE finere enn jeg var da. Så får jeg bare jobbe på videre før sommeren i Norge setter til for fullt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny vekt 87,5kg. Ned 0,3kg denne uken.

Akkurat 8 kilo ned hittil i år.

 

Nå blir det en uke i spania neste uke... håper jeg klarer ta sunne valg så ikke vekta går særlig opp den uken. Har med treningstøy også, men av erfaring får jeg liten "tid" til trening, må jo slappe av.

 

NEste delmål er 85 kg, og det håper jeg jeg når innen 1 juni.

Så er neste mål 80 kg innen 1 september.

Det virker ikke håpløst, men krever en disiplinert og flink Tuva fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

En uke i Spania unnagjort. Vært helt nydelig.

Ingen vekt, ingen apper som teller kalorier, ingen pulsklokke, ingen mobil. Rett og slett bare levd livet. Forsøkt å ta noen sunne valg på lunsjer og middager, men altfor mye vin og mohitos osv... men det var en uke, det var ferie og det var lov.

 

Så er det faktisk litt deilig å komme tilbake til hverdagsmat og trening igjen. Jeg har nok gått opp litt denne uken, men håper at innen torsdag som er veiedag, så er det mer eller mindre borte.

 

Siden dette nå er ny livsstil for meg, og endring av gamle vaner, så vil jeg ikke være sur for kaloriene jeg spiste og vekten som kanskje har gått opp. For det er livet. Jeg skal jo ha ferier og kose meg. Også skal jeg komme tilbake til hverdagen, og leve den sunt og sprekt igjen.

 

Null problem!

 

Mitt første mål nå er jo å nå 85 kilo innen 1 juni. Da har jeg mai på meg. Det skulle egentlig bare være 2 kilo, men vi får se på torsdag hva vekta sier da :)

Føler jeg må legge inn et ekstra gir nå hvis jeg skal nå 80 kilo innen 1 september, som er delmål nr to.

 

Jeg kan, jeg vil, jeg skal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært en "dårlig" uke så langt. Vært kurs og kveldsmøter og middager, og det har ikke gått helt etter planen.

"turte" ikke veie meg idag, og hopper rett og slett over denne uken, men må back on track igjen nå for å klare målene mine.

 

Tenk at det er mai og jeg har gått så lite ned... så lite at folk ser det jo ikke engang. Jeg merker det jo litt, men klær passer jo fremdeles og ting er ikke så annerledes. Det betyr at 4 mnd har gått siden jeg startet mitt nye liv, og jeg er utålmodig for å se resultater.

 

Jeg nekter å gi meg, for å stoppe opp og gå opp i vekt igjen er ikke et alternativ. Jeg skal aldri veie over 90 kilo igjen, jeg vil ikke veie noe med 80 heller, så jeg måååå bare komme igang med planlegging av måltider og telling av kalorier.

 

Det er bare en vei og det er nedover... jeg vil være glad når sommeren starter at jeg ikke ga meg, for jeg er finere nå enn jeg var -strammere og ikke så blubbete.

Men det er en kamp! En kamp hver dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen gikk uten trening, men med fest på lørdagen og skikkelig overdose med usunne kalorier.

Falt litt ut med registreringen i forrige uke også, fordi det var mye jeg ikke hadde kontroll på (spiste ute osv)så nå må jeg tilbake på kontroll igjen.

 

Så denne uken blir det havregrøt til frokost, GR-salater til lunsj (medbrakt og hjemmelaget), sunne middager, og shaker/cottagecheese/yoghurt til kvelds + 2 frukt i løpet av dagen.

 

Treninga har jeg god call på, så den er det eneste som fremdeles fungerer.

 

11 mai og vekta har gått opp til 88 igjen... så det er 3 kilo som er målet innen 1 juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra mandag!

Fikk inn gode rutiner på mat igjen + en bra treningsøkt, + laget meg salat til lunsjen idag.

Nå er det bare å holde motet og motivasjonen oppe. Måtte lese i Prosjekt Sterk boken min, den mentale delen. Syns det er så rart hvordan hodet jobber og motarbeider, og at man faktisk må jobbe med å snu negative tanker, fokusere på det bra, og faktisk heie på en selv istedet for å grave seg ned i at det ikke går, jeg klarer det ikke osv.

 

Jeg har gått ned 8 kilo, som jeg IKKE skal gå opp igjen. Og jeg skal ikke la negative tanker gjøre så de kommer snikende.

Jeg trives med et sunt kosthold, fordi det får meg til å føle meg finere og mer opplagt, og jeg liker å se at kroppen klarer mer og mer på trening. Jeg skal i tillegg utfordre meg selv på treningsfronten, prøve nye treningsformer.

 

Om to små kilo når jeg milepæl på 10 kilos nedgang, den delseieren har jeg tenkt å smake på ganske snart. Så nå er det bare å gi jernet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intervall-trening på mølla igår.

6minX4, med 1 min gange i mellom. Såååååå utrolig digg å klare det!

Siste 6 min løp jeg på 11 km/t.

 

Salat ala GR er ferdig og klar til dagens lunsj og jeg er der jeg skal være. Veiedag på torsdag, og jeg håper vekta viser bedre tall enn idag... ellers er jeg på vei oppover i vekt :blink:/>

Og det, det nekter jeg!

 

Nå blir det spennende å ta på bunaden på søndag. Den er nok ikke for stor, for den har alltid vært trang. Men kanskje litt bedre å gå med.

Det som bekymrer meg mest der, er vel puppene. For det er kanskje de som har krympet mest... :blink:/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt uke 21: 87,5. Det betyr verken opp eller ned på noen uker nå. Det er litt feil, for jeg gikk opp og har liggi over 88 etter ferien. Måtte jobbe litt med psyken for å komme i rett spor igjen, så jeg er veldig fornøyd med å være der jeg er.

 

Nå gleder jeg meg til å krysse av at 87-kilos merket er passert. Håper og tror det skal gå neste torsdag.

 

Idag fikk jeg høre av kollegaer på jobben: "nå må du ha tatt av MYE? Den kjolen henger jo som en sekk på deg!" I LOVE IT!

 

Igår syklet jeg i skogen, samme runde jeg syklet med min samboer for noen uker siden. 17 km med SKIKKELIG terreng!

1,5 time, 880kcal. Og det var deilig vær, skikkelig mestringsfølelse... selv om jeg underveis nærmest badet i søle.

Men hva gjør vel det?

 

Satt opp en ny plan før ferie nå i uke 28. Det er faktisk 8 uker til.

Og jeg setter meg mål om 84 kilo. Det er 3,5 kilo unna. Og burde gå fint på 8 uker. Så jeg setter meg et litt hårete, "hemmelig", uoffisielt mål på 82 kilo. 5,5 kilo på 8 uker.

Det er verre... særlig så sakte ting går med meg. Men det er lov å prøve seg! Og tenk å være 82 kilo før sommerferien da?!?!

Men jeg klager ikke på 84 heller altså.

 

Jeg tenker at det er lurt å sette seg små delmål å jobbe mot.

Bryte det ned, og se hva det krever av meg hver uke og hver dag. For da når man stadig nye mål og jobber seg ned mot selve hovedmålet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt uke 21: 87,5. Det betyr verken opp eller ned på noen uker nå. Det er litt feil, for jeg gikk opp og har liggi over 88 etter ferien. Måtte jobbe litt med psyken for å komme i rett spor igjen, så jeg er veldig fornøyd med å være der jeg er.

 

Nå gleder jeg meg til å krysse av at 87-kilos merket er passert. Håper og tror det skal gå neste torsdag.

 

Idag fikk jeg høre av kollegaer på jobben: "nå må du ha tatt av MYE? Den kjolen henger jo som en sekk på deg!" I LOVE IT!

 

Igår syklet jeg i skogen, samme runde jeg syklet med min samboer for noen uker siden. 17 km med SKIKKELIG terreng!

1,5 time, 880kcal. Og det var deilig vær, skikkelig mestringsfølelse... selv om jeg underveis nærmest badet i søle.

Men hva gjør vel det?

 

Satt opp en ny plan før ferie nå i uke 28. Det er faktisk 8 uker til.

Og jeg setter meg mål om 84 kilo. Det er 3,5 kilo unna. Og burde gå fint på 8 uker. Så jeg setter meg et litt hårete, "hemmelig", uoffisielt mål på 82 kilo. 5,5 kilo på 8 uker.

Det er verre... særlig så sakte ting går med meg. Men det er lov å prøve seg! Og tenk å være 82 kilo før sommerferien da?!?!

Men jeg klager ikke på 84 heller altså.

 

Jeg tenker at det er lurt å sette seg små delmål å jobbe mot.

Bryte det ned, og se hva det krever av meg hver uke og hver dag. For da når man stadig nye mål og jobber seg ned mot selve hovedmålet.

 

 

Hei på deg:-)

 

Bli med på utfordringen min som starter neste uke - 9 uker(eller mindre), lag dine egne mål, så klarer vi det kanskje sammen?

 

God 17 mai feiring:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 mai ble ikke så verst for min del. Holdt meg unna is og pølser, og det blir jo noen skritt i løpet av den dagen.

Så hadde vi middagsgjester på kvelden, men da hadde jeg laget meg litt eggerøre og laks før de kom, så jeg ikke gikk på en smell og forspiste meg helt. Smakte litt på kaken, men følte det var innafor.

 

Idag tror jeg det blir styrke + intervall. Men sol og fint vær, så vurderer sykkeltur...

Snikveide meg idag, og er redd jeg ikke kan krysse ut 87 tallet alikevel allerede torsdag.

Har med salat idag, og fylt opp vannflaska med vann, men det spørs da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt idag 86,6!!! 9 kilo totalt - bare en kilo igjen til endelig å nå 10-kilos-merket.

Egentlig veiedag imorgen, men meldte meg på den "slankekrigen" her inne, så da må jeg veie meg på onsdag... og det var jo slettes ikke dårlig :)

 

SÅÅÅÅ deilig å være på 86-tallet!

 

Fin fin start på onsdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår gikk en time av ettermiddagen til å spille fotball med ungene på banen. Når man tar på seg treningstøy og tenker at man kan være med å spille, istedet for å stå på sidelinjen med upraktiske klær og fryse og bare vente til de er ferdige.

Det ble en times trening det, og det er jo bare gøy så merker ikke at tiden går. Elsker å være sprek mamma som blir med ungene på leken.

 

Da vi kom hjem, tok jeg 30 min styrketrening nede siden jeg allerede var svett :)

 

Tenker på de andre mammaene som var der, og sto og skravlet med hverandre og så på ungene, at neste gang tar de også på seg treningstøy kanskje og blir med og sparker.

 

Ungene maser allerede om ny fotballkamp til helgen. Da er jeg alene med tre unger, og ingenting er jo bedre enn at jeg får trent bort kalorier og ungene får ut steam :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at det har vært en mer "ukontrollert" uke, det vil si at jeg har ikke registrert alt av mat som er spist, og kanskje spist mer enn jeg har skulle.

 

Det skyldes litt trøbbel i paradis på hjemmefronten, og at tankene ikke har vært helt der de skal.

Jeg håper det går seg til, og at vi kommer oss videre sammen.

Så må jeg bare prøve å klare å følge planen mat og treningsmessig videre uansett.

 

På søndag var jeg på topptur, gikk opp og løp med. Og tydelig at låra ikke var vant til den belastningen av å løpe med meg i nedoverbakker. SÅ har vært SÅ støl! Igår trente jeg litt, bare gikk 30 min på mølla + litt stretching/ enkle styrkeøvelser. Kjenner nå at en sånn trening ikke telles som trening, og jeg tenker at jeg får få til en bedre økt idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta fremdeles 86,6 og jeg syns det er greit. Det er nesten rart å være på 86-tallet.

Før jeg fikk barn, veide jeg 84-86kg, og nå er jeg der igjen. Kroppen er så klart annerledes, var strammere i fisken og mer muskler før.

 

Jeg vil så gjerne rase ned i vekt, og jeg tenkte jeg skulle ha mer sommerkropp enn jeg har. MEN når jeg ser bildene fra jul, så er jeg jo så happy for den kroppen jeg har! Den er så mye bedre enn den var,så må jeg bare ta den tiden det trenger og jobbe på for å komme dit jeg vil.

 

Ser på Runkeeper'en at det har blitt litt mindre trening i mai enn april, og det er vel litt pga 17 mai og pinse og himmelsprett og masse ting som har skjedd.

Vært få eller ingen sykkelturer, og de merker jeg jo er bra for å brenne kalorier.

Satser på en sprekere juni, selv om Italia-tur står for døren allerede neste uke.

Målet mitt var jo å klare 10 kilo innen 1 juni... Men ligger fremdeles bak... Gjør visst det hele tiden.

 

Men at jeg ligger bak, er jo ikke det samme som at jeg har gitt opp - for gir jeg opp, ligger jeg ikke bare bak skjema men det betyr null progresjon... Nå går det riktig vei, selv om det snegler seg av gårde.

 

Mitt hovedmål på 70kg innen nyttår gjelder fremdeles

Mitt delmål om 80 kilo innen 1 september gjelder fremdeles.

Så jeg er ikke så langt bak, at jeg har mistet troen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en fest på lørdag... og en gedigen smågodtskål foran nesa mi... tenkte jeg kan jo ta en.... og tok en million.

Herregud.

 

Men løp 8 km på lørdagen, og gikk en tur med ungene igår. Så nå blir det tre sunne dager, før 4 dager i Venezia uten unger. Det blir nok endel traving, men helt sikkert mye alkohol og mat også. Men det får bare være. Så brette opp arma igjen etter helgen.

 

Gleder meg til sol og sommer og romantikk i venezia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått ned litt denne uken også, faktisk sett 85 tallet... men vekten idag var 86,2.

Imorgen drar vi på tur, og jeg må prøve å ta noen fornuftige valg... men time will show :)

 

Ellers så er det bare 4 dager, og det ødelegger ikke for 5 mnds innsats, så så lenge man finner tilbake til hverdagen etterpå så går det helt fint.

Deilig å ha innsett dette.

 

Før ville jeg slanket meg som en gæærning før en ferie, og så var jeg ferdig... gosset meg med alt mulig i ferien, kom hjem, hadde gått opp... så var det bare å gi opp og vente på neste happening og nislanke seg igjen... at jeg gadd!

 

Jeg ser jo de straks 10 kiloene jeg har gått ned, de har jo ikke endret meg så veldig. Jeg føler meg jo bedre, men de fleste klærne passer enda...

Men håper jo at når jeg når 15 og 20 kilo at jeg må ned noen str i klær.

Kjøpte forresten nye topper til turen min, og de var i M.

Jeg LIKER å være en medium person.

Før kjøpte jeg automatisk XL uten å prøve engang, mest fordi jeg ville ikke ha noe ettersittende som viste figuren. Rart å tenke på nå... jeg gikk jo rundt med telt på meg... akkurat som jeg så tynnere ut av det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tekoppen

Hei. Har lest litt i tråden din og må si jeg er imponert over pågangsmot og vektnedgang. Jeg sliter også med at det går SÅ sent nedover, dog ned hver uke. Har nok høyere alder og et mye mindre aktivitetsnivå enn deg. Likevel, det er greit å lese at andre holder koken og ikke gir opp! Flott at du deler dine ta mer, det er iallefall motiverende å lese-:)/> lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Har lest litt i tråden din og må si jeg er imponert over pågangsmot og vektnedgang. Jeg sliter også med at det går SÅ sent nedover, dog ned hver uke. Har nok høyere alder og et mye mindre aktivitetsnivå enn deg. Likevel, det er greit å lese at andre holder koken og ikke gir opp! Flott at du deler dine ta mer, det er iallefall motiverende å lese-:)/>/> lykke til.

 

Hei tekoppen!

Takk for koselige ord.

 

Ja det er veldig frustrerende når det går så sakte, og man syns man er så flink. Men derfor syns jeg det er greit å skrive dagbok her inne, så jeg kan gå tilbake og lese hvordan ferden har vært og hvor mye jeg har jobbet for å komme dit jeg er idag.

Jeg velger å tro jeg har litt annet fokus nå enn tidligere, og det er grunnen til at jeg skal klare det denne gangen.

 

Hvordan er det med deg da? Hva er ditt mål og din reise sålangt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg tilbake fra Venezia... der sunne valg falt bort for pizza, øl og vin og drinker...Men vi har gått masse, så langt over 10.000 skritt om dagen.

 

Mistet kofferten, så alle mine fine topper ligger på en flyplass ett sted og venter på å komme hjem. Det er ikke så gøy å veie 86 kilo og være i Italia og måtte kjøpe ALLE klær for ferien.

De er nemlig bittesmå der og str L er største str, og den er mer lik S etter min mening. Heldigvis fant jeg en butikk som har vanlige str, og det ble endel nye klær på meg i litt mindre str enn vanlig. Så hell i uhell:)

 

Igår "løp" jeg 9 km. Løp og gikk er vel mest riktig. Men det var deilig.

Planen er nå 10 ganger å løpe 10km. 9 km er innafor, så det gjelder som første gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tekoppen

Hei tekoppen!

Takk for koselige ord.

 

Ja det er veldig frustrerende når det går så sakte, og man syns man er så flink. Men derfor syns jeg det er greit å skrive dagbok her inne, så jeg kan gå tilbake og lese hvordan ferden har vært og hvor mye jeg har jobbet for å komme dit jeg er idag.

Jeg velger å tro jeg har litt annet fokus nå enn tidligere, og det er grunnen til at jeg skal klare det denne gangen.

 

Hvordan er det med deg da? Hva er ditt mål og din reise sålangt?

 

Jeg startet for ca 2 mnd siden, verda da 87.9 kilo. Var enda et pr kilo tyngre da jeg bestemte meg for å melde meg på nettkurs. I dag var jeg 83.2, så det nærmer seg minus 5 kilo. Delmål er 80 kg og trivselsvekt 70 kg. Et mål jeg har satt fordi jeg da har normal BMI. Jeg vil ikke sette uoppnåelige mål, og regner med på å bruke dette året på mitt "prosjekt" og så videre med å holde vekten. Det er jo det viktigste arbeidet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...