Gå til innhold

2015 -25 kg ned!


Anbefalte innlegg

Jeg startet for ca 2 mnd siden, verda da 87.9 kilo. Var enda et pr kilo tyngre da jeg bestemte meg for å melde meg på nettkurs. I dag var jeg 83.2, så det nærmer seg minus 5 kilo. Delmål er 80 kg og trivselsvekt 70 kg. Et mål jeg har satt fordi jeg da har normal BMI. Jeg vil ikke sette uoppnåelige mål, og regner med på å bruke dette året på mitt "prosjekt" og så videre med å holde vekten. Det er jo det viktigste arbeidet.

 

Da har vi ganske like mål. Jeg har også som mål 70 kg innen nyttår.

Jeg ser at det kanskje ikke kommer til å gå, for ting går så sakte.

Men går jeg ned 15-20 kg på ett år så er jo det veldig bra det og... så får man heller utvide tiden litt. Men det gjør jeg ikke enda. Viktig å ha et mål og jobbe hardt mot det.

 

Jeg håper på 82-84 innen ferien... men da må nok vekta gjøre et par hopp nedover snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nå ser jeg at jeg ikke helt er toppmotivert, og ting glir litt ut.

Det er ¨så mye avslutninger og ting som skjer, og jeg mister litt kontroll.

 

Etter en travel helg, hadde jeg mest lyst til å ligge på sofaen igår kveld. Tvang meg selv ned på treningsrommet, og fikk en super time med styrke. Kjenner det godt idag, og tenker jeg MÅÅÅ huske hvor godt det føles etter et treningsøkt... for jeg merker nå at magen er litt bollete igjen etter for mye hvete og karbohydrater, vin og snop.

Og det er greit det, men hverdag må være hverdag og jeg må tilbake til rutinene.

 

Idag har jeg invitert en venninne til en 3-4 timers sykkeltur. Har aldri syklet så langt ever! Gruer meg skikkelig, og ser for meg kramper og hat og slit. Men EN sånn langtur i uka, vil jo gi en skikkelig boost på forbrente kalorier den uken.

 

Jeg så nemlig ei som hadde gått ned masse på like lang tid som jeg har gått ned mine kilo... og måtte sjekke litt hva hovedforskjellen er... og det tror jeg var at hver av hennes treningsøkter lå på over 1000 forbrente kcal... Jeg kan jo ligge på 300-800. Så kanskje jeg må øke intensiteten/ lengden på treningene. For en ting er å føle at man er flink og trener masse, hvis jeg forbrenner så lite at det ikke er "verdt" det. Nå tror jeg den pulsklokka mi streiker litt da... for av og til når jeg ser på den så har jeg jo ikke puls... så da slår vel det ut på kaloriene...Men likevel er det ikke mange økter jeg har med over 1000kcal som forbrente kcal.

 

Så nå skal det sjekkes litt nøyere at det forbrennes mer.

Men styrkeøktene mine har jo ganske lav forbrenning da... men likevel mener jeg det er bra økter, bare med lav puls.

 

Noen som har noen tanker rundt dette?

(ikke så mange som leser her kanskje, men det kan jo hende)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykkeltur mandag 15/6: 2 timer og 15 minutter. 4,7 mil!

FOrbrente kcal 1543.

 

Fy fader så slitsomt det var på slutten, og så sliten jeg var i rumpe, rygg og lår. Men jeg klarte det!

 

Målet var å klare det på under 3 timer, og det gikk bra. Men sleit innmari med motvind og lite energi på slutten, men så glad når jeg kom hjem og hadde klart det.

 

Ingenting er umulig, man blir overrasket over hva man får til - bare man gir seg selv en sjanse!

Det er ikke siste turen, det er sikkert!

 

Så takk for motivasjon til hun som hadde gått ned masse og trent masse.

Nå er det bare å gi jernet fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tekoppen

Sykkeltur mandag 15/6: 2 timer og 15 minutter. 4,7 mil!

FOrbrente kcal 1543.

 

Fy fader så slitsomt det var på slutten, og så sliten jeg var i rumpe, rygg og lår. Men jeg klarte det!

 

Målet var å klare det på under 3 timer, og det gikk bra. Men sleit innmari med motvind og lite energi på slutten, men så glad når jeg kom hjem og hadde klart det.

 

Ingenting er umulig, man blir overrasket over hva man får til - bare man gir seg selv en sjanse!

Det er ikke siste turen, det er sikkert!

 

Så takk for motivasjon til hun som hadde gått ned masse og trent masse.

Nå er det bare å gi jernet fremover!

 

 

Hei.

Kjekt å lese innleggene dine. Synes du er kjempeflink som trener så mye. Viktig å være fornøyd med det vi får til . Selv har jeg gått noen mil i London og det gikk lett som en lek.Det hadde nok vært tyngre for et par mnd siden.

Fortsatt lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Kjekt å lese innleggene dine. Synes du er kjempeflink som trener så mye. Viktig å være fornøyd med det vi får til . Selv har jeg gått noen mil i London og det gikk lett som en lek.Det hadde nok vært tyngre for et par mnd siden.

Fortsatt lykke til.

 

Deilig med London-tur da Tekoppen! Vi blir lettere og sprekere, så selv om vekta ikke hopper nedover, så er vi jo sunnere utgaver av oss selv. Og det må vi ta med oss!

 

Jeg tenker det er viktig å pushe grensene nå i en vektnedgang. Det er så mye vi tenker er tungt og vanskelig, fordi det har det alltid vært. Men om vi vil forbedre oss selv, så må vi gi kroppen en sjanse til å bevise at den klare mer enn den tror. Mye går på tankene våre.

 

Idag regner det her. Jeg hadde planlagt en topptur, men lurer på om det blir mølle og styrke istedet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 25 - og jeg startet uke 1 med mitt prosjekt.

25 uker med ny livsstil, telt kalorier og holdt meg ganske bra innenfor planen, med visse unntak. Trent 88 økter så langt i år. Mer enn i hele fjor er jeg sikker på.

 

Vekt idag 86,5kg. Midjemål 85,5.

 

Totalt har jeg mistet nesten 50cm målt på 5 steder på kroppen siden start.

 

1 januar trodde jeg nok at jeg var under 80 kilo idag. Var vel ganske sikker på det også. Jeg vil så gjerne stryke av delmål nr 2, som er 85 kg.

 

Denne uken har jeg hatt to treningsøkter så langt med sykkeltur mandag og 1 mil på mølla igår. Har lagt igjen mange forbrente kcal, og håper dette vil gi utslag på vekta fremover.

Det må være noe med kcal inn og kcal ut, og en sammenheng der.

 

Endelig er lårene mine under 60 cm. Og jeg ser at de har blitt tynnere og strammere. Må ta med meg alt jeg kan få!

 

18 juni idag - spennende å se hvordan kroppen og alt er 18 september. Tre mnd fra nå :) Jeg håper jeg er på 70-tallet. Det hadde vært det eneste riktige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske usunn helg... som vanlig.

HUFF! Jeg kommer ikke til å nå målet mitt om det fortsetter sånn.

Idag har jeg tatt nutrilett-shake til frokost. Magen romler nå, og vil ha mer mat. Jeg tar meg vann nå, og tenker jeg skal ta en smoothie eller noe til lunsj.

 

jwg har forsøkt meg på kickstart noen ganger før men det har jo vært i starten av en slankekur. Nå tenker jeg om jeg kunne gått ned en 2-3 kilo kjapt så kunne jeg bare brukt sommeren på å holde meg der.

Får se hva jeg tenker litt senere utpå dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

igår ble det nutrilett-shake med frosne blåbær til frokost.

shake til lunsj + et knekkebrød

svinekjøtt + wok til middag

5 km joggetur

shake med blåbær til kvelds... ca 1000kcal totalt

 

vekta idag... OPP EN KILO!!

 

Du kødder med meg?? Tenker at det er ikke noe å bry seg om, men planen var jo ned noen kjappe kilo mens jeg er litt nazi på kaloriene.

 

Så idag er det shake med frosne blåbær til frokost, salat med egg og kyllingpålegg til lunsj, lett middag, shake til kvelds.

Det går egentlig helt greit. Drikker masse vann så ikke sulten.

Men er ikke planen å leve sånn her, vil bare så gjerne gå ned litt mer nå før sommeren. Blir gal av å ikke ha nådd 10 kilos merket... når jeg egentlig er klar for 15 kilos merke :)

 

Drastiske tider :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tekoppen

igår ble det nutrilett-shake med frosne blåbær til frokost.

shake til lunsj + et knekkebrød

svinekjøtt + wok til middag

5 km joggetur

shake med blåbær til kvelds... ca 1000kcal totalt

 

vekta idag... OPP EN KILO!!

 

Du kødder med meg?? Tenker at det er ikke noe å bry seg om, men planen var jo ned noen kjappe kilo mens jeg er litt nazi på kaloriene.

 

Så idag er det shake med frosne blåbær til frokost, salat med egg og kyllingpålegg til lunsj, lett middag, shake til kvelds.

Det går egentlig helt greit. Drikker masse vann så ikke sulten.

Men er ikke planen å leve sånn her, vil bare så gjerne gå ned litt mer nå før sommeren. Blir gal av å ikke ha nådd 10 kilos merket... når jeg egentlig er klar for 15 kilos merke :)/>

 

Drastiske tider :)/>

 

Hei. Kan bare si en ting STÅ PÅ og ikke gi opp -:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt idag : 86kg. Midje 85cm.

16 kilo igjen til målvekt.

Det betyr 2,6 kg på mnd fremover. Det er ca 1 kg mer enn jeg har gått ned i mnd hittil, så det kan jo bli spennende å se om jeg får til.

 

Neste uke er det 85. Banna bein :)

 

Blitt lite trening denne uken pga masse avslutninger med ungene + avtaler for meg. Men så lenge jeg er veldig striks med maten, tror jeg det skal gå bra. Skal på hyttetur i helgen, og tar med løpeklær og satser på en mil med bra akilles.

 

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt idag 85,8 :D :D

Det er jo ikke veiedag da, men så deilig å være på 85-tallet. Nå blir det vel en usunn helg (igjen) med konsert og hyttetur og fest, men får være så flink jeg kan.

 

Denne uken har jeg fått flere hyggelige tilbakemeldinger fra folk som syns jeg har blitt så fin, og at de ser at jeg har gått ned, og kjenner at det liker jeg :)

Gir meg motivasjon til å fremdeles stå på.

 

Nå rydder jeg i skapene, og for store klær blir gitt bort. Det er ingen vits å ha dem der lenger, for jeg skal ALDRI passe dem igjen.

Så skal jeg bruke opp de klærne jeg har som passer, og forsøke å ikke kjøpe mye nytt før jeg er der jeg vil være. (sier jeg to dager etter den verste shopping-smellet. hahaha)

 

Jeg har endret litt på rutinene vedr mat og trening denne uken.

Hatt shake til frokost og kvelds, salat til lunsj, men spist ganske vanlige middager.Og fulgt kcal-tellingen på pulsklokka på treninga, så jeg må ha minimum 500kcal før jeg er ferdig. så igår tok jeg burpies, spretthopp, og utfallhopp på slutten bare for å runde 500kcal på treningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helg med fest og usunnheter, trening mandag og forsåvidt sunne dager så langt denne uken, men litt lite trening og litt sommerdaff.

 

Satset på 84 kilo før ferien, og har ikke veid meg enda denne uken, så får se... men føler meg blubbete og tung.

(litt pga mnd besøk også det da)

 

begynner (igjen) å tvile litt på meg selv og denne prosessen.

Det er mest fordi jeg går så lite ned selv om jeg er ganske flink. Det betyr at når jeg til slutt kommer dit jeg vil være, må jeg jo egentlig fortsette som dette resten av livet bare for å holde vekten.

Virker som om denne kroppen helst ikke vil ha noen kalorier...

 

Jeg håper veldig på litt nedgang imorgen, helst at jeg har nådd 85 kilos merket... for det tror jeg motivasjonen min hadde trengt.

Selv om jeg ikke tror det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen var (for første gang på lenge) ikke så verst. Fikk en lang sykkeltur på søndagen, og vært mye i aktivitet med ungene hele helgen.

Grillet laks og kylling til middag og det er jo så godt.

 

Jeg leser om folk som sprekker og går opp alle kiloene sine igjen, og tenker at det skal ikke bli meg.

Jeg har vært umotivert i det siste, og tenker det tar for lang tid og at jeg aldri når målet mitt.

 

Men nå har jeg bestilt meg en pt-online. hun gir mattips og treningstips i seks uker. Håper det gir en ny boost. Og greit å få noen andre til å se i sømmene hvordan kostholdet er så jeg får kontroll på om jeg gjør det riktige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta er på stedet hvil. Og det skal man kanskje si er greit nok, i og med det er sommer og ferietid, og særlig siden kaloritelling og trening er det litt så som så med.

 

Mitt delmål nr 2 (skrevet 1 januar 2015) er 80 kg innen bursdagen min 3 september. Og når jeg begynte å telle uker til 3 september, så er ikke det et hav av tid.

 

Jeg tror rett og slett jeg må jobbe litt denne sommeren, med vekta, trening og kaloritelling. Det sistnevnte er alfa og omega for meg, dessverre. Jeg er rå på å småspise i løpet av dagen, og tenke at jeg har vært ganske flink... men så ser jeg på alt som har blitt spist innimellom at det er endel kalorier der.

 

Nå går jeg inn på GR sine forslag til menyer, og skal prøve å holde meg til dem i ukene fremover. Det kan bli utfordrende, særlig på hyttetur, men ikke umulig.

 

Neste uke skal jeg veie inn på et lavere tall! I promise you :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tekoppen

Vekta er på stedet hvil. Og det skal man kanskje si er greit nok, i og med det er sommer og ferietid, og særlig siden kaloritelling og trening er det litt så som så med.

 

Mitt delmål nr 2 (skrevet 1 januar 2015) er 80 kg innen bursdagen min 3 september. Og når jeg begynte å telle uker til 3 september, så er ikke det et hav av tid.

 

Jeg tror rett og slett jeg må jobbe litt denne sommeren, med vekta, trening og kaloritelling. Det sistnevnte er alfa og omega for meg, dessverre. Jeg er rå på å småspise i løpet av dagen, og tenke at jeg har vært ganske flink... men så ser jeg på alt som har blitt spist innimellom at det er endel kalorier der.

 

Nå går jeg inn på GR sine forslag til menyer, og skal prøve å holde meg til dem i ukene fremover. Det kan bli utfordrende, særlig på hyttetur, men ikke umulig.

 

Neste uke skal jeg veie inn på et lavere tall! I promise you :D/>/>/>

 

 

Ser ut som om du trenger litt oppmuntring til den kaloritellingen.

Jeg har funnet ut at det beste for meg i denne "kritiske" fasen er å registrere hva jeg spiser, det er så lett å være litt ubevisst..

Det tar ikke så mye tid når man er vandt til det..da jeg startet nettkurs tenkte jeg at dette får bli mitt prosjekt fremover og det må jeg bruke litt tid på. I går hadde mannen min laget to gode karbonader til meg da jeg kom hjem fra jobb. Med fullkornris og grønnsaker. Likevel.. det ble minst dobbel kalorimengde i forhold til kylling eller fisk, men sulten som jeg er og takknemlig for ferdig middag spiser jeg selvfølgelig det. Da jeg senere på kvelden satt med nettbrett og tvnyheter og førte inn kalorier, kjente eg meg litt småsulten. Den lille snacksen jeg kunne ha spist da gikk dessverre i de to karbonader. Så lite skal det til!

Selv om vi tror at vi vet ca mengder etter lang erfaring, blir jeg lurt. Sånt øyesyn må vente til jeg skal holde vekten.

Jeg er jo heller ikke spesielt flink å trene, så det er kun mindre kalorier jeg kan håpe skal hjelpe.

Kanskje vi blir 80 samtidig? Jeg var 81.3 i går, men det går jo så,sent at det er en mulighet.�

De dagene som fungerer best for meg er når jeg holder meg til måltider og mellommåltider, da er jeg jevnt mett og blodsukkeret er sikkert jevnt og jeg får ikke de store lystene.Så regelmessig påfyll, fordelt utover dagen i 4 måltider og to mellommåltider..som Meny 2 passer iallfall godt for meg. Når jeg sklir utpå er det på dager der jeg ikke kan følge dette, når jeg er vekkreist, på besøk, spiser ute etc. Om vi må stoppe livet og alt det kjekke som gjør hverdagen lettere bare fordi vi vil ned i vekt, ville dette blitt ulidelig vanskelig.

Onsdag begynner sommerferien min, ikke lange ferien nå, hjemmeferie med barn, svigerdatter og barnebarn på besøk. Da blir det mye matlaging men det meste er da hjemme på eget kjøkken. Det blir mer aktivitet også, må jo holde tritt med de små, og de unge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du når det nok før meg Tekoppen! Du er jo så nære!

Heier på deg!

Men jeg tar på meg skjerpings-hatten her og skal ha en deilig, sunn og aktiv sommer og dermed nå mitt delmål!

 

Mental trening: tenke hvor fornøyd jeg vil være på bursdagen min når jeg har nådd delmålet! Når jeg kan være 39 år og 80 kilo. Da ligger jo verden for mine føtter :)

Hvordan vil det føles om jeg ikke har benyttet muligheten denne sommeren er, og bare tenkt at man må kose seg litt, og ha fri og spise snop... Det er lykke der og da, men vil absolutt ikke gi den gode følelsen etterpå. Og det er det jeg jakter!

 

Hvis det blir opphold i ettermiddag, skal jeg hive meg på sykkeltur.

Prøve å knuse tiden på 2,5 timer på en runde jeg har forsøkt en gang før. Det var grusomt slitsomt! Men det var så deilig etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uken har vi egentlig startet ferien. Dvs jeg har hatt et par dager fri, og nå har mannen fri. Med små barn må det deles litt.

Men jeg har fått trent masse.Dvs tatt med ungene på topptur den ene dagen, inkl løp ned igjen + dagen etter løp vi i skogen og lekte at jeg jaktet på dem. God trening for mor, og ungene fryder seg når de kan herje rundt.

I tillegg har jeg trent styrke og tabata to dager.

 

Tabata var jo litt nytt og morsomt, intervalltrening som ikke bare er på mølla. Tok burbees, squats med hopp, gående utfall og froskehopp.

Tatt å økt med vekter på styrken også. Så ser og kjenner fremgang.

 

Vekta rikker seg ikke om dagen, og det er nok fremdeles litt utskeieler.

MEN målebåndet viser noen cm mindre her og der, så det går bra.

 

Nå skal det pakkes for to uker på hyttetur, og joggesko og treningstøy er klart. Det er et mål om en aktiv ferie i år, både sammen med ungene og ute på løpetur alene.

Jeg er nok et veldig kose-menneske, som mener man MÅ kose seg på ferie og la ferie være ferie.

Men i år skal jeg forsøke å la ferie være ferie, men det gjør da ingenting at 1 time nå og da tilbringes i skogen i godt driv?

Jeg blir i godt humør av det, bedre samvittighet + at jeg vil ta litt sunnere valg etterpå.

 

Ønsker de som måtte lese dette en god sommer, så håper jeg jeg er like glad og fornøyd når jeg er tilbake + at vekta har krabbet noen hakk nedover :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Tilbake fra en fin ferie, selv om været kunne vært bedre.

Har jogget opptil flere ganger, og er fornøyd med det.

Siste 5 dagene av ferien var vi hjemme, og da kom jeg litt i gjenge med mat og trening.

 

For 2 uker borte, var 2 kilo opp. Så da må jeg gå ned de samme kiloa igjen. Mistet helt motivasjonen her siste dagen på ferien, da jeg tenkte på¨at jeg har holdt på med denne vektnedgangen i over et halvt år, og jeg er fremdeles ikke fornøyd med bikinikroppen i det hele tatt.

 

Målet mitt var 80 kilo innen 1 september. Akkurat nå er det 7 kilo unna... på en mnd. Det går jo ikke. Men jeg MÅ klare under 85, helst 82-83.

Så har jeg da 12-13 kilo før nyttår for å nå hovedmålet mitt.

 

Kanskje jeg må slakke litt på krava... at jeg ser at det blir tøft å klare 25 kilo på et år. Eller hvis jeg skal klare det. må jeg nesten sette inn litt ekstra innsats i matveien.

 

Jeg skal gi jernet nå i august, så får jeg se vekta 1 september før jeg bestemmer meg.

 

Jeg vil jo ikke tilbake til der jeg var, så jeg kan ikke være så skuffet. Jeg må jo være fornøyd. Og også tenke at alle treningstimene som er lagt ned i løpet av året, betyr mer muskler og sterkere kropp.

 

Offisiell veie og måledag imorgen, så kommer tilbake med tall da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tekoppen

DEL 2 av 2015-planen:

 

Vekt 06/08-15: 86,4

Midjemål: 85,5

 

Mål 1 september: 80 kilo (mulig justert mål 83,5kg)

Mål 1 januar : 70 kilo (mulig justert mål 75kg)

 

Gi jernet!

 

Heia Tuva.

Feriekilo går raskt av.

Du har mye bedre midjemål enn meg og trener så bare det!!

Det viktigste er jo som du erfarer å være tålmodig og ha et langsiktig mål.

Jeg SITTER her og prøver å kvinne meg til opp til en GÅtur -:)

Det er min utfordring, vilje og ork til å bevege meg etter jobb. Mat er lettere å styre.

Fortsatt lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg begynne å skjerpe meg i helgene!

Jeg har riktignok trent både lørdag og søndag. Lørdag: tabata og styrke, søndag: jogg på mølle.

MEN det blir litt snop både fredag og lørdagskveld.

EN kveld og LITT er fasiten fremover!

 

Det skjer endel på privaten som forstyrrer litt på rutinene kjenner jeg, men håper ting faller på plass snart og man kan fokusere på fortsettelsen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Nå ble det lite skriving her, og det må jeg jo ikke glemme.

 

Jeg har bestilt matplaner og treningsplaner fra Improving Lives, og da er det registrering og litt forskjellig der, så glemmer dagboka her litt. Men denne har jo fulgt meg hele dette forandringsåret-2015, så jeg må skrive her også så jeg kan gå tilbake og se hva som har skjedd.

 

Vekta er på 85,5kg, men kunne nok vært litt lavere, for føler at planen er bra. MEN jeg er litt igjennom en krise med mulig samlivsbrudd, så har dessverre ikke klart å følge planen helt som jeg skal.

 

Men startet nå på uke tre, og får bite sammen tennene og gi jernet.

Planen om 80 kilo innen 1 september fungerte dårlig.

Målet om 70 kilo innen jul virker tøft.

 

Men om jeg holder på det målet enn så lenge: (justert plan)

1 oktober - 81 kilo (83 kilo)

1 november - 78 kilo (80 kilo)

1 desember - 74 kilo (77 kilo)

1 januar - 70 kilo (75 kilo)

 

Det virker jo ikke helt umulig, men da må jeg ikke gi etter for snop og vin i helgene fremover. Og når alt annet ser mørkt ut, er det ikke helt lett.

:unsure:

 

men jeg har kommet langt, og jeg gir meg ikke nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trent styrke igår, og økt på med vekter, og det merkes godt idag!

 

Idag blir det treningsfri, men så blir det en bakkeintervall-økt imorgen eller lørdag, så er det 4 treningsøkter denne uken i boks.

Har vært flink med maten også, så neste uke ser jeg svært gjerne 84-tallet... nå har jeg ligget og vaket mellom 85-88 helt siden mai...så på tide vekten fortsetter nedover ett par hakk :)

 

Har på ny bukse idag, i str 40. Og det kjenner jeg er heeelt riktig.

Så strengt tatt er jeg vel ned 2-4 str i klær nå, selv om det er veldig forskjellig så klart fra merke til merke.

 

Men snart kan jeg ta en ny runde i klesskapet og gi bort for store klær.

Burde jo ha litt shoppingstopp inn også, for planen var jo å ikke kjøpe noe særlig før jeg var i mål...

Men men... nå ble det ny bukse og 5 (!! :blink: ) nye kjoler... fordi jeg fortjener det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trent styrke igår, og økt på med vekter, og det merkes godt idag!

 

Idag blir det treningsfri, men så blir det en bakkeintervall-økt imorgen eller lørdag, så er det 4 treningsøkter denne uken i boks.

Har vært flink med maten også, så neste uke ser jeg svært gjerne 84-tallet... nå har jeg ligget og vaket mellom 85-88 helt siden mai...så på tide vekten fortsetter nedover ett par hakk :)/>

 

Har på ny bukse idag, i str 40. Og det kjenner jeg er heeelt riktig.

Så strengt tatt er jeg vel ned 2-4 str i klær nå, selv om det er veldig forskjellig så klart fra merke til merke.

 

Men snart kan jeg ta en ny runde i klesskapet og gi bort for store klær.

Burde jo ha litt shoppingstopp inn også, for planen var jo å ikke kjøpe noe særlig før jeg var i mål...

Men men... nå ble det ny bukse og 5 (!! :blink:/> ) nye kjoler... fordi jeg fortjener det :P/>

 

 

Kjekt å lese innlegg fra deg igjen. Ikke så kjekt at du ikke har det så lett. Livet har sine utfordringer og å klare å holde et slankefokus når det strir imot er nok ikke lett, men det kan kanskje være godt å hå noe positiv å fokusere på. Lykke til.! selv strever jeg litt å komme tilbake i GR modus etter en fin ferie, så lett å falle for alle fristelser og fortsette når en kommer hjem. Luksusproblem, men jeg må likevel må bruke litt tid på å bearbeide hjernen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...