Gå til innhold

2015 -25 kg ned!


Anbefalte innlegg

  • Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

11 desember, ble ikke sjuk og fornøyd med det.

Litt mer pepperkaker og snop merker jeg,klarer liksom ikke ligge unna.

Men fremdeles ganske bra på måltider. Trener når jeg har anledning, men er veldig mye avslutninger på barnehage og skole, og annet de går på disse ungene.

 

Tøff styrkeøkt igår, og støl rumpe idag. LIKER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 desember, ble ikke sjuk og fornøyd med det.

Litt mer pepperkaker og snop merker jeg,klarer liksom ikke ligge unna.

Men fremdeles ganske bra på måltider. Trener når jeg har anledning, men er veldig mye avslutninger på barnehage og skole, og annet de går på disse ungene.

 

Tøff styrkeøkt igår, og støl rumpe idag. LIKER!

Så bra!!

Jeg klarer ikke å motstå julestria..startet søndagen med te og fem konfektbiter, er småkvalm allerede og irritert over meg selv.. Men tankene mine må bare fokuseres når alt dette julekoseduseriet er over..sånn er det med det, jeg har en god jobb fremfor meg, vil ikke opp alt jeg har mistet.

Lykke til i juleutfordringene og God Jul👋ðŸ»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 desember - etter pinnekjøttmiddag igår er det deilig å starte mandagen med en smoothie og masse vann. Tenker man ikke trenger mat på flere dager etter et sånt måltid. Men det er mandag, og det er greit å ha en lettere dag kalorimessig. Rekker ikke trening idag tror jeg, siden det er møte med jobben til sent + at jeg da benytter anledningen til å kjøpe inn de siste gavene.

 

Men trente styrke + intervaller på lørdag + gikk tur med ungene. Igår var vi på skøytebanen, og mor passet på å gå et par runder ekstra litt for treningens skyld. SÅ gøy når ungene har blitt så store at vi kunne spille litt bandy med dem. Ungene elsker det, og vi voksne syns det var kjempegøy vi og. Ja til aktive helger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 desember - trent 6 ganger i desember, og det syns jeg ikke er så aller verst. I tillegg har jeg forsøkt å være flink med hverdagstrim med ungene, som kommer i tillegg.

 

Forsøkt å holde maten ganske sunn, selv om det ikke går helt i disse dager. Men tror jeg med hånden på hjertet kan si dette har vært den sunneste desember (så langt) for min del. Jeg har ikke veid meg en gang i desember, egentlig er det mest fordi jeg mener at desember skal man ikke tenke så mye på kalorier og få en dårlig dag fordi vekta ikke går nedover.

Jeg tenker at jeg skal ta gode valg, trene når jeg kan, så får vi se 1 januar - nær ermene skal opp igjen hva vekta viser.

 

Men jeg er jo oppi dette her, og jeg vil jo ikke at vekta skal vise ett skikkelig hopp. Så jeg har nok litt kontroll alikevel, og vil ikke bli veldig overrasket over tallet 1 janaur (tror jeg)

For jeg begynner jo å kjenne denne kroppen, og vet når jeg føler meg blubbete og klærne begynner å stramme at vekta viser litt mer enn den skal. Men er ikke der, så derfor jeg tror det går bra med meg.

 

Igår var jeg innom en butikk for å kjøpe ny bukse, og hun i kassen mente bestemt at str 40 holder til meg, og at jeg ville svømme i str 42... Og 40 var perfekt den, så hun hadde rett. Jeg er ikke str 40 enda som generelt, men målet er å bli en str 38/40 i løpet av neste året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...