Gå til innhold

Ned 5 kg


Gjest Avatar
 Share

Anbefalte innlegg

Hei hei :)/> Gratulerer med jobb Avatar så utrolig bra. Også at vekta går nedover så flink du er :-D Her har det vært ferie og mye sykdom. Fortsatt ikke helt i form men såå vanskelig å kutte søtsaker og gå tilbake til lavkarbo etter ferien men nå har jeg hatt et par bra dager. 57,3 i dag men vippet rundt 58-59 siste måneden så klarer liksom ikke komme meg ned dit jeg vil. Ikke mange kilo som gjenstår men utrolig hvordan jeg selv føler at det kjennes og vises på kroppen hvis jeg bare blir kvitt di få siste kilo. Ønsker sååå å se 56 tallet...evigheter siden sist. Ja litt opphengt i vekt og tall for tiden. Får ikke trent pga sykdom så skal fokusere alt på kosthold og gåturer nå. Skal prøve å være mer aktiv her inne igjen. Håper flere henger seg på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 159
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Et nytt tall!! 56,8 i dag :-D husker ikke sist jeg så 56. Ble så happy og fikk ny motivasjon til å fortsette å Være flink med maten. Glad det endelig "løsnet" igjen. Stagnert på det samme såå lenge men har jo ikke vært like flink hele tiden heller. Lavkarbo fortsatt her, holder meg til det ;) håper dere andre har det bra? Virker som vi ikke klarer å være aktive samtidig inne på dette forumet, hehe er vel travle liv overalt ;) Ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Så bra Smint, du er jaggu meg flink du også. Godt å se tall en ikke har sett på lenge👠Det har vært lite i fra meg her på en stund nå. Det er ikke fordi jeg har lagt på meg altså. Jeg klarer meg veldig bra om dagen. I dag var vekta 66 kg. Er egentig vekta jeg har funnet ut passer meg bra. Så jeg vedlikholdet om dagen. Syns det går strålende. Teller ikke kalorier. Koser meg godt om dagen men har tilpasset meg en helt annen mengde. Så måtte dette bare vare👌🾠Du må fortsette den gode jobben og noen ganger er det greit å møte målet etter en stundâ˜ºï¸ Skal bli flinkere til å komme innom her:) snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hvordan går det avatar? Går det greit å vedlikeholde vekta? Her er jeg oppe på 58 igjen...tror kroppen min har bestemt seg for at det er den nye trivselsvekta mi men jeg er ikke enig ;)/> likevel vet jeg jo at jeg kunne vært flinkere særlig i helgene. Har startet opp trening igjen og håper det skal hjelpe på. Hjelper iallfall på humøret. Spinning mandag og pulsstep + mage i dag. Tenker pulsspinn i morgen igjen. Har et lite ønske om å se 56 tallet igjen om to uker da jeg skal i bikini da.. får bare stå på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Uff og uff og uff. Nå er jeg her igjen???? Vanskelig å holde vekta over lengere tid. Når jeg startet denne tråden var jeg 33 år gammel. Nå er jeg 36 år snart???? Tiden flyr. Jeg har gradvis gått opp noen kg. Jobber som en helt for å gå de ned til påsken. Det er til stor hjelp at jeg er her. Det var det sist gang. Var veldig dedikert da. Føler jeg har fått en fin flyt nå også???? Jeg holdt vekta ganske lenge etter sommeren 2015. Men så tok jeg det for gitt. Krøp sakte opp igjen til ca 71 kg til slutt. Da hadde jeg flere ganger unnskyldt meg med at vekta ville gynge en del pga vannvekt, plutselig gikk det bare en vei og aldri ned. Jeg må tenke annerledes denne gangen. Jeg har vært flink å slanket vekk noe av de kg nå. Vekt på fredag var 68,1 kg. Så til påsken så vil jeg se 66 tallet. Det er et mål???? Så nå skal det jobbes og skrives innpå her. Vekt dagen er fredager. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært bortreist i helga, jeg var veldig klar over at jeg skulle kose meg litt extra da. Noe jeg ikke har gjort på flere uker. Jeg har spist kebab på fredag, smågodt, en dyrepark is og en skolebolle på lørdag. Så ja mye mer en jeg har spist av godsaker på en stund.. Jeg har nemlig sluttet å kjøpe godis helt. Noe som gjør at jeg ikke tyr til det lengere. Men samtidig har jeg aldri kjøpt godis i ukedagene, har liksom en sperre for det heldigvis. Snikveiet meg i dag tidlig, 67,8 kg jippi :lol:/> . Håper det er det som vises på vekta på fredag også. Men tviler på det da jeg er midt i syklusen, pleier å gå opp i vannvekt da. :angry:/> Jeg har satt opp ønske vektmål i kalenderen min, og jeg har da satt opp 67,7 til fredag. Ser ut som jeg kan nå det målet. Bare ikke syklusen ødelegger for meg nå da... to be continued :rolleyes:/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag gikk jeg på vekta å den viste 67,7 kg. 400 gram ned fra forrige uke. Akkurat det jeg hadde satt som mål for denne uka :D Har hatt en jevn og fin nedgang til nå. Slik var det ikke sist gang. Jeg brukte mange mnd på å gå ned 8 kg. Denne gangen har det gått så fint:) Jeg har nok spist litt lite enkelte dager, men har prøvd å skjerpe meg, slik at jeg ikke går ned for mye. Har som mål å gå ned til 67,3 neste fredag. Jeg får se om jeg klarer å være så flink. I går hadde jeg besøk der jeg serverte krokanis og gullvafler. Spiste mange gullvafler og en bolle med is. Fikk litt dårlig samvittighet. Men sånn er livet. Har ingen planer om å spise noe annet en mat i dag. Kl er ti på kvelden så skal nok gå greit. Trives så bra i klærne mine om dagen. Jeg må virkelig ha en takhøyde på 68 kg. For mer en det er drepen for meg. Nå håper jeg på en fin og sunn uke. :D ????????????????????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har snikveiet meg i dag og er nede på 67,4 kg. Ned 300 gram. Veldig fornøyd. Det betyr at det er ganske stor sjanse for at jeg klarer en 0,5 kg til fredag. Akkurat det som er målet mitt???? Magen har krympet en del, føler at mye kommer gratis om dagen. Har savnet og ha litt kontroll på sulten. Det er ikke liv om gjøre at man propper i seg så for man blir sulten. Det er tross alt når man er sulten man forbrenner oppspart energi. Jeg får ikke til å endre tabellen min, noe som er litt dumt, så hvis det er noen som vet hvordan så blir jeg glad:))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå klart målet mitt for uka, 67,2. ned 0,5 kg. perfekt. Jobbet og stresset i nesten hele lørdagen. spiste og drakk litt lite. når jeg våknet søndag morgen følte jeg meg slaaank.:) hoppet på vekta, 66,4 kg.. utrolig hva vannvekt utgjør. men jeg følger ikke den vekta i det hele tatt:) men litt morsomt å se det tallet læll;) Ukene går så fort.. men jeg syns det går ganske greit. spiser det jeg vil om dagen, men ikke i mengder. Snop og chips spiser jeg ikke så ofte. kanskje engang i mnd. Det gir meg muligheten til å spise litt mer mat som jeg liker:) selv om jeg elsker snop og spesielt karameller. det tør jeg aldri å kjøpe. Går helt bananas når jeg har en pose med smørbukk.. :P jubler over at magen min har blitt mindre, samsvarer mer med resten av kroppen. Vil aldri få flat mage, det har jeg lagt fra meg for mange år siden. men den er i alle fall mindre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har denne uken falt for flere fristelser :blink: Har også fått mensen så mulig det er litt derfor. Min samboer laget ostekake på mandag som jeg har spist av flere dager. vi har også hatt potetgull som stammer fra helga som jeg har spist litt av i flere dager.. kan virkelig ikke ha noe liggende. Ingen tvil om det :angry: Jeg går opp i vannvekt når jeg har mensen så jeg hopper over veiedagen denne uka. Jeg tror ikke at jeg har gått ned denne uka her, men heller ikke lagt på meg.. satser på at det blir mindre fristelser neste uke.. Jeg merker at jeg nærmer meg Comfort vekt for jeg slapper litt mer av, har i all fall gjort det denne uka her.. skummelt. Jeg har fortsatt ca 2 kg å gå ned. Hadde likt en vekt på 65 kg. Men merker egentlig ikke så stor forskjell mellom 65 og 66 kg. Har lyst til å ha litt å gå på for kroppen min er glad i å holde på vann. vi får se. Synd man mister litt motivasjon når man er så nærme målet <_< Kommer sterkere tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...