Gå til innhold

Slankekrigen 2015 - skravletråd!


Gjest Babydrømmen
 Share

Anbefalte innlegg

ja det ble det litt opp igjen. ikke sikker på hvorfor men man får bare fortsette så blir det vell tilslutt. jeg er innforstått med slike svingninger siden jeg lett får vann i kroppen og medisiner som påvirker vekten

i helgen vasket jeg rundt både lørdag og søndag så satt nesten ikke ned på dagtid samt trening både mandag og tirsdag . kcal inntaket er ganske jevnt på 1600 men litt opp i helga .

MEN det er jo ingen grunn til å gi opp og satser på et hopp ned neste uke.

B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det ble det litt opp igjen. ikke sikker på hvorfor men man får bare fortsette så blir det vell tilslutt. jeg er innforstått med slike svingninger siden jeg lett får vann i kroppen og medisiner som påvirker vekten

i helgen vasket jeg rundt både lørdag og søndag så satt nesten ikke ned på dagtid samt trening både mandag og tirsdag . kcal inntaket er ganske jevnt på 1600 men litt opp i helga .

MEN det er jo ingen grunn til å gi opp og satser på et hopp ned neste uke.

B)/>

Jeg gikk også opp denne uken, men man kan ikke gi opp! Det er mye som spiller inn så det er bare å fortsette veien mot et lettere og sunnere liv. Jeg merker at jeg har fått mer overskudd og det er verdt mye! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

ja det ble det litt opp igjen. ikke sikker på hvorfor men man får bare fortsette så blir det vell tilslutt. jeg er innforstått med slike svingninger siden jeg lett får vann i kroppen og medisiner som påvirker vekten

i helgen vasket jeg rundt både lørdag og søndag så satt nesten ikke ned på dagtid samt trening både mandag og tirsdag . kcal inntaket er ganske jevnt på 1600 men litt opp i helga .

MEN det er jo ingen grunn til å gi opp og satser på et hopp ned neste uke.

B)/>

 

Det hender vekten gjør ting som ikke er helt lett å forstå, men da må man bare jobbe videre, så løsner det heldigvis etter hvert - og da er det verdt det! Noen ganger hender det også at man må gjøre noen drastiske endringer for å komme forbi et vektplatå. Forhåpentligvis går du et hopp ned neste uke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender vekten gjør ting som ikke er helt lett å forstå, men da må man bare jobbe videre, så løsner det heldigvis etter hvert - og da er det verdt det! Noen ganger hender det også at man må gjøre noen drastiske endringer for å komme forbi et vektplatå. Forhåpentligvis går du et hopp ned neste uke! :)/>

 

håper det bare er naturlig svingning og ikke et nytt vektplatå

sto å vippet opp og ned i mange mnd før jeg kom meg under 90 kg. det var veldig kjedelig <_<

men det er mange som har vært riktig så flinke denne uken og det er jo også motiverende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

håper det bare er naturlig svingning og ikke et nytt vektplatå

sto å vippet opp og ned i mange mnd før jeg kom meg under 90 kg. det var veldig kjedelig <_</>

men det er mange som har vært riktig så flinke denne uken og det er jo også motiverende.

 

Nei, det er bare hormoner og vann hos deg den uken her, og vips så er du ned neste uke. Ikke vektplatå nå!!! Har stått stille ved vektplatå selv i månedsvis forrige gang jeg slanket meg - utrolig demotiverende. :angry:

 

Ja, det er mange som har gjort en skikkelig innsats! :) Nå må vi alle motivere hverandre til god innsats frem mot påske, og så gjennom påsken. Jeg pleier å gå opp i vekt over påsken, det skal jeg IKKE i år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg med og gratulerer kikk som ukevinner :).

Noen har gått opp noen har gått ned,men tenk til sammen har vi snart klart 20kg

på 2 uker :).

Takk skal du ha Babydrømmen for at du har dratt igang "krigen".

Lykke til alle sammen med ei ny uke videre mot målet :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en strålende gjeng det er her på "krigsstien" :P

 

Det var ikke noe nedgang for meg denne uken,men det vil jo hjelpe etterhvert når kroppen skjønner at jeg mener alvor :angry:

 

Ser dere på biggest looser på tv norge?

kan ikke begripe at de kan gå ned så mye på 1uke,selv om det var den første,vann i kroppen osv.

Jeg er imponert over dem ihvertfall,det er tøft gjort.

 

stå på videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en strålende gjeng det er her på "krigsstien" :P/>

 

Det var ikke noe nedgang for meg denne uken,men det vil jo hjelpe etterhvert når kroppen skjønner at jeg mener alvor :angry:/>

 

Ser dere på biggest looser på tv norge?

kan ikke begripe at de kan gå ned så mye på 1uke,selv om det var den første,vann i kroppen osv.

Jeg er imponert over dem ihvertfall,det er tøft gjort.

 

stå på videre.

 

Så hva de spisre og trente.

De starter med å gå tredemølle i 2 timer så frokost og så nye 2 timer. Det er lagt inn hvile og sovetid på dagen for etter dette har de trening med trener. 7-8 timer trening på ..var det..1000 kcal

Da må de gå ned i vekt.

Imponerende resultater og pågangsmot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk skal dere ha, men det spørs hvordan det går nå som jeg er ferdig med kuren.

 

Jeg kommer til å bytte veiedag til onsdag.

 

Det blir kanskje litt tøft med det samme men jeg har tro på deg. Dette klarer du fint :) nå har du satt i gang kroppen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Ja, jeg har sett på Biggest Loser Norge. De trener jo helt ekstremt mye, både i den amerikanske og norske versjonen. Og når de da i tillegg har en ganske streng diett så er det ikke så rart at vekten går fort ned. Den tette oppfølgingen, og det at de ikke har tilgang på alt det de vanligvis har tilgang til i sitt eget hjemme-miljø hjelper jo også. :) Det aller vanskeligste blir nok å holde vekten når man kommer ut (eller fortsette nedover på egenhånd etter så tett oppfølging). Jeg vil tippe noen får seg en knekk på motivasjonen når jobben blir tøffere og oppfølgingen mindre, i tillegg til at de helt sikkert er ganske slitne etter oppholdet.

 

Skulle gjerne vært på en sånn leir et par uker fremover jeg, så hadde bikini-sesongen virket litt mindre skremmende. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Vekten gikk bare ned 100 gram denne uken, men jeg var egentlig litt redd for vektoppgang (pga måndlig besøk fra søndag, det gir meg ofte 1 kg høyere vekt). Så jeg er litt fornøyd også. Og så klarer jeg jo ikke å la være å glise litt over endelig å se igjen 70-tallet! :D Selv om jeg egentlig ikke er så begeistret for de 10 kiloene der heller. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekten gikk bare ned 100 gram denne uken, men jeg var egentlig litt redd for vektoppgang (pga måndlig besøk fra søndag, det gir meg ofte 1 kg høyere vekt). Så jeg er litt fornøyd også. Og så klarer jeg jo ikke å la være å glise litt over endelig å se igjen 70-tallet! :D/>/> Selv om jeg egentlig ikke er så begeistret for de 10 kiloene der heller. :P/>/>

 

all nedgang er nedgang. og siden sansynligheten er for at det fortsatt er noe vann i kroppen vil du få uttelling for det neste uke..i påsken B)/>

Ellers JIIIIIIPI for 70 tallet :D/>

 

jeg hadde jo et hopp forrige uke og da tok det 2 dager så fikk jeg mensen så da forstod jeg det hoppet opp bedre . Nå ble det ned de samme grammene som jeg gikk opp men regner med litt mere nedgang på den vanlige veiedagen på fredag. satser på at da er jeg under 88....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

all nedgang er nedgang. og siden sansynligheten er for at det fortsatt er noe vann i kroppen vil du få uttelling for det neste uke..i påsken B)

Ellers JIIIIIIPI for 70 tallet :D

 

jeg hadde jo et hopp forrige uke og da tok det 2 dager så fikk jeg mensen så da forstod jeg det hoppet opp bedre . Nå ble det ned de samme grammene som jeg gikk opp men regner med litt mere nedgang på den vanlige veiedagen på fredag. satser på at da er jeg under 88....

 

Jeg pleier å veie mer alle dagene jeg blør, så det er en "tung" uke. :P Men det er jo en ny utfordring før neste onsdag altså, påskeferie nå fremover. Jeg pleier å gå opp i vekt på påskeferie. Skal pakke med baderomsvekten og målebånd, så jeg får gjennomført veiedag onsdag 1. april også. :D SKAL ned i vekt gjennom påsken i år altså.

 

Da satser vi på at du er på ny vekt neste uke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg lurer på åssen vi gjør dette med registrering av vekt påskeuka. Jeg skal bort og har ikke tenkt å ha med meg badevekta under armen:) Noen andre med samme problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Hei. Jeg lurer på åssen vi gjør dette med registrering av vekt påskeuka. Jeg skal bort og har ikke tenkt å ha med meg badevekta under armen:) Noen andre med samme problem?

 

De som ikke får registrert vekt 30.3-1.4 kan ikke kåres til ukesvinner denne uken eller neste uke, men det er bare å registrere vekt neste uke - så er du med videre! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en fin nedgang denne uken. 0.6 siden forrige onsdag

Tiltross for en fest...det ble 3000 kcal på Lørdag samt mye vann i kroppen noen dager. Mye kcal i alkohol altså.

 

Da tar jeg påskeferie..har laget meg sunne marsipanegg uten så mye kalorier . Spiser ikke så mye godt i utgangspunktet men artig å teste ut. Det ble 45 kcal pr egg med sjokoladetrekk , håper de er gode da

 

God påske B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...