Gå til innhold

Slankekrigen 2015 - skravletråd!


Gjest Babydrømmen
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Babydrømmen

Jeg hadde registrert jeg :) 77,4 kg. Ikke opp eller ned. Sota 76

 

Beklager at du ikke kom med, jeg har retter det opp nå. :)

 

Ikke skriv i resultattråden. Du kan skrive her, eller i registreringstråden for den uken det gjelder, dersom det er noe feil eller du har har kommentarer. Jeg leser alle trådene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer som ukesvinner i forrige uke, Babydrømmen! :D

 

Hvordan har det gått med dere i påska?

 

Jeg har spist alt for mye, og litt for feil, så her har vekta gått opp 1 kg. Jeg håper en del av det er vann, slik at jeg blir kvitt det raskt. Nå var det godt med hverdag igjen. Dagens middag ble hjemmelaget tomatsuppe med kokt egg. Kjempegodt! Nå er det bare å stå på videre, for nå går ukene raskt fram til 17. mai!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Flygelhorn

Her har det også blitt for mye av feil mat i påska. Men nå er det tilbake til hverdagen, så satser på at det går seg til fort. Gikk "bare" opp 0,4 kilo, så det var ikke så ille som fryktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Vel, jeg er opp 300 g i dag, men jeg er støl i hele kroppen etter de siste skiturene i påsken - da "tok vi den helt ut", og det merkes. Så jeg håper det er vann, for midjen er nemlig minus 0,5 cm.

 

Totalen for påsken er ned 1,2 kg og minus 2 cm rundt midjen - så jeg er strålende fornøyd! :D Pleier vanligvis å gå opp i vekt på påskeferie.

 

Nå er vi halvveis i slankekrigen, og forhåpentligvis rekker vi en god del til før 17. mai. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så artig å vinne :rolleyes:

Jeg merker også mere vann i kroppen etter harde treningsøkte så du får nok en fin uttelling til neste uke Babydrømmen

 

nå har jeg hadt en sykepåske med både bronkitt og lungebetennelse så det har dok medvirket på mindre inntak av alt. og absolutt ingen trim..om du ser bort fra alle turene på do..blæren løper jo helt løpsk av slik hosting døgnet rundt.

heldigvis har jeg store barn som lagde gode frokoster og middager så vi har kost oss i påsken

 

og tipset mitt på å ha et norgesglass som påskeegg gjorde at alle spiste myyye mindre gotteri enn vanlig. Hadde i 1 pose geledyr og en halv pose nidarblanding...og det ble ikke spist opp..

 

nå tilbake til hverdagen så lykke til med uken alle sammen B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Bht :).

 

Håper du er blitt frisk igjen,kjedelig med sykdom.

Takk for smart tips med norgesglass som påskeegg,det skal prøves ut.

 

Selv gikk jeg opp 1,3kg. sist uke,men nå er hverdagen her og jeg skal gjøre mitt

for at felles resultat på "krigen" skal bli bra neste uke.

Ønsker alle ei fin uke :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da ble det opp denne uken. men ser at jeg får mensen til helga <_< og sist gang la jeg også på meg de siste dagene før. kommer sterkere tilbake neste gang.. :)

 

det har i tilegg vært lite trim kun en ordentlig gåtur etter påske men nå er jeg nesten frisk av lungebetennelse så da blir nok neste uke litt mere normal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Jeg har hatt en fryktelig dårlig uke, med for mye mat, for mye godsaker og for lite trim, og vekten gikk likevel ned 100 g. Det kan BARE bety at jeg hadde ekstra mye vann i kroppen i forrige uke, da jeg var så innmari støl. :P Egentlig har jeg nok gått opp 1 kg. :blink:

 

Jaja, nå er jeg i gang igjen (har vært i gang igjen siden mandag), så det er slutt på tullet, og forhåpentligvis går vekten nedover neste uke! Det er jo så kort igjen til første delmålet mitt - "bare" 1,7 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en fryktelig dårlig uke, med for mye mat, for mye godsaker og for lite trim, og vekten gikk likevel ned 100 g. Det kan BARE bety at jeg hadde ekstra mye vann i kroppen i forrige uke, da jeg var så innmari støl. :P/> Egentlig har jeg nok gått opp 1 kg. :blink:/>

 

Jaja, nå er jeg i gang igjen (har vært i gang igjen siden mandag), så det er slutt på tullet, og forhåpentligvis går vekten nedover neste uke! Det er jo så kort igjen til første delmålet mitt - "bare" 1,7 kg.

 

 

kan være lurt med delmål.

dette klarer du fint. du er jo egentlig kommet i en god rutine bare et lite skritt tilbake denne uken.

vi damer sliter mye mere enn menn med vektnedgang da vi har så lett for å få vann i kroppen men det løsner etterhvert. jeg synes det hjelper å drikke mere vann enn vanlig og så gå på do ofte ..virker som det løsner da

lykke til med neste uke

 

har foresten lagt ut en oppskrift på en sunn pizza. mindre kalorier men også gode byggeklosser til kroppen- ingen tomme næringsstoffer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Flygelhorn

Gratulerer fr.Flygelhorn 😊

 

Ser de fleste har hatt en fin nedgang denne uken. kjempebra.

 

Tusen takk :) Veldig fornøyd med uka! Bra at de fleste har hatt ei god uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ble 87,2 <200 gram ned fra vektoppgang forrige uke . ikke tilbake til scratch men men . mandagensvekt var på 90.1 så har mistet mye vann siden da. satser på neste uke

[ quote]

 

og på min egentlige veie dag ble vekten 86.7 så det går rett vei Det betyr faktisk at jeg har mistet 3.4 kg vann siden mandagen 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ble 87,2 <200 gram ned fra vektoppgang forrige uke . ikke tilbake til scratch men men . mandagensvekt var på 90.1 så har mistet mye vann siden da. satser på neste uke

 

 

og på min egentlige veie dag ble vekten 86.7 så det går rett vei Det betyr faktisk at jeg har mistet 3.4 kg vann siden mandagen 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...