Gå til innhold

Slankekrigen 2015 - skravletråd!


Gjest Babydrømmen
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, Tusen takk for gratulasjonen, Tuva76 :) Jeg er selvfølgelig kjempefornøyd med resultatet, men det er viktig å huske på at dette var min første uke med omlegging av kostholdet - et halvt år siden jeg tok tak sist !! Går ut fra at det var mye vann som forsvant...Inneværende uke har så langt gått fint, men litt lite trening i forhold til planen. Ny uke - nye muligheter , Ha en riktig god helg alle sammen ! Vi møtes til ny dyst neste uke B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Gratulerer til Minsker'n forrige uke og Suzzie denne uken! :)

 

Jeg er ikke tilbake på sporet denne runden her, jeg som egentlig gikk så fint ned i vekt fra jul og frem til finalen i forrige runde av Slankekrigen. ÆSJ! Jeg er på et platå, både motivasjonsmessig og litt med kroppen, så jeg får vel bare jobbe på til jeg kommer meg et skritt videre. Heldigvis fortsatt 7,5 kg lettere enn til jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suzzie

Tusen takk Babydrømmen :).

Merker selv at det går saktere nedover nå enn det gjorde i vår :(.

Du var så flink i forrige runde av slankekrigen,håper snart du finner tilbake til samme sporet,jeg heier på deg :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :) Gratulerer med flott resultat, Suzzie !! Du har virkelig stått på i Slankekrigen ! Babydrømmen : Vær stolt av det du har fått til, og bruk det til å ta et nytt jump videre nedover ! Vet, av erfaring, at det går i bølger med den berømmelige motivasjonen, og at det virker som det hele stopper opp i perioder. Tusen takk for at du, tross manglende resultat akkurat nå,administrerer Slankekrigen - det betyr mye for oss som er med :) Jeg er sikker på at resultatene kommer, bare du fortsetter å holde fokus....

Lykke til alle sammen - nyt helgen! Vi "treffes" i registreringstråden over helgen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Tusen takk Babydrømmen :)/>.

Merker selv at det går saktere nedover nå enn det gjorde i vår :(/>.

Du var så flink i forrige runde av slankekrigen,håper snart du finner tilbake til samme sporet,jeg heier på deg :)/>.

 

Takk for at du heier! :) Det viktigste for meg, i første omgang, er å unngå at kiloene kommer tilbake på. Så håper jeg at jeg kan komme tilbake i det gode sporet med jevn vektnedgang, selv om det aldri går veldig fort nedover med meg. Jeg har aldri pleid å få til vektnedgang over sommeren, men vi får vel se. Hvis ikke så blir det august og høsten som gjelder. Da må jeg brette opp ermene om ikke resultatene har begynt å komme igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

God morgen :)/> Gratulerer med flott resultat, Suzzie !! Du har virkelig stått på i Slankekrigen ! Babydrømmen : Vær stolt av det du har fått til, og bruk det til å ta et nytt jump videre nedover ! Vet, av erfaring, at det går i bølger med den berømmelige motivasjonen, og at det virker som det hele stopper opp i perioder. Tusen takk for at du, tross manglende resultat akkurat nå,administrerer Slankekrigen - det betyr mye for oss som er med :)/> Jeg er sikker på at resultatene kommer, bare du fortsetter å holde fokus....

Lykke til alle sammen - nyt helgen! Vi "treffes" i registreringstråden over helgen :D/>

 

 

Hei, Siden jeg ikke fant registreringstråden for uke 28 må jeg bare skrive litt her om resultatet :P/> Det viste nemlig at jeg hadde redusert vekta med 1.8 kg sist uke - og delmålet på 85.0 ble nådd ! Hurra :D/>

 

Jeg har heldigvis (eller uheldigvis) slanket meg såpass mange ganger at jeg vet at det kan gå veldig i bølger med motivasjonen, og heldigvis har jeg lært meg å sette pris på vekt-stillstand også. Det er mye bedre at vekten står stille en periode enn at den går oppover. :)

 

Jeg skal administrere frem til finalen, det må jeg jo. :D Nå har registreringstråden kommet for denne uken også, jeg glemte det i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her ble det bare 200gr denne uka :huh:

jeg ble satt en del tilbake pga krykkebruk i noen uker i begynnelsen av sommerkrigen :mellow:

nå går jeg ca 2-3mil hver uke som trening.

 

sakte går det med vekta,men ikke opp ihvertfall.

jeg skal fortsette med dette opplegget framover høsten det vet jeg.

Kanskje det blir en høstkrig også?

god sommeruke til alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

nissemora - så flink du er som går så lange turer hver dag nå som krykkene er borte. :)

 

Gratulerer til Minsker'n med forrige ukes resultat! :D

 

Jeg fikk ikke veid meg forrige uke, men tror jeg skal få med vekta resten av ferien.

 

God sommeruke til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :) Forrige uke gikk veldig bra ! Var på bytur i helga, og gikk og gikk - det ble godt over 20000 skritt om dagen :P Klarte til og med å ligge innenfor kalorigrensen, selv om det inneholdt både et par glass øl, helgesjokoladen og restaurantmåltider. Dette var en god opplevelse, som ga erfaringer for at det faktisk også går an å kose seg uten å "ta helt av" :)

Ønsker alle dere andre lykke til med vektprosjektet, og fortsatt god sommer B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hallo alle sammen. :rolleyes:

Ja,nå er denne sommerkrigen over.Kunne nok ønsket mer ned i vekt,men det fungerer i fint driv ihvertfall,jeg fortsetter med det samme opplegget.Trening består av å gå i div tempo 2-3mil i uka :P

mat er ca 1400-1600kcal pr dag,dette passer for meg. :lol:

 

jeg takker for jobben du har hatt Babydrømmen :rolleyes: og håper at det kommer en høst/vinter krig også.

Nå skal jeg ha ferie,så god sommer videre til dere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Da gjør jeg som deg, nissemora - legger ut registreringa for vekt i uke 30 i en annen tråd...Resultatet på mandag, 20.07. var: 82,6 kg, en nedgang på 1,4 kg :D Tilsammen har det jamen meg blitt en nedgang på 6,9 kg siden jeg ble med på Slankekrigen sommeren 2015, 15.06. Det er jeg mer enn godt fornøyd med :D

Men hvor ble det av dere alle sammen ?? - synd at så mange forsvant ut i "det blå"....

Ønsker dere alle en fortsatt god sommer - og god ferietur til deg, nissemora ! Må si jeg er imponert over all gåinga di !!

 

Håper på en slankekrig høsten 2015 !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, her er det stille om dagen.....For meg er ikke slankekrigen over ennå, så jeg fortsetter i samme sporet. Sist uke ble det litt mindre nedgang enn " vanlig", men så absolutt innafor! Ned 1/2 kg :) Det nærmer seg målet, og det er litt rart bare å ha vel 7 kg igjen!! Det er lenge siden. Kjenner meg ganske mye mer vel enn på lenge - gøy også at mange av de gamle sommerklærne nå passer :lol:

Stå på videre alle sammen - det fortjener vi !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, her er det stille om dagen.....For meg er ikke slankekrigen over ennå, så jeg fortsetter i samme sporet. Sist uke ble det litt mindre nedgang enn " vanlig", men så absolutt innafor! Ned 1/2 kg :)/> Det nærmer seg målet, og det er litt rart bare å ha vel 7 kg igjen!! Det er lenge siden. Kjenner meg ganske mye mer vel enn på lenge - gøy også at mange av de gamle sommerklærne nå passer :lol:/>

Stå på videre alle sammen - det fortjener vi !!!

 

BRa jobba Minskern!! Herlig når man kommer inn i tidligere trange klær!

Du kan ikke skrive litt hva du spiser i løpet av en dag sånn ca? Og hva som er dine suksess-historier, hvorfor det funker for deg, hva gjør du annerledes?

Føler jeg må komme meg på riktig spor (igjen!) Trenger motivasjon !

Setter pris på tilbakemelding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper også på en ny runde med slankekrigen :).

Ferien går mot slutten,mandag er det full fart igjen med jobb,trim og gode mat-

valg :).

Fortsatt ca 10 kg som skal av,slankekrigen har vært utrolig motiverende :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BRa jobba Minskern!! Herlig når man kommer inn i tidligere trange klær!

Du kan ikke skrive litt hva du spiser i løpet av en dag sånn ca? Og hva som er dine suksess-historier, hvorfor det funker for deg, hva gjør du annerledes?

Føler jeg må komme meg på riktig spor (igjen!) Trenger motivasjon !

Setter pris på tilbakemelding.

 

Hei, Jeg prøver å følge meny 1 + 100 kcl.Stort sett går det bra, men hopper litt opp på inntaket av og til. Jeg er utrolig glad i brød...,men jeg har byttet ut brød med tynt rugknekkebrød til frokost og lunsj - det har hjulpet godt på inntaket av kalorier. Til middag spiser jeg en mindre porsjon av "ordinær" sunn mat, noe som betyr mer fisk, wok o.l. enn jeg har gjort tidligere. Unner meg likevel noen magre grill og wienerpølser innimellom... Kvelden har vært min tid for de store måltider :rolleyes:

De er selvfølgelig trappet ned, men har beholdt nytelsen med varme rundstykker, grove, med skinke, røkt laks og avokado....passer på at det blir innafor kaloriene jeg har tilgjengelig. Min utfordring er for lavt inntak av kalsium.. kompenserer dette med en sunn youghurt. Frukt blir det også for lite av, men skjerper meg der nå.. Beveger meg generelt mer, og skal i høst ha som mål tre økter med styrketrening. Det trenger jeg skal ikke musklene bli helt borte.... Det viktigste verktøyet for meg er registreringen - det hjelper til med å "holde meg i øra" ! Forøvrig er forumet et kjempegodt hjelpemiddel :) For meg er det likevel viktig å oppleve at jeg kan kose meg inimellom, uten at det trenger å ta helt av !

Vi får holde fokus videre - det er en stor seier å oppnå resultater, etterhvert !!

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...