Gå til innhold

Slankekrigen 2015 - skravletråd!


Gjest Babydrømmen
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Babydrømmen

det ble 87,2 <200 gram ned fra vektoppgang forrige uke . ikke tilbake til scratch men men . mandagensvekt var på 90.1 så har mistet mye vann siden da. satser på neste uke

 

 

og på min egentlige veie dag ble vekten 86.7 så det går rett vei Det betyr faktisk at jeg har mistet 3.4 kg vann siden mandagen ������

 

Jøss, det hørtes jo nesten farlig ut. :blink: Sikker på at ikke vekten din er ustabil/dårlig/gammel eller at batteriene er i ferd med å takke for seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo :rolleyes:

Dere er så flinke alle sammen,her går det litt tregt synes jeg,men det forsvinner jo noen gram hver uke.

 

Skal opereres i en fot snart,så da kan det være greit å bli litt lettere,skal jo humpe rundt på krykker.

 

Jeg har en flott skinnjakke som ble kjøpt for 10kg siden,så den er målet mitt dette året B)

God helg til alle :rolleyes::rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, det hørtes jo nesten farlig ut. :blink:/> Sikker på at ikke vekten din er ustabil/dårlig/gammel eller at batteriene er i ferd med å takke for seg?

 

Nei j vekten er nok ok. Jeg får fort mye vann I kroppen En periode var det så ille at jeg kunne veie både 5 og 7 kg mere på 1 dag. Har tabletter for det da det er tungt for hjerte . Kjenner det godt I fingre og tær når de blir så hovne.

I helga var det maks av alt..mensen,sushi,alkohol og Salt kjøtt

Har levd ganske saltfatig denNe uken 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Nå er det snart finale (uke 20, to uker til).

 

Jeg tenkte at jeg kan lage en annen tråd også i uke 20 for registrering av startvekt for en ny runde med Slankekrigen? Så kan den gå i 10 nye uker fremover, til uke 30. Det blir sommer-Slankekrigen i så fall. :-)

 

Noen som tror de har lyst til å være med på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Hei :)/>.

Jeg vil gjerne være med,kjempebra at du drar igang en ny runde med slankekrigen,

ha en fortsatt fin søndag :)/>.

 

Supert! Da tar vi en ny runde, men jeg venter til vi nærmer oss finalen på denne runden her da. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være med på sommerkrigen også :P

 

Selv om det går sakte nedover med kiloene så går det rett vei og det er ok.Alle de årene som er brukt for å legge på seg,må nødvendigvis ta litt tid å redusere ;)

Nå er det 3uker til fotoperasjonen min,så jeg håper at jeg henger med hele sommerkrigen :)

 

Takk til deg Babydrømmen for at du fikk oss igang :rolleyes::rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Jeg vil gjerne være med på sommerkrigen også :P/>

 

Selv om det går sakte nedover med kiloene så går det rett vei og det er ok.Alle de årene som er brukt for å legge på seg,må nødvendigvis ta litt tid å redusere ;)/>

Nå er det 3uker til fotoperasjonen min,så jeg håper at jeg henger med hele sommerkrigen :)/>

 

Takk til deg Babydrømmen for at du fikk oss igang :rolleyes:/> :rolleyes:/>

 

Jeg er glad for at jeg må rapportere her hver uke selv, så tusen takk for at dere blir med! :D

 

Håper du greier å henge med selv med en fotoperasjon. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

jeg vil også være med på neste runde. det har gått litt trått i det siste men regner med at det løsner igjen.

veldig artig og motiverende så takk for at du gjør dette :)/>

 

Det går jo i perioder i rykk og napp, men det viktigste er jo å holde ut og ikke gi opp! :) Jeg synes det er kjempemotiverende at dere blir med! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

I dag er en fin dag!

 

Vekten gikk ned 1,2 kg, til 76,9 kg. Jeg mistet også 1 cm rundt magen. Og jeg nådde flere mål:

- Nå er jeg kommet til første delmål, som var 77 kg innen 6. mai! :D

- Nå kan jeg ikke nektes IVF behandling, for der er grensen for min høyde 80,2 kg, og jeg har tenkt at vekt under 77 kg vil gjøre det trygt. For på sykehuset veies jeg jo med klær og kanskje mat i magen. Nå burde det gå bra uansett! :D

- I går kjøpte jeg en bukse som var 1 størrelse mindre. :D

- Det er under 20 kg igjen til målvekten min! :D (Målvekt 58 kg, BMI 23,8).

 

Neste delmålet mitt er 72 kg, da har jeg BMI under 30, og er ikke lenger i kategorien "fedme". Jeg har satt som frist å være der innen 15. juli, og jeg endrer ikke den selv om jeg nådde første delmål én uke "for tidlig". I snitt har jeg lagt inn nedgang på 0,5 kg/uke for datoene for delmålene mine. :) Så nå er jeg veldig klar for ny runde med slankekrigen, hvor jeg forhåpentligvis går fra "fedme" til "overvekt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er en fin dag!

 

Vekten gikk ned 1,2 kg, til 76,9 kg. Jeg mistet også 1 cm rundt magen. Og jeg nådde flere mål:

- Nå er jeg kommet til første delmål, som var 77 kg innen 6. mai! :D/>

- Nå kan jeg ikke nektes IVF behandling, for der er grensen for min høyde 80,2 kg, og jeg har tenkt at vekt under 77 kg vil gjøre det trygt. For på sykehuset veies jeg jo med klær og kanskje mat i magen. Nå burde det gå bra uansett! :D/>

- I går kjøpte jeg en bukse som var 1 størrelse mindre. :D/>

- Det er under 20 kg igjen til målvekten min! :D/> (Målvekt 58 kg, BMI 23,8).

 

Neste delmålet mitt er 72 kg, da har jeg BMI under 30, og er ikke lenger i kategorien "fedme". Jeg har satt som frist å være der innen 15. juli, og jeg endrer ikke den selv om jeg nådde første delmål én uke "for tidlig". I snitt har jeg lagt inn nedgang på 0,5 kg/uke for datoene for delmålene mine. :)/> Så nå er jeg veldig klar for ny runde med slankekrigen, hvor jeg forhåpentligvis går fra "fedme" til "overvekt".

 

strålende nedgang og fint at du er kommet under den kritiske grensen.

Artig når man kan kjøpe seg nye klær fordi de andre begynner å bli for store :D

lykke til (eller egentlig er det feil si lykke til fordi det er ikke lykke men hard arbeid som skal til) mot ditt neste delmål. Dette klarer du fint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

strålende nedgang og fint at du er kommet under den kritiske grensen.

Artig når man kan kjøpe seg nye klær fordi de andre begynner å bli for store :D/>

lykke til (eller egentlig er det feil si lykke til fordi det er ikke lykke men hard arbeid som skal til) mot ditt neste delmål. Dette klarer du fint

 

Ja, det er jo en del uker siden jeg var under grensen (80,2 kg). Og hittil har legene bare spurt meg hva jeg veier, så da svarer jeg jo "naken-på morgen-hjemme"-vekten. Det er bare jeg som har satt 77 som magisk grense, i tilfelle jeg plutselig kommer inn og det er en lege som faktisk veier meg. Jeg vet jo at man veier mer med klær på og mat i magen (og på en annen vekt enn sin egen kan det jo også være forskjell fra vekt til vekt). :rolleyes:

 

Takk! Jeg håper jo egentlig at jeg ikke når målene mine vektmessig, men at jeg må ta en slankepause pga. et svangerskap. :D

 

Håper det løsner igjen for deg også, men du hadde jo nedgang den uken her da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Nå er det bare to uker igjen til Finalen! :):D

 

Og jeg venter til da med å lage en ny tråd om slankekrigen for sommeren. :D

 

Vi går fortsatt bra nedover, denne uken var det ingen som gikk opp i vekt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Babydrømmen med strålende resultat og kjempebra at ingen har gått opp i vekt :).

I helga blir det hotelltur på meg,god helg og lykke til videre alle sammen :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Hallo!

Vet at det er kun 10 dager til 17.mai...er det for seint å bli med?

 

Du kan rapportere startvekt i tråden for startvekt registrering enten mandag, tirsdag eller onsdag, men da rekker du bare å bli med på rapportering neste uke (uke 20/finalen).

 

Men jeg skal starte en ny runde med slankekrigen neste uke. Sommer-slankekrigen over 10 uker. Så det er kanskje morsommere å melde seg på da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det føles ut som jeg er en jojo for tiden. ;)

men man kan vell ikke regne med noe annet med perioder med mye vann i kroppen og så en Gdansk helg med (mye) alkohol og god mat. nå ble det ingen utskeielser i matveien sånn direkte men middag til lunsj og 3 retters til middag blir det litt selv om frokosten var ganske sunn . (frukt og ypghurt naturell samt 1 brødskive med pålegg) nå tror jeg ikke middagene var helt ille heller da det var kjøtt- mye kål og bittelitt saus men det er klart at to middager på dagen blir litt alikevell. pluss ingen snavling i mellom måltidene

 

Myye gåing 1700 kcal forbrent på 3 dager iflg app på mobilen.

 

forhåpentligvis vil det løsne etterhvert så kommer sterkere tilbake på sommerkrigen tenker jeg B)

 

ser mange har vært flnke med nedgang og det er supert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Gratulere med seier Babydrømmen :)/>

 

 

Gratulerer Babydrømmen med strålende resultat og kjempebra at ingen har gått opp i vekt :)/>.

I helga blir det hotelltur på meg,god helg og lykke til videre alle sammen :)/>.

 

Gratulerer, Babydrømmen! Flott resultat! :D/>

 

Takk! :D Jeg glemte helt å svare dere. :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...