Gå til innhold

Slankekrigen 2015 - skravletråd!


Gjest Babydrømmen
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Babydrømmen

Nå var det få som har rapportert, men det er en del timer igjen av dagen i dag enda. :)

 

Neste uke blir det finale OG innrapportering av startvekt til sommerkrigen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Neste uke er det finale og påmelding til ny slankekrig frem til sommeren! :) Håper flere har mulighet til å veie seg gjennom sommermånedene, for meg er det essensielt for ikke å skli ut - så jeg tar med badevekten og målebåndet på hytta.

 

Lykke til med siste innspurt til finalen alle sammen! :D

 

Og husk neste uke å rapportere vekt BÅDE i uke 20-tråden OG i sommerkrig-startvekt-tråden, dersom du vil være med videre også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Gratulere babydrømmen :)/>

 

Gratulerer babydrømmen,supert resultat :)/>.

Ønsker alle en fin uke mot finalen,lykke til!!

 

Takk! :)

 

Nå blir det spennende å se slutt-resultatene våre neste uke! :D Tenk at det straks har gått 10 uker, det har gått fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

ang vektoppgangen på en uke er nok årsaken fotoperasjonen som jeg har hatt.En del medisiner og gå med krykker er ikke det beste slankeopplegget :huh:/>

Men om 2-3uker kan jeg belaste foten vanlig igjen,så inntil da må matinntaket følges nøye fra min side.Jeg gir ikke opp :angry:/> :angry:/>

 

Huffda, krykker, operasjon og medisiner forstår jeg godt at kan påvirke, men bra at du er motivert for å passe på maten fremover! :) Det skal nok gå fint, kanskje dette kan være en motivasjon frem til foten er helt på plass igjen:

 

http://www.greteroede.no/suksesshistorier/1086383.o2.html

 

Håper operasjonen gikk bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suzzie

ang vektoppgangen på en uke er nok årsaken fotoperasjonen som jeg har hatt.En del medisiner og gå med krykker er ikke det beste slankeopplegget :huh:/>

Men om 2-3uker kan jeg belaste foten vanlig igjen,så inntil da må matinntaket følges nøye fra min side.Jeg gir ikke opp :angry:/> :angry:/>

 

Hei Nissemora :)

Forstår godt at dette ikke er enkelt,bit tenna sammen og se framover :).

Håper operasjonen ble vellykket,sender deg mange varme tanker.

God bedring :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Gratulerer til Meline som siste ukesvinner! :)

 

Og så vant visst jeg Slankekrigen. :unsure: Det ble jeg overrasket over, jeg pleier ikke å gå raskt ned i vekt, men har hatt en god vår nå. Takk til dere som har vært med, så vi holder motivasjonen oppe sammen. :D

 

Vi har gått ned 26,7 kg på 10 uker!!! :D

 

Da er vi klare for sommer-Slankekrigen. Lykke til alle som er med videre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vrl gjennomført, alle som har hengt med helt til finalen! Takk for kampen!

 

Gratulerer så mye med seieren, Babydrømmen! Du har virkelig stått på og gjort en bra jobb!

 

Jeg har bare 2 kg igjen til hovedmålet mitt, så jeg har bestemt meg for ikke å være med videre fram til sommeren. Håper å bli kvitt dem raskt nå, slik at jeg bare skal fokusere på å holde vekta. Lykke til i neste runde, alle som skal være med på den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Gratulerer med uke seier Meline og ikke minst Gratulerer så mye som vinner av slankekrigen Babydrømmen

velfortjente seire til dere begge 😊

Gratulerer til Meline som ukesvinner og til deg Babydrømmen som vinner av slanke-

krigen,vel fortjent begge to :)/>.

 

Tusen takk! :) Nå blir det spennende med en ny runde om sommeren, med late sommerdager og mange sommerfristelser. :P

 

Vrl gjennomført, alle som har hengt med helt til finalen! Takk for kampen!

 

Gratulerer så mye med seieren, Babydrømmen! Du har virkelig stått på og gjort en bra jobb!

 

Jeg har bare 2 kg igjen til hovedmålet mitt, så jeg har bestemt meg for ikke å være med videre fram til sommeren. Håper å bli kvitt dem raskt nå, slik at jeg bare skal fokusere på å holde vekta. Lykke til i neste runde, alle som skal være med på den!

 

Takk! :) Skjønner at du ikke blir med på en ny runde, så nært du er mål nå. Masse lykke til med de siste to kiloene, og med å holde vekten! :D Dette får du til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble jo en liten nedgang,jeg kan jo ikke gå riktig ennå.

om 1 uke kaster jeg krykkene,så da håper jeg at nedgangen øker. :P

 

Man må jo være optimistisk :huh:

 

Så flinke deltagerene på biggest looser har vært,men et slikt opplegg passer nok ikke i en vanlig hverdag.

Men du verden hva vi kan gjøre med livsstilen vår :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ned 1,4 denne uken... Men det skal vel sies at vekta forrige uke var litt høyere pga ferie uken før.

Men SÅ deilig å se at selv om man er på ferie, og skeier ut litt MEN kommer tilbake i normalt gjenge etter ferien, så fortsetter nedgangen.

 

Så happy for 86 tallet, men håper det blir kortsiktig slik at 85-tallet dukker opp snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Så flinke dere er!

 

Min vekt gikk opp 600 g denne uken. :angry:<_<

 

Ikke egentlig så rart med Kr. Himmelfart og 17. mai, jeg har spist mye god mat den langhelgen her.

 

Nå er det bare å brette opp ermene, jeg har egentlig et lite håp om å se 69-tallet innen denne runden av slankekrigen er over. Det betyr 6,2 kg ned de neste 9 ukene. Det skal holde hardt, men greit med et hårete mål. Uansett er neste delmålet mitt 72 kg, for da er jeg "overvektig" og ikke lenger over i kategorien "fedme".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suzzie

Ble en liten nedgang her,slik det har vært de siste ukene,ikke så rart,mai-dagene er en prøvelse :rolleyes:.

Nå blir det fullt fokus fremover både med mat og trim,går ut i ferie 20.07 og drømmen er 10 kg.ned til da.

Ønsker alle lykke til videre i "krigen" :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, litt nedgang på meg denne uken, til tross for langhelg og 17. mai med masse godis. Hvis jeg klarer nedgang i ti uker, målet er å se 85-tallet, så er jeg fornøyd. For fem år siden var jeg langt unna det tallet, nærmere bestemt femten kilo lettere. Og jeg husker godt at jeg ikke var fornøyd med kroppen min den gangen heller... Hadde jeg visst hvordan kroppen min ser ut nå, ville jeg ha vært kjempefornøyd... Det jeg prøver å si (til meg selv), er at jeg må være stolt av den kroppen jeg har, selv om jeg skulle ønske jeg var noen kilo lettere. Ikke dermed sagt at jeg kan være som jeg er, jeg må prøve å jobbe med meg selv for å få det enda bedre, og forhåpentligvis mer energi og glede.

 

Litt av årsaken til at jeg har blitt så overvektig, er to svangerskap. Og to mirakelbarn jeg aldri ville ha vært foruten :) (Tvi, tvi til Babydrømmen, håper du lykkes med drømmen din, og ja, det er verdt det.)

 

Vel, vel, min svakhet er sjokolade. Jeg har lest litt rundt på forumet her, og funnet ut at jeg ikke er unik. Det er en liten trøst, men det er sinnsykt vanskelig å legge bort disse uvanene... Lykke till til alle fra "lille" meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Litt av årsaken til at jeg har blitt så overvektig, er to svangerskap. Og to mirakelbarn jeg aldri ville ha vært foruten :)/> (Tvi, tvi til Babydrømmen, håper du lykkes med drømmen din, og ja, det er verdt det.)

 

 

Tusen takk! :wub: :wub: :wub: Det høres ut som kjærlighetskilo tenker jeg. :) Godt å ha som mål at du skal bli fornøyd.

 

Om det blir baby i magen så blir det pause fra slankingen her, så får kroppen min heller gradvis bli fokus igjen etter endt svangerskap. :) (Skal forsøke å passe på vektøkning i svangerskapet da, så godt jeg kan, siden jeg vet at jeg legger lett på meg. Og jeg vil jo aller helst ha mer enn ett barn, så da burde jeg ikke bli for stor for IVF til søskenforsøk heller).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Gratulerer til Tuva76! :D

 

Og veldig bra jobbet til alle andre for vektnedgang over Kr.Himmelfart & 17.mai, det er bare jeg som må skjerpe meg nå. :P<_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...