Gå til innhold

Slankekrigen 2015 - skravletråd!


Gjest Babydrømmen
 Share

Anbefalte innlegg

Takk â˜ºï¸ Det var gøy! Så håper jeg ikke det er første og siste gang øverst 😉

Vekta mi går jo i rykk og napp, men bare å jobbe på! Mitt litt hårete mål ( med tanke på hvor sakte de 9 første kiloene har gått) , er 82 innen ferien, litt mer realistisk 84.

 

Så heier på alle videre! Let's do this ðŸ‘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Hei Babydrømmen,jeg rapporterte vekt i går,men ikke blitt med på resultatet for uke 21.Alltid spennende og gå inn og se plassering :)/>.

 

Der var det skjedd en feil. Jeg hadde kopiert listen fra første uken i forrige resultattråd, for å ha koder som mal, men 8. plassen ble stående lik som forrige tråd, jeg hoppet visst over å sette deg inn der. :P Nå er det redigert så det er riktig det som står på 8. plassen også. :D

 

Takk for at du sier ifra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

er min påmelding registrert. Jeg sliter litt med å finne ut av forumet. Men det går seg vel til etterhvert som jeg blir kjent med bruken av det, :-)

 

Ja, du er med på listen over deltakere dersom du ser på "Resultattråden" eller på "registrering uke 22". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke følge opp forrige ukes bra tall, faktisk opp 200g.

Men sånn syns jeg denne vektreisen min har vært i hele år. Står utrolig stille lenge, så man nesten gir opp, så hopper jeg ned en kilo, så står jeg der en evighet.

MEN så lenge jeg ikke gir opp, så går det jo nedover.

Får bare håpe jeg ikke har tenkt til å stå stille i de neste 8 ukene :unsure:

 

Grattis til alle med nedgang denne uken! dere er flinke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da ble det et hopp opp på 0,9 . :angry:

egentlig tenkte jeg ikke å veie meg da kroppen er stinn av vann men klarer ikke å la være når jeg er med på utfordringen

Der var så vidt jeg fikk på¨meg sko i dag og har problemer med stiv kropp

kan ikke skjønne hvorfor det skal bli sånn nå. har egentlig vært flink i pinsen og trimmet en god del Gjenomsnitt på uken var 1580 i kcal en bevist økning fra forrige uke på rundt 1400.

Nå er det veldig stress og stress på arbeid og det har det vært siden uken før påske men etter neste helg vil det roe seg Håper kroppen kommer i normal h\gjenge igjen da.

 

lykke til til dere flinke damer :)

Tuva76 du er litt som meg. jeg har heller ikke en jevn nedgang . det har alltid vært slik i rykk og napp så det blir nok et fint hopp til neste uke skal du se. stå bare på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Da har jeg vært på første veiing. Pga helga ble det en forskyvelse på 2 dager, så da blir det bare 5-dagers uke neste gang. :-)

 

Ny vekt er 108,7 kg. Nedgang på 3,9. Så jeg er strålende fornøyd.

 

Du må rapportere vektene i registreringstrådene, ikke her i skravletråden. :) Nå er det f.eks. den som het "registrering uke 22" som gjelder for denne uken, så kommer det en ny for neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Golappen :)

 

Veldig bra system du har Babydrømmen, artig å se listeresultatene synes jeg :)

 

Og så flinke alle er, tror det lønner seg å rapportere vekt selv om det grå oppover. Fin motivasjon :)

 

Jeg føler jeg har hatt litt flaks, men jeg kjemper videre. Klarer ikke helt å holde meg unna godteri. Synd jeg har noe liggende i huset, det er ikke bra, det vet jeg. Denne uka har jeg vært flink til å trene, og jeg har kommet fram til at jeg liker det, jeg har bare ikke tatt meg tid til det i det siste. Jeg skal jobbe hardt med kostholdet til neste uke nå.

 

Heia alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suzzie

Gratulerer til Golappen som ukesvinner,kjempenedgang det du har fått til :)

Jammen er vi flinke,lykke til alle sammen med ei ny uke i "krigen".

Nå blir det fullt fokus med trim og sunne matvalg fram til feriestart 20.juli.

Heier på alle her inne :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for ros. 😀

 

Jeg startet på kurs i forrige uke, og får hele sommeren midt inni kurset. Da blir det ikke rom for mange utskeielser, og det kan være bra. Noe blir det nok.

 

Men jeg er kjempeimponert over all maten en kan spise, og ikke minst mengdene. Jeg gikk på Grethe rode kurs i 1980 og tok av meg en del da. Etter det har jeg ikke drevet med noe særlig slanking, og kiloene kom vel snikende på igjen sakte men sikkert.

 

Sluttet å røyke for 3 år siden og har "kjent" at jeg har lagt på meg, men har ikke tort å gå på vekta før like før 17. Mai. Da fikk jeg sjokk og veien til kurs var kort. Så jeg har full fokus nå, håper det varer til mål.

 

Ønsker alle lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da var det ned 0,8 nesten alt jeg hoppet opp i forrige uke.

Det har vært en tøff uke kroppslig så ingen trim kun sofaen. økt medisinering og vanndrivende .

Denne uken har jeg trent på mandag og gått en tur i går så nå er formen stigende.

skulle gjerne ha nådd delmål på 85 kg til neste helg men ser at det blir nok en umulighet så målet må være å klare å holde meg på 86 tallet :)

 

lykke til alle sammen B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lengter også fælt etter 85 tallet. Men imorgen reiser vi på langweekend til italia... så det blir nok en dårlig uke er jeg redd.

Shake, salat og trening idag, siste innsats før vi drar. hehehe.

 

sånne turer trenger ikke å bli så ille. bare slapp av og kos deg og ikke stress. Ha det litt i bakhodet om det blir for mange valg men regner med at det blir endel gåing i tilegg som vil veie litt opp.

regn med litt opp etterpå iforhold til vann i kroppen for det kan være valig etter en tur og gjerne om det er litt alkohol i bildet

 

kos deg på tur B)/> og så stormer vi mot 85 sammen :rolleyes:/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...