Gå til innhold

Ny start:-)


Gjest Suzzie
 Share

Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Så er onsdagen gått over i Skjærtorsdag,sitter oppe og nyter at påskeferien har

startet :).

 

Glemte helt av veiing onsdag morgen,skulle på ski med barn og barnebarn,fikk også besøk av en nabo før vi reiste og alt gikk i glemmeboka.

Tar derfor neste veiing onsdag til uka :).

 

Hvordan har det gått med dere?

 

Ønsker dere alle en fin påske,nå er det natta her :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 406
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Alfa-Bettan

Hallo alle sammen :)/>/>

 

Vel overstått påske til dere alle.

Her har det gått noen lunde greit i påsken. Det er nok blitt inntatt en god del snop ja og god mat og drikke. Får håpe ikke skadene er alt for store.

 

Har i dag satt meg et mål til (et stort et sådan) til 1. juni. Da skal vi på tur til Italia med jobben til mannen. Regner med at han er bra til dess.

Målet er at jeg skal ned på 80 tallet (fornøyd med 80,9). Hvis ikke vekten viser alt for mye i morgen er det i ca 8,5 kilo. :huh:/>/>

 

Har fått meg noen turer med hunden. Ca en liten time hver dag (oppover, veldig bratt i ca 30-35 minutter), utrolig tungt, men kjempekjekt.

Den 5. april skal jeg begynne på organisert trening 1 gang i uken, mest styrke. Det varer frem til midten av juni. Så får jeg ta turer i fjellet med hunden og få opp kondisen den veien. Kunne godt tenke meg å begynne å jogge.

 

Ellers går det nå bra med mannen, veldig redusert da. Det meste i heimen og uten faller på meg fremover, så vi får ta en dag av gangen.

Ja, Millamy34 han blokket ut alle 3 hovedårene og fikk innlagt 6 stent.

 

Ellers håper jeg at dere alle har hatt en super påske. Min ble ikke helt som vi hadde planlagt, men men. Vi har nå kost oss det vi kan.

 

Noen flere som er med på mine store mål? Eller er det i overkant??

 

Ha en fin uke alle sammen, og lykke til med veiingen i morgen.

 

Klem :)/>/> :)/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Veldig spent da jeg gikk inn her,spent på hvordan det har gått med dere og første

veiing etter påske,men ingen hadde meldt.

 

Jeg veide 87,7kg i dag,var veldig spent,veide meg ikke forrige onsdag,har gått opp 700g.på 2 uker.Kipt at det går feil vei,men jeg er fornøyd med resultatet,jeg

har også spist snop,kost meg med mat og drikke i påsken.

Hadde som mål og ikke slå vektoppgangen fra forrige påske,da klarte jeg 1,5kg bare i påskeuka :blink:.

 

Jeg blir gjerne med deg Alfa-Bettan,mot nye mål,slår følge til 21.mai,da reiser

vi til Kreta i 2uker.

Satser med friskt mot og håper på gode resultater etterhvert :).

Håper selv på 80 tallet da vi reiser ,helst litt under ;).

 

Så godt og lese at det går bra med mannen din Alfa-Bettan og så herlig og ha en

tur og se fram imot :).

 

Håper og høre fra dere andre.

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alfa-Bettan

Hallo

 

Det var jo ikke all verden det Suzzie, 700 gram... med påske og all ting.

 

Vekten min vist 89,2 dvs at jeg har gått opp ca 200 gram på over 2 uker, og det er jeg fornøyd med. Har spist mye søtt i påsken da.

 

Da har vi noe å strekke oss etter begge to.

Ha en fin uke alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er med på 80 kilo innen 1 juni.

 

Jeg er ikke helt med om dagen, det er så mye greier. MEN det er nydelig om jeg får til ny start i nytt hus på nytt sted med vekt under 80 kilo.

 

Men det betyr at jeg må komme litt tilbake i rutinene.

Og det trenger jeg virkelig! Er det noen som er gode på å lage skjema her inne, så kunne vi hatt en felles tabell med felles mål?

kanskje vi blir flinkere til å rapportere der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Fint om vi kunne fått til et skjema her inne.

Jeg er med på et skjema i "For deg som skal ned 20-30kg",tråden heter:Aktiv

slanketråd,forfatter er Kikk.

For min del har det ikke gått noe særlig for mars mnd.Kikk skal lage et nytt skjema for april,og jeg skal ta fatt med nytt mot :).

 

Kanskje det kan være noe for deg Tuva76?

Forstår at du har mye og ordne med om dagen,lykke til :).

 

Synes jeg har kommet greit inn i rutiner etter påsken,men skorter fortsatt på

trim.Vet at det går seg til etter hvert.

 

Nå er det senga,tidlig opp i morgen,jobbhelg,jeg gleder meg :).

Ha en koselig helg alle sammen :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

 

Håper alle har hatt ei fin helg :).

Jeg har meldt meg på "10 mil i april",så fått til 2 bra trimturer,en på fredag og

en i går.Har lastet ned en app på tlf. som forteller det meste om turen,gøy og dele med venner og gir ekstra inspirasjon :).

 

Lørdag hadde vi familiemiddag,med dessert og div.så ble i overkant av det som er

akseptabelt.Men nå er det ny uke og nye muligheter,4kg. ned i løpet av april,et

litt hårete mål,men jeg prøver ;).

 

Ønsker dere alle en fin mandag :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Vekta i dag viste en nedgang på 200gram,nå veier jeg 87,5kg.

Tja,hva skal jeg si om det..

trodde jeg hadde gått ned mer,men ned er ned,føler meg lettere i kroppen enn på lenge :).

Håper på full uttelling neste uke.

 

Hvordan går det med dere andre?

 

I dag har jeg fri,får besøk av min yngste datter,da skal vi på med joggesko,gå en

bra tur,jeg gleder meg :).

 

Ser fram til og lese om hvordan uka deres har vært jenter.

 

Ha en fin onsdag og uke :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere,

 

vekta mi liker seg visst på 88kg. Men jeg har ikke kommet helt tilbake på 1200kcal som planlagt, for å jumpe litt nedover igjen. MEN jeg har kommet meg på mølla igjen, løp en time både på søndag og i går, og det går jo så greit og ser på film/serie samtidig som jeg løper, og da går en time ganske raskt og jeg tenker ikke så mye på at jeg er sliten og sånn, så veldig fornøyd med det.

 

Så da er det bare å komme tilbake på planen med maten også da...

 

Rart hvordan den motivasjonen er enten 100% eller 0. Eller ikke helt null, men jeg tar stadig dårlige valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alfa-Bettan

God morgen jenter. :)

 

Flott det Suzzie at du går ned 200 gram. Det er en begynnelse, du skal bare se at de gode endringene gir bedre uttelling neste uke.

Det ser jeg selv også. Føler at jeg i matveien har blitt mye flinkere, lite søtt og mye ordinær sunn mat med masse grønnsaker og frukt, og drikker mye vann. Så endelig føler jeg at akkurat den biten endelig har bedret seg. :)

 

Ellers er aktiviteten blitt bedre, var på første trening i går og det var kjempekjekt. Masse styrke og kondistrening. Det er 1 gang i uken. Var knalltøft kondis og styrkemessig, da begge deler er ganske dårlig stilt hos meg.

 

Så alt i alt føler jeg endelig, etter så lang tid, at tingene faller litt på plass. Det har hatt uendelig lang tid synes jeg. Så er det jo en gang sånn at når man er kommet inn i den gode stimen, er det helt rart å tenke på at vi ikke har gjort det for lenge siden, for det er jo ikke så vanskelig. :P

 

Jeg fikk ikke veiet meg i går, da vi greide å forsove oss, men har vært på vekten i dag og den viste 500 gram ned = 88,7 kilo. :)

 

Du er jo kjempeflink Tuva76 med den løpingen din. Løper du i ett i en time? uten pauser? Du finner nok igjen motivasjonen din skal du se. Ofte er det jo sånn at er en flink med en ting, så drar den det andre med seg.

 

Ha en fin uke alle sammen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Så fint og lese det du skriver Alfa-Bettan,at ting går seg til :).

Gratulerer så mye med fin nedgang på 500gram,ble så glad da jeg leste det.

 

Jammen meg imponert over deg Tuva,løpe en time står det stor respekt av.

 

Ønsker dere en fortsatt fin kveld :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest venividivici

Hei!

Håper det er lov å slenge seg på! Jeg er ei jente på 23 år som gjerne vil ned 20 kg totalt.

Nåværende vekt: 70,9

Mål: 54,4 (fordi da har jeg gått ned 20 kg totalt fra min maxvekt.)

Endring denne uka: 0

Har igjen: 16,5 kg

 

Håper dere ønsker enda en person som kan inspirere :)/>

 

Klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

 

Velkommen venividivici,bare og slenge seg på :).

Alltid bra med motivasjon og inspirasjon,være der for hverandre i medgang og motgang.

 

En strålende dag her,først helgevask og så tur ut i finværet :).

Bedt på middag hos venner i kveld,gleder meg til det.

Nå er alt av snop ute av huset her,var igjen litt etter påske,det har jeg tømt i

bioavfallet.

6 uker i dag til vi reiser på Kreta,blir 6 uker med gode matvalg og mye trim :).

 

En stund siden vi har hørt fra deg Millamy og Eli,går det bra?

 

Ønsker dere alle en fin lørdag :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gog morgen jenter :)

 

En riktig så god en her,en nedgang på 800gram denne uka,JIPPI!!!

Godt og få belønning da en synes at ting er på stell,jeg har vært flink.

 

Koselig og høre fra deg igjen Millamy,vet at du kommer tilbake på i riktig spor,bare vent skal du se :).

Men lov meg og ikke slite deg helt ut.

 

I dag har jeg fri fra jobb,en del ting som skal gjøres,men skal ta meg en tur ut.

 

Gleder meg til og høre fra dere jenter :)

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alfa-Bettan

God onsdags morgen alle sammen

 

Det er så deilig å våkne til sol og blå himmel, litt kaldt om morgenen men ellers helt topp. Varmer godt i solen utover dagen.

 

Velkommen til oss, Venividivici, håper jeg greide å få med meg alle i-enen. ;) Alltid kjekt med flere som kan støtte hverandre.

 

Så kjekt å høre fra deg i igjen Millamy34. Du kommer helt sikkert å gjøre det bra på eksamen. Bare hold fokus du, og når den er ferdig og du er over det verste stresset så får du nok fokuset fort over på mat og trening igjen. Bare ta vare på deg selv, og ikke stress for mye.

 

JIPPI Suzzie, 800 gram ned, det er jo helt toppers. Der fikk du jo uttellingen fra forrige uke. Grattis. Dette går veien ser du. Kos deg med fridagen i dag, da.

 

Jeg har gått ned 600 gram = 88,1 kilo. Det er bra. Jeg har vært flink i matveien. Har blitt flinkere å lage med god matpakker, med tomater, crispi salat, agurk og f.eks kokt skinke på matpakkene til jobben. Ellers spiser jeg litt knekkebrød også, ikke vare brødmat. Flink blitt med masse grønnsaker til middagen, frukt osv. Føler jeg gjør det riktige. Jeg har allikevel kost meg litt. I går hadde minstejenten 15 års dag. Så da ble det kakespising i går. Så da er jeg i grunnen veldig fornøyd med nedgangen. Pluss at det er bare 6 dager siden jeg veiet meg sist. Jeg veiet meg jo ikke før torsdag.

 

I dag skal jeg på trening igjen, gleder meg.

 

Ha en strålende dag og uke, jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Akkurat kommet inn igjen etter en trimtur på nesten ei mil,rask gange,så fullt utbytte av turen.

Har tilbakelagt nesten 5 mil hittil i april og det er jeg godt fornøyd med.

Har ikke vært superflink med mat denne uka og bursdagsfeiring i går så får en ta det som kommer på onsdag.

Er veldig glad for at jeg har blitt så god venn med joggeskoa mine igjen :D.

 

Gratulerer med fin nedgang Alfa-Bettan,600gram,du er kjempeflink :).

 

Eldste dattera mi er også født 12.april,så der har vi noe felles Alfa-Bettan-

 

Hvordan går det med dere andre?

 

Ha en fortsatt fin søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest venividivici

Hallo alle sammen :) Håper alle har hatt ei fin uke!

Denne uka for meg;

 

Vekt forrige uke: 70,9 kg

Vekt denne uka: 69,2

Endring fra forrige uke: -1,7

Mål: 54,4

Igjen til mål: 14,8 kg

Mål: 22/4: 68,7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer venividivici,med kjempeflott nedgang :).

Veier du deg fast på mandager?

 

I morgen er det onsdag og veiedag igjen,har vært flink til og trimme,men litt

snoket har jeg vært så vi får se.

 

Ønsker dere alle en fin kveld :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

 

Her viser vekta det samme som sist onsdag,hadde håpet på nedgang i og med at jeg

har kommet godt i gang med trimming,men nei..

Litt lei kjenner jeg,virker som det står litt i "stampe" her.

Mitt medlemskap i gullklubben går ut i begynnelsen av mai,teller på knappene om jeg skal fornye det eller hoppe av.

Kjenner at jeg blir litt stresset i forhold til Kreta-turen,så for meg en del kilo ned til vi skal reise,men bare 4 uker igjen,så knapt med tid,detsverre :(

 

Ellers ser det ut til og bli en fin onsdag,sola skinner,jeg har fri :).

Jeg skal vaske hus i dag og følge mamma til fotpleier senere i dag,en trimtur skal jeg også få til i ettermiddag.

 

Håper det står bra til med dere andre og at det kommer oppdateringer etter hvert.

Lykke til :).

 

Ønsker dere en fin onsdag og uke :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alfa-Bettan

God morgen Suzzie og alle dere andre :)

 

Fikk veiet meg i går, men rakk ikke å gå inn her å skrive.

Gratulerer med flott nedgang Venividivici. Stå på videre.

 

Litt kjipt at ikke det er noen nedgang Suzzie, sånn er det her også 100 gram gikk jeg ned = 88 kilo. Du skal nok se at du får større utslag neste uke. Det er bare å fortsette den gode trenden, så skal du se at det løsner. Jeg er blitt flink til å registrere all mat og trening på siden, har også Gullmedlemskap og angrer ikke på det. Har kommet inn i en veldig god hverdag, veldig flink med maten og turgåing og trening. Så jeg får håpe at det snart merkes på vekten, for oss alle Suzzie.

 

Huff ja det er jo ikke så lenge til Kretaturen din Suzzie, vi får gjøre et siste forsøk, og ta oss skikkelig i nakken. Mener ikke Huff at du skal reise, men at vi ikke har fått av oss de kiloene vi ønsket.

 

Vi får bare fortsette.

 

Ha en flott aktiv uke alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest venividivici

Hei alle!

Åh, Kreta høres herlig ut da...

Nå ble jeg litt sjalu.

 

Denne uka for meg;

 

Startvekt 8. april: 70,9 kg

Vekt forrige uke: 69,2 kg

Mål denne uka: 68,7

Vekt denne uka: 68,0

Endring fra forrige uke: -1,2

Mål: 54,4

Igjen til mål: 13,6 kg

Mål: 29/4: 67,5

 

Det går jo veldig fort i starten, så regner med det vil bremse ganske mye fremover nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Gratulerer venividivici,du er kjempeflink :).

Hva spiser du og hvor mye trener du?

 

Vet egentlig det meste om dette,både med mat og trening,men får det ikke helt

til for tiden,ihvertfall ikke 100%.

Har noen dager til og gå på før veiing så satser for fullt mot onsdag,nå skal jeg ta meg en trimtur :).

 

Ha en fin søndag :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...