Gå til innhold

Ny start:-)


Gjest Suzzie
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 406
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

God morgen :)

 

Kjempeflinke er dere,dere imponerer virkelig :).

2kg.ned er suverent eli72,gratulerer!!

 

Hvordan går det med deg Alfa-Bettan?

 

Lykke til i morgen,noen som skal veie seg da også ;).

 

Ha en fin tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God onsdag morgen :)

 

Her viste vekta 87,6kg i dag,det er en nedgang på 900gr :).

Jeg er kjempefornøyd med det resultatet,har spist kake i helga og kost meg

med det.Vet jeg kommer til og fortsette med kos i helgene framover,men kunsten

er og begrense seg ;).

 

Har kommet igang med trim,flink til og gå turer,men henger igjen med styketrening.Vet at dette går seg til,ettersom livet mitt nå er i en mye roligere

og bedre fase enn på veldig lenge.Godt og kjenne at jeg faktisk har mer tid til meg selv og kunne gjøre de ting jeg selv har lyst til og gjøre :).

 

Gleder meg til og høre fra dere,ha en fin onsdag :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alfa-Bettan

Hei jenter

 

Jøje meg for noen resultater, dere er helt rå. Dere har jo gått ned over 5 kilo på en uke. :) Bøyer meg i støvet. Kjempebra.

 

Jeg har fått ned usle 300 gram, det er jo ingenting i forhold til dere. Så jeg holder meg fortsatt på 89 tallet, 89,2.

 

Grunnen vet jeg jo, jeg får det ikke til dette med maten, greier ikke å være konsekvent. Jeg greide å si nei til Anton Berg marskipansjokolade i dag på jobben, men det hjelper jo ikke når jeg neste dag spiser noe annet jeg ikke burde. Det er akkurat som alt er godt, føler meg sulten osv. Dere kjenner jo til det.

Hodet vil og jeg tenker på det hele tiden at jeg må spise sunt osv, men plutselig er ikke hodet med og så spiser jeg noe med masse kalorier og klarer ikke å holde meg til det jeg har lyst til. Dritt :angry:

 

Men, men nok om det, skal ikke plage dere med sånt når det går så bra for dere. Nok en gang, dere er kjempeflinke stå på.

 

Ha en fin kveld. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter

 

Jøje meg for noen resultater, dere er helt rå. Dere har jo gått ned over 5 kilo på en uke. :)/> Bøyer meg i støvet. Kjempebra.

 

Jeg har fått ned usle 300 gram, det er jo ingenting i forhold til dere. Så jeg holder meg fortsatt på 89 tallet, 89,2.

 

Grunnen vet jeg jo, jeg får det ikke til dette med maten, greier ikke å være konsekvent. Jeg greide å si nei til Anton Berg marskipansjokolade i dag på jobben, men det hjelper jo ikke når jeg neste dag spiser noe annet jeg ikke burde. Det er akkurat som alt er godt, føler meg sulten osv. Dere kjenner jo til det.

Hodet vil og jeg tenker på det hele tiden at jeg må spise sunt osv, men plutselig er ikke hodet med og så spiser jeg noe med masse kalorier og klarer ikke å holde meg til det jeg har lyst til. Dritt :angry:/>

 

Men, men nok om det, skal ikke plage dere med sånt når det går så bra for dere. Nok en gang, dere er kjempeflinke stå på.

 

Ha en fin kveld. :)/>

 

Så klart du skal plage oss med sånn !! Vi er jo et team ðŸ‘

Jeg vet alt om det du forteller. Og det er vanskelig å være flink hele tiden.

Nå har jo jeg hatt en knalluke, men 300g er jo mer vanlig. Og hvert gram ned er riktig vei.

 

Jeg har bestemt meg at jeg ikke skal veie meg hver dag videre, bare fordi jeg er redd at en dag med høyere vekt kan vippe meg av denne gode pinnen. Men fortsetter samme plan på 1200 kcal videre ðŸ‘

 

Heier på deg ðŸ‘ðŸ»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Så glad for og høre fra deg Alfa-Bettan,du har gått ned og det er ihvertfall jeg

kjempeglad for,du er flink :).

 

Jeg vet veldig godt hvordan du har det,vet hvor gjerne en vil være flink,men følelsen da en ikke klarer og gjennomføre det :angry:.

Bare og "plage" oss det Alfa-Bettan,vi er her både i medgang og motgang for hver-

andre.Du har bestandig vært en god støtte for meg og jeg støtter deg av hele mitt hjerte,dette skal vi klare sammen :).

 

Nå ligger en ny uke foran oss,ønsker oss alle lykke til :).

Jeg har satt meg samme delmål som deg Tuva,5kg ned til påske,så jeg håper på 83kg

onsdag før Skjærtorsdag :).

 

Knallbra nedgang på deg Tuva,bøyer meg i hatten :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)/>

 

Så glad for og høre fra deg Alfa-Bettan,du har gått ned og det er ihvertfall jeg

kjempeglad for,du er flink :)/>.

 

Jeg vet veldig godt hvordan du har det,vet hvor gjerne en vil være flink,men følelsen da en ikke klarer og gjennomføre det :angry:/>.

Bare og "plage" oss det Alfa-Bettan,vi er her både i medgang og motgang for hver-

andre.Du har bestandig vært en god støtte for meg og jeg støtter deg av hele mitt hjerte,dette skal vi klare sammen :)/>.

 

Nå ligger en ny uke foran oss,ønsker oss alle lykke til :)/>.

Jeg har satt meg samme delmål som deg Tuva,5kg ned til påske,så jeg håper på 83kg

onsdag før Skjærtorsdag :)/>.

 

Knallbra nedgang på deg Tuva,bøyer meg i hatten :)/> :)/>

 

Dette klarer vi! Jeg stoler jo litt lite på meg selv og min motivasjon, og når det skal smelle, for det er jo grunnen til at jeg ikke veier 60 kilo, at det smeller jo... Så kjempefint med flere med samme mål, da er det lettere å holde fokus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig, damer! 😄 Nå går det virkelig veien, og Alfa-Bettan - ned ER ned!!! Vi skal klare det gram for gram. Jeg tenker også at det går greit nå fordi jeg er så motivert, og vet jo at når resultatene uteblir, så daler motivasjonen. Da tenker jeg at jeg like gjerne kan spise den sjokoladen, om jeg likevel ikke går ned......

 

2,4 kg er jo helt hinsides, Tuva76! Gratulerer!

 

Meeeen, denne gangen skal jeg klare å stå i det- uansett! Helt til jeg er ferdig, uansett hvor lang tid det måtte ta. Jeg håper jeg når målet mitt til sommeren, men om det ikke går, så fortsetter jeg til høsten. 2016 skal bli mitt år!

 

Jeg har fremdeles dager der jeg er litt sulten når jeg ligger på rundt 1000 kalorier, men da prøver jeg å tenke: det er nå kroppen tærer på reservene..... 😎

 

I tillegg ligger jeg litt høyere i helgene, og til helgen blir det mye bursdagsfeiringer i heimen, så da vet jeg det blir mer. Må prøve å planlegge for noe kalorifattig dessert, tenker jeg.... Forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frukt og kesam er jo godt til dessert, men ellers er jo jeg elendig på det meste av matlaging :)

Men det finnes sikkert masse om du søker på nett.

 

Det er helgene som er tøffest for meg også. For mange fristelser, og så mye jeg syns jeg fortjener :)

popcorn + et glass rødvin til "hver gang vi møtes" er ukas lørdagsgodt, så gleder meg allerede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo ikke det værste lørdagsgodiset, det da.... Har testa verre utskeielser 😇

 

Vel, lykke til i helgen! Jeg skal velge salat på restaurant imorgen, og cappuccino til dessert, tenker jeg. Greit å ha bestemt seg på forhånd, så ikke øyet og lystene tar fullstendig overhånd!

 

Jeg syns egentlig det er veldig lite kalorifattige desserter å finne på nettet, men ja frukt er alltid en vinner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg Millamyami :)

 

Trodde ikke det jeg så da jeg sveipet innom forumet og så at navnet ditt sto der :).

Jeg ble så glad,tårene renner her,gjensynsglede deluxe :P.

 

Så leit og lese om moren din,trist da ens nærmeste blir syke,forstår at du gruer deg til hun skal opereres.Sender deg mange varme og gode tanker,klem.

 

Vi har nok vært i samme båt i høst og fram til nå,jeg falt også helt ut av livs-

silsendring.Ble rett og slett for slitsomt slik situasjonen var hjemme hos mamma

og pappa.Noen slutter og spise da livet blir for kjipt.Jeg spiser mer enn noen gang,trøstespiser :(.

Pappa har fått fast plass på gamlehjem mens mamma bor igjen i huset og klarer seg

utrolig bra alene.Så livet mitt har stabilisert seg,kan ta opp tråden der jeg

slapp i høst,men med en del kilo mer nå enn da.

 

Gratulerer med supert resultat på eksamen,tenk hva du har klart og få til :).

 

Takket være deg Alfa-Bettan at jeg er tilbake på forumet,ble så og si stille her inne en stund.Kikket innom en dag og da hadde du skrevet noen ord,bestemte meg da for og bli med videre,vi gir oss aldri :P.

Det er så bra som du skriver Millamy at det er flere som har kommet til,være her til hjelp og støtte for hverandre :).

 

Stikk innom forumet da du har tid Millamy,lykke til med nye grep,jeg vet du kan,heier på deg.

 

Klyper meg i armen,kjenner på gleden over at du har funnet veien tilbake til oss,jeg har savnet deg utrolig mye.You made my day :rolleyes:.

 

Gleder meg til en ny vår sammen med dere alle 4.

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

så bra du er tilbake Millamy34. Det høres ut som en stressfull tid du har vært igjennom.

 

Hvordan har helgen vært da?

Jeg føler egentlig jeg har vært ganske flink... men gikk på en liten smell igår. Det var jo tullete da, for hadde bare en smoothie til frokost, så var vi ute på skitur og hadde bare med hveteboller... og det skulle ikke jeg spise, så da vi var tilbake i firetiden var jo jeg UTSULTET! Lagde meg masse middag, men likevel så ursulten etterpå, så da forsvant både sjokoladebiter og kjeks inn i gapet uten at jeg nesten registrerte smaken... Da man ser det er viktig med jevnt blodsukker og jevnt inntak for å ikke gå helt på felgen.

Men rart hvor oppblåst jeg føler meg idag... så tydelig at kroppen reagerer på sukker og hvete sikkert.

 

Men tilbake til hverdag idag. Så satser på fremdeles nedgang innen onsdag :)/>

 

Ha en finfin mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alfa-Bettan

God formiddag jenter

 

Åh, se kjekt å høre fra deg Millamy34, har tenkt så mye på deg.

Føler med deg i den tunge tiden du har hatt og har. Det er ikke kjekt når våre nærmest blir syke.

Håper operasjonen hjelper og at din mor blir bra igjen. Krysser fingrene. Det finnes i hvert fall mye god behandling på sykehusene våres.

Så kjekt med toppkarakter på eksamen din. Gratulerer.

 

Du trenger ikke å unnskylde deg over at du har vært vekke, og ikke vært her inne og skrevet. Sånn er livene våre i perioder og da må vi prioritere, sånn er det med oss alle. Her er det ingen plikt. Vi er bare glad for å høre fra deg, selvfølgelig kjipt at du har gått opp i vekt da, men det er jo du ikke alene om. :huh:/>

Fint at du prøver å ta tak igjen, når du har fått lest litt til om hva vi har skrevet, så ser du at ikke alt er lysenrødt her heller- det er vanskelig.

Gjør som Suzzie sier, kom innom når du føler for det. Ingen press.

 

Men noen er flinke da. og de 3 andre jentene gikk jo ned over 5 kilo forrige uke, helt enormt.

 

Ellers så må jeg takke dere jenter for støtten. Jeg har vært inne og lest før helgen, og ble nesten rørt over støtten. Tusen takk.

 

Ellers har min helg vært den beste på lenge når det gjelder mat - ikke helt perfekt, kunne kuttet noe mer, men alt i alt er jeg fornøyd. Har vært ute og gått turer også. Ikke noe matsmell.

Fikk en kjempeopptur etter tilbakemeldingene fra dere og er ganske giret.

 

Det er lett for Tuva76 å bare putte mat i munnen uten å tenke seg om, men flott du er tilbake på rett spor.

 

Håper helgen deres har vært fin også, Suzzie og Eli72.

 

Du har nå vært der for meg du og Suzzie, det var jo takket være dere at jeg kom innom tråden.

Kjekt at det kommer flere og er med på å bakke hverandre opp.

 

 

 

Snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0,6 kg ned denne uka, så her fortsetter nedgangen, gitt! 😄 Ikke like mye som siste uke, men jeg er strålende fornøyd! Nå har jeg under 10 kg igjen, så nå er jeg på ensifret i nedtellingen..... Yeeh! ðŸ˜

 

Man får ta med seg alle oppturene på veien, for jeg vet jo det kommer uker med stillstand eller oppgang også underveis. Det er jo et langvarig prosjekt, så det må man jo regne med.

 

Holder på å bestille meg eie ferieuke i midten av mai, og det hadde vært utrolig stas å føle seg littegrann bedre i bikini da, selv om jeg skjønner at 10 kg på 3 mnd er litt i overkant av hva jeg kan regne med å klare. Men, det bidrar jo iallfall til å holde motivasjonen oppe.... 😇😇😇

 

Nå gir jeg jernet! 😎

 

Lykke til på onsdag, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Så fint og høre fra dere,alltid koselig det :).

 

Gratulerer med ny vektnedgang eli72,0.6kg er jo helt innafor,du er kjempeflink :)

Slik er det iblandt Tuva,dytter i seg uten og kjenne hverken smak eller ha noen glede av det som forsvinner inn i munnen.Veldig viktig med stabilt blodsukker,spise ofte og lite.

 

Da har vi tur og se fram til både du og jeg eli72,vi har bestilt 2 uker på Kreta fra 21.mai :).Har du bestemt deg for reisemål?

 

Helga mi har vært ganske midt på treet,kunne gått bedre,men også dårligere,får se

på onsdag hvordan resultatet blir.

 

Ha ei fin uke,jeg heier på oss :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobba Eli72!! Jeg føler litt at dette blir en dårligere uke på meg, men skal ikke miste motet av den grunn. Jeg forstår jo at jeg ikke bare kan rase nedover, og vet jo at det går i rykk og napp... ville bare så gjerne se 85-tallet kjapt, så kunne jeg være litt mer tålmodig etter det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

 

Her ble det dårlig resultat denne uka,ny vekt 87,5kg,100gr ned :(.

Ikke mye og skryte av,ny start 20.januar,gått ned og opp i vekt siden da ,nedgang på 700gr er det jeg har klart på disse ukene.

Det jeg derimot er glad for er at jeg har tatt tak igjen og ikke lar det skli helt ut.Fort at det kan komme på mange flere kilo enn det var i utgangspunktet hvis en ikke setter på bremsene :).

 

Skal klare og være i nærheten av 83kg onsdag før skjærtorsdag,hårete mål,men jeg

skal klare det!!!

Lei av og gå opp og ned i vekt,nå skal det bare gå nedover i positiv forstand :P.

 

Gleder meg til og høre fra dere,ha en fin,fin onsdag :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned er ned, damer! Vi vet jo at det er et langvarig prosjekt, og gram for gram i riktig retning! Tilsammen har vi gått ned et par smørpakker denne uka, og DET er vel flott!!! 🎉

 

I kveld skal jeg prøve fiskesuppe til middag, og så på dansing i 3 hele timer, så kaloriregnskapet for dagen i dag er rimelig i boks.... Mer ut enn inn, det er vel det det hele dreier seg om... 💃ðŸ»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alfa-Bettan

Halloen jenter

 

Ned er ned, og godt er det, selv om det vi alle ønsket at vi bare våknet slank en morgen.

 

At det var onsdag allerede i dag var helt i glemmeboka da jeg stod opp i dag tidlig, så jeg har ikke vært på vekten. Tror ikke på all verdens nedgang, men ned er ned. (håper jeg).

 

Det er bra Suzzie at en greier å ta tak, selv om ikke tingene går helt etter boken. For vi vet alle hvordan det ender da.

 

God tur til Oslo Tuva76 og lykke til med dansingen i dag Eli72, og en fortsatt god dag til deg Suzzie og Millamy34, selvfølgelig til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vektnedgang til oss som har veid oss,gått riktig vei for oss alle :).

 

I dag har jeg hatt en kjempefin dag,gått så greit med matinntak,har ikke hatt tid

til trim,men tar en tur ut etter jobb i morgen kveld,gleder meg :).

 

En litt rar dag i dag,pappa har fått tildelt rommet sitt på gamlehjemmet,tror ikke helt han helt skjønner omfanget av det.

I helga blir det og få på plass en del ting der,gjøre det så hjemmekoselig som mulig :).

 

Ønsker dere alle ei fin uke :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå må jeg tilbake igjen, for nå er det liksom falt litt i motivasjonen igjen.

Syns jeg er så sulten, og trenger mer mat... og da merker jeg det jo fort på vekta.

 

I går koste vi oss i Oslo, jeg tok suppe mens ungene hadde toast og vafler, så en kaffe når de spiste is senere. Da var jeg så utsultet til middag at jeg ville ha pizza og burgere og alt jeg kom over. Heldigvis hadde vi ikke noe av det, så ble rundstykker med egg og laks.

 

Dette er så typisk meg. være flink i to uker, dårlig i to mnd, begynne på start igjen osv...

 

Skjerpings!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...