Gå til innhold

Ny start:-)


Gjest Suzzie
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest vårlett

Velkommen Vårlett :)/>.

 

Så koselig at du vil være med,jo flere dess bedre :)/>.

Gratulerer med kjempefine resultater til nå,du har vært kjempeflink!!

Jeg har gått på GreteRoede standard kurs for 1,5 år siden,gikk ned ca.6kg.

Har detsverre gått opp igjen i vekt,så derfor meldte jeg meg inn i vektklubben,

får da tilgang til registrering av trim og mat.Dette verktøyet synes jeg er gull

verdt :)/>.

 

Jeg går som sagt ikke på kurs nå,har meldte meg inn i slankekrigen 2015 her inne.

Jeg veier jeg meg hver onsdag og registrerer det,blir kåret en ukesvinner,jeg vant faktisk første uka,hadde en vektnedgang på -1,8kg,kjempefornøyd :D/>.

Bare og slå deg med der hvis du har lyst til det.

 

Du har virkelig noe og jobbe mot,tenk konfirmasjon i mai,blir en stor dag :)/>.

 

Jeg er så glad Millamy34 og Vårlett for at vi kan heie hverandre frem mot målet,gi hverandre støtte,dette klarer vi sammen :)/>.

 

Nei nå må jeg hoppe i dusjen,en ny arbeidsdag venter,ønsker dere begge en fin

dag,skrives :)/>.

 

Tusen takk for koslig velkomst, så viktig å ha noen som er med å motiverer hverandre som er i samme situasjon. Hvor mye skal du ned denne gangen Suzzie? Jeg skal ned over 20 kg tilsammen, men er super motivert. herlig å ta sunne valg igjen også er det kjekke nå at jeg oppdager nye matvarer og nyter mer å spise det jeg spiser.

 

Lagde en kjempegod smooodie med vanilje yoghert, pære, appelsin og jordbær i går, anbefales. Og ungene får jo glede av dette også med pasta salat de koste seg med på sykkeltur og ny grønnsaksuppe idag. Så håper dette kan vare.

 

Hva betaler du for vektklubb medlemskapet, samme som for kurs? Jeg tenker jeg er på et 8 ukers kurs nå, så samme medlemskap som deg og så snart jeg er kommet til ønsket vekt gå på holdvekta kurs;)

 

Jeg har ikke kommet så veldig igang med trening ennå, men ser sykkling gir jo masse uttelling, så vurderer det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 406
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei Vårlett og Millamy34 :).

 

Svarer på dine spørsmål først Vårlett,jeg skal ned 17kg,klarte 1,9kg første uka,veide meg i dag,har gått ned 1kg til,så nå har jeg klart 2,9kg på 2 uker,

superfornøyd :).Nå er jeg kjempespent,hvordan har det gått med dere?

Vil rette en stor takk til deg Millamy34 for god støtte og det samme gjelder

deg Vårlett selvom vårt bekjentskap er forholdsvis nytt :).

 

Jeg valgte gull-medlemskap,det koster kr.299,- for 2mndr. og deretter kr.99,-

pr.mnd.Husker ikke hvor mye jeg betalte for standard kurs,da jeg gikk på det for 1,5år siden.Sjekket i dag og jeg har gått ned akkurat like mye de 2 første

ukene nå som da jeg gikk på kurs.

Sikkert smart og gå hold-vekten kurs,etter endt kurs.

 

Jeg synes også at vi har fått til en kjempekoselig tråd,den gir meg veldig mye :).

 

Kjenner igjen meg i det du skriver Millamy34,jeg går heller ikke på vekta da pila peker oppover,skulle nesten tro vekta biter da ;).

Fint at du har funnet din måte som du er fornøyd med selvom du veier deg flere

ganger i uka.Om det er riktig eller ei får så være,viktigste er at det funker for deg :).

 

 

Så godt og lese at eldstemann er bedre,nå ble jeg glad :).Forstår godt at du ikke har hatt ork til og styre på med registrering og sunne matvalg.Tunge dager

da nattesøvnen blir redusert,men håper for din del at det går rette veien nå.

 

Jeg har vært mer sulten de siste dagene,har også vært mer fysen på noe godt,men

har klart og stå i mot.Jobber jo midt i matfatet også da,mange fristelser i

løpet av en dag :unsure:.

 

Var ute og gikk en tur etter jobb i går,det var veldig godt :),har ikke kommet

igang med styrketrening enda,men har planer om ei økt i morgen,da har jeg fri

fra jobb.

 

Gleder meg til og høre fra dere begge 2,dere har blitt en positiv del av mitt

liv :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :).

 

Så flink du har vært Millamy34,en vektnedgang på 0,8kg er kjempebra :).Synes det

er en fin vektnedgang selvom du synes det går litt fort.Tenk nå har du snart gått

ned 10kg,stor respekt for det du har fått til :).

 

Jeg er veldig godt fornøyd med nedgang på 1kg,vet det går lett første uka,men nå

har det gått lett i to.Fornøyd med en nedgang på mellom 0,5-1kg pr.uke.

Ble nr.5 i slankekrigen denne gangen,storfornøyd med det,skrev en hilsen i dag til kikk som vant "krigen".

 

Så bra at du har fått til registrering av mat,og at det ble bra score :).

Nå må du ikke le Millamy34,joda bare le,en god latter forlenger jo livet.

I min iver i og registrere trim og mat så har jeg glemt noe så vesentlig som

og registrere mål.Greit og ha det på plass den dagen ikke vekta går min vei,kan

jo da finne trøst i cm som har forsvunnet.Leste dine supre resultater på nettopp dette,men nå er også mine mål lagret.

 

Magen blir nok detsverre ikke slik den en gang var,men styrketrening hjelper jo

på,du er jammen flink der også :).

Jeg for min del burde ikke tillate meg og la være og styrke rygg og magemuskler,men det har jeg altså gjort.Dagen i dag skulle være dagen med stor D,da jeg skulle starte opp igjen.Ble ikke som jeg hadde tenkt,ei venninne trengte meg i dag som samtalepartner,foreldrene mine begynner og bli gamle og de trengte også hjelp i dag.Noen dager blir ikke som en har tenkt,men vært en fin dag,har da vært der for noen som trengte meg,god følelse :)

Har mange fine øvelser som jeg har fått av fysioterapeut så det blir og starte

med dem da jeg kommer igang.

 

Tusen takk for mange gode råd da sulten kommer snikende,klart vi klarer dette.

 

Vi er 2 gledesspredere,har kjent en god kjemi med deg siden første gangen du

skrev her inne på tråden.Pleier og si at jeg er glad i magen,og det er jeg da jeg leser det du skriver,smiler i tilegg,så dette er positivt.

Glad hver gang jeg finner "noe" fra deg her inne,takknemlig for at det ikke ble en engangs.

 

Nå tar jeg kvelden,jobber fra 7-17 i morgen,klokka ringer 5.45,ønsker dere en riktig god helg.Jeg jobber også lørdag,men ser at det er meldt knallvær på

Østlandet,sæ nyt den som kan B).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Millamy34 :).

 

Så flinke dere har vært i helga,godt for alt som er unnagjort,ihvertfall når

alternativet kan gi så fatale følger :blink:.Noen ganger må finvær være finvær,

godt og tenke på at vi har hele våren og sommeren foran oss så blir mange fine dager framover som kan nytes.

Håper det har gått seg til med minstemann så han har vært på skolen i dag,ikke

greit med syke barn.

 

Jeg har hatt ei kjempefin helg,jobber annen hver lørdag og det er helt greit,er

glad i jobben min,med trivelige kollegaer og kunder.Setter pris på at jeg har en jobb og gå til :).

 

Er så enig med deg i det du skriver om dager og planer som går i vasken,tid er

bare et begrep,det er vel det jeg selv føler at jeg har mest av her i livet.

Resultatet av de dagene som ikke går så bra,er ikke verre enn at målet for vektnedgang blir forskjøvet litt lenger fram i tid.

Vi skal backe hverandre opp fram til målet,ikke tillate at dårlige perioder får overtaket.Vet de vil komme,men pr. i dag virker det så fjernt for meg,vet at mye av det skal du ha æren for :).Lite visste jeg da jeg meldte meg inn i vekt-

klubben at dette skulle bli en så kjempefin opplevelse.

 

Helga har gått bra med tanke på mat,ble bedt til nabo`n på hjemmelaget pizza

fredag kveld,jeg spiste 2 stykker og drakk et glass med øl.

Lørdag spiste vi taco,fylte opp med mye grønt,så et bra valg,ble Nidar favoritter som lørdagsgodt,koste meg med det :).

I går var vi på besøk,men da spiste jeg ikke kake,lørdag er lørdag,søndag er søndag.Kjenner på gleden ved og ha lørdag som dag da det er rom for ekstra kos

uten og føle at jeg forsømmer noen verdens ting de andre dagene i uka.

Jeg følger samme meny som deg,har ikke vært så flink med registrering av mat de

siste dagen,men i dag har jeg klart full score :).

 

Ser at du spiser litt lite og at du kunne spist mer grønnsaker,jeg spiser tomat og agurk både til frokost og lunsj,bare nevner det for deg om det kan være til hjelp for og få opp scoret ditt.Jeg har også spist litt mer mandler i dag og klarte og få 10 i score,skal være superflink denne uka til og registrere mat.

Ser hvor flink du er til dette og det motiverer meg :) .

Skal få til en økt med styrketrening i morgen kveld,planen er alt lagt.

 

Ja tida flyr,snart veiing igjen,heier på oss Millamy34 :).

Rart,men jeg er 100% sikker på at dette klarer vi sammen,ikke et øyeblikk i tvil :).

 

Lykke til med ei ny sunn uke,vi skrives :).

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :).

 

Nå er jeg veldig spent på hvordan det har gått med deg i dag,ble det vektnedgang?

Ikke dvel ved mandagens "feiltrinn",vær stolt av at du så raskt kom på bedre tanker,greit og ha noen samtaler med seg selv,få "skværet" opp litt :).

Kjedelig da motbakkene kommer,men som du selv skriver det var en liten en.

Jeg opplever nå og ha sjokolade i skapet,og det at jeg klarer og la den ligge i fred,er en ny opplevelse.Jeg har bestandig spist til det er tomt,nesten uansett

størrelse på posen.Blir jo igjen etter helga nå,da jeg ikke spiser så mye som før.

 

Vekta i dag tidlig viste en vektnedgang på 700gr. så nå har det blitt borte 3,5kg

på 3 uker,du kan tro jeg er fornøyd,hadde det ikke vært for øra hadde smilet gått

helt rundt :lol:Håper av hele mitt hjerte at det har gått riktig vei for deg og,klarer nesten ikke vente til du sender svar.

 

Jeg har også gjort meg noen tanker når det gjelder påsken,jeg jobber mandag,tirsdag,onsdag og påskeaften.Vi har ikke noen planer,bortsett fra at vi

skal ha en aktiv påske.Ikke langt herfra for og komme til skiløyper.

Blir det regn og rusket,blir det turer i nærområdet her,så utepåske blir det.

Gleder meg også til og krype under et pledd med en god bok eller strikketøy.

Blir også besøk hos gode venner og håper også at noen stikker innom :).

Har i utgangspunktet tenkt og prøve og ta gode valg i matveien,men påsken er til for og kose seg litt ekstra.Påskeaften blir en kveld med god mat og godt drikke,marsipan gleder jeg meg også til og smake noen biter av.

Fasiten på dette får vi da påsken er over,jeg for min del tror det skal gå bra,

lykke til til deg og meg :).

 

Enkelt ang maten skal det ikke være,men grønnsaker er ikke det værste en overspiser.Jeg har prøvd og få topp score på mat hver dag,gikk greit mand. og tirsd. i dag klarte jeg 9.2 manglet litt på full score på karbohydrater,vet ikke helt hva jeg skulle spist for og klart det,noen tips?

 

Så godt at begge barna dine er friske og raske igjen,slitsomt for alle da det er sykdom i hjemmet.

Min mann var på hos legen i går på bedriftskontroll,han fikk svar på blodprøver han tok for en tid tilbake,supre resultater for en mann på snart 61 år :P.

 

Jeg sover stort sett ca 7timer hver natt,men har slitt med nattesøvn i perioder,sovner greit,men kan våkne etter en stund,men er nok mange som sliter

med nettopp dette.

 

Må fortelle deg en veldig gledelig ting,hadde besøk av ei venninne i dag,hun spurte meg om jeg hadde gått ned i vekt,jeg ble så glad :P.

 

Nei nå er det natta,sov godt,gleder meg til og høre fra deg :)

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære,kjære Millamy34 :).

 

Jeg er så utrolig glad på dine vegne,800gr ned,kjempebra,gratulerer!!!!

Det er ganske så merkelig,noen ganger helt sikker på at det blir vektnedgang,men neiiii,og så er det det motsatte som ofte kan være vanskelig og forstå,men utrolig motiverende :).

 

Fint med delmål,første mitt er på 85,tenk "bare" 1,2kg unna,jippi :lol:.

Så fint og lese at du har nådd ditt delmål nr.2,dette viser jo at vi gjør mye riktig,vi er superflinke :D.

 

Så koselig med påskelunsj med elevene dine :),hvilket klassetrinn er du lærer for?

 

Takk for tips ang karbohydrater,prøvde hardt i går for og få opp matscore fra 9,2

til 10,men det ville seg ikke.

 

Nå må jeg hoppe i dusjen,jobben kaller,måtte bare innom og se om du hadde svart,var bare så utrolig spent på hvordan det hadde gått med deg.Ha en fin torsdag Millamy34 :).

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vårlett

HEi!

Vært ei noe hektisk uke her, så har helt glemt å komme meg inn her hos dere. Men skal prøve å bli flinkere.Dere skriver jo som bare det. Klarer ikke å lese alt, her har jeg gått ned 1 kg til og jeg har begynt å sykle (egentlig mest som straff til meg selv fordi jeg spiste potegull i helga uten å tenke mengde eller kalorier), kunne jo ikke komme på kurskveld 2 og ikke gått ned. Så no har jeg syklet 3 morgener etter minstemor er levert på skolen og det gav resultater.

 

Skal lese de 2 siste innleggende deres og prøve å holde meg oppdatert på livene deres

Suzzi, vi har samme delmål, så bra bare 1,2 til delmålet ditt er nådd. Heier på deg!!

Så utrolig kjekt å høre av vennine at du har gått ned i vekt, det motiverer jo noe helt enormt Yeah!

 

Millamy34, gratulere med delmål nådd, det er jo supert deiligt å kommet dit. Håper jeg er der snart også. Ser vi alle 3 er ganske lik på vekten

hva er Akasiehonning?

 

Jeg kommer meg ikke høyt opp på den matscoren, hva er kluet?

Får jo smile ansikter på det meste jeg spiser og det er motiverede i seg selv.

Kjøpte meg nutrilett sjokoladebar igår for å prøve til påsken. Så det blir nok lørdagskos og påskekosen min.

 

her skal jeg jobbe denne helga også, så har fri hele påsken heldigvis;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Vårlett :).

 

Så koselig at du er tilbake,trodde nesten vi hadde "mistet" deg.Forstår godt at dere som er småbarnsforeldre har travle dager,alt som skal rekkes i en travel hverdag.Tråden er her den så bare og skrive noen ord da du har tid og føler for det :).

 

Så bra at du har gått ned 1 kg og funnet din form for trening som gir resultater,

hurra for deg!!Delmål er fint,blir mer overkommelig og nå målet på det viset.

Veldig artig at Millamy34 har nådd sitt 2.jeg heier på oss alle 3,dette klarer vi

sammen :).

 

Du har litt av en jobb foran deg skal du lese alt Millamy34 og jeg har skrevet disse 3 ukene vi har skrevet med hverandre :lol:Det har vært til uvurdelig hjelp for

meg,og mitt ønske er og være der for dere.

 

Vanskelig og si hva som skal til for at du skal få høyere matscore,det kommer opp en grønn hake hvis du har klart anbefalt mengde,proteiner,karbohydrater,fett,frukt og grønnsaker.Er et puslespill for og få det til.Hvis du vil kan jeg skrive ned hva jeg spiser en dag jeg klarer 10

i score,bare og si ifra :).

 

Hva jobber du med?Så deilig med lang påskeferie :).

Jeg jobber i butikk,skal jobbe mandag,tirsdag,onsdag og påskeaften.

 

Skrives :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vårlett

Hei Vårlett :)/>/>.

 

Så koselig at du er tilbake,trodde nesten vi hadde "mistet" deg.Forstår godt at dere som er småbarnsforeldre har travle dager,alt som skal rekkes i en travel hverdag.

Vanskelig og si hva som skal til for at du skal få høyere matscore,det kommer opp en grønn hake hvis du har klart anbefalt mengde,proteiner,karbohydrater,fett,frukt og grønnsaker.Er et puslespill for og få det til.Hvis du vil kan jeg skrive ned hva jeg spiser en dag jeg klarer 10

i score,bare og si ifra :)/>/>.

 

Hva jobber du med?Så deilig med lang påskeferie :)/>/>.

Jeg jobber i butikk,skal jobbe mandag,tirsdag,onsdag og påskeaften.

 

Nei da jeg er her ennå, jeg har ikke lest alt det dere har skrevet. Kun de 4 siste kommentarene. Jeg å er slik som veier meg ofte og finner det motiverende;)

 

Jeg tror problemet mitt er at jeg spiser for lite frukt og grønnsaker. Men med karbohydrater og endel andre ting står det jo feks 15-30% så akt innafor ok eller bør en prøve å komme seg opp på det høyeste prosentandelen.

 

Jeg er utdannet lærer, men nå jobber jeg med barne og tenåringsarbeid i en kristen org. Håper ikke det skremmer dere😉 jeg storkoser meg og har ganske så egenstyrt arbeidstid så lenge jeg jobber de timene jeg skal jeg er 40 år og må vel si jeg har erfart livet på godt og ondt og føler meg trygg og er glad hvor jeg er i livet. og synes dette er en flott alder bortsett fra for mange grå hår og noen kg som må av.

 

Må forresten fortelle at jeg har ei anna gulrot for å gå ned i vekt også. Hver 3 kg får jeg kjøpe en keramik kopp fra en lokal kunstner. Jeg var rund 94 kg rett etter jul og nå er jeg ned i 87 så da kjøpte jeg meg to flotte kopper på torsdag. Me happy.

Skrives :)/>/>.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vårlett

Hei Vårlett :)/>.

 

Så koselig at du er tilbake,trodde nesten vi hadde "mistet" deg.Forstår godt at dere som er småbarnsforeldre har travle dager,alt som skal rekkes i en travel hverdag.

Vanskelig og si hva som skal til for at du skal få høyere matscore,det kommer opp en grønn hake hvis du har klart anbefalt mengde,proteiner,karbohydrater,fett,frukt og grønnsaker.Er et puslespill for og få det til.Hvis du vil kan jeg skrive ned hva jeg spiser en dag jeg klarer 10

i score,bare og si ifra :)/>.

 

Hva jobber du med?Så deilig med lang påskeferie :)/>.

Jeg jobber i butikk,skal jobbe mandag,tirsdag,onsdag og påskeaften.

 

Nei da jeg er her ennå, jeg har ikke lest alt det dere har skrevet. Kun de 4 siste kommentarene. Jeg å er slik som veier meg ofte og finner det motiverende;)

 

Jeg tror problemet mitt er at jeg spiser for lite frukt og grønnsaker. Men med karbohydrater og endel andre ting står det jo feks 15-30% så akt innafor ok eller bør en prøve å komme seg opp på det høyeste prosentandelen.

 

Jeg er utdannet lærer, men nå jobber jeg med barne og tenåringsarbeid i en kristen org. Håper ikke det skremmer dere😉 jeg storkoser meg og har ganske så egenstyrt arbeidstid så lenge jeg jobber de timene jeg skal jeg er 40 år og må vel si jeg har erfart livet på godt og ondt og føler meg trygg og er glad hvor jeg er i livet. og synes dette er en flott alder bortsett fra for mange grå hår og noen kg som må av.

 

Må bare fortelle at jeg har en annen gulrot til meg selv også. Hver 3 kg får jeg kjøpe meg en kopp til en lokal keramiker. Så side januar har jeg gått fra 94-87 kg og jeg kjøpte meg to kopper på torsdag. Yeah!!!

Skrives :)/>.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :).

Vi er kjempeflinke,bare og se på de resultatene vi har oppnådd,klapp på skuldra :).

 

Fin start på påsken for deg og dine Millamy34 og du har igjen tatt gode valg når det gjelder mat.Wraps er kjempegod turmat,mye og spare på kalorier i forhold til pølser :).

 

Vi har besøk av barnebarn i helga,vi har kost oss med besøk hos mine foreldre,sykkeltur og brettspill.I dag har vi vært på Skogmuseet i Elverum,mye og

se på,i ettermiddag har vi bakt skolebrød :).

Fredag gikk veldig fint matmessig,men dagen i går er ikke så mye og skryte av,men skrevet det før at lørdag er lørdag for meg,ble både potetgull og sjokolade.

Både fredag og dagen i dag har gått veldig fint,smakte en liten bit skolebrød,har

noe og gjøre med felleskapet og smake på det vi har bakt.

 

Så fint og belønne deg selv Vårlett,en inspirator det også.Det at du jobber i en kristen organisasjon har ikke noe og si for meg.

Du må ha en innholdsrik og givende jobb,men sikkert også krevende.

 

Jeg har klart 9.9 i trimscore denne uka,stolt over det,men enda ikke fått begynt med styrketrening,mindre stolt av det :(.

I dag tok jeg meg en trimtur med musikk på øret,kjapp takt på musikken=kjapp

takt på bena,smilte for meg selv og langet ut :).

 

Ønsker dere begge en fin påskehøytid :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vårlett

Hjelp så flink du er Millamy34, jeg hadde vært rå stolt om jeg hadde ordnet det der til turmat. Jeg er med hele storfamiliene på hytta. Men heldigvis vet de jeg prøver å spise sunnere også har jeg ei svigerinne og tantebarn som er kjempe bevist på mat, så tror jeg kan lære litt av de. Kjøpte med noen muslibarer isteden for kvikklunch også får vi se hvordan dette går.

Hva har du i wrapene har så lyst å begynne å lage de til mine 4 små;)

 

Jeg har fått dilla på smoodie, grei måte å få i frukt og ungene liker det veldig godt også.

 

Jeg kjenner meg motivert for å ikke sprekke og tok ikke lapper igår kveld her da kvoten min var nådd. Men merker det er vanskelig å holde meg til mine 1300 kalorier. Så må jobbe med det. Mine poeng på mat igår ble 2,6. Så da ble det mye feil selv om kalorimengde ikke var så galt.

 

Så koslig med barnebarnbesøk, Suzzie! Ikke ha så dårlig samvittighet for helgasnopet. Ei på kurset sa det så godt: om jeg har best meg for å kose meg med noe usunt så gjør jeg det. Også har hun ikke dårlig samvittighet, men sklir ikke videre ut. Så jeg har troa på å bestemme mengde og hva på forhånd. For meg går det galt om det ikke er planlagt og da sklir jeg ut. Men så kan vi jo kompensere med trening for helgens utskjeielser også tenker jeg. Alt med måte da;)

 

 

Belønning er kjempe motiverende så anbefale det. Jeg kjøpte meg Kari trå klær på salg no, kjenner jeg får mer lyst til å komme meg ut på trening med fine klær;)

 

No skal Oppdal sola nytest her, er helt magisk vær

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vårlett

Så gøy å lese fra deg, Millamy34. Høres jo kjempekjekt å bo i turterrenget. Kos dere med påskegjester. Det er foreldrene mine si hytte. De fikk den da de var forlovet av slekta til pappa, han var der alle ferjene som barn. Så har han bygd på den etter som familien har vokst. No er vi14 totalt og siste han bygde var ei dukkestue med tv og sovepkass til minstejenta vår. Den heter Unabu;). Ho er 6 år, så har vi gutt på 9 år og to jenter på 12 og snart 15 år. Fult liv;)

 

Yeah for rosa sko, det er jo til å bli kjempeglad av. Glad jeg kan inspirere til pengebruk.

 

Jeg har veiing på onsdager i rhode, men begynte før å veie meg selv på mandager. Men skifter nå til onsdager selv også. Så jeg har samme dag. Jeg gikk på vekta før vi dro på ferie og da var jeg en kg ned igjen( har bare ei gammel vekt hjemme) og håper jeg er ned en kg til til neste tirsdag. Da må jeg veie meg pga reise

 

Gikk 70 min på ski igår og 40 min rask gange med søstra mi etterpå, så fornøyd med med det. No går turen ut på ski igjen. Snakkes

 

Jeg trener ikke fast derfor er det 1300 kg. Når jeg har kommet fast igang kan jeg øke inntaket tenker jeg også når jeg har trener bra noen dager spiser jeg litt mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :).

 

Så koselig og finne "noe" fra dere begge to,etter endt arbeidsdag og en times trimtur,har sett rådyr,sangsvaner og kanadagjess på¨turen :).

Forstår at dere har en kjempefin påske,i hus og hytte,været har jo vist seg fra sin beste side så da er det bare og nyte.Blir rørt da jeg leser om faren din

Vårlett som har ordnet med dukkehus til minstejenta og stått på og ordnet plass til så mange,fint med liv og røre :).

Så greit og bo landlig til Millamy34,med skiløypa rett utenfor døra :).

 

Har vært 3 hektiske dager på jobb så nå kjenner jeg at det skal bli godt med 2 dager fri,nyte,nyte,nyte B).

 

For et resultat Millamy34,du er kjempeflink!!!Du har all grunn til og smile og

jeg smiler med deg.Jeg tviler ikke et sekund på at du klarer målet du har satt deg,du må gjøre jobben,likt for oss alle,men vi er her for og gi støtte og være

her for hverandre :).

Har slett ikke gått gæli her heller,ned 600gr.jeg er strålende fornøyd,600gr. til så har jeg nådd delmål 1 :).

Gleder meg til og høre fra deg Vårlett da du veier deg på tirsdag,jeg skal krysse både fingre og tær.Aktiviteten din er det ihvertfall ingen ting og si på :).

 

Wraps er kjempegodt,har nesten blitt fast fredagskos her i huset,mye godt og sundt fyll gjør susen.Skal prøve det du har fylt dine med Millamy34 og takk for

tips om mager kesam istedet for lettrømme.Har brukt ekstra lettrømme,skal sjekke hva som gir minst kcal,greit og spare der en kan spare.

 

Gleder meg til i morgen tidlig da blir det kaffe på senga,har planer om skitur,

må kjøre ca 4 mil for og oppsøke skiløyper men det er det verdt :lol:.

 

Kommer tilbake til dager som gir 10 i score på mat,nå er det påskekrim,ønsker

dere begge en god fortsettelse på påsken.

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :).

I morgen blir det Ny start del 2,del 1 startet 05.03 :).

Det har vært en kjempefin påske,men med alt for mye god mat,godt drikke og godis :angry:.Var ikke slik det skulle bli,men spist er spist og gjort er gjort,har falt tilbake til gamle synder gang på gang denne påsken.

Gleder meg til i morgen da er det tilbake til gode matvalg og å ta tilbake kontrollen :).

 

Har blitt 2 fine skiturer i påsken og joggeskoa har blitt flittig brukt,kost oss med familie og venner :).

I dag har jeg vært på gartneriet og kjøpt Stemor og noen frøpakker,skal prøve meg på tomater og noen sommerplanter.I fjord gikk jeg til anskaffelse av et

mini drivhus.Artig og se at små frø ble til store planter etter hvert :lol:.

 

Hvordan har dere hatt det i påsken?

 

Går fort til onsdag og veiedag,ser ikke fram til det,men går vekta opp så tenker jeg som så at det tar bare litt lengre tid for og komme seg til målet,

inga krise det :rolleyes:.

 

Gleder meg til og høre fra dere :).

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vårlett

Stønn stønn, skrev men glemte å sende det, så nå må jeg begynne på nytt igjen her....

 

Suzzie, så riktig spist er spist og ikke så mye å gjøre med, bare ta tilbake kontrollen igjen du;) Målet skal vi nok nå uansett.

 

Jeg og begynte å plukke stein til hagen og ta fram løker som ennå ikke er satt i jorden. Kan jeg ennå plante de? ikke tulipanløker men annet. Kos deg med med drivhuset, det er så kjekt når du klarer å følge det opp.

 

Flott påske, mye skigåing og 2 rask gange turer. Klarte å holde meg utrolig bra på matta med påskesnop,kaker, bursdagsfeiring av ene datteren og broren min som lager utrolig god pizza med cream fresh og pesto. Tok ikke store posjoner til middagen og spiste nok mellommåltider. Så var skikkelig stolt av meg selv, rydda unna alt av klær og utstyr når jeg kom hjem (som jeg alltid dryger med i dager;(). Men så skulle ungene få en liten egghunt med smågodt som var igjen og da glapp det for meg. Ble endel biter også potegull, skikkelig creaving. Kjente så godt å dekke "behovet" og være "Mettet" etter på, men skulle så inderlig ha klart meg med 4 biter...så må bare ta lærdom av det og jobbe videre med å ta sunne og gode valg. Ikke at jeg overspiste på snop og potegull som tidligere, men bare den følesen av at no glapp etterpå var ikke god.

 

Mannen min sa igår kvelden at han var imponert over hvor flink jeg hadde vært i påsken, han vet hvor svak jeg er for usunne ting....Så noe nervøs var jeg da jeg gikk på vekta, pga glippen og at det var mer kosespising enn til vanlig. Men Yeah jippi jeg er klarte delmålet mitt 85 kg, gikk ned 1 kg og litt til også, kan det se ut som på den gamle vekta. Hurra for skigåing og spising med måte og en ny kopp er min;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...