Gå til innhold

Ny start, IGJEN!

Gjest enitra91
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann. :)/>

Wow, så bra! 3 cm er jo kjempemasse!! Hurra for det. :)/>

Takk for gode tips. Jeg er nok alt for flink til å spise BARE sunt at jeg glemmer helt at jeg også kan spise noe som er noen kcal ekstra. Vekten på kurs i dag viste -1,1 kg og jeg er veldig fornøyd!! :D/> Med en gang ble jeg veeeeldig skuffa, men så på vei hjem innså jeg at, herlighet, det er jo OVER 1 kg! Så da var det ikke så ille allikevel. :)/>

Gikk tur i går, 8 km. Og hadde en gjennomsnittsfart på 5,5 km i timen. Første turen min, som var for 3 uker siden og som også var 8 km lå jeg på 4,7 km i timen i snitt. Utrolig hvor fort man bedrer seg. Og veldig morsomt å se forbedring. :D/>

Lykke til denne uken. :)/>

Halloi luken.

Her går det trått.... Det er så lite igjen av dagen når alle gjøremål er unnagjort så trim kan jeg bare skyte en stor hvit pil etter. Kunne gått ut idag, men ....... Åhhhhh. Hvorfor er man så motivert ei uke å så utrolig lite motivert neste uke?

Full skjerpings imorgen å på onsdag å torsdag!!!!! En dag om gangen.

H

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloi luken.

Her går det trått.... Det er så lite igjen av dagen når alle gjøremål er unnagjort så trim kan jeg bare skyte en stor hvit pil etter. Kunne gått ut idag, men ....... Åhhhhh. Hvorfor er man så motivert ei uke å så utrolig lite motivert neste uke?

Full skjerpings imorgen å på onsdag å torsdag!!!!! En dag om gangen.

H

Hallo i luken.

Ferdig med ukens veiing. - minus 0,3kg....

Jeg skal begynne å følge meny 3. Det blir stas.

Eller, alt vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo i luken.

Ferdig med ukens veiing. - minus 0,3kg....

Jeg skal begynne å følge meny 3. Det blir stas.

Eller, alt vel?

Heisann!

Husk at all vektnedgang er et skritt nærmere trivselsvekt. :) Tirsdag som var ble det +0,1 kg på meg.. Men jeg vet hvorfor. Kostholdet mitt var veldig bra og jeg følte jeg fikk det til også. Men jeg fikk ikke trent mer enn 1 dag den uken, og spiste like mye som jeg pleier. Men samtidig 100 gram er ikke så ille.

Denne uken har jeg ligget rett ut i senga og vært skikkelig forkjølet. Så null trening denne uken. Måtte gå på vekten her hjemme i dag tidlig for å se hvordan uken min har gått, og det ser faktisk ut som om det blir 1 kg denne uken, forhåpentligvis mer også. :)

Meny 3 mer MYE mat! I alle fall synes jeg det. Det er veldig greit på hverdager med alle måltider - bortsett fra middagen, det er vanskeligere synes jeg. Det er så vanskelig å spise nok kcal! På helg blir det bare enda vanskeligere..

Uken som kommer skal jeg bruke til å få trent minst 3 ganger, og i tillegg skal jeg konsentrere meg enda mer om å spise nok middag og nok mat i helgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Husk at all vektnedgang er et skritt nærmere trivselsvekt. :)/> Tirsdag som var ble det +0,1 kg på meg.. Men jeg vet hvorfor. Kostholdet mitt var veldig bra og jeg følte jeg fikk det til også. Men jeg fikk ikke trent mer enn 1 dag den uken, og spiste like mye som jeg pleier. Men samtidig 100 gram er ikke så ille.

Denne uken har jeg ligget rett ut i senga og vært skikkelig forkjølet. Så null trening denne uken. Måtte gå på vekten her hjemme i dag tidlig for å se hvordan uken min har gått, og det ser faktisk ut som om det blir 1 kg denne uken, forhåpentligvis mer også. :)/>

Meny 3 mer MYE mat! I alle fall synes jeg det. Det er veldig greit på hverdager med alle måltider - bortsett fra middagen, det er vanskeligere synes jeg. Det er så vanskelig å spise nok kcal! På helg blir det bare enda vanskeligere..

Uken som kommer skal jeg bruke til å få trent minst 3 ganger, og i tillegg skal jeg konsentrere meg enda mer om å spise nok middag og nok mat i helgen! :)/>

Hallo.

Ikke no ålreit med forkjølelse nei. Åsså blir jo kroppen helt slapp så man orker ikke så mye. Satser på å holde meg frisk og rask denne uka å!

Gikk på en skikkelig smell i helga! Var på jentetur og inntok mye av det meste...... Vledig spent på veiing på onsdag. Får bare være skikkelig flink disse dagene og prøve å få klemt inn ei treningsøkt idag og imorgen...

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo.

Ikke no ålreit med forkjølelse nei. Åsså blir jo kroppen helt slapp så man orker ikke så mye. Satser på å holde meg frisk og rask denne uka å!

Gikk på en skikkelig smell i helga! Var på jentetur og inntok mye av det meste...... Vledig spent på veiing på onsdag. Får bare være skikkelig flink disse dagene og prøve å få klemt inn ei treningsøkt idag og imorgen...

Lykke til!

Hei. :)

Å gå på noen smeller må man nesten regne med, vi er jo bare mennesker vi også. Men det viktigste er at selv om vi går på smeller, at vi ikke gir opp. Det er jo sånn man klarer å nå målet sitt. :)

Gikk på vekten i går etter uken som har vært med sykdom og det ble - 3,0 kg!! VELDIG fornøyd! :D Det som blir vanskelig denne uken er at jeg nesten kan forvente at jeg går opp igjen 1-2 kg... jeg spiste langt fra 1900 kcal forrige uke. Men jeg får krysse fingre og tær og ta på meg joggeskoene i morgen etter jobb og gå tur. Må virkelig prioritere å gå tur resten av denne uken. Jeg vil jo ikke gå opp igjen det jeg allerede har gått ned. :)

Håper det gikk veien denne uken med veiing også, selv om det ble litt for mye i helgen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

Ny uke!!!! Å full skjerpings. 3 kg var jo sinnsykt bra! Får håpe d fortsetter i sammen duren :D

Har vært ganske flink, men var på kino på søndag å det var så spennende film at hele popcornboksen forsvant rimelig fort.

Ellers er jeg veldig spent på veiing imorgen. Du da? Gikk det bra denne uka?

Hei. :)/>

Å gå på noen smeller må man nesten regne med, vi er jo bare mennesker vi også. Men det viktigste er at selv om vi går på smeller, at vi ikke gir opp. Det er jo sånn man klarer å nå målet sitt. :)/>

Gikk på vekten i går etter uken som har vært med sykdom og det ble - 3,0 kg!! VELDIG fornøyd! :D/> Det som blir vanskelig denne uken er at jeg nesten kan forvente at jeg går opp igjen 1-2 kg... jeg spiste langt fra 1900 kcal forrige uke. Men jeg får krysse fingre og tær og ta på meg joggeskoene i morgen etter jobb og gå tur. Må virkelig prioritere å gå tur resten av denne uken. Jeg vil jo ikke gå opp igjen det jeg allerede har gått ned. :)/>

Håper det gikk veien denne uken med veiing også, selv om det ble litt for mye i helgen. :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

Ny uke!!!! Å full skjerpings. 3 kg var jo sinnsykt bra! Får håpe d fortsetter i sammen duren :D/>

Har vært ganske flink, men var på kino på søndag å det var så spennende film at hele popcornboksen forsvant rimelig fort.

Ellers er jeg veldig spent på veiing imorgen. Du da? Gikk det bra denne uka?

Heisann. :)

Forrige uke var egentlig for god til å være sant! Jeg var ikke i nærheten av å få i meg alle måltidene og lå i sengen og for det meste sov. Jeg var forberedt på en vektøkning på MINST 1 kg! Men tro det eller ei, jeg hadde bare gått opp 0,4 kg. Og ja, jeg er fornøyd med det! Uken som har vært etter sykdom har jeg brukt til å spise det jeg skal og trent. Uken som kommer går med til å prioritere trening. :)

Det er fort at man trykker i seg mer enn man skal noen ganger. Men husk at spist er spist. Så må man bare starte på "nytt" dagen etter. Jeg skal være ærlig. Jeg klarte ikke å gå hele dagen i dag uten noe sjokkis.. Kjøpte meg en New Energi. Og har enda dårlig samvittighet! :unsure: Men det var faktisk deilig å kjenne på følelsen at jeg var kvalm etter at jeg hadde spist den! Hadde det vært før kursstart hadde jeg nok klart å spise minst 4 stk før jeg fikk metta mi.

Håper veiingen gikk veien denne uken og at det gir deg masser av guts til denne ukens utfordringer. Stå på! Jeg heier på oss. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...

Hallo!!!

Beklager at jeg ikke har skrevet noe men tiden flyr fra meg. Jeg går overhodet ikke ned for tiden!!!! Stå stille eller går ned 1 eller 2 hg. Grrrr. Har lagt om litt på noen vaner nå så da får vi håpe at det kanskje muligens raser av noen gram til .....

Hilde

Heisann. :)/>

Forrige uke var egentlig for god til å være sant! Jeg var ikke i nærheten av å få i meg alle måltidene og lå i sengen og for det meste sov. Jeg var forberedt på en vektøkning på MINST 1 kg! Men tro det eller ei, jeg hadde bare gått opp 0,4 kg. Og ja, jeg er fornøyd med det! Uken som har vært etter sykdom har jeg brukt til å spise det jeg skal og trent. Uken som kommer går med til å prioritere trening. :)/>

Det er fort at man trykker i seg mer enn man skal noen ganger. Men husk at spist er spist. Så må man bare starte på "nytt" dagen etter. Jeg skal være ærlig. Jeg klarte ikke å gå hele dagen i dag uten noe sjokkis.. Kjøpte meg en New Energi. Og har enda dårlig samvittighet! :unsure:/> Men det var faktisk deilig å kjenne på følelsen at jeg var kvalm etter at jeg hadde spist den! Hadde det vært før kursstart hadde jeg nok klart å spise minst 4 stk før jeg fikk metta mi.

Håper veiingen gikk veien denne uken og at det gir deg masser av guts til denne ukens utfordringer. Stå på! Jeg heier på oss. :D/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Hallo!!!

Beklager at jeg ikke har skrevet noe men tiden flyr fra meg. Jeg går overhodet ikke ned for tiden!!!! Stå stille eller går ned 1 eller 2 hg. Grrrr. Har lagt om litt på noen vaner nå så da får vi håpe at det kanskje muligens raser av noen gram til .....

Hilde

Heisann!

Er i samme båt når det gjelder at tiden flyr fra meg. Ikke alltid man husker å logge inn her for å oppdatere i forumet. Siden sist jeg oppdaterte har jeg gått ned 1 kg. Det går trått! Føler at alle andre raser ned i vekt, mens det går vanvittig sakte med meg. Men, jeg klarer det til slutt. Det viktigste er jo at det går nedover. Er nå i midten av kurs nummer 2, og skal melde meg på kurs nummer 3 som begynner i januar. Merker det er godt å ha kurset og menneskene å lene seg til de dagene som er tyngst.

Lykke til med ukene som kommer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hei. :)

Etter at det har gått litt sakte i vektnedgangen, har det endelig løsnet litt. Når jeg så på vekten for to uker siden, trodde jeg aldri i verden at jeg kom til å veie under 100 kg før jul. Heldigvis har det løsnet litt, og jobben jeg har gjort siden begynnelsen av dette kurset begynner å gi litt mer resultat. Siden forrige uke har jeg gått ned hele 1,1 kg. Skikkelig boost. :D/> Om 1,5 kg er jeg endelig under tresifret tall på vekta. Så lenge jeg klarer å komme meg under 100 kg før jul skal jeg være veldig fornøyd. Disse 8 kiloene har tatt lengre tid enn jeg trodde det ville ta. Men det viktigste er jo at jeg går nedover i vekt. :)

Da jeg begynte å GR meldte jeg meg ut av treningsstudioet fordi jeg hadde vært støttemedlem lengre enn jeg hadde brukt det. Nå har vinteren kommet for fullt, og jeg merker at hvis jeg skal klare å trene regelmessig etter jul, trenger jeg et treningsstudio å forholde meg til. Så etter jul skal jeg melde meg inn igjen. :)

Håper ukene har gått bra og at ukene før jul blir enda bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!!!

Koselig å høre fra deg igjen. Her har det vært litt i nedoverbakke.... Skikkelig lite motivert å alt bare blæh. Men NÅ har jeg trimma to dager på rad å merker at energien er tilbake. Alle ungene har vært sjuke, jeg har vært sjuk, gubben har vært sjuk. Men nå er alle friske, spiser godt med mat og sover på natta. JEG ER KLAR!!!!!

Har ikke lagt på meg, å har etter laaaangt om legne fått 15kg merke. Er nede på 90,9 og nekter å ta juleferie før jeg ser 8 tallet!!!

Ifjor på denne tiden var jeg der du er nå. Å klarte å få til 98 kg til jul!!!! Var så superfornøyd. Dette klarer du også. Full fokus noen uker til. Da blir jula så mye morsomere.

Jeg kjøpte meg ny kjole forrige uke som jeg skal ha til jul, HURRA

Stå på

Hilde

Hei. :)/>

Etter at det har gått litt sakte i vektnedgangen, har det endelig løsnet litt. Når jeg så på vekten for to uker siden, trodde jeg aldri i verden at jeg kom til å veie under 100 kg før jul. Heldigvis har det løsnet litt, og jobben jeg har gjort siden begynnelsen av dette kurset begynner å gi litt mer resultat. Siden forrige uke har jeg gått ned hele 1,1 kg. Skikkelig boost. :D/>/> Om 1,5 kg er jeg endelig under tresifret tall på vekta. Så lenge jeg klarer å komme meg under 100 kg før jul skal jeg være veldig fornøyd. Disse 8 kiloene har tatt lengre tid enn jeg trodde det ville ta. Men det viktigste er jo at jeg går nedover i vekt. :)/>

Da jeg begynte å GR meldte jeg meg ut av treningsstudioet fordi jeg hadde vært støttemedlem lengre enn jeg hadde brukt det. Nå har vinteren kommet for fullt, og jeg merker at hvis jeg skal klare å trene regelmessig etter jul, trenger jeg et treningsstudio å forholde meg til. Så etter jul skal jeg melde meg inn igjen. :)/>

Håper ukene har gått bra og at ukene før jul blir enda bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NYTT TITALL. Endelig står det 8 først. Å herlighet det tok laaaang tid. Men nå er jeg der. Hurra hurra hurra

GOd førjulstid

WOW! Graturerer. :)

Har over lengre tid slitt med at jeg ikke går ned like mye i vekt som andre hver uke. Har blitt tatt på alvor av fastlegen min og har funnet ut at jeg har PCOS. Det vil si at man kan ha vanskeligheter med å gå ned i vekt. Endelig har jeg funnet svar på hvorfor det kan gå litt sakte med meg. MEN, jeg mister ikke motet! Jeg er fortsatt på vei ned i vekt.

Uken som gikk ble det -0,7 kg. Nå mangler jeg 1,3 kg for å komme akkurat under 100 kg. Håper på å klare dette innen jul.

Denne uken har startet med skikkelig UVI, penicillinkur, senga, og varmeflaske. Får håpe at resten av uken blir bedre enn det har vært hittil.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...
Gjest enitra91

Heisann!

Hvordan har julen deres vært? Håper dere har kost dere og at dere er klare for et helt nytt år med helt nye muligheter.

Jeg gleder meg til å se hva dette året bringer, både oppturer og nedturer når det gjelder vektnedgang.

Julen har vært både fin og bra. Og med det mener jeg ALT for bra.. Har spist og kost meg til den store gullmedalje og ikke ofret GR en tanke når jeg har puttet og stappet i munnen. Rett og slett flau! Så om jeg har gått opp i vekt har jeg ingenting å klage på! Søtsuget har kommet tilbake for fullt, så denne uken har jeg konsentrert meg om å spise mer riktig igjen og spise mindre godis. Allerede tirsdag 12.01 er første kursdag i det nye året. Jeg gruer meg som fy(!), samtidig som jeg gleder meg til å komme i 100% fokus igjen.

Før jul klarte jeg ikke å komme meg under 100 kg, så dette er målet de første ukene av dette kurset. Håper også at jeg klarer å gå ned 7-8 kg dette kurset.

De siste dagene har jeg tenkt veldig mye over hvem jeg ønsker å være. Jeg ønsker å være den jenta med selvtillit. Den jenta som tør å være seg selv. For sånn det er i dag er jeg ikke i nærheten av å være den jenta jeg ønsker å være personlighetsmessig - den jenta jeg en gang var. Jeg gleder meg over de kilonene som allerede er borte, og gleder meg til fortsettelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde en

Hallo hallo. Godt nytt år

Her har jula gått strålende- har spist masse, med goood samvittighet. Va på vekta forrige mandag å hadd, naturlig nok, gått opp nånn kg. Har hatt full skjerpings med loggføring hele uka (ikke idag) å ny veiing imårra. Rekner med at noe er borte!

Har ikke meldt meg på kurs denne runden, men er gull-medlem så får loggført.

Har gått på kurs siden oktober 2014 så kjenner at akkurat nå blir det ikke kurs. Er jo snakk om litt penger også... men går det på rævva så blir det nytt kurs i neste omgang.

Litt vanskelig å få trimma nok, det er 20-30 kuldegrader så no løpetur i det fri utgår!

Regner med at det roer seg litt utover uka og måneden.

Gleder meg ihvertfall til morgendagens veiing!

Lykke til med første uka!

Hilde

91' timestamp='1452344720' post='431841']

Heisann!

Hvordan har julen deres vært? Håper dere har kost dere og at dere er klare for et helt nytt år med helt nye muligheter.

Jeg gleder meg til å se hva dette året bringer, både oppturer og nedturer når det gjelder vektnedgang.

Julen har vært både fin og bra. Og med det mener jeg ALT for bra.. Har spist og kost meg til den store gullmedalje og ikke ofret GR en tanke når jeg har puttet og stappet i munnen. Rett og slett flau! Så om jeg har gått opp i vekt har jeg ingenting å klage på! Søtsuget har kommet tilbake for fullt, så denne uken har jeg konsentrert meg om å spise mer riktig igjen og spise mindre godis. Allerede tirsdag 12.01 er første kursdag i det nye året. Jeg gruer meg som fy(!), samtidig som jeg gleder meg til å komme i 100% fokus igjen.

Før jul klarte jeg ikke å komme meg under 100 kg, så dette er målet de første ukene av dette kurset. Håper også at jeg klarer å gå ned 7-8 kg dette kurset.

De siste dagene har jeg tenkt veldig mye over hvem jeg ønsker å være. Jeg ønsker å være den jenta med selvtillit. Den jenta som tør å være seg selv. For sånn det er i dag er jeg ikke i nærheten av å være den jenta jeg ønsker å være personlighetsmessig - den jenta jeg en gang var. Jeg gleder meg over de kilonene som allerede er borte, og gleder meg til fortsettelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Share

• Opprett ny...