Gjest Gullet60 Skrevet April 4, 2015 Rapporter Share Skrevet April 4, 2015 Hei dere :)/> Kan man ikke spise Lakerolpastiller ( Cactus) ?? Spør dere som har holdt på en stund og regner med at dere sitter med svaret :)/> Da jeg skulle registrere disse pastillene kom det opp et rødt utropstegn så jeg turde ikke spise de. :lol:/> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest wings Skrevet April 9, 2015 Rapporter Share Skrevet April 9, 2015 Hei dere :)/>/> Kan man ikke spise Lakerolpastiller ( Cactus) ?? Spør dere som har holdt på en stund og regner med at dere sitter med svaret :)/>/> Da jeg skulle registrere disse pastillene kom det opp et rødt utropstegn så jeg turde ikke spise de. :lol:/>/> En kalori er en kalori, og GR mener at vi ikke skal spise godis eller annet som er unødvendig. Men regner du ut kaloriene og setter de i skjema, blir det som alle andre kalorier, om enn unødvendig - veldig godt! Og helt greit om du bruker kosemerker:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå