Gå til innhold

Dame 46 år søker venner som skal ned i vekt

Anbefalte innlegg

Gjest Gressenka

Dag 20 av 30 og to tredjedeler til første delmål😄💪😄

Turbuksen min som satt som limt på kroppen for tre uker siden sitter pent og litt ledig nå👌

Jeg ser at rumpa å magen er mindre, har ikke Dolly Duckfigur når jeg ser på meg selv fra siden i speilet🙈😅

Jeg har fått gode rutiner og lysten til å spise mindre, sunnere og å trene er til stede det meste av tiden💪

Jeg har mer energi og motivasjon til å gjøre husarbeid og andre litt kjedelige ting, tenker at det forbrenner mer kalorier enn å sitte i sofaen😅😅

Det har vært en ok dag kalorimessig, et kakestykke på venninnetreff, men har spart kalorier til dette😊 har gått over 8 km rask gange og trent 15 min styrke💪👌

Høres ut som du har hatt en flott helg Bht, både kos og aktivitet😊💪 god tur til gdansk, har aldri vært der, fortell oss gjerne om det er en plass det er verdt å dra til når du er tilbake😊

Selmap, jeg har også tro på fastedager, prøver å ha etpar lignende selv, det gir et boost til vektnedgangen😊👌

God torsdagskveld folkens 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja da var det veiedag for meg.

Hurra 0,4kg ned litt overraskende etter litt for mye av det meste i helgen :)

Jeg er klar for ny uke og foran meg har jeg en helg i Trondheim på sykurs. Det gleder jeg meg veldig til men litt usikker på hvordan jeg skal løse det med maten. Planen er å spise det jeg får servert men holde meg unna evt kaker :)

Gressenka - du er bare kjempe flink med å komme deg ut på trening!

Moro å lese at turbuksen sitter løst og ledig og at mage og rumpe har blitt mindre, hvilken deilig følelse!

SelmaP - spennende å lese hvordan du løser mat-hverdagene. Veldig ulikt meg som prøver å være svært tro mot GR - konseptet med bla 3 hovedmåltider og 2 mellommåltider. Faste hadde jeg ikke greid, jeg er veldig etter klokken når det gjelder måltidene :) Men som det gjelder det meste, er det mange veier til målet - heldigvis :D

Bht - det høres ut som du har hatt en supereffektiv og veldig hyggelig helg. Gdansk må vi få høre om når du er tilbake, du må ha en flott tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det en joggetur på fruen :P

Startet med å gå 1 km og så jogget jeg de neste 2,5. Dvs hadde noen små økter med gåing i mellom men ikke så langt og ikke så mange. Har aldri jogget såå mye i ett tidligere.

Tok også 10 min med maveøvelser når jeg kom hjem.

Så nå er jeg klar til Gdansk tur i morgen. Blir vanskelig å skrive mat og drikke men regner ned det blir greit. Og så blir det no noe gåing da. Bla har vi en norsktalende guide og en tur på 2,5 t.

Spennede med sykurs da ChristineH Fin vektnedgang viser at du klarer deg fint i helgen så jeg regner med at det går helt fint. Kos deg :)

Artig å se det på klærne Gresseenka . :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer

Jeg vil gjerne være med på denne tråden, hvis det fortsatt er plass til en til?

Jeg er ei dame på 41, er gift og har tre barn. Jobber som sykepleier på sykehus.

Jeg har alltid hatt problemer med vekta, var overvektig allerede som barn. Startet min karrière som jojo slanker da jeg var 19, og har holdt det gående siden da. Har nådd en vekt jeg har vært fornøyd med mange ganger, men har ennå ikke greid å holde vekten over lengre tid. Det lengste er 1-1,5 år.

Nå er jeg i gang med en ny runde, og som alltid før håper jeg dette blir den siste gangen. Startvekt 85,2 kg for 2,5 uke siden. Har så langt tatt av 1,6 kg. Målet er 68 kg.

Min store fiende er sukker og jeg er ekstremt sukker avhengig. Sukker er for meg som alkohol for en alkoholiker. Heldigvis vet jeg at suget blir mindre og mindre jo lenger en greier å holde seg unna. Så avholdenhet er målet de neste månedene.

Ellers er jeg glad i å trene. Mitt store mål er halvmaraton i september, men dit er det langt igjen. Greier omtrent 8 km sammenhengende nå, i mitt eget sakte tempo. Så her må jeg bare henge i om målet skal bli realistisk.

Håper dere har plass til en til, jeg vil gjerne være med i en gruppe det er mye aktivitet for det motiverer meg veldig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gressenka

Christine, gratulerer med 400gr ned, for en god følelse det må være når du har skeiet litt ut i helgen😊 god tur på sykurs, håper det blir flott og at det er sunne matalternativer der du skal være😊ðŸ‘

Bht, jeg beundrer deg som klarer og jogge, det er god trening. Håper du får mange skritt i gdansk i helgen😊ðŸ‘

Velkommen snupsipups😊 her treffer du flere jojoslankere😂😅 kjenner til det med avhengighet, for min del gjelder det avhengighet av all usunn godis mat og i for store mengderðŸ˜

Så tøft at du planlegger halvmaraton, det gir motivasjon når en har et mål en skal nå💪 jeg beundrer som sagt dere som klarer og springe👠selv er jeg glad i å gå og en runde på trimsykkelen, og styrke hjemme i stua😊 jeg heier på deg frem til maratonðŸ‘ðŸ‘ðŸ‘

I dag har jeg hatt mine 15 min styrke før frokost, gått en time rask gange, og tenker det blir en halvtime på sykkelen i kveld samtidig som jeg ser på en god serie 😊😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende treningsmengde Gressenka, dette må det da bli resultater av. :)

Nøkkelen til å greie å jogge er å begynne veldig forsiktig. Bare noen få minutter de første gangene med litt gåing innimellom. De fleste begynner alt for hardt, noe som gjør at det føles ganske uoverkommelig og man får lettere skader fordi bena ikke er vant til belastningen. Begynner man forsiktig vil hver tur være overkommelig, man føler mestring og kroppen får tid til å bli gradvis sterkere slik at man unngår skader. Det er lett å bli for utålmodig og tenke at 5 minutt jogging er ingen trening. Men greier man å tenke fremover og se at 5 minutter bare er begynnelsen, og at man skal løpe litt lengre for hver uke, ja da er det lettere å lykkes. Startet på samme måte i 2012/13 og endte med å gjennomføre halvmaraton, så jeg vet det kan gå. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gressenka

Du er flink snupsipups, det er viktig og gjøre noe en mestrer og trives med ja. Jeg kommer også stadig tilbake til de treningsrutinene jeg trives med og er vant med, fordi jeg vet de funker😊

Jeg har funnet det som funker for meg, det viser resultatene i dag😄

Ned 2 kg denne uka og inn 9,5 cm🎉🎉 jeg var skuffet av lite nedgang forrige uke men det kom alltså dobbelt opp nå, juhuuu😊

Så nå har jeg nådd delmålet jeg satte til neste uke, nemlig å være under 75, og gjerne få se 73tallet til konfirmasjon. Jeg er 73,6 idag, håper dermed at jeg ser 72 tallet neste uke😄😄💪💪 bunaden er uansett i boks😅😅

Har trent styrke og gått 1,1 mil rask gange i dag, nå skal det forberedes endel til konfirmasjon.

Ha en fin 1.mai damer😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gressenka

Takk for gode ord😊😊

Snupsipups, jeg er en uke i forkant med vektnedgang, konfirmasjon er neste helg😊😄ðŸ‘

Har akkurat satt meg ned..

Bunader er dampet og skjorter strøket, sølv er pusset(skjitarbeidðŸ˜ðŸ˜), klær er vasket, noen soverom er vasket, bordkort er ferdig.. Jeg er utslitt, og tenker at i dag har jeg forbrent en mengde kalorier 😂😂

Og så god følelse av alt som er gjortðŸ‘ðŸ‘ðŸ‘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell hjemme etter en flott helg B)

Det ble mye gåing hele 9 treningspoeng . Det ble 3 måltider om dagen ogingen snavling men noe mere øl og slikt da. Hjelper på med rundt 5-600 kcal forbrent pr dag.

Gdansk er en flott by som anbefalles har også navnet på ei kjempefling guide-olga-som gjør turen til en opplevelse.

Noen av oss tok taxi til Sopot som ligger ca 1 mil utenfor byen. Den plassen kalles Polens Nice. Vi kom oss aldri dit da. Men travet byen opp og ned.

Mye rav smykker over alt

Spennende å se hva dette gjør med vekten denne uken.

Så fint at bunaden passer. Godt å være i rute til konfirmasjon

Så man slipper stress de siste dagene. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ellena

Hei dere spreke damer :)

Veldig inspirerende lesing i denne tråden, kjenner jeg lar meg motivere av en slik aktiv tråd- og lurer på om det er plass til en til her?

Jeg tenkte først litt på å opprette en egen tråd, men det er ikke sååå mange aktive mennesker her inne på forumet, så kanskje bedre å samles litt i de få aktive trådene som er? :rolleyes:

Litt om meg selv:

Jeg har gått på flere kurs tidligere, og har vært aktiv her inne- sist for 2 år siden. Og situasjonen har mer eller indre stått på stedet hvil siden da.

Jeg er utrolig motivert til å gjøre en endring, og er alt i gang. Startskuddet gikk for ca en uke siden. Jeg ligger på meny 2, skal ha ca 1500 kcal daglig.

Min hovedmotivasjon er å få et bedre forhold til kroppen min.

For nå er jeg bare misfornøyd.. :blink:

Jeg har også nettopp (20 dager siden!!!) stumpet røyken, jeg var en real storrøyker, så dette er STORT for meg. Og absolutt et skritt i riktig retning av en sunn og frisk kropp! Nå gjenstår kiloene...

Jeg er så LEI av bukser som strammer, LEI av å være selvbevisst for magen, og konsekvent velge klær som er løse over magen, dekker over.. LEI av å skjemmes og føle meg dårlig for kroppen min. Nok er nok. Rett og slett!

Jeg ønsker å forplikte meg litt til gjengen her, som ble nevnt i åpningsinnlegget av ChristineH.

Jeg skal veie meg hver onsdag:

Onsdag 29.04.15: 80,9 kg.

Jeg har for øvrig satt meg et skikkelig hårete mål: 10 kilo innen sommerferien starter 13.07.... B)

For meg er det en SKIKKELIG motivasjon å tenke på at dette kanskje går... :D

(skulle det ikke bli oppfylt, skal jeg i alle fall være vanvittig godt på vei).

Jeg setter alle kluter til og skal ha livsstilsendring NÅ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gressenka

Bht, høres ut som en fin tur😊 skjønner godt at du er spent på vekta, håper den er snill med deg etter all gåinga😊

Velkommen ellena😊😊 slutt på røyk og hårete vektmål, tøft, jeg heier på degðŸ‘ðŸ‘👠du har jo gjort det før og vet nok hva som funker for deg😊 jeg liker også å se resultater kjapt, har holdt på snart 4 uker og ser gode resultater, bedre følelse når jeg skal kle på meg på morgenen nå😊😊

Har vært i dårlig form igjen, vet ikke helt hva det er. Har trent mine 15 min styrke, men ellers har jeg tatt livet med ro etter jobb. Jeg er nok i kaloriunderskudd, men ikke så mye. 5 dager til konfirmasjon, hærlig😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Det ble et skuffende resultat på meg denne uka. 100 g ned til tross for mange trimpoeng og passe mengde mat. Måtte slukke skuffelsen med litt sjokolade (smart ikke sant?). Vel, gjort er gjort og spist er spist. I dag snører jeg på meg joggeskoene og er klar for ny innsats. Nå er jeg lei av å være stor. Gleder meg til jeg begynner å se resultater slik som deg Gressenka, håper formen din snart er tilbake. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ellena

Ny dag, nye muligheter :)

I går var jeg så flink hele dagen, men på kvelden fikk jeg nesten ulvehunger- så vanvittig SULTEN!

Heldigvis (og klapp på skuldra til meg) gikk jeg ikke i tidligere feller, men klarte å holde meg til sunne ting. Men totalt sett ble det for mange kalorier i går.. Ikke helt fornøyd med det, men særs fornøyd med at jeg i alle fall ikke proppa i meg noe usunt!

Det tar nok litt tid å venne seg av med de store porsjonene...

Jeg må bare ikke miste målet av synet! Den store utfordringa slik jeg ser det er å holde å holde fokuset oppe, selv når det har gått en tid. Derfor beundrer jeg stort de som virkelig klarer å gå ned i vekt, over tid og holde seg der.

Håper jeg også klarer det denne gangen...

Hva er deres beste tips når det gjelder å holde fokuset, holde tanken og motivasjonen levende? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SelmaP

Furter også litt over lite nedgang forrige uke, snupsi, vi får bare bite tenna sammen!

Holde fokus er en utfordring, ellena, jeg kjenner det er vanskeligere nå enn det var i begynnelsen. Ellers prøver jeg å unngå vanskelige situasjoner på fysne dager, bedre å gå en kveldstur enn å se på tv når lystene slår inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vekt i dag ble vell litt opp fra forrige uke . forhåpentligvis er det bare et etterheng etter mat og alkohol i helgen. men begynner å føle meg litt sånn jojo her da. opp og ned de samme grammene,

men jeg får bare fortsette som før så satser jeg på at det er noe som løsner etterhvert. har hatt mye mere trimpoeng de siste ukene . over dobbelt så mye som tidligere så noe må jo gjøre uttelling etterhvert ;)

ellers er det jo sånn at skal man komme gjennom denne prosessen og fortsatt ha en sunn livsstil uten tilbakefall etterpå må man underveis takle slike situasjoner. jeg tenker det sånn at selv om det ble litt mye øl underveis og 2 middager pr dag så var det ikke den værste maten- både ren fisk og rent kjøtt- myye kokt kål og lite saus. spiste 1 iskule ellers var det ingen mat mellom måltidene ..kun drikke..som kcal messig blir litt mat da :)

jeg føler derfor ikke at alt er ødelagt . dette et litt som stigespillet. man rusler fram i ulikt tempo og noen ganger har man hell og gjør et hopp fram eller man bommer og må et hopp bakover..men det stopper ikke opp i å gå framover

B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ellena

Helt enig meg deg bht. Det er et stigespill, litt frem og litt tilbake eller rettere sagt litt opp og litt ned ;) Sunn og god innstilling.

Du har jo alt kommet en veldig god vei! (hvis jeg forstår tickeren din riktig) :)

Jeg er helt i begynnelsen av ferden nå, veiedag i morgen og gruer meg aldri så lite. Det har ikke gått helt optimalt mtp kalori-inntak, spesielt kveldene er en utfordring. Jeg klarer ikke å sovne om jeg er sulten :/ Så jeg strever litt med å justere kroppen min ned til maks 1500 kcal... Men plutselig har jeg vel vent meg til det, og det går lettere, snart snart snart :)

Har målet absolutt i sikte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig meg deg bht. Det er et stigespill, litt frem og litt tilbake eller rettere sagt litt opp og litt ned ;)/> Sunn og god innstilling.

Du har jo alt kommet en veldig god vei! (hvis jeg forstår tickeren din riktig) :)/>

Jeg er helt i begynnelsen av ferden nå, veiedag i morgen og gruer meg aldri så lite. Det har ikke gått helt optimalt mtp kalori-inntak, spesielt kveldene er en utfordring. Jeg klarer ikke å sovne om jeg er sulten :/ Så jeg strever litt med å justere kroppen min ned til maks 1500 kcal... Men plutselig har jeg vel vent meg til det, og det går lettere, snart snart snart :)/>

Har målet absolutt i sikte..

det kommer etterhvert ja men sørg for å få i deg nokk kalorifattige grønnsaker ved måltidene- de metter mye.

jeg synes at knekkebrød med muggost og 2-3 valnøtter er kveldsmat som smaker godt og metter lenge. tar en kopp te i tilegg.

av og til om jeg er sulten og det er for sent å spise tar jeg bare en valnøtt. det fine med nøtter er jo at kroppen forbrenner halvparten av kcal bare med å spise den og resten blir med i fordøyelsen og forbrennes der.

jeg har egentlig veiedag på fredager(på en annen tråd) og da bruker det å vises om det henger i vann fra helgen så håper på litt bedre resultat på fredag :)

lykke til med veiing i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Likte beskrivelsen med stigespillet. Mange ganger virker det så tilfeldig når man går opp og ned. Ikke bare mat og trening som spiller inn, men salt, hormoner, stress osv. Og noen ganger når man virkelig har stått på så går vekta allikevel feil vei, akkurat som i spillet. Heldigvis går det stort sett rett vei om man er standhaftig og jobber jevnt over tid. :)

Hadde tenkt meg på trening i dag, men er så fryktelig uvel. Så nå er det bare avslapping på sofaen. Får ta igjen treningen i morgen. En fordel med å være uvel er at matlysten også blir mindre... hehe

Jeg er som deg ellena, jeg får ikke sove om jeg er sulten. Så jeg sparer alltid igjen noen kalorier til kveldsmat. 200-300 kcal må jeg iallefall ha, og da er en del av det et glass melk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gressenka

Her har jeg stålkontroll på kalorier, trim og konfirmasjonsforberedelsene 😄😄 men samler vann i kroppen, kan ikke finne en eneste grunn til hvorfor😖 skjit au, det går vel over. Men tror ikke vekta blir snill mot meg i morgen, vurderer å vente til lørdag før jeg veier meg, da er mine 30 første dager og første delmål gjennomført.

Bht, ei helg med utskeielser sitter som regel noen dager, derfor jeg er så kjip på utskeielser når jeg slanker meg, hater å utsette de gode resultater😅 ganske dumt egentlig, en skal jo ha det fint og😘

Snupsipups, håper formen stiger snart, kjedelig å være uvel. Men viktig og la kroppen hvile når det er slik😊synd med lite vektnedgang, kanskje bedre resultat neste uke😊ðŸ‘

Ellena, jeg kjenner igjen lysten på å spise og spise på ettermiddag/kveld. Det er min store last. Det bruker å gå over hvis jeg holder ut etpar uker, men det er en stor styrkeprøve 😂

Her går jeg inn i 2 dager med siste innspurt, så konfirmasjon på lørdag, det skal bli godt når dagen kommer og vi kan starte festen🎉ðŸŽðŸŽ‰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en flott helg i Trondheim.

Men det ble mye stillesitting og ikke matvalg som jeg helst skulle ha.

Jeg har bare trent en gang i løpet av uken, så totalen er stillestans :(

Heldigvis er det ny uke, med nye muligheter. Målet er å få trent 3 ganger i løpet av uken. Jeg var på en Step time i går, jeg har tenkt å jogge i kveld (om det ikke bøtter ned) og jogge igjen på lørdag og en Step time på søndag :) Treningsplanen er lagt da blir det 3 eller 4 ganger!

Velkommen Snupsipups og Ellena! Veldig hyggelig med flere erfarne damer som ønsker å ta grepet :D

Bht jeg synes du har hodet ditt riktig sted når du snakker om å takle situasjoner. Er det ikke akkurat situasjonene som ofte vipper oss av pinnen? Selv synes jeg det er ok å kose seg med maten til spesielle anledninger men da må jeg også ta kampen dagen derpå hvor jeg vet at lysten på kaloririk mat har økt betraktelig. Den andre konsekvensen er at vekten går saktere nedover og det må man ikke glemme i utålmodigheten til å nå målet ;) Når det er sakt så mener jeg ikke at jeg skal kose meg ved enhver anledning, for de er det mange av, men jeg synes eks 17. mai, julaften og en spesiell helg ol er ok.

Ellena - jeg liker ditt hårete mål på 10kg til sommerferien din starter, det blir tøft men mulig :D

Ellena spør; "Hva er deres beste tips når det gjelder å holde fokuset, holde tanken og motivasjonen levende?"

Dette er vel selve kjernen til å lykkes med målet vårt?

Alle i denne tråden har enten holdt på lenge, gjennomført en eller flere slankekurer tidligere og vært overvektige i flere år. Jeg tror vi alle vet hva som må til men sliter med å gjennomføre det. I begynnelsen er en slankekur lett. Motivasjonen er på topp, ukene går og vekta går bare ned. Etter noen kurs eller måneder begynner dette å endre seg. Det er tøffere, lysten på kaloririk mat/mat generelt er større, tankene rundt neste måltid inntrer oftere og det begynner å snike seg inn litt mere mat/kalorier i løpet av dagen, om du har veid maten tidligere, gjøres det ikke så ofte lenger (det upålitelige øyemålet har overtatt)og vekta kan stå stille i flere uker, noen ganger ned og andre ganger litt opp. Det er NÅ den virkelige kuren starter - er det ikke?

Selv har jeg holdt på lenge og er midt oppi det som jeg beskriver over, ting går ikke av seg selv lenger som det gjorde før, nå er det kamp. Jeg tror at skal vi lykkes er det viktig å fokusere på det positive - målet, og snakke seg selv opp (rett og slett å ha litt tro på seg selv) selv etter utskeielser.

Jeg må veie maten min, øyemålet er ikke til å stole på, det sniker seg inn alt for mye totaltsett.

Denne tråden kan om vi selv ønsker det, være veldig viktig. Her har vi muligheten til å forplikte oss til hverandre. Fortelle om hvordan det går, hva som er tøft, be om råd fortelle om oppturene, backe hverandre opp.

Så hva ble egentlig svaret? Lysten, viljen, positivt selvsnakk, denne gruppen?

Hva synes dere om å ha en lukket gruppe på Facebook. Vi er nå 7 stykker, litt usikker på Blammy, kan ikke se at hun har skrevet noe etter sitt første innlegg 20. april?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gressenka. Er det i helga du har konfirmasjon. ? I såfall lykke til og ha en fin dag :)

Den største forskjellen mellom kvinner og menn som slanker seg er den hormonstyringen kvinnene har. Så vann i kroppen kan komme av hormoner og stress. Det fine er at vann forsvinner igjen :)

ChristineH så fint at helgen i Trondheim ble en sukksess da. Selv om maten ikke ble helt god..men så har du vært flink å ta deg igjen da og lagt treningsprogram .

Har tenkt på den fb gruppen og jeg kan være med på en slik gruppe. Måtte bare tenke på om det ble litt mye med gruppe der og forum her.

Nå blir det snart hyttetur med barnebarna og forhåpentligvis vil det bli greit vær slik at vi får vært mye ute.

God helg til alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gressenka

Jeg er gjerne med på FB gruppe😊

Bht, tror du har rett, det er nok hormoner og stress, men det forsvant dagen etter. Jeg har vært forstoppet også, kroppen har nok ikke vent seg til nye matvaner. Takk for lykkeønsker, det gledes her😊

Kopierer oppdateringen fra min egen motivasjonstråd.

Dag 30 av 30😊😄😊

13 min styrke og 1,5 t rask gange er gjennomført.

Hva er oppnådd på 30 dager?

Jeg veier 72,8 i dag. Jeg veide meg etpar dager etter at jeg startet de 30 dagene, da veide jeg 77,4 - så jeg har nok gått ned 5 kgðŸ‘ðŸ‘👠jeg hadde som mål å se 73 tallet til i dag, men ser alltså 72 tallet - alltså er jeg i god rute💪💪💪👌

Har gått inn:

- 1,5 cm rundt hals

- 2,5 cm rundt overarmen

- 5 cm rundt rygg

- 6 cm i midjen🙈

- 7 cm rundt sideflesket🙈

- 4 cm rundt magen

- 3,5 cm rundt rumpa

- 2,5 cm rundt låret

- 0,5 cm rundt leggen

Det som er irriterende er at puppene forsvinner...

Ingen problem å komme inn i bunaden.

Blir nok ikke trening i morgen, men det er vel greit😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Share

• Opprett ny...