Gå til innhold

101 dager til ferie!


Gjest wings
 Share

Anbefalte innlegg

Hvordan gikk det med deg i da Wings? Er litt usikker på om du fremdeles har veiedag på tirsdager siden du er med på noen andre tråder også her inne. Jeg hadde meg en skikkelig sprekk på torsdag, men har klart å ta meg kraftig inn igjen, så jeg satser på at vekta viser under 80 i morgen. :D Det er nok lurt å variere litt på kalorimengden tror jeg. Kroppen venner seg jo til både mat og trim hvis vi gjør det samme hver dag. Jeg må jo innrømme at hvis jeg har en skikkelig sprekk som jeg hadde på torsdag så drikker jeg Nutrilett dagen etterpå. Det er jo ikke ideelt men det funker. Jeg føler meg egentlig ganske motivert for tiden, men det jeg ikke forstår er hvordan jeg plutselig mister all fornuft og fråtser en dag innimellom. Jeg må jo tydeligvis ha ett spiseproblem. :( Men til tross for dette så skal jeg holde ut. Jeg skal også gå på hold vekten kurs etterpå for jeg skal ikke gå i den fella med å slappe av når jeg har gått ned det jeg skal. Ja jeg har jo ikke kommet ned til der jeg vil før, men det skal jeg denne gangen.

Ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det med deg i da Wings? Er litt usikker på om du fremdeles har veiedag på tirsdager siden du er med på noen andre tråder også her inne. Jeg hadde meg en skikkelig sprekk på torsdag, men har klart å ta meg kraftig inn igjen, så jeg satser på at vekta viser under 80 i morgen. :D/> Det er nok lurt å variere litt på kalorimengden tror jeg. Kroppen venner seg jo til både mat og trim hvis vi gjør det samme hver dag. Jeg må jo innrømme at hvis jeg har en skikkelig sprekk som jeg hadde på torsdag så drikker jeg Nutrilett dagen etterpå. Det er jo ikke ideelt men det funker. Jeg føler meg egentlig ganske motivert for tiden, men det jeg ikke forstår er hvordan jeg plutselig mister all fornuft og fråtser en dag innimellom. Jeg må jo tydeligvis ha ett spiseproblem. :(/> Men til tross for dette så skal jeg holde ut. Jeg skal også gå på hold vekten kurs etterpå for jeg skal ikke gå i den fella med å slappe av når jeg har gått ned det jeg skal. Ja jeg har jo ikke kommet ned til der jeg vil før, men det skal jeg denne gangen.

Ha en fin dag.

 

Hei på deg.

 

Joda, jeg er på 88,8. etter en skikkelig spisedag 17.mai. Jeg reiser til Kiel i morgen, så det er jo interessant:-)

 

Håper du kan bli med på utfordring 2, den er kun for deg selv, og lettere om vi er fler... Men du må ikke, altså :blink::o;):P

 

natta fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...