Gå til innhold

Raskt ned i vekt uten pulver. Kickstart. Trenger forslag til meny


Gjest Gladlaksen
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Gladlaksen

Hei

 

Jeg skulle gjerne hatt hjelp til å finne en meny der man går fort ned i vekt. f.eks. de ti første kiloene på en måned.

 

Vet at mange mener slik slanking ikke er lurt, men trenger å gå ned noen kilo fort. For så å legge om kostholdet for mer varig nedgang.

 

Noen forslag til menyer, matvarer man kan spise mye av osv?

 

De sultnes trøstesupper er jo en et godt eksempel på en slik oppskrift, denne kan jo varieres med å tilsette fisk eller kylling.

 

 

Har ikke lyst at dette skal bli en tråd med formaninger mot sultekurer, redusert forbrenning osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest Tamara

10 KG på 1mnd!?

Det anbealles virkelig ikke! Det er ikke bra for kroppen din og det kommer ikke til bli varende vekttap. Hold deg til det anbefalte om du virkelig vil ned i vekt. Ca 1kg i uka! Da rekker kroppen din å henge med også! SHit jeg er helt satt ut av innlegget ditt.... Lykke til, håper du tar til fornuften å ikke sulter deg ned 10kg på 1 mnd. 5 av de burde nok være mulig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Støtter meg til Tamara i forhold til tiden. Det er ikke sunt og fornuftig å gå ned mer enn 1 kg/uke. Dvs, når du følger et løp over tid, og følger e fast meny, opplever du raskt at det går i rykk og napp. At man går ned 2kg en uke er veldig vanlig i starten. Men for så å gå ned kanskje bare 0,3kg neste uke.

 

Hvis man virkelig vil gå inn for å gå ned i vekt, ville jeg funnet en fornuftig og sunn Roedemeny. I tillegg funnet treningsmetoder som er særlig forbrennende. Er du motivert for å gå ned i vekt, og også klarer å motivere deg til å trene regelmessig, uannsett hva det skulle være, så ville jeg gått for det. For mange er det derimot mer effektivt å finne en treningsmetode du trives med, som kanskje ikke nødvendigvis er det som forbrenner flest kalorier. Husk a tregelmessig trening er bedre enn trening du fort går lei, og gir opp.

 

Hva slags trening du velger er også litt opptil hva slags utgangspunkt du har i dag. Hvor godt trent er du, og hvordan er grunnkondisjonen fra før. Noe av det som brenner flest kalorier er f.eks. jogging, og veldig gjerne løping i trapper. Dette er derimot veldig tungt, og har du noen kilo for mye, er nok ikke dette det som er enklest å komme i gang med. Det kan også bli ganske belastende for knærne om du kjører hardt på. Som kickstarttrening trente jeg endel på ellipsemaskin på treningssenteret. Jeg synes ikke det var det mest inspirerende, men det var trening. Jeg tvang meg gjennom noen slike økter hver uke, og det var effektivt. Senere har jeg funnet andre treningsmetoder som jeg synes er mer givende, og som er såpass morsomme at jeg klarer å motivere meg til å følge opp regelmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...