isabelkj Skrevet Mai 4, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2015 Da har jeg endelig bestemt meg! Jeg setter potetgullet i skapet og tar på meg joggeskoa. 10 kilo skal bort. Hjelp! Starta i august i fjor og klarte å gå ned fra 90 kilo til 80 på ca et halvt år!! Men nå har det klart å smygd seg på 3 kilo! Målvekta mi er 72 - og det skal jeg søren meg klare! Dersom noen vil være med å spre litt ekstra motivasjon nå fram mot sommeren og i sommerferien så hadde det vært utrolig hyggelig! Trenger litt motivasjon her!! Hilsen IsabelKj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 76tinka Skrevet Mai 18, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2015 Hei;) Leste nettopp innlegget ditt og ser at jeg ønsker det samme som deg....men sliter så med å få det til...Hvrdan har det gått så langt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ann-Christin Skrevet Mai 18, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2015 Jeg slenger meg med! Trenger motivasjon nå i stressende eksamenstid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå