Gå til innhold

Vil så gjerne ned flest mulig kilo før sommeren...


Gjest 76tinka
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest 76tinka

Hei;)

Nå tar jeg sjansen og beveger meg inn her jeg og...Sliter sååå med å få av meg alle de ekstrakiloene som har sneket seg på etter 4 svangerskap. Har tidligere hatt god effekt av roede kurs og bestemte meg derfor for å prøve å følge dette på egenhånd.Men det viser seg å være utrolig vanskelig og jeg kjenner jeg blir nesten deprimert av å ikke få det til..Det virker som om vekta har stagnert der den er nå og den vil ikke videre ned...Kroppen trives ikke med alle ekstrakiloene for hos meg legger det seg midt på magemusklene og magen blir så stinn og vond så jeg blir rett og slett dårlig når kiloene sniker seg på...Akkurat som alle kiloene legger seg på magen og den blir som en tønne...Ubehagelig og vondt, jeg trenger så å klare dette. Min utfordring er ikke å veie mat og å vite hva jeg skal spise, men min utfordring er at jeg er konstankt sulten og opplever ikke det mange sier om at på grete roede så kan en ha problemer med å spise nok...Skulle ønske det var slik...Har forsøkt å holde meg til 1600 kcal men når heller ikke dette gav resultater, skeier jeg ut igjen. Lurer på om noen her kjenner på det samme med dette med matmengde og hva dere evt spiser? Jeg er ikke glad i menyer som inneholder mye utradisjonell mat og synes mange av slankemenyene inneholder mat jeg ikke liker så jeg må holde meg til mest mulig tradisjonell mat. Taco og kylling/kjøtt med ris og woka grønnsaker er en slager for der kan jeg bli mett men kan jo ikke spise det hele tiden heller;)Vil veldig gjerne høre erfaringer og tips om noen har;) Veier ca 81 kg og er 1.71 cm.Drømmen er å ned minst 10 kg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...