Gå til innhold

Bijou's Sommerplan 2015


Anbefalte innlegg

Jeg innser at jeg må gå mer drastisk til verks.. Det er 10 dager igjen til påske, og jeg går dermed inni en 10 dagers registreringsperiode, der daglig kcal-inntak skal være på 1300 tallet - UNDER 1400 kc med andre ord. Jeg rapporterer inn dagens kcal her annenhver dag; for to dager om gangen. Jeg er bare nødt til å prøve dette. Innser både på vekta og ellers at det ble for mye kos i helga. Ikke bra i det hele tatt. Så dette må jeg stoppe NÅ!!!! B)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 478
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Tulla69

Lykke til, LiveLife! Jeg burde følge eksempelet ditt, for det går gale veien her også. Men akkurat nå klarer jeg ikke. Jeg får prøve å være noenlunde fornuftig denne uka, og gjøre gode valg i buffeten på fjellet i påsken. Så får jeg gjøre opp status når jeg er tilbake, og da må jeg nok gjøre noe drastisk, jeg også.

 

Vel, vel. Forhåpentligvis er det mer fristende å løpe ute igjen når den tid kommer - uten slush og isbrodder! ;)

 

God arbeidsuke, alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann godtfolk!

 

Neeeeei... klarte jo ikke en helg helt uten smågodt, jeg heller. Og de faste helgegrammene kom på. Ikke fått av alle helt enda, men jobber med saken. Uka kom litt skeivt ut med en skikkelig drittdag i går, som ble "toppet" med nyheten om at et familiemedlem var død. Enda en i foreldregenerasjonen som er borte (onkel). Så ingen trening i går, bare ren og skjær drittdag. :(

 

Prøver igjen i dag, med ukas første løpetur nå straks. Og skal i hvert fall prøve å være tilbake på midten av 63-tallet innen fredag.

 

Men tenker litt som deg om dagen, LiveLife, om at jeg må ta noen ekstra grep for å røske fatt i ting. Så jeg har grublet litt på det å bruke ett av mine gamle "knep" fra forrige gang jeg gikk ned flere kilo: å faste en dag eller to. Ta en reboot, rett og slett. Pleier å hjelpe når kroppen har gått litt i stå og vektnedgangen har sagt stopp eller bare går ulidelig tregt. Og det gjør det jo unektelig hos meg nå. Har vel mer eller mindre bestemt meg for å prøve, grubler bare på hvilken dag som passer best. (Tror jeg prøver 1 dag i første omgang.)

 

Jaja. Fortsatt fin uke, folkens!

 

Og SÅ deilig med etterlengtet vårvær igjen, her på Østlandet i alle fall. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jammen er det deilig med VÅR! Jeg fikk min første uteløpetur i går og det var rett og slett stas :D

 

Det er ikke bare din viljestyrke som er på ferie Tulla. Søtsakene har en tendens til å vinne kampen som jeg kjemper mot dem om dagen. Nå håper jeg bare at ferietur vil bryte opp i små-spise mønsteret. Ikke mange dagene til jeg reiser nå B) B)

 

Faste altså Bijou? Det kan kanskje restarte kroppen ja, men høres hardt ut. En dag hadde holdt i massevis for min del i alle fall. Du får se hva du klarer. Uansett virker det til at både du og LiveLife er på riktig vei når det gjelder fokuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har jeg registrert i to dager.

 

Mandag 1337 kc

Tirsdag 1410 kc

 

Jeg skulle holde meg under 1400, men i går var jeg på lunsj + borte på kvelden, så det er ikke rart at jeg sprakk litt. Men det var innenfor rimelighetens grenser. Og det er heller ikke lett å registrere når man ikke spiser hjemme. Så det ble sånn ca, men tok iallfall ikke for lite i; så jeg skal iallfall ha landet på ca 1400. Fornøyd med det.

 

Ny dag i dag - og videre frem til onsdag. Jeg har sagt 10 dager og må holde på med det!! Helgekiloen vet jeg virkelig ikke om jeg får av i løpet av denne uka. Fytti, det smågodtet er ikke positivt i det hele tatt!!! Men jeg SKAL vere laaaangt nede på 63tallet på fredag, det syns jeg jeg fortjener.

 

Bijou, lykke til om du går for en fastedag. Leit å høre om dødsfall i familien....

 

GOD TUR Snusmimrikke, når reiser du?

 

Tulla, jeg tror du kommer sterkere tilbake etter påske. Håper du får en flott ferie, med både ski og buffet ;)/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka veide jeg inn på 60,7 kg. Ganske så stabil, men kryper litt i feil retning. Nå håper jeg påskeferien skal snu på matvanene B)

Kanskje optimistisk å tenke at man skal gå ned i ferien, men jeg har trua på at sol, varme og mindre tilgang på godis vil gjøre susen. Jeg reiser på mandag så nå hører dere nok ikke fra meg på en god stund.

 

Du har vært flink LiveLife :) Og lykke i påskeferien til dere andre også. La den bli strålende på alle mulige måter :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer det en fredagsrapport fra meg også.

 

Kan melde om det samme som Snusmumrikke: stabil. Vekta stoppet på 63,5 kg denne fredagen også. Etter en uke hvor konsentrasjonen ikke var helt på topp, kun 1 løpetur gjennomført, ikke noe rockering eller styrke, og jeg var ute og spiste (og drakk...) 1 kveld. Sånn sett burde jeg egentlig ikke klart stabil, så veldig glad for det! :rolleyes:

 

wZi9bew.png

 

Men noen fastedag ble det ikke denne uka. Det var ingen dager som passet. Men har bestemt meg for tirsdag neste uke. Da ligger forholdene bedre til rette, med stille på jobb (ingen som lurer på hvorfor jeg ikke spiser...), ingen trening, men stabil, rolig dag.

 

Men først, altså, helg. Skal prøve å ikke rote meg så langt opp på 64-tallet denne helga. Det er så slitsomt og demotiverende og måtte gå ned de samme grammene hver eneste mandag.

 

God påskeferie til dere som tar ferie fra idag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var jeg her igjen!

Først litt kcalrapport for ons-fredag:

Det er kjempevanskelig å holde seg under 1400 kc!!!! Og det er også demotiverende når jeg ikke syns vekta går nok ned selv om jeg er flink og strukturert.

Følgende å melde for disse dagene:

Onsdag 1410 kc

Torsdag 1351 kc

Fredag 1559 kc

 

Så i dag var jeg laaangt over godkjent, på grunn av helgegodteriet som jeg ikke klarer å la være å unne meg!!Men jeg har bestemt meg for at jeg IKKE skal flyte ut i påska... Det går ikke. Så jeg holder fram innpå her, til vi reiser senere i uka. Håper å kunne rapportere at jeg da har kommet meg vekk fra 63tallet, der jeg fortsatt ligger på midten. Etter forrige helg var jeg langt oppe på 64tallet. Bijou, enig med deg, det er kjedelig å bare kjempe med de samme kiloene som man må ned etter en helg. Nå ønsker jeg å ta et skritt videre nedover..!!!

 

God tur, snusmimrikke! Kos deg masse :)/> Lykke til med fastedagen på tirsdag, Bijou. Jeg får heller ikke trent noe særlig for tida, har vært en hektisk periode. Det skal nok snu for oss begge :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel overstått palmehelg!

 

Vi er vel kanskje ikke så mange her inne denne uka? Men det er dere vel unt, dere som har ferie! Her skal det derimot jobbes, til og med onsdag. Og helligdagene skal bare tilbringes hjemme, i ro og mak. Så ingen store planer, altså. Og forhåpentligvis; et kosthold som ikke sklir så altfor mye ut. Selv om jeg allerede synes det er irriterende mye godis som finner veien hjem fra butikken og til skuffer og skap hjemme. Hjelper ikke med en godtegris av en mann hjemme, heller. Eller når vi får besøkende som har med påskegodter, til både små og store. Hjelpes... Fokus, fokus! :blink:

 

All honnør til deg, LiveLife, som fortsatt klarer å registrere inntak. Der har jo jeg sklidd helt ut. Men jeg tenker kalorier, i alle fall.

 

Og palmehelga kom ikke så verst ut likevel, til tross for alskens fristelser. Litt opp ble det jo, men startet denne mandagen på 63-tallet faktisk. Og det er den laveste mandagsvekta hittil i 2016! Wohoo! Så en liten bølge for meg selv der, altså. Lover godt for resten av uka. Skal forsøke å passere den magiske grensa ved 63,5 og ta fatt på nye tall. (Nye for i år, i alle fall.) Det gjelder å smi mens jernet er varmt denne uka, mens kroppen tydeligvis er medgjørlig, for neste uke kommer PMS'en.

 

Det ble med den ene løpeturen forrige uke, men fikk tatt styrke og rockering i går. Og planlegger ukas første løpetur i kveld. Før jeg altså tar fastedag i morgen. Blir spennende å se hvordan det blir. Lenge siden sist, så håper ikke kroppen får helt sjokk. Men det er bare 1 dag og det pleier jo å gå ganske så greit. Skal uansett bli deilig med en mini-detox og skylle litt grums ut av kroppen.

 

Jeg kommer tilbake med rapport på fredag, som vanlig.

 

Ha en fortsatt fin påskeuke alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, nå er jeg skikkelig flau, Bijou! Du skryter jo av at jeg klarer å holde fokus... og telle kcal. Men hva hjelper vel det, når jeg ikke klarer å holde meg til det jeg har bestemt??!!Jeg klarte det til og med lørdag. Men nå har det gått tre dager med besøk og i morgen skal jeg i bursdag. Og så drar vi vekk torsdag - søndag. Så dette ender ikke bra i det hele tatt!!! Jeg misunner deg som har fastedag i dag. Det burde jeg også hatt. Men det funker bare ikke med så masse folk rundt meg og MAT MAT MAT og snop snop snop!!!! Jeg blir sprø av alt dette snopet på tilbud som kommer i alle fasonger og pakker til huset vårt. Kjenner meg SÅ igjen i det du skriver, Bijou. Så dette blir en kjempetøff uke!!!

Jeg klarer ikke registrere, men jeg skal prøve å TENKE kcal i det minste. For det MÅ jeg. Nå er jeg ikke på 63 tallet. Flinke deg, Bijou!!! Jeg prøver å la meg inspirere av deg. Så lover jeg at du hører fra meg innpå her, en gang til før jeg reiser torsdag. Det høres deilig ut med en rolig påske for deg og dine. Håper du har hatt en bra dag i dag. Spennende å høre hvordan det gikk å faste. Sikkert et bra tall på vekta i morgen også da, Bijou!!! :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekk pusten dypt, LiveLife!

 

Det er enda ikke for sent å rette opp. Det er mange dager igjen med muligheter til å trene, ta 1 bit istedet for ørten, eller forsøke å ta 1 hel godtefri dag. You can do it! :)

 

Joda, her er fastedagen vel overstått. Det gikk veldig greit, ikke sulten i det hele tatt. Men det holdt med 1 dag i denne omgang. For mentalt blir jeg så veldig fiksert på mat. Slitsomt. Men, følte at jeg fikk tømt kroppen litt og magen skrumpet inn et par beltehakk! B) Føltes det ut som, i alle fall.

 

Det ble ikke noe kvantesprang nedover på vekta, men litt. Og nå er jo egentlig alt opp til hva jeg spiser de neste dagene. Om jeg går alt opp igjen, eller om jeg klarer å holde meg stabil. Vi får se.

 

Sliter i alle fall med det samme fortsatt, med et hus som blir fylt opp til helligdagene og alt man tror man skal få bruk for. Les: spist/drukket opp... Har vært ganske hard på godteriet og sagt til mannen min at vi ikke kjøper inn noe nytt før på lørdag. Og han gikk heldigvis med på det. Men problemet er at vi allerede har igjen fra forrige helg, så føler nesten at jeg er like langt, når det kommer til fristelser. Noen åpnede poser her og der. Farlig. <_<

 

Vel, vi får bare prøve vårt beste. Skal ta rockering og styrke i kveld, og ukas andre joggetur imorgen. Og håper det bidrar til å holde meg stabil.

 

Nå er det endelig påskeferie for meg også og en av de tingene jeg skal prioritere er SØVN! Gleder meg til å sove masse!

 

God påske og lykke til videre du også, LiveLife!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God påske jenter :-)

Akkurat kommet hjem fra en god joggtur, og gikk rett oppi påske egget og spiste litt godis.Ja, her er det fristelser så det holder.Klarer ikke å kose meg med et eple eller noe sunt når det er snop overalt.

Jeg trener fortsatt bra, men problemet er som før: maten.

Jeg prøvde meg på en fastedag i forrige uke(maks.500kcal).Det var ikke lett, ble sur og grinete og mer oppsatt på hva jeg ikke kunne spise. Nei, de som klarer å faste må jeg si jeg beundrer!

Jeg skjønner ikke at jeg kunne gå i smågodtfella til 2,90!!! Nei, dette er vanskelig.

Men men får trøste meg med at all treningen forbrenner mye :-)

Kos dere videre og husk å trene innimellom :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God Langfredag!

 

Jepp, det må veies inn, selv om vi er midt i påskeferien. Her ble det en litt for tidlig start på fridagen, men sånn er det når man har småtroll i hus.

 

Denne maten, ja. I alle fall den usunne. Den er altfor billig, og altfor lett tilgjengelig! ;) Har som sagt klart å ikke kjøpe inn noe nytt, men har gått og småsnoket på en åpen pose med Bamsemums siden forrige helg. En bamse her og en bamse der...

 

Fikk ikke løpt igår, som planlagt. Men hele familien hadde en lang gåtur (på 12000 skritt) istedet, så da slang jeg heller på en ekstra økt med rockering på kvelden og sa meg fornøyd med det.

 

Vektmessig har jeg klart meg sånn noenlunde frem mot "mål", dvs veiedag og helg. Gikk bittelitt opp igjen etter fastingen, så dagens tall ble 63,3 kg. Som bare er 200 gram ned siden forrige uke, men tross alt: nytt tall! :) Godkjenner det! For dette skal jo tydeligvis gå i snegletempo...

 

wZi9bew.png

 

Nå kommer likevel den garanterte oppgangen, med helgekos og deretter PMS. Huff og huff! Håper bare jeg klarer å holde meg på 63-tallet og ikke spretter så vanvittig i været. Får prøve å holde hodet kaldt.

 

Fortsatt god påske til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bijou. God påske! Ser du nyter påskefri og det er så bra. Jeg har omsider humpet over på Holde-vekten-siden, og er fornøyd så lenge jeg hører til der vektmessig. Men "sosialt" er det et trist kapittel. Null aktivitet, sånn som jeg er vant til her. Derfor må jeg litt tilbake å se og lese meg opp på dere som jeg har fulgt i lang tid.

 

Du virker som en avansert bruker, og jeg ser at du er i samme situasjon som meg. Din tråd heter Sommerplan 2015, og er jo sånn sett gått ut på dato. Min heter 67 år- blir vekten aldri stabil (eller noe sånt). Min overskrift er også gått ut på dato, for årene går og jeg er jo ikke 67 til evig tid, dessverre/heldigvis. Vet du hvordan man fikser overskrifter?

Ha fortsatt fine dager :D

Markise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

Riktig god påske, sånn helt på tampen av den! :)

 

Og gratulerer med nytt tall, Bijou! Ikke verst sånn midt i påskeferien! :D

 

LiveLife, det er fristelser over alt. Godt påsken snart er over! Og Løffen, jeg kan heller ikke faste uten store lidelser ;)

 

Jeg er på vei hjem fra påskeferie på fjellet. Vi har spist mye godt mat og nytt våre biter med kvikk-lunsj på tur, men vi har også gått mange mil på ski, så jeg håper skaden er begrenset. Buksene strammer i hvert fall ikke!

 

I morgen skal jeg på vekta og få fasiten. Så får jeg prøve å sette inn et lite støt for å komme meg dit jeg vil, men det blir nok snegletempo på meg også, jeg orker ikke sulte meg.

 

Det kommer forresten en del fristelser også. Vi skal feire en slektning onsdag, en annen til helgen og snart har jeg bursdag. Så i første omgang får jeg kanskje nøye meg med å prøve å være stabil. Med mindre jeg får fullstendig sjokk på vekta i morgen, da! :blink:

 

Nyt siste rest av påskeferie, alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Markise: Heisann! Nei, jeg vet desverre ikke hvordan man endrer titler på tråder man har opprettet selv, når de "går ut på dato". Jeg var jo så optimistisk å tro at jeg skulle nå målet mitt til sommeren i fjor, men men. Tenker at det ikke er så farlig, med denne tråden. Jeg har IKKE tenkt å holde på her inne til sommeren 2017, i alle fall. ;) Og heldigvis har den gamle tråden min inne på Holde Vekten, og som jeg har tenkt å flytte tilbake til etterhvert, en ganske tidløs tittel. (Om ikke undertittelen, så i alle fall hovedtittelen.)

 

Tulla69: Velkommen tilbake fra ferie! Høres ut som du har hatt en mye mer aktiv ferie enn meg. Her har det blitt kun et par gåturer, ingenting mer.

 

Men som en liten påskeoppsummering fra meg, så klarte jeg i alle fall å holde meg på 63-tallet helt til idag. Først idag sveipet pila opp på 64. Men idag er heldigvis huset skrapet for godterier og brus/øl/vin, ny ladning med knekkebrød står i ovnen og jeg skal jogge i kveld. Så håper på at pila stopper der. Mensen er jo rett rundt hjørnet også, så status som forventet, altså.

 

Ha en fin uke, folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

Tirsdagsvekt denne uka, siden vi fortsatt var bortreist i går morges. Og det ble faktisk noen hundre gram ned i påsken. Det må jeg si meg godt fornøyd med :D

 

Men så gikk vi over 15 mil på ski også, da! Da tåler en tydeligvis daglige desserter og annen kos uten at det legger seg på sidebeina :)

 

Jeg har fulgt opp med trening i dag, men merker at jeg er småforkjølet, så greit å ta det med ro i morgen.

 

God arbeidsuke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :-)

Tror dere ikke at jeg klarte å knuse den digitale vekta i går :-)) ha ha ble så ivrig da jeg skulle flytte på den, så slik gikk det. Men har heldigvis en «gammeldags» vekt, som fungerer. Den viste 62,5 kilo i dag. Helt greit det etter påsken og snop i alle varianter og overalt. Jeg er rett og slett glad for at snop er dyrt igjen, da begrenser ihvertfall jeg meg.

Da er det å være flink ogjen og prøve å nå 62 blank.

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere har vært i påsken, Tulla69 og Løffen! :) Og 15 mil(!) på ski, da! Bøyer meg i støvet altså... Ja, da får jo de potensielle påskegrammene problemer med å holde seg fast.

 

Her gikk fredagen litt for fort igår, så jeg rakk ikke å rapportere inn. Men uka gikk som forventet. Veide inn på 63,8 kg både igår og idag. Det blir en liten oppsving på kurven. Men ikke noe dramatisk.

 

wZi9bew.png

 

Har ligget lenge på 63 nå, ser jeg. Og selv om det går piiiiiinetreigt nedover, så er jeg i alle fall lykkelig over at 63 nå er den nye normalen, selv i mensen-uka. Og ikke 64, eller 65. Juhuuu! Så jubler litt for det, i det minste. Man får fokusere på de små skrittene, ikke stresse over at de store går så treigt. :)

 

Men altså, var kanskje ikke så flink som jeg burde denne uka når det gjaldt kostholdet. Mensen-uke er tøff, altså. Sprakk litt på sjokolade og på onsdag knertet jeg likesågodt en hel flaske vin med mannen min. Syntes av en eller annen grunn at det var på sin plass, selv midt i uka.

 

Ellers fikk jeg jogget både mandag og torsdag, som planlagt. Og kjente litt på en begynnende forkjølelse her også, med nysing, halsvondt og snørring, men den fikk ikke ordentlig taket, virker det som, for nå merker jeg knapt noe til det. 1-0 til meg.

 

Jeps. Nå er det helg. Har ingen store planer, tror det blir en ganske avslappende helg hjemme. Og skal forsøke å få til ukas tredje løpetur imorgen.

 

For på mandag bærer det avgårde på båttur til Kiel med jobben. Blir borte mandag til onsdag. Mest seminarer, men også planlagt 7-retters mandag og 5-retters på tirsdag, med vinpakke. :blink:/>/> Pluss en bugnende taxfree som frister til alle døgnets tider omtrent. Yikes! Så her gjelder det å holde hodet klart og stålsette seg.

 

Definitivt joggings på torsdag når jeg er kommet hjem, i alle fall! ;)

 

Ha en fortsatt fin helg - og oppstart på neste uke (hvis jeg ikke rekker å rapportere inn etter helga selv)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

Søndag i stua og rolig stemning. Hvordan har helgen vært hos dere? Jeg har vært på løpetur ute i dag, 4-minutters bakkeintervaller. Jeg fikk nemlig en mail mandag og før jeg visste ordet av det var jeg påmeldt Sentrumsløpet - om knappe tre uker! :o

 

Jeg skylder på Mannen, som trigget meg. Men skal han løpe? Neida! <_<

 

Jaja. Det er bare å ta seg sammen, for løpeformen er definitivt ikke som den var i høst. Det går usigelig tregt med meg nå. Og det er jo litt flaut, sånn gjennom Oslos gater! De store endringene får jeg nok ikke til på tre uker, men alle monner drar.

 

Ellers går det opp og ned med maten her i gården også. Definitivt for mye kake denne uka, med familiebesøk og bursdager. Jeg frykter at det blir litt opp i morgen, men håper å unngå de store utslagene.

 

Ellers er jeg litt smådeppa, for det går nedover med hukommelsen hos begge de nærmeste slektningene jeg har igjen fra forrige generasjon. En har fått Alzheimer-diagnosen, og den andre må nok få den snart. Det er ikke mye moro, hverken for dem eller oss rundt.

 

Jaja. Riktig god tur til Kiel, Bijou! Håper du får det gøy uten altfor mange kalorier ;) Og riktig god søndagskveld, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hå alle sammen. Nå er en laaang påskeferie over og jeg er tilbake i Norge. Det har vært supert med nettpause, jobbfri, varme og opplevelser. En perfekt ferie B)

 

Og jammen har jeg ikke klart å ha en sunn ferie også. Ikke mye godsaker som har fristet der jeg har vært. Veide inn på 59,7 kg nå når jeg kom hjem. Hurra!

 

Det ser ut som dere har hatt fin påske alle dere andre også. Så hyggelig å høre! Sentrumsløpet da Tulla? Kult. Lykke til! Jeg kunne nok trenge noe for å dra i gang løpeformen selv. Tviler på at den er noe særlig etter to og en halv ukes ferie :o

 

Ikke noe stas når foreldregenerasjonen begynner å tape seg. Jeg har akkurat hatt en runde med det og det er veldig leit. Jeg føler med deg :unsure:

 

Vektknusing har jeg også erfaring med Løffen. Jeg knerta min følgesvenn gjennom 10 år i fjor sommer. Min nye følgesvenn ble jeg ikke like glad i da den kom i hus, men det hjelper nå ;)

 

God tur til Kiel Bijou :D Stas å dra på tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

Velkommen tilbake fra ferie, Snusmumrikke! Og så med et godt utgangspunkt på vekta - hva mer kan en forlange? ;)

 

Takk for medfølelse. Det er ganske nitrist når hodet svikter, og vanskelig å være tålmodig når en må forklare alt i detalj - og får samme historie hundre ganger :(

 

Kult med Sentrumsløpet - tja, det vil vise seg. Det kommer muligens til å likne mest på sakte kino! :lol:

 

Her er det stillstand på vekta. Greit nok etter en vanskelig uke.

 

Ha en fin arbeidsuke alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for velkomsten Tulla. Jeg skal ikke klage etter ferien nei. Den fikk brutt opp i en del momserutiner. Nå gjelder det å unngå tilbakefall! Jeg føler meg fresh og fin om dagen så jeg håper det kan motivere til å holde vekta. Utrolig hva det gjør for selvtilliten å få litt brunfarge på kroppen og kvitte seg med 2 kg B)

 

Om ett par uker skal jeg på reunion fra videregående og møte en hel gjeng jeg ikke har sett på 20 år. Da blir det bra å føle seg fin ;) Må holde meg frem til da i alle fall. He, he :lol:

 

Løpetur i går (tungt) og veiing i dag (= 59 kg) så denne uka har vært bra så langt :D :D :D

 

Håper alt står bra til med dere andre og. Sender dere masse positive tanker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobba i ferien, Snusmumrikke! :) Jommen en bragd å få til i feriemodus. Og lykke til med Sentrumsløpet, Tulla69. Sprekt, altså!

 

Jepp, her er det tilbake etter Kiel-tur (mandag-onsdag). Det ble en slitsom (vi jobbet jo en del), men veldig hyggelig tur, med gode kollegaer. Og mye god mat... :rolleyes: Ble litt sjokolade fra taxfreeen også, så vekta tok nok en liten sving opp noen dager. Men fikk magen sånn noenlunde på plass igjen da jeg kom hjem.

 

Uansett, startet uka på 64,0 etter helga (altså, ikke så aller verst etter en helg). Og veide inn på 63,7 kg idag. Som er nesten stillestående fra forrige uke, men veldig fornøyd likevel, uka tatt i betraktning.

 

wZi9bew.png

 

For det ble ingen løpetur denne uka, da jeg kom hjem. Forkjølelsen fra forrige uke fikk en oppsving, etter et par netter på hermetisk lukket lugar til sjøs... Og jeg har bare vært usigelig trøtt og sliten i kroppen etter at jeg kom hjem. Tok litt rockering og styrke igår, men that's it. Har prioritert søvn, med tidlige kvelder. Tror det var det lureste.

 

Veldig klar for helg nå og mer søvn. Heldigvis ingen store planer denne helga heller. Håper bare på litt mer sol, så jeg kan plassere meg i en stol i hagen og suge opp litt D-vitaminer! :) Så får jeg heller komme sterkere tilbake neste uke med en litt mer energi i kroppen og litt mer fokus på videre nedgang på vekta.

 

Har forresten endret målet mitt på Lilyslim-kurven min også, siden jeg helt klart ikke når under 60 kg innen juli. Endret det til desember istedet. Litt mer realistisk når hvert gram nedover må kjempes mot så innmari.

 

God helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

En trøtt og sliten Tulla sliter lenestolen etter lunsj. Dørstokkmila var lang i morges, men til slutt kom jeg meg ut på mila mi, og gjorde til og med litt lett styrke for rygg og mage etterpå. Er litt bekymret, for jeg får litt vondt i beina når jeg løper. Har muligens startet for brått etter vinterpausen. I dag lurte jeg på om jeg måtte avbryte, men så tok jeg noen bakkedrag mens jeg gikk tilbake mellom repetisjonene, og etterpå var det litt bedre.

 

Bijou, jeg merket meg det du sa om kurven din og har vært inne og justert på min egen :rolleyes:

 

For øyeblikket er jeg slett ikke flink med spising. Jeg må bryte opp noen vaner nå, og foreløpig strekker ikke viljestyrken til.

 

Jaja. Riktig god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...