Gå til innhold

Ned 9 kg til jul!


Gjest jqulin
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest jqulin

Sommeren er her,slankinga har vært så som så! Har lest gjennom tråden min og dæven så flink jeg har vært men med mye utfordringer helsemessig så er det ikke rart det gikk som det gikk! Liten oppsummering... Trente bra! Løfta 70 kg i knebøy som var rekord! Etter mye jobbing... slitsomt på jobb med mye feil løfting så gikk det galt med bekkenet og rygg. Var 100÷ sykmeldt fra mai og væry 50% sykmeldt nå en stund! Ingen trening.. gjort litt øvelser men vært vondt. Kiripraktor fikk opp låsningene men nå tror de kanskje det er hormonspiralen som tuller til. Vært en kamp men nå skal den ut på torsdag!

Nå håper jeg virkelig det er grunnen!

Vekta er jeg usikker på. Den er nok under 70 men veier meg fredag. Skal slanke meg gjennom sommeren, noe som er nytt for meg!

Idag har det vært avslapning. Kun handlet inn mat til uka. Kun grete roede middager!😊

Skal på biblioteket en tur nå så blir det litt husarbeid etter middag!😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jqulin

Spisinga gjekk kjempebra igår. Vart kun 1300 men ikke enkelt å spise mer når man er mett!! 1200 til nå så mangler en god kveldsmat men vart så mett etter middag OG dessert!

Fikk ein forkjølelse kasta på me inatt! Plutselig vondt i bringa og halsen og hatt dunder hodepine idag! Hadde egentlig tenkt sykle litt idag men følte mest for å ta det med ro! Er så typisk når motivasjonen er på plass!

Fortsetter heller med litt husarbeid.

 

Frokost: 3 hjemmelaga greteroede knekkebrød med eggerøre,spekeskinke og ost

Lunsj: 3 husman knekkebrød med kaviar

Middag: ovnsbakt tandoorilaks med grønnkålsalat(greteroede)

Dessert: easy mcdream (greteroede)

 

Trening: ÷

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jqulin

Spisinga igår gikk så som så! Var på sjukehuset for å ta ut hormonspiralen og etter konisering så var ikke det lett! De ville egentlig ha meg inn litt senere for å legge meg i narkose men jeg trossa smertene ettersom jeg hadde reist langt og ville ha den ut!! Det var forferdelig smertefullt. Ble litt trøstespising igår.. ikke masse men feil type mat!

 

Vekt idag er 70.5! Igjen over 70! Tenk at jeg har vært nede på 62!! Er til å rive seg i håret med!! Får vel bare brette opp ermene og se om jeg får meg gode vaner igjen!

Forhåpentligvis blir det trening igjen bare jeg nå slutter med "bekkenløsning"

Idag blir det vasking av 1 etasje og forhåpentligvis nyting av finvær!🌞

 

Frokost: 2 hjemmelaga knekkebrød med spekeskinke og ost. Oppskjært agurk,gulrot og reddik

Mellommåltid: eple og banan med litt peanøttsmør

Lunsj:omelett med spekemat(greteroede)

Middag:tacosalat(greteroede)

Kvelds: litt sjokoladeboller laget av dadler (ikke sukker eller fett)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Etter helga har jeg hatt så lyst å prøve en slags detox kur. Fant en kålsuppe kur på nettet som skal vare i 7 dager meen.. vil ikke ta den helt ut. Tenker supper,frukt og smoothie ihvertfall 3 dager så får jeg se da om jeg tar flere! Kåksuppa er faktisk god! Håper dette bringer kickstart,motivasjon og god dose mer energi! Har ikkji blitt så mye bedre etter å ha tatt ut spiralen. Bekkenet og beina er ikke gode idag! Har så lyst å begynne å trene igjen! Kanskje prøve litt yoga i starten!

 

Frokost: smoothie

Mellommåltid: pære

Lunsj:kålsuppe

Middag:tomat og linsesuppe

Kvelds:kålsuppe og oppskjært frukt

 

Tvi tvi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 2 av detox kuren min og det går strålende. Ned 1 kg fra igår! Fortsetter likedan idag... har sliti en del med vondt i hodet. Vet ikke om det er kuren eller at jeg er forkjøla men klarte å ta en sykkeltur idag. Har ellers slappa av og lest litt bok i solen!😆

 

Frokost: smoothie

Mellommåltid: pære og litt smoothie

Lunsj: kålsuppe

Middag:gulrotsuppe med torskfilet

Kvelds: kålsuppe + 1 gulrot

 

Trening: 1 times sykkeltur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 3 av detox. Ned 400 gram fra igår. Kan sikkert holde ut resten av uka men tror det klarer seg til imorra. Får begynne lity forsiktig å spise sunt så jeg holder på vektnedgangen. Fryktelig vondt i bekkenet idag. Vart sånn igår etter sykkelturen. Vært våken inatt pga det så føler meg småfull og svimmel også. Skal på jobb ikveld helt til 23 så blir utrolig spennende å se hvir hard denne vakten blir!?

 

Frokost:smoothie

Lunsj:kålsuppe

Mellommåltid:pære og eple

Middag:tomat og linsesuppe

Kvelds:eple

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå! Ferdig med detox! Havna på 68.3 idag! Trur det blir 2.2 kg ned siden mandag. Litt usikker på hva jeg skal spise idag. Tror ikke jeg skal begynne på brød ihvertfall så får vi se åssen vekta blir nå! Har fryst ned kålsuppe så mulig jeg tar litt til lunsj i ny og ne!?

 

Frokost: smoothie

Lunsj: kålsuppe (vart så sein lunsj så måtte finne no raskt)

Middag: spagetti med kjøttsaus (greteroede)

Mellommåltid: pære og gulrot

 

 

Trening: kom me på treningssenteret! 45 min styrke!

Gikk på et berg til kveldstur! Masse oppoverbakke!! Vart 1 1/2 time!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt idag 68.1! Vart litt lite mat igår også men må venne magen gradvis til mer mat!?

Vært oppi skogen med gutta idag og bygd på gapahuk. Vart ein haug med myggestikk så forta oss hjematt etter lunsj! Blir grasklipping etter middag! Stort plen så tar 1 1/2 time! Gutta skal lage taco men det blir tacosalat på meg!? God helg!?

 

Frokost: yoghurt med granola

Lunsj: 3 knekkebrød med skinke og ost

Mellommåltid: pære og gulrot

Kvelds: ?

 

Trening: skogstur 1 time

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første dag i ferien og den har gått unna!? Hadde tenkt å trene idag men våkna litt seint. Måtte inn tiø by'n og handle inn mat for hele uka +at gutta sku rundt omkring å finne pokemon! Har deretter rydda fryseren(ble rester til middag), vaska kjøleskapet,bakt surmelkslapper(Gr) klart til hytta og 4 brød. Laga syltetøy uten sukker og vaska haug med klær! Litt daff akkurat nå! I helga har jeg spist litt mer enn jeg gjorde en stund. Gikk bananas med knekkebrød og brunost på lørdag men ikkeno godteri.

 

Frokost: smoothie

Lunsj: kålsuppe

Middag: kalkun og grønnsaker. Litt pizza

Dessert: easy vaniljeis med jordbær

Kvelds: nybakt brød med pålegg

 

Trening: husmor!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbereder kosedager på hytta nå!? Reiser opp imorra og blir til søndag. Skal til frisøren på fredag så blir en liten tur ned igjen da så da tar vi middag hjemme før vi reiser på hytta igjen! Mannen har bursdag da så det blir grilling og kake! Idag har det gått i pakking og laga rødbetsalat. Må jo ha no godt på brødskiva på fjellet. Blir ikke no styrketrening på fjellet men har med så jeg kan få jogga! Må prøve tenke sunt nå da!!?

 

Frokost: 1 lompe med spekemat,smoothie

Lunsj: 2 knekkebrød,1 lompe

Mellommåltid: brødskive med rødbetsalat + surmelkslapp

Middag: laksewok

Kvelds: yoghurt

 

Trening: 20 min jogg, 40 min styrke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...