Gå til innhold

veiing med klær???


Gjest søtekrølle

Anbefalte innlegg

Gjest søtekrølle

hei!

Jeg har nettopp begynt med å registrere matvaner og liknende å lurer på om dere har klær på dere når dere veier dere?BLir det nøyaktig hvis man veier seg med klær på??

 

hilsen uvitende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det kommer jo litt ann på hvor mye du skal ned, da, i forhold til hvor viktig det er. Det vil jo utjevne seg etterhvert, særlig hvis du veier deg med ca de samme klærene.

 

Vekten kan variere mye fra morgen til kveld (for meg er det ca 1,3 kg). Flere veier seg uten klær om morningen. Går du på GR-kurs er det jo veiing om kvelden.

 

Gjør det du syns er best, men jeg tipser deg om å holde deg til det. Veier du deg en uke med og neste uke uten, vil jo vekten ikke reflektere et riktig vekttap.

 

LYKKE TIL

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lubina

Heisan!

 

Nå går ikke jeg på kurs, men hvis jeg hadde gjort det ville jeg uansett valgt en fast dag i uken for hjemmeveiing i tillegg. Og det jevneste resultatet blir å veie seg naken om morgenen før man drikker eller spiser. Nå har jeg ikke prøvd å veie meg på kvelden på mange år, men jeg husker fra tidligere at det fort kunne bli et par kg forskjell...... Og det er forskjell på klær også da...... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veier meg tirsdags morgen ; først en tur på wc , får eldste jenta på skolen,

Så er det låst baderomsdør(vil ikke overraskes av små sarte sjeler...he he)

Av med alle klær og lar det stå til!

Tror det viktigste er at du gjør det samme hver gang , for å få jevnest mulig resultat.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spurven

Jeg har veid meg både med og uten klær, men for å måle korrekt tror jeg du bør satse på uten klær, i alle fall må du gjøre det samme hver gang. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...