Gå til innhold

Denne gangen skal jeg få det til!!!


Gjest 65
 Share

Anbefalte innlegg

Helt ny her inne og helt ny i Roedeverdenen. Begynte på kurs om mandag,det er kosthold og trening, kombinasjonen passer meg bra,selv om jeg var mer død enn levende etter 20 min med styrketrening :blink: I dag er jeg dødslemster,men oppturen i dag er at jeg begynner å komme inn i matregistreringen :)

Ser at jeg har en fryktelig lang vei å gå,formålet er å gå ned mellom 30 og 40 kg.Grunnen til at det er vanskelig å sette eksakt kilo,er at jeg faktisk ikkelenger vet hva min trivselsvekt bør være,for lenge siden jeg har hatt noen.... :(

I alle fall hadde det vært topp å slå følge med noen her i dette formet,så kan man kanskje hjelpe hverandre litt. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nybegynner23

Helt ny her inne og helt ny i Roedeverdenen. Begynte på kurs om mandag,det er kosthold og trening, kombinasjonen passer meg bra,selv om jeg var mer død enn levende etter 20 min med styrketrening :blink:/> I dag er jeg dødslemster,men oppturen i dag er at jeg begynner å komme inn i matregistreringen :)/>

Ser at jeg har en fryktelig lang vei å gå,formålet er å gå ned mellom 30 og 40 kg.Grunnen til at det er vanskelig å sette eksakt kilo,er at jeg faktisk ikkelenger vet hva min trivselsvekt bør være,for lenge siden jeg har hatt noen.... :(/>

I alle fall hadde det vært topp å slå følge med noen her i dette formet,så kan man kanskje hjelpe hverandre litt. :rolleyes:/>

 

Hei! Du er langt fra alene. Dette er min første uke og jeg har samme problem som deg med å finne ut trivselsvekt - jeg har rett og slett ikke peiling lengre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første uke vel gjennomført,ned 1,7 kilo og fornøyd med det :)/> Lærer noe nytt hver dag,og det beste er at mannen (han handler inn og lager mat) er positiv. Har ikke involvert noen andre,for jeg må klare å stå lenge nok i det selv, til å tro på det,det er ikke akkurat første gang jeg prøver å gå ned i vekt :(/> Erfaringen min er at jeg er flink i starten, men så glir ut, og det vil jeg absolutt ikke denne gangen

Blir glad av å lese suksesshistoriene,så jeg skal bruke de, sommotivasjon, de viser jo at det går an :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...