Gå til innhold

Kles shopping


Gjest SlankereJa
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest SlankereJa

Hei. Jeg er godt inn gang med kurs, men det har ikke skjedd kjempemye enda.

 

Tenkte jeg skulle inne meg noen nye topper i dag, men ingenting stort nok ser fint ut på meg.

Kjenner at sånne handleturer Gjør meg deppa og sliten, derfor unngår jeg det. Men jeg blir også deppa av gamle slitte klær . Er det noen som har noen gode råd ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er et dilemma det der. Sliter med akkurat det samme selv. Har store klær som jeg ikke føler meg vel i, men shopping er deprimerende. Alt i min størrelse er stort og formløst.

 

Har ikke så mange gode råd å komme med, men for min egen del så velger jeg det som gjør meg minst deprimert, og det er å holde meg laaaangt unna alt som heter klesbutikk, iallefall til noen av kiloene er forsvunnet. Så får ønske om å kunne shoppe noe fint ligge der som en belønning når vekten går nedover. Eller så kan man gå i en spesial butikk som har store størrelser. de bør jo ha ting som ikke er formløse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest cockerella

Gå for et plagg i en farge som kler deg, det hjelper på. Fokuser på plagg opp mot ansiktet, et fint skjerf kan gjøre susen for mange antrekk og live opp. Har du symaskin, så kan du sy innsnitt i "telt" slik at de ikke blir så uformelige. Du kan også bruke belter selv om du er rund. Belte på en topp/kjole under en cardigan gir illusjon om midje. Og for all del, ikke gjem deg i svart, bruk farger som kler deg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...