Gå til innhold

Aktiv slanketråd


Anbefalte innlegg

Hilde : ja da er det bare til å starte. Snuble gjør vi men vi kan reise oss igjen og fortsette. Det er uvanene våre vi må endre på og det tar tid. Tidligere spiste jeg sjokolade nesten hver kveld, nå har jeg byttet den ut med frukt da jeg er så søtsyk på kvelden.

 

Vekta ned 900 gram i dag og jeg er meget fornøyd. Må fortsette treningsmengden jeg har begynt med tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært så lite flink i det siste. Men fra i dag av er det tilbake på den smale sti. Jeg føler meg super motivert, men venter bare på at sukkersuget skal komme i løpet av dagen. Men nå har jeg spist så mye usunt i det siste og det er rett og slett ikke verdt det. Hvis jeg klarer å leve sunt i en 2-3 uker, så vet jeg jo at det blir en vane og at vekten går nedover.

 

Så målet mitt de neste ukene er 3 økter på treningsstudio i uken, ikke noe godteri bortsett fra litt på lørdagene.

 

Kjenner at vekten begynner å øke, og jeg liker det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett i gang og ikke gi deg Cikki. Vi klarer dette sammen!

 

Ned 300 gram. Det er i hvert fall ned selv om jeg hadde håpet på mer. Midjen derimot er gått inn hele 5 cm på en uke :D . Kjenner det på beltet at jeg kan ta godt inn. Bare et hull igjen. Må enten bytte belte eller lage flere hull. De to største buksene må jeg legge bort nå. De er så store på låra og det er ekkelt å gå med slafsete bukser. Det er en deilig følelse å kunne ta i bruk de buksene som har vært litt for trange som nå passer fint. Har bukser i mange str nedover så dette skal gå fint.

 

Ha en strålende helg folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er TinaP =D jeg har kommet igang med å registrere maten min her inne igjen, og klart å komme meg på trening igjen...så får vi håpe på vektnedgang igjen snart. Gikk ned 8 kg i fjor, opp igjen 3, og nå har jeg gått ned igjen 1,5kg....så får vi håpe det fortsetter slik og at jeg klarer å holde på motivasjonen. Jeg og sambo bestemte oss for godtestopp frem til påske nå i første omgang, dette var på tirsdag og har ikke hatt godtesug enda. Men i dag er det lørdag og vi har fri begge to, så blir vel større utfordring i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte veie meg og skrive kursrapport i dag siden jeg skal reise bort et par dager. Har hatt 2 veldig aktive dager men har spist en del sjokolade i helga pluss ikke helt det sunneste av middager heller, men tok meg godt inn mandag og tirsdag. Har hatt det veldig travelt og heller ikke fått registrert maten den siste uken. Var sikker på vektoppgang eller stillstand men det viste hele 1,4 kg ned :o:D Er så fornøyd!!! Gjett om jeg skal fortsette med mosjon ja, har derfor fått trent litt i dag også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taghra: Stå på, dette klarer du.

 

Jeg hadde ikke klart meg helt uten snop, så sterk vilje har jeg ikke. Er redd jeg hadde sprukket helt, men det kan vel bli en vane å ikke spise noe snop også. Jeg må ha lørdagen å se frem til men har redusert betydelig også da. Tidligere åt jeg sjokolade nesten hver kveld, nå blir det stort sett lørdagskvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink dere er TinaP og Taghra. :D

 

Har jeg vært flink i det siste... Nei. Har jeg gitt opp.... ALDRI.

 

Jeg sliter med et enorm søtsug som ikke gir seg før det blir tilfredstilt. Kjenner at jeg er skikkelig sukkeravhengig. Men jeg vet at hvis jeg bare holder meg helt unna sukker i noen uker, så forsvinner det.

Så det er iallefall planen framover. Idag har jeg kjøp meg friske bær og litt fløte som skal piskes, og det skal være lørdagssnopet mitt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på jobb i morgen tidlig så måtte veie meg i dag i stedet. Ned 1,5 kg :o :o :o Hadde jeg aldri trodd for jeg har vært ganske inaktiv siste uken pga mye jobb men må ha gjort noe bra med kosten da.

Mitt delmål var under 90 innen 1. juni. Tror jeg klarer det før 1. mai nå.

 

Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på jobb i morgen tidlig så måtte veie meg i dag i stedet. Ned 1,5 kg :o/> :o/> :o/> Hadde jeg aldri trodd for jeg har vært ganske inaktiv siste uken pga mye jobb men må ha gjort noe bra med kosten da.

Mitt delmål var under 90 innen 1. juni. Tror jeg klarer det før 1. mai nå.

 

Hvordan går det med dere andre?

Så bra:D her har jeg vært i barnedåp i helga og spist kakerester i et par dager, så venter til neste uke med å gå på vekta igjen tror jeg:P Går opp og ned med motivasjonen, og er vanskelig å takke nei når man blir tilbudt noe....burde isolere meg og kun spise kylling og grønnsaker frem til sommeren XD (tuller)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er denne tråden lukket for nye eller er det mulig å slenge seg med? Jeg er i ferd med å starte et Netflex-kurs i dag og trenger noen å holde motivasjonen oppe med :-) Forøvrig er jeg 43 år og har tvillinger på 2,5 (som burde gi meg nok trening, men neeeeida) Veier 93kg nå, men håper å nå 67-70 kg i løpet av et års tid :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til deg elembe, alltid hyggelig med nye her inne. Og lykke til med vektnedgangen! B)

 

Jeg har slitt skikkelig med søtsuget nå i påsken, og det hjelper jo ikke med priskrig på smågodt. Har rett og slett spist alt for mye.

Og nå i helgen hadde vi to barnebesøk, med alt det medfølger.

 

Men nå er jeg tilbake på forumet og klar for innspurt før sommeren. Har vært sunn i 2 dager nå, og kjenner det hjelper både på humøret og selvfølelsen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg har hatt det veldig travelt og har ikke prioritert GR selv om jeg går på nettkurs. Det har likevel gått gradvis nedover bortsett fra denne uken hvor det gjorde et hopp opp. Jeg var nesten kommet til delmålet mitt og så streiket hele meg. Den siste uken har jeg spist kake og kakerester, jordbær med sukker og fløte, kokesjokolade da jeg ikke hadde noe bedre i skapet i følge sukkernøden min.

Det er bare til å reise seg og prøve på ny selv om dagen i dag ikke har vært så veldig motiverende med et slik sjokk.

Jeg har også vært veldig inaktiv siste uken. Det må jeg også snu på.

 

Kom gjerne med oppmuntrende ord. Kjenner det er tungt når det går feil vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da nådde jeg delmålet mitt med som var 90 kg. Vekta i dag viste 89,5 kg!!!

 

:D :D :D :D :D

 

Neste delmål er 85 kg. Og det har jeg som mål å klare innen 1. september. Burde vel klare det før men så er det jo sommer og ferie så bedre å ha et realistisk mål enn å mislykkes i målet mitt.

 

Travle tider for andre også her. Hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Er det rom for en til her? Jeg er 40 år, veier mer enn når jeg var høygravid :unsure:

Nå er jeg ferdig med 3 års utdanning og har tid til å fokusere litt på meg selv.

Skal ned 25-30 kg. Må bare ta hensyn til en ankel som har vært vond siden jan/feb. Viser seg at jeg har senebetennelse og en rift i en sene (tror jeg det var).

 

Har veiedag på mandager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er hjertelig velkommen hit Collargol. Jeg sliter med mye senebetennelser og bursitter. Den ene avløser den andre. Håper det bedrer seg med vektreduksjonen og mer aktivitet. Begynn forsiktig Collargol. Svømming er en fin treningsform om du har mulighet til det. Om du ikke registrerer mat her inne så i hvert fall skriv ned på en lapp alt du spiser, ikke vekt men bare hva. En blir obs på mye da. Om du orker veie og gjøre hele pakken så er jo det det beste om du aldri har gjort det før.

Lykke til. Håper du fortsetter her inne.

 

Det er litt av og på her på denne tråden. Av og til veldig livlig og av og til veldig rolig.

 

Jeg har fått trent mye i det siste men sliter litt med maten. Denne siste uka gikk jeg opp 100 gram. Men det betyr ned neste uke, det er jeg fast bestemt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøve seg på å komme tilbake igjen da, etter en måned med andre ting som tar fokus. Har hatt eksamen og flytta, så dagene har liksom bare forsvunnet xD

Vekta står på stedet hvil, men har ikke hatt så mye fokus på å gå ned så er igrunn veldig fornøyd med å ikke ha gått opp =D

Skal kjøpe meg håndvekter og gymmatte i morgen når lønna kommer, så skal jeg starte med Jillian Michaels' 30 day shred...satse på det er god hjelp for å komme igang med hjemmetrening. Har meldt meg ut av treningssenteret da jeg ble støttemedlem og i tillegg flytta lengre unna, så sannsynligheten for at jeg hadde kommet til å dra på trening ble mindre:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...