Gå til innhold

Marlenas vei


Gjest Marlena
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Marlena

100,3. Ned igjen fra i går, men jeg klarte ikke påskemålet om tosifra. Jeg er så nære! :blink: Det gjelder å bare fortsette, så kommer det.

 

Jeg reiser på påskeferie i dag, tilbake mandag. Jeg får ikke skrevet her før mandagen, men forsøker å logge all mat på nettbrettet. Tar også med badevekta, ønsker å veie meg i ferien også. Planen er 1600 kcal per dag, og daglige gåturer i nærområdene.Rett ved huset er det også en laaaaang trapp, kanskje jeg tar litt trappetrening også :D

 

Vektmålet var jo opprinnelig å veie 98,9 kommende mandag. 1,4 ned de kommende fem dagene er urealistisk. Men jeg får jobbe bra og satse på at jeg kommer så nære det som mulig.

 

Da var det påske! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marlena

Det går visst å skrive på nettbrett også :P

Er i Bergen. Vekta viste helt uforklarlig masse opp....fra i går. 800 gram, etter en strålende dag. Blir helt matt jeg :angry:

Det er ikke annet å gjøre enn å fortsette. Kan det være flyturen tro... :angry: Det straffer seg med daglig veiing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marlena

Du allstyrendes verden så vanskelig dette skal være, da.... :angry: Etter et frislipp i påsken har jeg altså lagt på meg 900 gram. Dagens vekt: 101,2. Og det etter at jeg var styggnærme tosifra. Men jeg gir meg pokker ikke jeg.Det er ikke noe alternativ.

 

Jeg er tilbake på sporet, og er motivert!

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Hvordan går det med deg Marlena? Det er dritvanskelig å gå ned i vekt. Man må virkelig jobbe hardt for det, hver eneste dag, hvert eneste måltid. Jeg håper du ikke har gitt opp! Jeg heier på deg!

Jeg har gått på Roede-kurs i 2 omganger. Første gang var i 2010, og da gikk jeg ned fra 71kg til 65. Jeg var da ikke helt fornøyd, men jeg tenkte jeg skulle klare å ned noen kilo til på egenhånd. Men jula kom og månedene gikk og kiloene la seg på. Jeg la på meg 20kg til sammen, og sommeren i fjor var jeg 85kg. Jeg gikk flere kurs i høst og kom meg ned til 76 kg. Men jeg klarte ikke å holde fokus, og syntes kursene ble for dyre. Nå har jeg gått opp nesten 3 kg igjen og jeg må virkelig ta tak i dette nå før jeg ramler helt utpå igjen.

Jeg elsker mat og søtsaker, og finner stadig grunner for at jeg fortjener en spiselig belønning. Men jeg har ikke lyst til å få diabetes eller andre livsstilssykdommer. Og jeg vil ikke legge på meg enda mer. Jeg vil være slank og sprek, ikke tjukk og lat.

Jeg håper du er der ute enda! Jeg tror ikke vi har 'pratet' sammen før, men jeg har fulgt deg litt. Jeg holder meg inne på 10-20kg og nok-en-ny-traad-maatte-denne-bli-lang ... :) Vi er 3 stk som har vært mer eller mindre aktive der siden 2011. Du er velkommen inn dit! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marlena

Hei Olga 76- så hyggelig med etterlysning! Du har helt rett i at dette er vanskelig. Veldig vanskelig faktisk. Nå har jeg imidlertid funnet igjen kampgløden og har laget meg en ny dagbok.

 

Takk for invitasjon over i deres gruppe, jeg ser at dere er flinke! Håper jeg kan menge meg litt med dere selv om jeg skal ned mer enn dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...