Gå til innhold

Søker sårt slankevenninner i Vestfold /Telemark ?<3


Gjest Søkerslankevenninne3
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Søkerslankevenninne3

Hei

Jeg er en jente på snart 25 år som veier ca 123 kilo og er 178 høy :(

Nå syns jeg det har gått forferdelig langt og begynner og bli veldig redd for vekten og har nå med hele midt hjerte så utrolig lyst og klare og gå ned i vekt .

Men med ingen venninner eller noe her i Vestfold så blir jeg veldig ofte deprimert og lei meg og bli sittende og trøstespise :-(

 

Flyttet hit med samboeren for ca 3 år siden og enda er jeg like ensom , den store drømmen hadde hvert og funnet meg en treningsvenn og delt erfaringer på godt og vondt med.

En og trene sammen med , gå turer , ballspill, har veldig lenge hatt lyst og begynne med tennis.

 

Har hvert en skikkelig jojo slanker , gått opp og ned 20 kilo 2 ganger :( så nå begynner jeg og bli veldig lei og aldri klare og holde meg nede :( men ser nå at jeg må det for helsen sin skyld . Merker jeg er utrolig trøtt , sliten og daff hele tiden :( har liksom ikke noe energi :( men når jeg først begynner og klarer og slanke meg så syns jeg at jeg er veldig flink og orker veldig mye og får masse energi , har også en hund som jeg syns fortjener mye mer turer enn det hu får.

 

Håper virkelig det er noen her inne som tar kontakt som søker det samme <3 hadde hvert en stor drøm og kunne funnet noen som også skal ned en del kilo , så kan vi dele alt sammen og klare og nå målene sammen :-)

 

Håper virkelig og høre fra deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
Gjest JenteVestfold

Hei

Jeg er en jente på snart 25 år som veier ca 123 kilo og er 178 høy :(/>

Nå syns jeg det har gått forferdelig langt og begynner og bli veldig redd for vekten og har nå med hele midt hjerte så utrolig lyst og klare og gå ned i vekt .

Men med ingen venninner eller noe her i Vestfold så blir jeg veldig ofte deprimert og lei meg og bli sittende og trøstespise :-(

 

Flyttet hit med samboeren for ca 3 år siden og enda er jeg like ensom , den store drømmen hadde hvert og funnet meg en treningsvenn og delt erfaringer på godt og vondt med.

En og trene sammen med , gå turer , ballspill, har veldig lenge hatt lyst og begynne med tennis.

 

Har hvert en skikkelig jojo slanker , gått opp og ned 20 kilo 2 ganger :(/> så nå begynner jeg og bli veldig lei og aldri klare og holde meg nede :(/> men ser nå at jeg må det for helsen sin skyld . Merker jeg er utrolig trøtt , sliten og daff hele tiden :(/> har liksom ikke noe energi :(/> men når jeg først begynner og klarer og slanke meg så syns jeg at jeg er veldig flink og orker veldig mye og får masse energi , har også en hund som jeg syns fortjener mye mer turer enn det hu får.

 

Håper virkelig det er noen her inne som tar kontakt som søker det samme <3 hadde hvert en stor drøm og kunne funnet noen som også skal ned en del kilo , så kan vi dele alt sammen og klare og nå målene sammen :-)

 

Håper virkelig og høre fra deg :)/>

 

 

 

Hallo hallo:) ser det er en stund siden du skrev innlegget, men prøver likevel:) hvordan har det gått med deg på Grete Roede, og er du fortsatt interessert i en treningspartner?:) er det Vestfold eller Telemark du holder til i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...