Gå til innhold

SLANKEKRIGEN HØST 2016 - skravletråd


forandringer
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.Her står det i stille modus ser det ut som.Kan ikke trene nå,fått beskjed av kirurg som skal operere foten min.Det er under 1uke til det skjer.Så da kan jeg ikke skrive inn ukentlig vekt videre,det går dårlig med gips.

Men jeg skal følge med dere og håpe at for egen del at jeg kan ta et nytt tak på nyåret.Det blir 6uker med krykker UFF. :o

 

Så jenter ikke gi opp,klapp dere på skulderen for hver 1/2kg ned. :P

 

God krig videre :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Og her har det gått oppover,synd men sant :(,men jeg gir meg ikke.

Ser en uke framover i tid,da er butikken jeg jobber i ferdig omprofilert,så da

er nok en hektisk periode over.

Da roer ting seg og jeg kan starte opp igjen med fullt fokus på trim og mat,det skal bli godt :).

Lykke til med operasjon nissemora,vi tar opp kampen sammen igjen på nyåret :).

Ønsker dere alle en fin uke :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :)

Går det bra med dere?

I dag startet jeg dagen med en times trimtur i strålende sol :rolleyes:.

Den følelsen etterpå er makaløs god synes jeg.

Ikke mange ukene igjen til jul, hadde vært fint om ca.5kg. hadde vært borte til julaften.

Er det flere av dere som har satt dere delmål?

Ha en fin dag og helg :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaget plutselig at resultatråden ikke var oppdatert. Trodde virkelig at det var gjort men slik var visst ikke...men nå er alt i orden håper jeg :)Lykke til med operasjon nissemora og velkommen innom når du kan så tar vi opp fellesvektkamp på nyåret :)/>/>

Suzzie jeg og gikk opp og nå står det stille men skal ikke gi meg. Skulle ønske meg iallefall ned på 70 tallet før jul :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går fort mot jul,men likevel mange dager og forbedre resultatene på før julaften :).

Har vært ute og gått tur i dag også,klapper meg selv på skuldra.

Kunne vært enda flinkere med maten,men får ta ting steg for steg og alt i alt så faller ting på plass,blir nok bra til slutt :).

I morgen er det veiedag igjen.

Ønsker dere alle en fin søndag :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei BreakFree. Ja bare å bli med. Kjekt å bli litt flere :)/>

Legger ut ny registreringstråd for hver uke. Du legger inn vekten din i den aktuelle uken og så legges det inn under resultatråden med vektnedgangen din :)/> Så har vi skravletråden til alt annet :)/>

Så det holder om du registrerer vekten din under uke 11/44 så er du med :)/> Du trykker svar slik du gjorde i denne tråden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei BreakFree. Ja bare å bli med. Kjekt å bli litt flere :)/>/>

Legger ut ny registreringstråd for hver uke. Du legger inn vekten din i den aktuelle uken og så legges det inn under resultatråden med vektnedgangen din :)/>/> Så har vi skravletråden til alt annet :)/>/>

Så det holder om du registrerer vekten din under uke 11/44 så er du med :)/>/> Du trykker svar slik du gjorde i denne tråden:)

 

 

Takk, takk!

Veiedag mandag?

 

Hvor er det dere bor osv da? :)

 

Jeg har gått ned ved hjelp av Grete Roede tidligere. Nå er jeg på ca. 88, noe. Holdt meg ganske stabilt på 85-86 i sommer, men så har det økt litt i løpet av høsten. Prøver å snu det før det "setter seg", eller hva man skal si :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Ja,jeg håper virkelig at vi klarer og holde liv i tråden.

Jeg veide meg i dag og trodde nesten ikke det jeg så..

jeg har gått ned 1,2kg siden forrige veiing :) :) :),

Jeg er SÅ glad for nå har det stått lenge i stampe her.

Vet jeg veide 91,1kg da jeg startet opp igjen nå,så har da blitt borte

2,9kg :) :).

Håper det går bra med dere andre,ha ei fin uke :).

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...