Gå til innhold

SLANKEKRIGEN HØST 2016 - skravletråd


forandringer
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest livsstilsreise

200 gram ned i vekt denne uka. Litt skuffende, men er ikke skuffet over meg selv. Jeg har vært veldig flink med kosthold og trening de siste par ukene. Satser på at det vises på vekta neste uke :D

 

Ønsker dere alle en flott uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle positive damer :)

Her ble det 100gr. ned,så ikke all verdens resultat her heller,men belønning kommer sikkert neste uke :).

Blitt lite trim i uka som har gått av diverse årsaker,men slik er det bare

iblandt.

Nå skal jeg varme opp på ergometersykkel og trene styrke :).

Ønsker oss alle en super høstuke :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest livsstilsreise

Da er det mandag igjen og jeg veide 98,5 kg i dag tidlig. 98-tallet har jeg ikke sett på over to år! Det føles så utrolig godt når man ser resultat av det harde arbeidet man har lagt ned. Jeg føler meg kjempebra og føler at jeg gjør det jeg skal gjøre. Var ute og spiste 4-retters middag på lørdag, der kokkene var snille og lagde vegetarmat til meg. Smakte helt fantastisk! Har over lengre tid gått over til vegetarisme, og det virker som at kroppen liker det godt.

 

Jeg håper alle har hatt ei fine uke, og lykke til i uken som kommer! Dette får vi til! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg få bli med?

Litt lite liv inne på den tråden jeg vanligvis er med i.

Denne uken veide jeg 95,8 kg (startet i februar på 102 kg). Har ikke gått så fort med meg men føler meg mer motivert nå etter ferien enn tidligere i år.

Har tidligere gått ned til 81 kg men et svangerskap med bekkenløsning satte en stopper for trening og vekta gikk opp igjen til 106. Etter svangerskapet fikk jeg trøbbel med bena mine men nå er de så og si gode igjen og jeg har begynt å løpe turer igjen, forsiktig.

Ryker noen ut i denne slankekrigen eller er alle med hele veien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TinaP :)

Det er bare og slå følge,artig desto flere vi blir :).

Du registerer startvekt(tror vi er på uke 5 nå),videre er det bare og registrere

ny vekt under riktig uke.

Ingen som ryker ut,så dette er en "snill" krig ;).

Lykke til videre :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, jeg glemte jo helt ut ukens vekt og slankekrigen..

 

Jeg har stanget i veggen, og sliter med å finne tillitt til å gjøre det jeg gjør. Føler at alt står stille. Samme hvor flink jeg har vært, så føles det som vekta terger meg med å stå samme.

 

Men igår var jeg i et møte, med døveforeningen. Og da fikk jeg masse ros, ansiktet ser tydeligere. smalere .. det var veldig oppmuntrende...

 

Men vekta....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka viste vekta det samme som sist mandag.

Veldig fornøyd med resultatet,jeg var ute med gode kollegaer på lørdag og da ble

det god mat og godt drikke :).

Spent på og høre fra dere andre,lykke til :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp :o

 

Vekta gikk visst litegranne opp. Men tror jeg vet hvorfor. Ingen trim sist uka. Har fått obligatorisk oppgaven fra Høgskolen så dermed er stolen min fastevenn. Men jeg ser jeg er nødt å legge inn trim denne uka. Jeg skal prøve å få lagt inn minst halv time- 1 time gåtur 4 ganger i denne uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Ja det tar på å ha selskap på sin 60årsdag,gikk opp noen hg ,men det var jo så usigelig mye godt på bordet :blink:

 

Restene er i hvert fall i søpla ,etter utdeling til de som ville ha med noe hjem .Så nå er det hverdag igjen .Jeg er glad for at jeg ennå er på 7tallet :D

I dag skal jeg på lekeland med 4 barnebarn, huttetu da blir det liv.

God uke til dere alle :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

Først og fremst gratulerer med 60-års dagen nissemora!!!

Her var det vektnedgang denne uka,kjempeglad for det :).

Har vært og trent styrke 1 time i dag,glad og fornøyd nå.

Ønsker dere alle ei strålende uke :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.Ja den vekta ligger å skramler mellom 79-79,5 kg,men det var jo noen hg ned etter selskapet nå.Jeg vet ikke hvor lenge jeg kan være med her,for jeg skal ha en fotoperasjon om 2-3uker og da er det gips og krykker :o Dette er 3gangen på4år .Artrose/slitasjegikt heter lidelsen,dessverre kronisk. :blink: men inntil da skal det jobbes,med smerter for meg.

god uke til dere alle damer. :P:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gaardsfrua

Hei hei

 

Dette ser ut som et fint sted å være. Skulle funnet denne tråden tidligere.

Ser at det legges ut en ny tråd for hver uke, så hvis jeg skjønner det riktig så kan jeg legge inn startvekt når tråden for uke 43 blir lagt ut?

 

Jeg er 33 år og lever et aktivt liv med jobb, mann og to jenter (3 og 8 år). Har i utgangspunktet et mål om ca 10 kg ned. Drømmer om å passe inn i bunaden til 17. mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen til oss :)/>

 

Det har vært litt lite aktivitet her så lurte på om vi skulle avslutte det nå, men så kjekt at du vil være med da forsøker vi litt til og håper vi likevel kan fortsette litt til.

 

Ja det stemmer legg inn din vekt under ukens tråd så legger jeg det inn under resultater senere i uken. Skravletråden her bruker vi om vi har annet å prate om :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Jeg har ikke glemt dere,men ble travelt forrige uke med flytting av mamma fra

leilighet til institusjon.

Glemte helt og veie meg opp i all flytting og husvask :unsure:.

Har blitt noen lettvinte løsninger på mat de siste ukene,men veier meg i morgen

tidlig og legger inn den vekta.

Håper at alle fortsetter og at vi kan dra lasset sammen.

Ha en fin uke alle sammen :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...