Gå til innhold

På vei til et bedre liv


Gjest mageflesk
 Share

Anbefalte innlegg

Idag har det blitt ca 1000 kal i mat, masse trim 3,8 poeng er 767 kalorier forbrent!

 

Kan ikke holde på sånn hver dag, men en gang iblant går fint.

 

Og det er faktisk veldig deilig....man spiser knekkebrød med skinke, kylling og bakte rotgrønnsaker, skummet Biola , tran tilogmed. Ikke sulten heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har det blitt ca 1000 kal i mat, masse trim 3,8 poeng er 767 kalorier forbrent!

 

Kan ikke holde på sånn hver dag, men en gang iblant går fint.

 

Og det er faktisk veldig deilig....man spiser knekkebrød med skinke, kylling og bakte rotgrønnsaker, skummet Biola , tran tilogmed. Ikke sulten heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mio min mio

Hei igjen, jenter! :D/>

Ser at min siste registrering her inne var 6/2, så det er en god stund siden. Jeg har i vinter dessverre hatt en dårlig periode, og stort sett vært husbundet og på sofa'n. Det har derfor gått ut over både motivasjon og energi å forholde seg til mat og slanking. Vekta viser nå 72,9, som er opp 900g fra siste veiing i februar. Nå er jeg på beina igjen og fit for fight mot kiloene! B)/>

 

Så gøy at dere har vært så flinke i vår, jenter! Stå på videre! ;)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde rukket å legge på deg adskillig mer enn det på den tiden, så du har faktisk vært veldig flink i din dårlige periode!

 

Lykke til med ny giv, nå kommer sol og lys, og ting blir lettere!

 

Har det på samme måte selv, nå har jeg fått igjen litt futt, og ser ut til å kunne ta et tak igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mio min mio

Hei!

Hvor ble sommer'n av? :o/>/>

Trodde det skulle bli lettere tider, men med regn og snø har man mest lyst til å gjemme seg under dyna...

Uansett, denne uka har gått rimelig greit. Vekta stoppa på 71,1 i dag, noe som betyr ned 1,8 fra forrige uke������ Nå er jeg endelig på rett spor igjen! Håper dere alle har hatt en fin uke og er motiverte. Det er få uker igjen til ferie og sommerkropp, men mye jobb igjen (i allefall for min del :P/>/>) Stå på mot målet, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Minus 1.8 er et stort løft! Flinke du!

 

Her går det opp og ned. Men sånn nogenlunde HV gjennom alle Mai begivenheter, og dem har det vært flust av i år...

 

Nå ligger knekkebrød dietten i plast på kjøkkenbenken!

 

Og riset bak speilet er fastlege time med veiing om 5 uker! Ville vært uutholdelig flaut om en ikke hadde greid det en lovet!!

 

Så på' n igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Mio min mio

Hei! :D

 

Er visst en del som har falt av her inne, men jeg prøver og holde liv i tråden litt til B)

Ikke gi opp da, jenter! Det er snart sommer!!!

 

Vekta viste denne uka 70.2 kg - ned 0,9 fra sist. Er strålende fornøyd med det, da mai har vært full av selskapeligheter og grilling.

 

Min store motivasjon nå er at jeg skal gifte meg i juli og vil være godt under 70kg til det :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mio min mio

Hallo, jenter! Hvor har dere blitt av?

 

Jeg gjør nok et forsøk på å holde liv i tråden ;)

 

Det går sakte, men sikkert nedover her. Jeg er motivert og føler jeg gjør mye riktig, så antar at kroppen bare har en pause. Håper på et skikkelig dropp snart...

 

Vekta i dag viste 69,7, altså ned 0,5 fra sist. Jeg har nå (endelig) nådd milepælen på under 70kg og må si meg fornøyd med det. :D

 

Ikke gi opp jenter! Sommer'n er her veldig snart! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest Mio min mio

Hei!

Jeg jobber fremdeles med vekta selv om det er ferie B)

Du har nok truffet et vektplatå, Sekstito. Du kan jo prøve en fastekur et par dager for å se om det løsner da... Uansett så er du kjempeflink som holder deg der. Min erfaring er at det er utrolig lett og skli helt ur og gå opp når det står stille over lengre tid.

 

I dag viste vekta mi 66,7 kg. Det er ned 2,5 kilo de siste to ukene. Målte også midjen i dag. Jeg har mistet over 18 cm siden jeg startet :D

Veldig fornøyd med det!

 

God sommer videre, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er veldig flink altså!

Skikkelig stolt av degselv kan du være!

 

Du kommer til å nå ditt mål!

 

Vet med megselv at det må et skikkelig røsk til for å få fart på de siste 6 kg av mitt ekstrautstyr....

 

Nå er det ferie tid, jeg har mange gode venner som kommer hit, og jeg til dem, det er revy og konserter, og hytteliv her og der.

 

Men jeg har en grense på 66. Når det tangerer der, blir det rasjonering på kalorier. Over der er strengt forbudt.

 

Jeg vet av sørgelig erfaring hvordan det kan gå ellers...

 

Men de kiloene ned til 60 må det sterkere lut til....

 

Jeg greier ikke det midt i fellesferien, med grill og vin....

 

Men ser fram til å gå på med full giv om noen uker ....

 

Fortsatt god sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jqulin

Ai ai... har klart det igjen! Var 68 kg før påske og så kom påske osv... Er to uker inne i sommerferien min og kjenner på klærne og meg selv at dette går ikke! Er nok over 70 igjen og skal virkelig prøve igjen! Dere er flinke som står på og holder tråden gående!!????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ferie her?

Hei, er ny her skal ned 15-20 kg på sikt. Starter på nettkurs neste uke. Er på hytta uten vekt så det blir Vang i morgen når kurset starter. Noen som har erfaring med nettkurs. Gikk på GR for 18 år siden og gikk ned 18 kg på 3 kurs, men de siste årene har de kommet mer og mer på.... dere har nå vært flinke????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...