Gå til innhold

Ny på forumet, trenger slankevenner :)


Anbefalte innlegg

Hei!

Da var jeg her inne og tenkte jeg ville skrive litt her inne :)Er 31år og Har 2 fantastiske barn, og tenker at nå vil jeg ikke være stor lenger. Vil være en mer aktiv mamma og ha mer overskudd og energi til de :) Startvekt var på 105,9 kg, og trivselsvekt er på 70 kg. Kan ikke huske sist jeg veide det. Har nok trøstespist en del år, brukt det som "venn" da jeg har ingen venner i nærheten, da jeg flytta hit for noen år siden. Sliter med å bli kjent med nye da jeg har blitt skuffet gang på gang.. Men denne gangen har jeg bestemt meg for å klare det uansett hva, jeg vil føle meg bra igjen. Føle at jeg kan gå i hvilken butikk jeg vil uten å tenke på at klærne er for små og at en må gå på spesialbutikk eller stormoteavdeling på H&M o.l..

Har til nå gått ned 5 kg på 5 uker. Har bestemt meg for å holde meg til kun lørdager med usunn mat, har klart det til nå, men har vært litt kleint i selskaper og si at jeg ikke skal ha dessert o.l, men sånn må det bare bli fremover. Har også tenkt at jeg kun skal være usunn på julaften og nyttårsaften i julen.Tankene svirrer og lurer på hvordan jeg kan si på en fin måte at ikke jeg skal ha noe sånt i selskaper.

 

det var litt fra meg, takk for at du tok deg tid til å lese!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg startet også for ca 5 uker og meldte meg på Grete Roede nettkurs for 4 uker siden. Vi har samme vektmål ser jeg og nesten lik startvekt :)

 

Som deg så ble jeg så lei av å ikke kunne handle klær i vanlige butikker og jeg ble i tillegg møkklei av å være så avhengig av sjokolade som styrte dagene mine. Følte meg rett og slett helt uvel og dermed var tiden kommet for å gjøre noe med det.

 

Det har gått forbausende bra å følge kurset og jeg er fornøyd med oppnådd resultat. Kurset mitt varer til 20 desember og som deg har jeg planlagt at julaften og nyttårsaften er fridagene mine :)

 

Vet ikke hvor lenge jeg blir på Grete Roede forumet etter endt kurs, men inntil videre så kan jeg komme innom deg med noen "heia og stå på" rop :) Tvi tvi og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) koselig å få svar :) Er godt å ha en dag i uka med usunt, da setter en mer pris på maten syns jeg :) Det jeg også legger merke til er at det er godt å spise sunt igjen etter gårsdagen, ikke fyllesyk men mathangover hehe ;) Var en tur med ei av mine svigerinner på shopping i går, vi så litt i klesbutikker og det var salg på masse fint tøy. Da tenkte jeg at "til neste år er jeg forhåpentligvis der jeg vil være på denne tiden, så da skal jeg finne masse fint!" Gleder meg til å kunne finne bukser som sitter fint på :)

ha en fin kveld videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Har hatt en litt tung dag i dag. Tålmodighet er en dyd sies det eller noe i den duren. . Har slitt med depresjon i mange år og i dag kom det mange teite tanker igjen :" kommer jeg til å klare dette" og fikk et sug etter å trøstespise som før, men jeg sto i det. Jeg klarte å stå imot de teite tankene og trangen skjøv jeg bort. Det er et idiotisk mønster å være i tenker jeg, det beste var bare å gråte det ut og snakke med mannen min om det. Nå er det bare å komme seg igjennom jula uten å gå opp noe ihvertfall, er fast bestemt på det. Har sålangt gått ned -8,8 kg på 2 mnd og er fornøyd med det :) ha en fin kveld videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...