Gå til innhold

Anbefalte innlegg

God kveld!

Veiedag igjen og ingen store overraskelser. Står på 60,5 kg og det er akkurat likt som for en uke siden. Kunne gått mye verre! I går ble det masse trening og fikk svettet ut all gørr. Klarte 5 armhevinger på strake ben. Hadde da helt rak rygg og nesetippen nesten i gulvet hver gang. Ikke noe juks ;) Neste gang klarer jeg 6 stykker.

Smakte på en bitteliten bolle som jeg selv hadde laget. Holdt meg innenfor kaloribusjettet med god margin allikevel. Bollene ble laget totalt uten sukker og erstattet med Sukrin +. Så reduserte jeg smørmengden og byttet hvetemel med spelt. De ble overraskende minst like gode som de pleier når jeg bruker vanlig oppskrift. Lillemor spiste tre :)

Har akkurat kommet fra zumba og styrketrening og spiste av havrerundstykkene mine med jernberiket prim til kveldsmat. De er proteinrike og svært mettende. Middagen i dag var deilig skrei med mandelpotet, ertestuing og gulrøtter. Har enda 200 kcal igjen av dagens kvote, men tipper jeg ikke har vondt av det lille ekstra underskuddet der etter helgens fest :P

Denne uken skal jeg ha fullt fokus igjen. Blir masse trening og det hjelper meg til å holde fokus på det jeg skal.

Du gjør mye bra, Magenta, men et spenn på 300 kcal kan være ganske mye. For å gå ned 0,5 kg i uken så må vi jo tross alt ha 3500 i underskudd pr uke. Da vil 300 kcal hver dag i 7 dager kanskje være avgjørende. Du er jo allerede bevisst på smør og dressing. Hva med avokado, nøtter, sauser, oljer osv som også er veldig kaloritett? Så sparer jeg inn mye ved å ta f.eks bare 60 gram kokt pasta i stedet for 100 gram osv. Merker egentlig ikke de grammene når jeg spiser, men merkes godt på det totale kaloriregnskapet. Litt her og litt der, ingen drastiske endringer. Selv steker jeg sjelden mat i smør eller olje. Har teflonpanne slik at jeg slipper det. Så bruker jeg stekeovnen mye. Det redder meg mange ganger :lol:

Nå får jeg ta kvelden her. Ha en super uke dere! Ny uke og nye muligheter. Snart er det mars og vår også B)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

60,5-my dream weight! :P He he. Synes du veldig flink, Flittiglisa! Virker som du har steinkontroll på det du spiser, da går ikke mye galt!

Joa, kan absolutt spare inn litt der, men jeg hr 5 mandler i frokosten min og smører et halvt hjemmelaga polarbrød med avokado, og jeg føler lissom det er viktig å få i meg det fettet. OG jeg liker det samt at det hjelper meg med å holde meg mett. Får se hva jeg gjør.

I fjor da jeg gikk ned 40 cm på kroppen fra januar til juni, gikk jeg ned 2 - 3 kg bare, tror jeg. Så selv om jeg merket store endringer på kroppen , viste ikke vekta det. Så, det man skal ikke legge alt sin lit i vekta. Vekta på gulve sier faktisk ingenting om hvordan du ser ut!

Og, jeg føler meg så mye bedre nå, spiser meg passe mett på mest sunn mat, men også litt usunn (spiste bakt potet på lørdag med rømme, bacon, ost, kryddersmør og mais, noe sommva helt nydelig! Men til gjengjeld spiste jeg kun snop på lørdag (ikke noe på kino, kunnen halv fastelavnsbolle med krem og ikke noe snacks. Sa nei til snurrings (orka ikke), og tok 2 godteting i sofaen med ungene. Der var SÅ deilig! Å bare ta to lissom, og stoppe der. Sånn vil jeg ha det :)

Ellers: i dag har jeg vært ute å løpt i regnværet med kusina mi. Ble 7,3 km med 4*4 bakkeintervall. Kjente det, for å si det sånn! Ble 2,8 trimpoeng :)

Ønsker dere en flott uke med gode valg :)

PS: Flittiglisa, hvor gammel er du og har du barn/jobb osv? :)-

Magenta

Lenke til innlegg
Del på andre sider

60,5-my dream weight! :P/> He he. Synes du veldig flink, Flittiglisa! Virker som du har steinkontroll på det du spiser, da går ikke mye galt!

Joa, kan absolutt spare inn litt der, men jeg hr 5 mandler i frokosten min og smører et halvt hjemmelaga polarbrød med avokado, og jeg føler lissom det er viktig å få i meg det fettet. OG jeg liker det samt at det hjelper meg med å holde meg mett. Får se hva jeg gjør.

I fjor da jeg gikk ned 40 cm på kroppen fra januar til juni, gikk jeg ned 2 - 3 kg bare, tror jeg. Så selv om jeg merket store endringer på kroppen , viste ikke vekta det. Så, det man skal ikke legge alt sin lit i vekta. Vekta på gulve sier faktisk ingenting om hvordan du ser ut!

Og, jeg føler meg så mye bedre nå, spiser meg passe mett på mest sunn mat, men også litt usunn (spiste bakt potet på lørdag med rømme, bacon, ost, kryddersmør og mais, noe sommva helt nydelig! Men til gjengjeld spiste jeg kun snop på lørdag (ikke noe på kino, kunnen halv fastelavnsbolle med krem og ikke noe snacks. Sa nei til snurrings (orka ikke), og tok 2 godteting i sofaen med ungene. Der var SÅ deilig! Å bare ta to lissom, og stoppe der. Sånn vil jeg ha det :)/>

Ellers: i dag har jeg vært ute å løpt i regnværet med kusina mi. Ble 7,3 km med 4*4 bakkeintervall. Kjente det, for å si det sånn! Ble 2,8 trimpoeng :)/>

Ønsker dere en flott uke med gode valg :)/>

PS: Flittiglisa, hvor gammel er du og har du barn/jobb osv? :)/>-

Magenta

Jeg er 45 og har både barn og jobb ;)

Fortsett med dine gode valg du også!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei og god fredag :)

Veiedag og ny vekt: 68,8 kg og - 0,4 kg ned fra forrige fredag :) Ikke mye, men jeg er glad for alle tall som viser nedover :)

Har trent 3 gode økter denne uka og fått 7,3 trimpoeng. Har fortsatt dagen i dag igjen, men løp 5 km og trappeintervall i går, så spørs om det blir noe i dag.

I helga er det 70-års lag til onkelen min, men ellers ikke noe utfordrende matopplevelser. Er ikke noe kakemenenske, så det er ikke der jeg ødelegger noe uansettt.

God helg :)

Magenta

Lenke til innlegg
Del på andre sider

PS:

Jeg fikk en skikkelig aha-opplevelse i går! Jeg spiser jo vanlig, men også ganske sunt, føler jeg selv.

Jeg lager hjemmelaga grove polarbrød som jeg spiser til lunsj hver dag. Jeg har nå regnet ut kalorier i hvert polarbrød på antall jeg lager per deig.

Jeg kom over 400 kcal inkl pålegg..!! Egg+ 2 kalkun (og litt avokado noen dager).

Jeg vridde hodet og skjønte ikke helt hvordan jeg kunne få så mye kalorier på dette sunne, grove og proteinrike måltidet. Helt til jeg veide polarbrøda.. mellom 110-120 gram per stk! Ikke rart jeg blir god og mett av lunsjen :P

Så nå har jeg kuttet av det som er over 60-65 gram, som en vanlig brødrasjon, så får vi se om det hjelper ☺

Blir jo fort 150 kalorier sikkert, og pluss litt her og der, blir det fort for mye.

Håper det hjelper på nedgangen!

Magenta

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med fin nedgang, Magenta! Bra med trening har det foreløpig blitt også. Ja, man kan få seg noen overraskelser av og til når man begynner å oppsummere hvor mye enkelte matvarer inneholder ;) Jeg husker jeg ble skikkelig sjokkert over hvor mange kcalorier det er i vanlig Norvegia gulost. Jeg fråtser ikke akkurat i det lenger kan man si :lol:

I dag kjøpte jeg corebrett til å ha her hjemme. Pleide å trene mye på timer med det før, men de timene har ikke treningssenteret mitt mer. Nå har de bare corebar og det syns jeg ikke noe om. Skal si rumpe og kjernen har fått kjørt seg i dag! Kjenner at jeg er skikkelig mo i sideflesket :P Så fikk jeg tatt 6 armhevinger på brettet også på strake ben. Er antakelig ikke fullt så tungt med armene på brettet som rett på gulvet, men da får jeg heller ha som mål å klare 7 neste gang.

I kveld blir det litt vin, men jeg får prøve å begrense meg siden jeg skal på zumba i morgen tidlig. Har hatt et underskudd på 3500 kcal foreløpig denne uken og har lyst til å bevare det ut helgen også. Lurer på om jeg gradvis skal begynne å øke kcalori-inntaket litt nå. Ikke at jeg raser ned i vekt akkurat, men alle klærne mine passer igjen :D Har egentlig tre kilo igjen, men jeg merker godt at fire kilo er borte. Så nå er det bare kulen på magen som gjenstår slik at jeg slipper disse hold in strømpebuksene! Får ta stilling til dette over helgen tror jeg.

Kos dere masse i helgen alle sammen og fyll på med det som gjør dere glade :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk ????Er ganske fornøyd med 400 gram, men målet til neste fredag er 6-700 gram, nå som jeg har justert litt på lunsjen og er enda mer bevisst på kaloriene. Jeg spiser veldig mye av det samme (utenom middag), og jeg har regnet ut ca hvor mange kalorier jeg skal ha, så da håper jeg å treffe litt bedre i uka som kommer :)

Det er fredag kveld og jeg ha kun spist 1 rute sjokolade og 1 smågodt ting som sønnen min insisterte på at jeg skulle ta siden det er favoritten min :P Kan jo ikke si nei da! Så jeg er veldig fornøyd med viljestyrken altså. Har spist god kveldsmat med en halv porsjon kjøleskapsgrøt og bær, noe jeg er veldig glad i. Lager det med store havregryn, soyamelk med vanilje og gresk yoghurt. Også bær på toppen da :)

Og hva er corebrett?

Gikk mye på corebar før, jeg likte det veldig godt! Er dette et brett som du skal jobbe med foran, rundt og over kroppen?

Og så flink du er som har klær som sitter som de skal!:-) Så deilig! Har merker litt jeg også, men ikke så mye da. Ha mistet 2 cm rundt magen disse 3 ukene, og alt hjelper :) Jeg måler på 4 steder på kroppen og vil gå ned 20 cm. 15 igjen :) (tilsammen 8 cm på magen, 5,5 på rumpe, 3-4 på lår og 2-3 under bryst).

Og 65 kg er foreløpig mål nå da jeg synes målet på 62-63 ble litt mye nå.

God helg og ha en fin trening i morra! Jeg tar en halvtime styrke hjemme, tenker jeg. Og går en tur i helga. Liker å høre på treningspodden og skal gå 1 t på mandager å høre på den, men trente intervall med kusina mi isteden forrige mandag, så jeg har en tilgode :)

Kos deg med vin! Vel fortjent :)

Magenta

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kremt.. lørdagskvelden er over og kaloribudsjettet er sprengt :P

Så til de grader! Og det er helt greit på en lørdag :)

Var i bursdag hos onkelen min, og der ble det kinamat (tok en vanlig posjon med 4 ss ris, som er ca 100 gr, og et pr ss svinekjøtt i saus + frityrstekt svin.

BEL en nydelig snurrings og en liten posjon pavlova til dessert, 1 Melkerull og 40 gram baconsnacks da jeg kom hjem.. og ikke noe med det! Hadde kjøpt 8 smågodt ting i dag(50 gram), som jeg også slukte :P

Ye ye..

snurrings 250 kcal ish

Pavlova 100-150

Melkerull 350

Baconsnacks 250

Smågodt 250?

Sunn frokost, mellommåltid og lunsj, pluss ca vanlig middag ( 1300ish), men utenom det ble det jo altfor mye. 11-1200. Men det går fint! Det kalles balanse, og ingen snop før fredag. Kanskje en sjokoladebit eller to, men det går helt fint det og :)

Har trent hele 16 min i dag (tabata hjemme), og ble god og varm. I morgen er det 1 t gåtur eller joggetur, så går regnskapet litt ned hvertfall, he he :-)

Goood natt!

Maggis

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ha ha, skal si du koste deg i går, Magenta! Og vet du hva? Det gjorde jammen jeg også både på fredag og lørdag :blink: Fredag ble ikke så helt ille, men i går ble det ekstremt. Da ble det masse cider, nesten en hel pose potetgull, pizza og smågodt. Ble nok totalt 3500!! kcal til sammen med alt. Det er jo bortimot 1600 i overskudd bare på EN dag det... Trente riktignok bra denne uken, men det holder nok ikke til noen nedgang denne uken heller. Jeg hadde bra underskudd helt frem til torsdag, men har jo tatt igjen det så det holder i helgen. I dag har jeg vært ute og gått i to timer. Man må ha ganske høy puls for at det skal utgjøre noe særlig med kcaloriforbruk, men det ble over 400 i hvert fall. Bedre enn å sitte i sofaen uansett ;) Ble totalt 13 trimpoeng og det er jeg godt fornøyd med.

Det corebrettet som jeg kjøpte er et ustabilt brett som trener opp kjernemuskulaturen. Det brukes både til å jobbe på mens man står på det og tråkker ned/vrir og som en stepkasse hvis man ønsker. I tillegg så tar man en styrkedel hvor man f.eks vrir det fra side til side med armene. Mange andre muligheter også. Litt vanskelig å forklare med ord egentlig. Jeg bruker det til både kondisjon og styrke.

Kommende uke må jeg ta stilling til hva jeg skal gjøre med vekten. Er litt inne på tanken bare å holde vekten nå en stund slik at jeg får en liten pause i slankingen. Får gruble litt til og kanskje fortsette ut neste uke, men begynner å bli så lei. Jeg skal jo klare å komme ned til 57 kg innen sommeren selvfølgelig, men begynner å tenke at det er fint å stabilisere vekten også slik at jeg kan slippe opp litt. Har økt opp til 1400 kcal pr dag fra nå og mulig jeg går helt opp til 1600 om et par uker. Får se. Samtidig så hadde det vært deilig å bli ferdig med denne slankingen også når man først er så godt i gang. Har holdt på i over to måneder og syns jeg har gjort det ganske bra til tross for noen småkneiker her og der.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja! Du har vært veldig flink! :)/> Det kan du være stolt av :)Høres ut som det ble masse deilige kalorier også - lov det innimellom! Når jeg er på fest er det alt eller ingenting. Vin, cider, snacks og litt nattmat, men pleier å både danse og gå endel på sånne kvelder, så alt hjelper. Men det blir kalorifesf når det først er fest! :P/>/

Og ja! Koste emg veldig ja, he he B :)Det er lov det i blant. Har ikke spist snop i dag, seg om jeg har vært i en håndballhall i over 5 timer :PMange fristelser i kiosken som hører til et badeland!

Men, hadde med speltlomper med kalkunpålegg, litt ost og salat/agurk/paprika. Spiste 1,5 sånn, litt druer også måttejeg kjøpe en sånn Mr Lee nuddel greie som man tar kokende vann oppi, var så sulten kl 17. Og... den er det 300 kcal i... UPS. Men tror regnskapet har gått bra lell :)

Ha akkurat spist middag (seint pga håndballen), men 100 gram søtpotetfries med litt olje i ovnen, 7 kyllingvinger, og salat med 1 ss fetaost. Så tror jeg er innenfor 15-1600 :)/>

Nå er det bare å vært flink resten av kvelden B)/>

Ellers har jeg bare trent 16 min tabata hjemme i går denne helga. Hadde planlagt å jogge eller gå en tur i dag tidlig, men snøen blåste vannrett her og det ble ikke måket før etter kl 13(da vi dro avgårde). Så da ble det sittende på rompa i en hall hele dagen :blink

Åja! Nå forstod jeg hva det brettet gikk ut på :)/>/>/> Høres ut som bra trening!

Magenta

Lenke til innlegg
Del på andre sider

God mandag morgen :) Veiedag og 60,3 denne gangen som er 0,2 kg ned siden sist. Var vel ikke helt målet å ha så lite nedgang når jeg allerede på torsdag hadde et høyt underskudd. Slike kalorisjokk som jeg hadde i helgen er jo med på å velte hele lasset. Det er veldig synd dette, men jeg er nødt til å være veldig glad for at jeg har klart å holde det gode underskuddet ellers i uken. Det gjør slike helger lettere å bære, bokstavelig talt :D Uansett, ned er ned og det gir meg god motivasjon til å fortsette litt til frem mot målet under 60 kg. Kanskje neste mandag vil vise 59-tallet? Målet mitt må være det. Fokusere på mine gode hverdagsvaner og prøve å overføre dem til helgen også.

Ja du sier noe, Magenta, om at man kan kose seg og at det er lov innimellom. Javisst er det lov, men det som er med meg er at jeg bare hev innpå uten egentlig å kose meg så veldig. Ble litt som når man først tar en bit potetgull så tømmer man hele posen selv om det egentlig bare er de første bitene som er skikkelig gode. Jeg oppnår i hvert fall noe med dette da og det er at kroppen ikke går i sparebluss! :lol:

Planen er å fortsette med masse god trening denne uken også. Det gir meg utrolig mye energi og glede. Blir både zumba og styrkedel i kveld. Gleder meg til det. Fettet skal renne av :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å fy søren, i dag viste vekta et tall som jeg har lengtet etter å se såååå lenge, men nå kommer jo den berømmelige helgen igjen da. Tiden som jeg sliter med. Vet ikke om jeg noen gang vil klare en hel helg uten å sprenge budsjettet mitt :( Gikk ganske greit de første ukene, men nå som jeg straks er ferdig med den 10. uken så må jeg si at jeg ikke er så giret lenger. Ser jo i tråden her at mange (de fleste) har falt av underveis også, så det er litt demotiverende i seg selv. Hvor er dere alle sammen? Kjenner at jeg nå trenger å bli heiet frem, for dette er tungt...

Hadde en sykt bra dansetime på 45 minutter i dag, men merker at jo bedre form jeg kommer i desto vanskeligere blir det å oppnå høy puls på disse timene. Ser på Polar at jeg forbrenner færre kalorier nå enn før både fordi jeg er lettere i vekt og fordi jeg er i bedre form slik at det må mer til før jeg får høyere puls.

Trenger motivasjon der ute! Noen som føler litt på det samme som kan gi litt motivasjon eller kan dele egne erfaringer? Hjelper ofte med å høre andres historier også vet jeg. Treningen har jeg kontroll på. Jeg må bare øke intensiteten riktignok, ja jeg vet... Svarer vel egentlig bare meg selv, men fint å få det ut allikevel. Syte lit ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei jenter!!

Fy søren så flinke dere er!!! Virkelig bra å holde ut altså!!! :D/>/>/>

Jeg fikk meg en real smekk etter sist innlegg(orker ikke å tenke på hvor mange uker det er siden sist)!! Mens mannen min var borte brukte jeg hans fravær som unnskyldning til å ikke trene. Hadde store planer om å komme meg ut i skogen igjen når han kom hjem, men det satt visst innmari langt inne. Føltes som en ordentlig demotiverende nedtur, og istedenfor å jobbe meg gjennom det, gravde jeg med ned i dritten... Skapene ble fylt med tax-free godteri, og jeg takket ikke nei. I tillegg har det vært festligheten flere helger. Vekta på badet har stirra stygt på meg, den dårlige samvittigheten har gitt meg vondt i magen og jeg har "reparert" med å trøstespise... :(/>/>/>

Snakket med en kollega tidligere i uka; Vi er omtrent like høye og er ganske likt bygd, og jeg har vært sikker på at hun veier rundt 55 kg. Hun fortalte at hennes trivselsvekt er 60 kg. Og hun som er så tynn i mine øyer... :o/> Gikk på vekta for første gang på flere uker på onsdag, og den viste 62 blank. Altså 0,1 opp siden siste registrering :blink:/>/>/> Har brukt de siste dagene på å snu hjernen min. Kanskje jeg har et forvridd syn på mitt eget speilbilde, og kanskje veien til målet ikke er så lang likevel...? Hvis jeg på tross av så mange fristelser har klart å holde vekten, har jeg vel såpass kontroll på inntaket i hverdagen, at det kanskje ikke de store endringene som skal til for at jeg skal komme meg videre nedover...? Det er jo også veldig motiverende mtp at jeg den dagen jeg kommer til målvekten, er det jo stor sjangs for at jeg klarer å holde meg der... :unsure:/>/>/>

Blir en helg med mange tanker, og jeg må ta stilling til hva jeg vil... Forhåpentligvis jobber jeg sammen med dere igjen ganske snart!!!

Ønsker dere en god helg jenter!!! Glad for at dere fortsatt er her!!! :wub:/>/>/>

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei og god lørdag :) Så hyggelig å høre fra deg igjen, Drua! Og så er det virkelig imponerende at du holder vekten selv om du selv mener at du har skeiet skikkelig ut!Jeg har også holdt vekten de siste ukene, men det er jo ikke akkurat det som er målsettingen :wacko: Er fullt enig i at det vekten viser ikke automatisk sier noe om hvordan man ser ut, men for meg så vet jeg hvilket tall jeg må ned på for å føle meg vel.

Har også vært i tankeboksen en tur nå denne uken. I dag ble jeg endelig enig med meg selv at jeg fortsetter å nå målet mitt ned til 57 kg som planlagt. Det er faktisk ikke alle kjolene som sitter like fint ennå altså, så her er det bare å stå på videre! Jeg har ikke vært noe flink verken på torsdag eller i går. Av en eller annen grunn så tror hjernen min at helgen begynner på torsdag kveld og varer i tre dager til ende! :blink: Det må jeg bare få en slutt på hvis jeg skal klare å ta av de siste små kiloene. Nytter ikke med kalorifest to-tre dager i uken da.

Treningen for i dag er fullført og nå skal jeg ut i den deilige vårsolen :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yes, jeg er med igjen!!! ???? F.o.m. i morra ???? Vi har hatt en kjempe aktiv helg, og jeg kjenner hvor mye jeg trives med å bruke kroppen!!! I morra skal polarklokka på igjen ????????????

Hmm, helgekos er visst utfordrende for oss alle; hva kan vi kose oss med til helga, som ikke får konsekvenser på vekta?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

God mandag morgen alle sammen :) En kjapp vektrapport fra meg på veiedagen. Vekten viste 59,1 og det er -1,2 kg ned siden forrige mandag. Da blir de to siste kiloene litt enklere å jobbe for.

Ha en strålende uke alle sammen og nyt disse flotte vårdagene vi har foran oss :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Beklager fraværet den siste uka! :o

Det ble litt mye kos forrige uke, men kom meg ned til 68,5, dvs. 0,3 kg :)

Det er jeg sånn passe fornøyd med. Det går sakte, men sikkert.

I heks har jeg vær på hyttetur og spist meg god og mett på både mat og snop. Har ikke talt en eneste kalori, men ble mest vin og mat, ikke fullt så mye snop (1/2 saltpinnepose, et par remser sjokolade og litt nachos til tacoen. Det er jo ikke lite, men det kunne vært verre :)

Likte ikke smågodtet som hun ene hadde kjøpt inn, spiste vel 2 ting hele helga av den, så det var bra.

Det som v mindre bra var at på vei hjem i går handlerg jeg både en sjokoladebolle OG smågodt på Statoil :o Det kom veldig spontant, hadde planlagt snopfri søndag, men det bare ballet på seg. Baconsnacks på kvelden og sikkert 2-300 kalorier med melkesjokolade... så, skal være fornøyd om jeg ikke går opp noe til fredag.

Har til og med spist NON stop i dag, NON stop :blink: hvor skal det ende..

Trent skulle jeg gjort isdag og, men jeg bare nææææ, tar det i morra.. uff. Men i morra har jeg avtale med ei venninne så da blir det 5-6 km jogg :)

Har laga Kjøleskapsgrøt også, så nå er det skjerpings igjen.

Ellers fikk jeg 2,8 trimpoeng på skitur på lørdag :)

Alle monner drar!

Elelr små jeg si at jeg er imponert over dere Flittiglisa og Drua2!:-) Wow!

Skal prøve å la det motivere meg videre :) Er jo egentlig i en god flow. Farlig å gå mange dager med utskeielser..!

God mandag!

Magenta

Lenke til innlegg
Del på andre sider

God mandag morgen igjen alle sammen. Ny vektrapport fra meg på veiedagen som er 59,0 kg blank. Ned hele 0,1 kg fra forrige mandag ;) Har vel ikke akkurat hatt fokuset på nedgang i uken som har gått, så at det har holdt seg såpass stabilt er jo en bonus i seg selv. Har vært litt sykdom i huset her og da har det heller ikke blitt like mye trening som jeg burde. Jeg starter friskt igjen i dag og skal på trening i kveld etter jobb. Gleder meg til det!

Får straks komme meg av gårde og på jobb. Blir fint med en ny uke nå kjenner jeg. Ha fokus på ytterligere vektnedgang slik at jeg kommer helt i mål. Ha en super uke der ute :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei hei...

Her må jeg visst komme krypende og innrømme den ene søtsaken etter den andre :huh:

Jeg har spist snop hveeeer eneste dag i snart 10 dager.. hvis ikke mer?? Har hatt et par dagers opphold inni der, men herre..

Jeg kjente jeg ble litt lei. Lei av å tenke, telle og "være flink". Hjernen bare blokka helt ut, og er ikke helt på plass ennå. Men jeg ser jo nå i etterkant at jeg virkelig trenger nettopp det!

Jeg må være her inne å lese, jeg må dokumentere innimellom, både i min egen bok og til dere. Jeg må få i meg all frukt, vann og grønnsaker, samt god balanse til middag. Jeg kan ikke ta meg en bolle på butikken på en onsdag fordi jeg vil.

Nei!

Da sklir det helt ut, sånn som nå.

Jeg føler meg helt umettelig, blir aldri helt mett og snoker i skapet hele tida. Jeg gjør faktisk veldig sjelden det!! Og har ikke bakt polarbrøda mine på en uke, har lissom ikke hatt tid?? DA sklir hvertfall måltidene mine ut når ikke maten jeg spiser hver dag blir den samme, da tar jeg meg et knekkebrød med 2 stk salami, noe jeg svæææært sjelden gjør om som det er mye kalorier i.

Uff.. så, jeg må komme sterkere tilbake nå!

Vekta er nok skyhøy, vare helt oppe på 69,7 her om dagen... :(

Er nok mer nå ...

Fra i morgen er det skjerpings, bare så det er sagt.

Har trent litt, men ikke styrke. Løpt et par turer bare.

Håper alt går bra med dere :)

Sorry gnålinga mi!

Magenta

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bra at du er innpå her igjen, Magenta! Det betyr jo at du ikke gir opp det. Litt gnål har vi vel alle her fra tid til annen ;) Jeg har heller ikke gitt opp, men fører ikke lenger opp det jeg spiser. Veier ikke maten mer heller. Jeg har jo gått ned hele 5 kg siden nyttår, så det er helt klart at registrering har vært nyttig for meg. Prøver ut denne uken uten å registrere. Skal ikke gjøre noen endringer i hva jeg spiser, men prøve å bruke øyemål. Mulig at vekten ikke rikker seg på det viset, men da får jeg heller gå tilbake til registreringen igjen. Hovedmålet mitt nå må være at jeg ikke går opp igjen. Det er vanskelig nok det for meg altså! Egentlig så er jo de to siste kiloene litt "pyntekilo" bare, så om jeg må drøye noen uker til med å komme helt i mål så føler jeg at det er helt ok. Planen er å komme meg over på hold vekten- trådene, men først vil jeg helt i mål.

Fint at dere er tilbake her igjen! Vi får fortsette med å stå på :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Atter en mandag og veiedag. Vekten i dag var 58,5 kg og det er da 0,5 kg ned siden forrige uke. Da ser det altså ut til at jeg kan fortsette med det jeg gjør uten å måtte føre opp noe som helst. Pulsklokka i går viste at jeg hadde forbrent hele 900 kcal på en to timers treningsøkt. Da følte jeg at jeg måtte hive innpå litt ekstra mat, men jeg valgte allikevel smart. Ble torsk med massevis av grønnsaker til. Syns nå at jeg endelig ser målet der fremme. Håper på å komme under 58 kg innen påske. Dersom jeg ser 57-tallet innen mandag 10.april så anser jeg målet som nådd :D

Så hvordan går det med dere andre i tråden her? Er veldig stille her nå... Håper det går bra med dere alle sammen!

Klem fra meg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mandag igjen og atter en veiedag. Her er det ingen endringer fra forrige mandag. Det var egentlig ikke det som var planen, men jeg har heldigvis klart å holde meg på 58-tallet da i det minste. Skal gjøre en god innsats denne uken har jeg bestemt meg for, for nå skal alt sommertøyet frem og da må det jo sitte fint B) Kommer nok ikke til å starte opp igjen med registrering av mat, men skal helt klart være mye mer bevisst enn jeg har vært i uken som har gått. Jeg har fått trent masse, men har faktisk skeiet ut ganske mye med kostholdet også. Ikke så bra det, men så lenge man klarer å hente seg inn igjen før det går riktig galt så blir det ikke så tungt. Nå er det straks påske og jeg har fremdeles ikke kommet meg under 58. Får bare jobbe på da vet jeg :P

Ha en flott uke der ute i vårsola alle sammen :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå

• Opprett ny...