Gå til innhold

Da kjører vi....


Gjest lindacg
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hei :-)

 

Det er ikke alltid like lett å få i gang en aktiv tråd på disse forumene, har jeg inntrykk av.

 

Jeg skal også ned mellom 30 og 35 kg. Vekta viste på mandag det høyeste den noen gang har vært, 99 kg på mine 167 cm. Jeg kjenner at jeg har lite energi på jobb og i fritid, og det er på tide å snu utviklinga nå før det blir enda verre.

 

Jeg har gått på kurs to ganger tidligere, men har aldri gjennomført et helt kurs. Livet kom alltid i veien. Jeg gikk på en sprekk og droppet de to siste gangene på mitt første kurs. På andre forsøk brakk min mor ankelen midtveis i kurset, og det ble vanskelig å prioritere meg selv og kurset. Jeg er en eksemplarisk kursdeltaker når jeg har motivasjonen på topp og livet ikke butter i mot, men trekker meg unna og får problemer når det blir for mye stress og for travelt i hverdagen.

 

Jeg har meldt meg på kurs som starter 13. mars, og har tenkt å starte innsatsen allerede fra i dag av. Hvis du vil er jeg gjerne med på å rapportere resultater jevnlig i denne tråden og dele utfordringer og motivasjon underveis.

 

Hvordan har det gått med deg i uka som har vært? Har du gått kurs tidligere, eller er det ditt første kurs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEi. Det hadde vært knall å følge hverandre her!!! Jeg har ikke kunnet skrive i forumet før nå. Chrome og nettsiden er visst ikke på lag, men nå klarte jeg å skjønne at Explorer var tingen :)

Sto jo da på stedet hvil i kg sist uke, men gikk ned mange sm. Så jeg må måle hver uke. Ellers mister jeg motivasjonen. Hatt det tøft nå om ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nedgang - det er alltid motiverende å se resultater.

 

Nedgang i cm er noe jeg gleder meg veldig til. Jeg gleder meg til det er synlig for meg selv og for andre, og til å passe inn i klær i klesskapet som er for små nå.

 

Jeg har ikke startet på kurs ennå, og jeg kjenner at det er vanskelig å hive meg helhjertet inn i programmet. Men jeg prøver å ta noen gode valg hver dag - litt sunnere mat, litt mer trening. Og jeg skriver ned hva jeg spiser.

 

Forhåpentligvis får jeg et motivasjonskick når kurset starter i mars :-) Hva føler du er den største fordelen med å gå på kurs? Motivasjonen, forspliktelsen, ukentlig veiing, de andre kursdeltakerne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja til alle spm dine :) Jeg kjenner at jeg har fått en oppskrift på hvordan lykkes. Når jeg går utenfor oppskriften så er resultatene deretter. DEnne uka har vært tøff pga psyken, men har ikke spist noe usunt allikevel, men spist for lite og glemt nesten alle mellommåltidene... Kommet i gang med å gå litt turer og trent igjen. Slitsomt med tilbakegang, men sånn er det bare og jeg gleder meg til kurs i morgen og der få en boost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...