Gå til innhold

Ned åtte kg! Noen som vil være med?


Gjest solsikkene
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest solsikkene

Herlighet... fatter ikke at det er mulig å ha så dårlig selvdisiplin.

Tenkte at jeg hadde fått i meg nok kalorier i dag, og skulle ikke spise mer.

Men så slukte jeg akkurat to pølser med grovt pølsebrød.

 

Og ikke kom jeg meg på trening som planlagt i dag pga syke barn.

 

hjelp

 

Men på plussida, så klarte jeg å stå imot den saftige sjokoladekaka på foreldremøtet :) (kan kanskje takke pølsene for det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest longtallsally

Bra jobba, jojo! 0,6 er både sunt og riktig vei :) Jeg vil helst ikke gå ned fortere enn det, så det må å du si deg godt fornøyd med :)

 

Har også gått på en liten pølsesmell - men droppet kveldsmat så da gikk det bra.

 

Har fått kjøpt vekt og veide inn på 79,8 kg idag - det var 2,2 kg mindre enn hva jeg trodde (eller veide på min venninnes vekt for 5 dager siden). Har nok ikke gått ned så mye på bare få dager, så tror den vekta ikke var helt riktig....håper ihvertfall det var hennes vekt det er noe feil med og ikke min....hmmm. Gjør godt for psyken å komme under 80 kg!

 

Nå skal jeg trene 20 min HIT trening før unga kommer inn døra! Snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solsikkene

Veide inn på 79 blank idag, og 93 cm rundt livet (ned 5 cm siden mandag :)/>)/> Godt fornøyd med nedgangen og motivert for en ny uke!

 

Skikkelig bra longtallsally! :)

 

80 her... og bytter veiedag til lørdag... Da har jeg bedre tid, og litt ekstra motivasjon til å unngå fredagskos (holder med en kosekveld i uka :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solsikkene

Dette er ikke akkurat noe å skryte av... vekta står bom fast.

 

Har vært eksamensstressa, småsjuk og sliten. Satser på at formen går oppover igjen snart, og at jeg har energi til trening.

 

Men, det kjennes som våren er på vei :) det hjelper på humøret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solsikkene

Trur jeg må innse at jeg har nådd en alder der det begynner å bli vanskelig å gå ned i vekt!

Men en ting som er enda viktigere å innse, er at jeg må passe på å ikke legge på meg!

 

Før har jeg gått noen kg opp, og ikke hatt så store problemer med å gå ned igjen.

Men nå.... la på meg tre kg i november/desember fordi jeg bare satt inne og leste til eksamener. Der skulle jeg tydeligvis ha prioritert litt mer aktivitet.

 

Jeg må visst ta meg kraftig sammen, og være flinkere både med mat og trening. For jeg vil ikke se ut sånn som dette når sommerklær skal fram igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Etter "god hjelp" av omgangssyke så veide jeg 74,7kg på mandag. Det er ned 1,9 kg på to uker...er meget fornøyde med det, men må være ekstremt påpasselig for sånne sykdomskilo er lett å få på seg igjen.

 

Jeg har ikke så langt igjen til trivselsvekt på 72 kg, men vet at det også kan ta tid. Har en vinterferie snart som jeg akter å skeie ut litt, så jeg får bare bruke tiden mot sommeren :rolleyes:

 

Ønsker at vekten viser 70 kg når jeg drar på sommerferie i midten av juli, for å ha litt "å gå på". Legger alltid på meg mye om sommeren. :(

 

Føler meg i et rimelig godt sig om dagen og trening går greit, så her er det bare å stå på :blink::D

 

Råd til ammende, litt vanskelig for jeg bare raste ned når jeg ammet andre gangen, han tok all næring og jeg var nede i 67 kg. Det er vel første gangen i livet at jeg hadde problemer å øke i vekt....men det varte ikke lenge he he. Eneste tipset jeg kan gi er at du må spise noe som metter og gir lite kalorier. Grønnsaker og proteiner .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solsikkene

Jeg ble mer syk, og har ikke fått trent noenting... og da jeg skulle veie meg i dag var det ikke batteri på vekta. Men jeg gir ikke opp. Tenker at jeg snart har vært nok syk for en stund. Og at jeg skal få starta opp med skikkelig driv over helga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hatt vinterferie, opp 2 kg på 5 dager :blink::( . Ja det er mulig. Skulle tro jeg hadde spist alt jeg kom over. Har ikke det, men jeg har kost meg med litt ,gotteri, litt is, øl,vin og god mat. Tror kroppen holder på en del væske i sånne tilfellet i etterkant. Kjenner meg skikkelig oppblåst.

 

Ja ja, bare så stå på til påske. Har bestemt meg for å være så nær målet mitt da så bare å stramme skikkelig inn.

 

Kjenner jeg blir litt oppgitt og lei innimellom, men vi gir oss ikke. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solsikkene

Hei! Jeg har vært borte herfra, men har kommet ned i 76,2 kg!

Så 4,2 kg ned... dette betyr at jeg ikke er så langt unna målet lenger :D 4,2 kg til, så er jeg 72. Da begynner det å bli veldig bra :)

 

Har kutta ut godteri helt, og blitt flinkere til å spise lite og ofte

 

Ha en fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Så bra jobba Solsikkene :rolleyes:. Jeg må ha holdt veldig på vann, karbohydrater etc rett etter vinterferien. For nå hadde jeg "rast ned" 2,7 kg ?? Så da ligger jeg på 73,3 kg. Har 1,3 igjen til målet mitt, men skal nok ned til 70 kg før sommerferien. Føler jeg må ha 2 kg å "gå på" Her er det også gotteristopp fram til påske. Har "lov" til å spise kake i spes. anledninger og kjøper eller 2-3 ProPud til helgene som jeg blander frukt i, funker bra og har faktisk ikke noe særlig søtsug. Jeg ligger også litt unna light produkter da det gjør meg rastløs og sulten :-(

 

Nå er vi i siget, klapp på skulderen for det :-)

 

Aerobic i styrke i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solsikkene

Bra jobba du også Jojo23 :D

 

Ja, vi er i siget nå!

Tror faktisk jeg har vent meg av med sukker, så suget er ikke der lenger! Det skal utnyttes fullt!

Deilig at det er vårluft ute, så er det ikke så fristende å sette seg i sofaen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Snodig det der, jeg føler heller ikke for å spise opp en hel sjokoladeplate for tiden som jeg faktisk nesten kan gjøre når jeg er i "sukker modus" :blink: Men jeg har veldig lyst på et par store blingser grovbrød med godt pålegg innimellom, og da gjerne når jeg er ferdig med min "kvote" for dagen. Sliter litt om kvelden, men sånn skal det vel være, ingen har sagt at det er enkelt, det vet vi fra før :rolleyes:

 

Ha en fin uke videre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest inpsirasjonen

Hei! Får jeg være med? Begynte på drop-in kurs denne uken, har mer eller mindre akkurat de samme målene som deg! Jeg veier 78,5 kilo, er 179 høy og trives best rundt 72 kilo. Jeg har prøvd noen ganger før, men gir alltid opp etter noen dager....

 

Vil gjerne henge meg på her, og gå ned de 6,5 kiloene som sitter dønn fast!

 

 

 

Jeg har sakte men sikkert gått opp i vekt, og nå har jeg bestemt meg for å virkelig ta meg sammen. Av erfaring vet jeg at det er lettere å gå ned sammen med noen andre :)/>/>/>

 

Jeg er 39 år, 80 kg, og 174 høy. Trives best rundt 72 kg, og har tenkt å klare det!

 

Tenker veiedag mandag, så starter i morgen tidlig!

 

Håper noen henger seg på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Inspirasjonen

 

Klart du skal være med. Har omtrent samme mål som deg jeg også 178 cm høy og veide 79 kg etter jul. Er nå nede i 73,3 kg Skal ned til 72 kg, men gjerne også 70 kg. Gikk ned 14 kg i 2014/2015 ved hjelp av GR, men brukte halve 2016 til å gå opp 1/2 parten igjen....er det mulig. Har nå gått et Drop inn kurs og går nå et ekspress kurs for og ta de siste.

 

Du skal se at det hjelper nå som du har meldt deg på kurs, pleier å hjelpe med de små endringene.

 

Ha en fin uke:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...