Gå til innhold

påske


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er med på grete roede for 2 gang. Første gang var for tre år siden og så ble jeg gravid med nr.2. Det er motiverende å gå på grete roede kurs. Nå i påsken har jeg gått på ei blemme, men reiser meg igjen. Det smågodtet er jo så godt. Noen som kjenner seg igjen. Går på med nytt mot i morgen igjen. Dette er andre uke på kurset. Første veiing var 84.1. Spent på hva neste veiing blir.Jeg er 166 cm og vil ned til 75 kg. Har det som mål til sommeren. Hva gjør dere når søtsuget melder seg? tips=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg skal ned fra 83 til 65.... i morgen er d 5 veiing og jeg gruer meg... påsken har vært full av fristelser! Men d som fungerer best for meg er jevnt inntak av vanlig mat. Starter dagen med havregrøt og d virker som om d hjelper på søtsug. På grøten har jeg blåbær og bringebær. Gått ned 4.8 kg men sist uke stod vekta still.... håper den har leet seg riktig vei, men har vært syk med feber så aktivitetsnivået har vært labert... ja ja ny uke og nye muligheter! Mitt mål er ned til 75 kg på dette kurset før jeg starter på ett nytt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er med på grete roede for 2 gang. Første gang var for tre år siden og så ble jeg gravid med nr.2. Det er motiverende å gå på grete roede kurs. Nå i påsken har jeg gått på ei blemme, men reiser meg igjen. Det smågodtet er jo så godt. Noen som kjenner seg igjen. Går på med nytt mot i morgen igjen. Dette er andre uke på kurset. Første veiing var 84.1. Spent på hva neste veiing blir.Jeg er 166 cm og vil ned til 75 kg. Har det som mål til sommeren. Hva gjør dere når søtsuget melder seg? tips=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett godt tips er Fjordlands byggrynslunsj med bringebær eller jordbær! Den er såååå god og har ca 101 kcal pr 100 g er ca 160 kcal i ett beger! Fint mellommåltid og hvis man trenger noe "søtt"! Har helt dilla!!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...