Gå til innhold

løffen i farta :-)


Anbefalte innlegg

God morgen🤗 

Ja litt opp ble det til 63,7 kg.  Men ok  jeg regnet med det etter påsken.  Joda vi er på vei ned til 62 kilo lillemor👍saakte men sikkert.....😅 

Jeg må nok ut å løpe i dag også, bare for å få fred en stund😉  utrolig hvor mye aktivitet det er i huset vårt  og ikke et rom der jeg får sitte i fred mer enn 10 minutter....☺️☺️det var dagens klaging 🤗 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er våren kommet, deilig å se sola😀 

Jeg strever på videre, spiser nok litt over 1600 kcal enkelte dager, men løper mye ute nå. Vært ute i morges og løpt 11 km. Det er godt etterpå 🤗 

Så mye som jeg trener  så burde jeg vært superslank  he he😉☺️ men det er den maten da, det er så vanskelig å få til...  

Det har blitt i overkant mye kos og gotteri hos oss i det siste... skylder på coronalivet...😉

Jeg er nå i full gang med å spare penger til liposuction.Jeg er ennå ganske usikker på dette, men det blir vel en siste utvei føler jeg. Er det noen har fått fettsuge mageområdet? 

Jaja nå er helgen her straks. Vi får nyte finværet 🏃‍♀️😃🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lillemor😊

Jeg løper langt men må nok gå opp de bratteste  bakkene ja. Presser meg til å løpe mest mulig og gå bare litt. Tror ikke jeg løper fort, blir vel en time ca per mil. Jeg løper og koser meg med musikken👍😉  

Vi må klare å nå 62 kg om ikke altfor lenge, Lillemor! Det hadde vært en seier🎉

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. Lett å stå opp når sola skinner og varmer😊 måtte finværet vare lenge!

Dagens vekt er 63,5 kilo. Vet ikke hva jeg skal si egentlig! Litt  småskuffa, for håpet på  litt mere ned..... men jeg har vel ikke vært flink nok da...

Uansett så er jeg glad for pitte litt ned😅 jeg må ile til jobb, men gleder meg til å være ute i ettermiddag 🌼 nyt dagen dere som har fri👍

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen:-) 

Opp på vekta i dag og den er lik sist uke: 63,5 kilo. Så ikke noen forandring  her...

Hatt mine faste løpeturer  på 10-12 km, men strever litt  med inntaket. Ikke noe nytt det!

BMI er på 22,5 Som er ok men skulle  hatt den litt lavere. Ved mål vil den være på 22.0.

Til tross for dette, så er det ihvertfall  skjedd noe.  En kjole jeg har liggende og som jeg ikke har  fått  glidelåsen helt opp, den sitter  pent på nå. Kan jeg ha gått litt inn  i cm..?. Det er lov å håpe.

Får bare jobbe videre, det er eneste alternativ 🙃🙂

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen:-) 

Litt nedover på vekta til 63,3 kg i dag. Ja det er jo ikke mye, men jeg er bare glad det faktisk går den veien 😉

 Planlegger å løpe i dag også, men må nok jobbe litt i hagen først og få orden der. Det trengs! Uansett så er jo det også  litt trim🙃

Så blir det en liten tur på butikken seinere og bare litt lørdagsknask😉😊(tror jeg)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig litt belønning for strevet,  vekta var utrolig nok gått ned til  62, 8 kilo i dag🙃🙂

Deilig å se 62 tallet igjen!   Så blir det bare å jobbe på videre, jeg håper å klare 62, 0 kg i løpet av mai måned. Så da er jeg i mål..... neida, da er jeg i mål, men må jobbe hardt for å holde meg der... Og det er den største jobben😇😅 dette vil jo pågå  resten av min levetid.....oj oj oj🤪

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gi opp, Enna!  Prøv bare å jobbe på jevnt og trutt. Er visst det eneste som hjelper. For min del så er jeg veldig aktiv, løper og trener endel. Tror dette hjelper også. 😉 

Jeg måler 168 cm over bakken og har hørt  at en skal trekke ifra 10 cm, så har en ideal vekta. Som da blir 58 kg.  .. Men  jeg er blitt endel år eldre og tenker at 62 kg er greit nå. Og 60 kg hadde vært supert! Da jeg var i 20 årene veide jeg rundt 56-58 kg...   den tid er forbi føler jeg!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 164 og skal da "egentlig" veie 54, men så lite har jeg ikke veid siden jeg var 30 eller noe. Jeg skal ned til 58 som jeg trives best nå, men det går sakte ja ;) Nei, her må vi ikke gi opp. Noen gram ned hver uke er en seier her i gården nå. Er aktiv jeg også. Har blitt myyye løping nå som treningssenteret er stengt, men jeg trente mye annet før nedstengingen. Håper på at det åpner snart slik at jeg kan få danset Zumba igjen. Savner det veldig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. Jaja, så var det opp på 63 tallet igjen... veide 63, 5 kg i dag. Frustrerende.....

Og jeg som var såå glad for å se 62 tallet.  Bare å stå på videre🙃  men noen ganger altså.... alt det jeg bruker av tid og energi på dette  og så får jeg så lite resultater.... nei jeg får komme meg på jobb nå og glede meg til løpetur i kveld. Ha en fin dag alle🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola skinner så i dag  blir det  ut og traske i fjellet😊

Hadde meg en god løpeøkt i går på 13 km, men da var jeg sliten i beina etterpå.. i morgen blir det fri fra trening!

Vekta viste 63,1 kg  i dag. Jaja, "bare" 1,1 kg så er jeg i mål......😅 og som jeg kommer til å streve for  den kiloen der....

Til tross for at coronaen  er litt "På hell" så har vi tatt med oss all kosen videre.. jada filmkvelder tittvog ofte og da blir det brus og chips.....ikke bra!! Men ja så utrolig godt da 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen dager får en bare helt sjokk.... som i dag!

Gikk på vekta og den viste 138,4! Jeg holdt på å gå i bakken 😅😅 men ja den viste i lb, så det var ikke så ille: 62,7 kg. Men som jeg skvatt!!🤣

Hadde selvsagt håpet å gå litt mer ned, men  uka har vært preget av  litt  for mye inntak🙄 så  håper på litt mer ned om noen dager...

God helg😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Hei😁😄

Ser at det er over en måned siden sist jeg var innom her. Ferien kom og hverdagen  ble snudd  på hodet😊

Til tross for det, så var ikke vekten helt gal i dag som viste 62,9 kilo. Neida, bare en liten  kilo ned til målet mitt som jeg aldri  når😅

Eneste forklaringen på at jeg ikke har gått opp i vekt, er at jeg er trofast mot treningen. Jeg løper  og trener 4-5 ganger i uken som jeg pleier. Kostholdet er min store nedtur: jeg klarer ikke å styre meg....

Jeg tenker å få litt mer rutiner nå fremover og skal tenke sunn mat i stedet for å spise  alt jeg vil ha der og  da...   det er eneste måten å klare å nå målet på😊

Ellers ble ikke sommeren  som den skulle med noregesferie  i 10 grader og regn..... Ja det var ikke så spennende synes jeg da😅😅 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei Lillemor😉  det som er så bra er at det skal ikke så mye til før  en kjenner at ting går lettere. Du kommer  nok ned på 62 tallet du også om ikke så lenge😊

Selv strever  jeg med å spise sunt  og riktig, men  treningen gjør at jeg klarer å ligge på rundt  62/63 kilo. Finner  ikke helt  motivasjonen  med maten, jeg er desverre en søtnos  uten like....huff altså!  Men ok det kunne vært  verre😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har definitivt funnet tilbake til treningen denne uken og det kjennes utrolig godt. Har også klart å ha et godt kosthold også, men kjenner nok på i kveld at jeg ble fysen på noe mer enn bare grønnsaker... Ble nok noen ekstra osteskiver på knekkebrødene som ikke var helt heldig. Ble vel litt ekstra annet også når jeg tenker meg om... Tror veldig på det med at jeg kan klare dette dersom jeg klarer å opprettholde treningsnivået mitt. Det har reddet meg mange ganger, så jeg skjønner veldig godt at treningen hjelper deg slik at du ikke øker i vekt. I ferien så har jeg ikke prioritert trening og det merkes godt. Er nå tilbake i siget og mine gode vaner, så man skal ikke se bort fra at det har positive egenskaper på vekten også :)  Jeg skal definitivt ikke øke mer i vekt. Det kjenner jeg at jeg er helt klar på. Takk for at du har troen på at jeg kommer ned på 62-tallet igjen :) Jeg tror faktisk på det selv også.

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Dagene og ukene bare flyr..... Men heldigvis  så flyr jeg titt og ofte på trening også....😅

Ikke mye nytt her, vekta ligger litt høyere enn sist da lå den på 62,4. I dag var den på 62,8.

Likevel fornøyd med å være på 62 tallet.🙂

Deilig med flott vær da og sol, det gjør det mye enklere å løpe ute😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Vet ikke om jeg skal le eller grine.... 🤣

Etter å ha ligget på 62 tallet lenge og vært flink, hadde jeg nå en periode  med "spis hva du vil og drit i vekta".... ja det straffet seg, så nå i dag var vekta kommet opp på 64,3 kg! Ikke kjekt!

Full skjerpings igjen😛   det er en evig runddans🙃💃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...