Lillemor Skrevet September 4, 2020 Rapporter Share Skrevet September 4, 2020 Kjenner godt igjen den runddansen ja Var helt oppe i 67! kg for ikke så lenge siden, men nå er jeg nede igjen rundt der du er nå. Nå er jeg snart ferdig med min 3. uke med telling og føring, så jeg ser at det hjelper å skjerpe seg Vi skal nok klare å komme oss ned igjen til 62 ganske snart både du og jeg skal du se! Nå er jeg så godt i gang, at jeg tror faktisk at jeg skal rekke å komme meg ned på 60 lenge før jul. Det hadde vært noe det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Løffen Skrevet September 30, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2020 Leeenge siden Jeg Var innom her... har rett og Slett ikke orket..... 😇 det er ikke bra! Men nå kjenner jeg at det er på tide å gjøre noe og tenker å starte opp igjen med registrering fra 1.oktober! Denne måneden har vært både travel og stressende, men håper å ikke få sjokk når jeg skal på vekten...... for et stress jeg lager for meg selv.. Jeg trener som bare det, styrke og løping og spiser hva jeg vil.... da går det ikke minus uansett hvor harde økter jeg legger inn..... dette er jo ikke noe nytt da... samme problem hele veien... føles litt håpløst noen ganger... Men i oktober skal jeg gjøre et helhjertet forsøk med maten. Det er her jeg feiler gang på gang!🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄😓😓😓😓😓 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Løffen Skrevet Desember 20, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2020 Desember måned og snart er dette året over! Like greit spør du meg! Velkommen 2021, det må bli bedre enn dette her😊 Jeg har ikke vært flink verken til å registrere maten eller å slutte med søtsaker..... men tenkte å ta meg selv i nakken og begynne på ny frisk i januar 🤩 Akkurat nå må jeg bare kose meg....så får jeg sikkert se et altfor høyt tall på vekta i januar..... Er i full gang her med å bake til jul🙃 gleder meg til julematen og litt til mager mat i 2021.... God jul fra Løffen⛄🎄🎁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Løffen Skrevet Desember 29, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2020 Ja da var det bare å hoppe opp på vekten og den viste 65,8 kg..... så ja det har gått galt kan man si.. også denne jula..😅 Men ok da er det fokus fremover på nedgang. Prøver meg på 1400 kcal til neste uke og håper å gå nedover da🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Løffen Skrevet Januar 1, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2021 Godt nyttår🙂 deilig å være begynt på 2021 må jeg si. Ble selvfølgelig litt ekstra god mat i går nyttårsaften, men har vært litt flink et par dager nå. Så et lite steg ned til 65,4 kg i dag. Godt å se at det går den veien da🙃 Har begynt å telle kalorier igjen og det blir cirka 1400 til 1600 kcal. Må nok helst ligge på 1400 minus.... får spe på med turer og trening hvis jeg kommer over😉 Ha en fin 1.januar! Jeg får begynne å rydde her... det ser ikke ut etter julen og rot overalt.... det er bare å finne frem vaskekosten......😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Løffen Skrevet Januar 5, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2021 Dagene går fort og jeg prøver å redusere matinntaket. Det har gått noenlunde bra og ligger på mellom 14-1600 kcal. Klarer ikke å komme ned på 1300 som nok er bedre for meg. Men en liten nedgang på vekten til 65,1 kg. Så nedgang er jo godt uansett 🙂 målet for uka blir å se 64 tallet.... Da må jeg komme meg på jobb...ha en fin dag 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillemor Skrevet Januar 5, 2021 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2021 Ser ut til at du klarer dette helt fint, Løffen 1300 er ganske lite altså. Jeg ligger på det selv, men det er jammen ikke mye man skal spise ekstra før det bikker over. Du trener vel såpass mye at du sikkert fint kan ligge på 1600 også? Det blir ikke så mye trening på meg siden treningssenteret er stengt, så jeg er nødt til å ligge veldig lavt med kaloriene for i hele tatt å få nedgang. Jeg kan sikkert løpe litt, men syns det blir så kaldt nå på vinteren. Du løper kanskje hele året? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Løffen Skrevet Januar 5, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2021 Hei Lillemor 🙂 Ja blir endel løping på meg, men mest styrketrening. Og 1300 er lite mat altså .. Nå er det såpass kaldt ute at jeg trener inne, men må uansett ut for lufte hunden🙃trim det også Håper det går bra med deg og Enna og at vi ser resultater etterhvert 😊 vi må bare ikke gi opp og sprekker vi så er det ikke verdens krise. Bare sørge for å hente oss raskt inn igjen🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Løffen Skrevet Januar 9, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2021 Lørdag og fri😃det er deilig! Og godt å høre at flere på de ulike trådene er i full gang🙂 Jeg har utrolig nok ikke hoppet midt oppi godteposen helt, men begrenset meg mye. Så i dag så jeg 64 tallet og det var godt. 64,7 kg er jo nærmere 65 men likevel. Ble glad😉 Håper jeg klarer å begrense søtsaker også videre. Jeg får komme meg i butikken og handle nå, så blir det litt trening senere. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Løffen Skrevet Januar 13, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2021 Et lite steg nedover vekta til 64,4 kg i dag. Glad for hvert gram ned! Litt tyngre dager i går og i forgårs, men har noenlunde greit fokus. Har spist litt snop, men ikke mye. Kun kjøpt en liten sjokolade istedet for store poser og plater. Nå gjelder det å ikke miste fokus fremover. 1300 kcal er for lite og det går ikke. Da sprekker jeg. Så helt ok med 1600 kcal cirka, da blir jeg mett og ikke så fysen på noe.🤪😉 ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Løffen Skrevet Januar 15, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2021 Da var det på vekten igjen, (nesten hver dag nå) og jeg ligger på 64,0 kg. Veldig fornøyd med det. Gått ned 1,8 kg da siden nyttår. God følelse😊 Så blir nok veien videre litt mer vanskelig men det viser seg at matinntaket er aller viktigst for å gå ned. Jeg får jobbe på videre. Tenk om jeg kunne klart å nå 60 kg om en stund...😇 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillemor Skrevet Januar 15, 2021 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2021 25 minutter siden, Løffen skrev: Da var det på vekten igjen, (nesten hver dag nå) og jeg ligger på 64,0 kg. Veldig fornøyd med det. Gått ned 1,8 kg da siden nyttår. God følelse😊 Så blir nok veien videre litt mer vanskelig men det viser seg at matinntaket er aller viktigst for å gå ned. Jeg får jobbe på videre. Tenk om jeg kunne klart å nå 60 kg om en stund...😇 I det tempoet der så er du nede i 60 før du vet ordet av det 👍 Det går litt tregere her, men nedover går det Heier på oss! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Løffen Skrevet Januar 15, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2021 Åh Lillemor det vil nok bli noen hindre på veien men ja heier på oss jeg også😊🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Løffen Skrevet Januar 19, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2021 Så kom den berømte veggen..... gikk i den med et smell i helgen..... ble nok av søtsaker for å si det slik.....😇🙄 Men jeg visste jo det ville komme tunge dager, så nå er det tilbake til mer sunn kost 😇 blir noen ganger forundret over at det er mulig å skli så mye ut..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Løffen Skrevet Januar 23, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2021 Lørdag igjen og jeg er heldigvis kommet over den kneiken som brått kom. Nå er det fokus igjen og vekta ble heldigvis ikke så berørt av de "dritt"dagene. Så nå ligger jeg på 64,1 kg og det er greit. 😉 det gjelder å hente seg inn igjen relativt raskt. Holder meg på 1600 kcal omtrent og løper endel. Så kjekt hvis jeg får se 63 tallet snart....😇 det er jo opp til meg selv. .. fortsatt god lørdag til du som leser😉😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Løffen Skrevet Februar 4, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2021 Opp og ned og hei hvor det går.... fra å ligge på 64,1 er jeg nå plutselig på 65,0..... jeg har ikke skeiet ut noe særlig.... blir litt motløs.. får bare bli flinkere🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillemor Skrevet Februar 10, 2021 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2021 Ser ut til at det har stagnert her også, Løffen. Jeg har heller ikke skeiet ut. Ikke mist motet, for dette greier vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Løffen Skrevet Februar 10, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2021 Takk Lillemor. Det er så fort gjort å komme ut av det.... selv når en føler det går så bra, plutselig er motivasjonen nede og en klarer ikke å tenke sunn mat.. bare må ha litt annet😉🙃 Men ja nå er jeg mer motivert igjen og skal inn på den rette stien igjen😊 du har jo vært superflink må jeg si Lillemor😀 Denne våren skal vi klare å nå målene våre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enna Skrevet Februar 11, 2021 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2021 Jeg ER med, bare litt eh fjern. Jeg SKAL klare å gå ned noen kg før sommeren. Det blir nok ikke 10 kg ned, men nå er jeg der at ned under 75 er «bra». Veide inn på 80,3 i går -aldeles fryktelig 😖. Nå lader jeg opp til dagens intervall 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Løffen Skrevet Februar 11, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2021 Ja Enna vi skal ned i vekt dene våren😊 godt du er med så er vi flere som kan prate her inne.. om oppturer og nedturer😇 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Løffen Skrevet Mars 2, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2021 Etter å ha hatt ca.20 000 skritt hver dag og trent styrke, så ender den forbanna vekten på 64,8....... jeg får lyst til å hyle!!!😱☹ jeg har gått 2 turer hver dag for å øke forbrenningen... I følge klokken min forbrenner jeg cirka 3000 kcal daglig og inntaket er på ca 1800 kcal.. nei i dag blir jeg motløs kjenner jeg .. føler jeg kjemper en forgjeves kamp..... Hva skal jeg gjøre da? Fortsette med dette eller ikke gidde.... huff for en nedtur... jeg må bare psyke meg opp😐 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillemor Skrevet Mars 8, 2021 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2021 Hei Løffen Hvis du har Polarklokke som meg, så er den nok litt vel raus med tallene på hva man faktisk forbrenner dessverre. Uansett så ligger du nok i underskudd om inntaket er jevnt på 1800. Ikke gi opp! Når du går så mye som du gjør, og etter hvert også sikkert begynner å løpe igjen, så vil du definitivt gå ned igjen på sikt. Noen ganger tar det ekstremt lang tid, men dette har vi jo klart før og skal klare det igjen! Hva om du legger deg på 1600 et par uker for å se hva som skjer? Vi gjør dette sammen, Løffen. Vi skal ned, ned ned. Dersom vi gir opp, så øker vi bare enda mer. Det er det siste vi vil! Jeg heier på oss 👏 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Løffen Skrevet Mars 9, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2021 Takk for støttende ord Lillemor 🙂 nei jeg kan ikke gi opp...😇 Dagens vekt er 64,6 og det er jeg jo ikke fornøyd med, men jeg prøver å fokusere på maten igjen nå🙂 det går litt opp og ned Jeg har desverre en vanskelig tid her hjemme med ulike problemstillinger og det gjør at jeg lett trøstespiser... livet er ikke lett alltid... skulle ønske at det meste gikk på skinner men slik er det ikke nå.... Uansett: sola skinner og jeg skal ut på tur i fjellet straks. Man må glede seg over de små gleder 😊🙂 ønsker alle en fin dag videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillemor Skrevet Mars 13, 2021 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2021 Leit å høre at du har utfordringer i hjemmet. Noen ganger er det partneren, og andre ganger er det barna. Noen ganger er det jo hele situasjonen totalt som gjør at vi nesten går over ende. Nei, det er sikkert og visst at livet ikke går på skinner hele tiden. Livet er dessverre ikke like lett alltid. Vet en del om det ja. Håper at du kommer styrket ut av situasjonen som du er i. Ser jo at du holder motet oppe og er positiv, så da tenker jeg at du kommer deg gjennom dette som sliter nå på en noenlunde ok måte. Greit å trøstespise i og for seg, men om du har sett litt i min tråd så ser du jo at det egentlig bare er å straffe seg selv. Straffe seg selv på en slik måte at man tilfører kroppen mer enn hva man trenger, og så ender man opp til slutt med å øke ytterligere i vekt i stedet Skjønner at du nå har en svært tøff tid, men kan du klare å snu det? Kan det være at du heller trenger en ekstra løpetur/gåtur i stedet for den ekstra maten? Noen ganger så hjelper jo aktivitet mye mer enn vi faktisk tror der og da. Sender gode klemmer herfra i hvert fall ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Løffen Skrevet Mars 14, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2021 Tusen takk for gode ord Lillemor 🙂 ja det er en slitsom tid og da mister jeg fokuset lett på maten... jeg er som oftest positiv og ser fremover, men noen ganger får en seg en knekk ja. Akkurat nå er det liksom ikke så mange lyspunkter, men jeg har heldigvis en egenskap der jeg klarer å fokusere på andre ting innimellom når livet butter imot og legge vekk problemene når det er nødvendig 🙂 men noen ganger så tyr en til søtsaker istedet.... Og trening er viktig og jeg blir så mye mer fornøyd og glad når jeg trener. Det er en stor hjelp rett og slett 😊 tenk så kjedelig livet hadde vært uten trening 😮 Nå skal jeg på treningssenteret og trene styrke. Alle problemer og bekymringer skal legges vekk en stund nå😉😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå