Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Livet går ikke på skinner, nei. Og noen ganger er ting tristere enn andre, noen ganger bare travlere og «forstyrrende»    Skjønner at du har det litt ekstra tøft. Heier på deg, likevel. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • Svar 207
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

En ting er sikkert: motivasjonen er virkelig på bunn nå!  Jeg forstår ikke hva som skjer, men jeg klarer rett og slett ikke å fokusere på sunn mat for tiden.  Og da blir det ikke noe nedgang vektmessi

Dagene går og snart er vi i julemodus?  ble helt satt ut da jeg var i butikken og der solgte de både julekalender og kakemenn!  Ja det får ikke meg i julestemning ihvertfall, 1.desember da kan jeg la

Jeg har definitivt funnet tilbake til treningen denne uken og det kjennes utrolig godt. Har også klart å ha et godt kosthold også, men kjenner nok på i kveld at jeg ble fysen på noe mer enn bare grønn

• 2 weeks later...

Hei igjen🙂

Vekten ligger stabilt på  64,5- 64,6 og sånn er det nå ståa. .. ikke  så mye nytt herfra  da. Men  jeg skal prøve å må målet mitt selvom det tar tid.....

Følger  med på dere andre og der er kjekt  å lese og høre om oppturer  og nedturer😉

Lenke til innlegg
Del på andre sider

God påske!

Vært litt flink de siste dagene og vekta gikk litt ned, 63,9 kg i dag.  Veldig kjekt det!

Kjøpt påskegodt i dag, men ikke i store mengder  og jeg har planene  klare  for trim og trening🙂 

Håper  på en fin påske ned mye sol og utevær! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er jeg kommet inn i en bedre stim enn på lenge og klarer å motstå det søte og heller  tenke meg om før jeg spiser.  Litt godt å føle på det. Håper det varer  en stund!

Vekten viste  63,6 kg i dag og  det er litt nedover. Tar imot alle nedgang 😇😇

Blir ut på  tur i dag også. Treningssenteret er jo stengt  så da er det ut i skogen. Og det er faktisk  veldig  deilig uansett  sol  eller regn🙂

Ha en fin  dag!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er du i gang igjen ja! Så flink du er :) Deilig når det kryper nedover.

Selv om jeg har en pause i telling og føring, så er jeg også svært forsiktig med det søte. Er på hytta, og de andre her spiser snop som bare det. Jeg gjør som deg, tenker meg nøye om. Så ender det med at jeg tar en kopp te eller noe i stedet for påskegodtet. Funker greit foreløpig. 
Her går mann og barn på ski, mens jeg må holde meg i ro. Har fått trent litt overkropp da, men det blir jo litt begrenset. Gleder meg til turene ut i skogen igjen når jeg kan det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 3 weeks later...

Hei ja dagene går og vekten er egentlig stabil som bare  det. Svinger mellom  63,3 og 63,8. 

Men nå har jeg tatt  et litt stort  valg. Jeg  er for såvidt  fornøyd  ned "formene " mine, minus magen....

Og nå har spart  meg opp penger til å ta smartlipo. Jeg har også vurdert fettsuging  av magen,  men det er så stort inngrep med narkose. Og jeg kommer ikke til å fortelle  om dette til min kjære  engang.  Føler meg litt egoistisk  som bruker så mye penger,  men jeg har  jobbet for pengene og magen har  jeg irritert meg på i mange  år. Den ødelegger  alltid  litt når jeg har på trange topper eller fine kjoler. Evig  irritasjon. . 

Så nå har jeg bestilt time og skal  "i ilden" om ca.6 uker.  Gleder meg og gruer meg... 😇😇

Var til konsultasjon  og det er kirurg  som utfører dette.    Jeg tror for min del at det er eneste måten å bli fornøyd på.  

Ja det har  vært en lang prosess og jeg håper  det vil bli bra🙂

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 3 weeks later...

Hei igjen 🙂

Vekten  er stabil  på 63, 5 pluss minus  og jeg er i siget med mye styrketrening  og løping.  Godt å  føle på det🙂 

Nå teller jeg ned til jeg skal ta smartlipo. Jeg går rundt og gleder meg som en liten unge 😅 skal bli sååå deilig å endelig bli kvitt mage spekket🤭 

Jeg  gruer meg også litt  og har tanker om at  tenk om det ikke blir  bra, men jeg er så innstilt  på å gjøre dette nå.

God helg og nyt sola!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå

• Opprett ny...