Gå til innhold

Sommerprosjekt ble til vinterprosjekt, men vi gir oss ikke før vi er i mål. Nok er nok :)


Anbefalte innlegg

Hei hei :)

Da fikk jeg skiftet overskrift her :) 
Håper det ser bra ut.

Da er jeg spent på hvor dette jeg nå skriver havner.
Blitt litt nytt her, også, så...

Velkommen LiveLife, ser det står bare 2010 på deg etter at dette nye kom.
Jo, flere vi er jo lettere blir det. Vist vi er flinke til å motivere :)

Alle vet hva vi gjør galt når vekta går opp, men flott når en snur det før det blir for mange kilo.
Og det virker det som vi klarer alle her nå .


Her viste vekta 67 i dag, men på mandag får vi se, etter flytur og tilbake til varmen.

GOd helg og ta fornuftige valg.
Nå er gulrot og kålrot med meg når jeg farer rundt.
LItt andre rutiner når jeg kommer ned, men det tar jeg da :)

Så sener jeg dette og ser hvor det havner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Tjorven45 changed the title to Sommerprosjekt ble til vinterprosjekt, men vi gir oss ikke før vi er i mål. Nok er nok :)

Takk for at dere ønsker meg velkommen! Ja, nå var jeg visst blitt 2010, det var vel da jeg opprettet profil her ;) Jeg har ikke tid å sjekke noe mer om hvordan jeg endrer det akkurat nå. Men takk for at jeg kan bli med dere. Og la oss nå virkelig bestemme oss for at dette klarer vi, og motivere hverandre. Det hadde vært SÅ deilig å lykkes med å komme meg ned disse kiloene. Og jeg vet jo at om jeg bestemmer meg, så er det ikke et halvt år jeg må være streng med meg selv, men f eks fram mot påske, viss jeg klarer å starte nå, og ikke utsette. (Jeg er en mester på det sistnevnte, dessverre)

Jeg gikk på vekta onsdag, men har ikke fått skrive inn før nå pga disse endringene. Vekta var på 68tallet som fryktet. Jeg akter å komme meg vekk derfra fortest mulig. Jeg har som mål å være under 64 til påske. Det er snakk om ca 10 uker. Det er  mulig. Det er snakk om 4-5 kg ned, altså et snitt på et halvt kilo i uka. Jeg tror jeg må si at til påske skal jeg være i mål, og jobbe med vedlikeholdet frem mot sommeren. Jeg aner at jeg kommer til å måtte være MEGET streng med meg selv. Jeg skal en uke på reise i februar, det kan bli utfordrende samtidig som jeg er kresen i matveien, når det kommer til utlandet, så det kan også spille positivt inn for meg. Vi får se. Nå har jeg skrevet litt forpliktende innpå her, så må jeg være flink å følge opp og se at jeg er på vei mot målet underveis. Dette ble bare kjapt nå; det er tross alt fredagskveld. Men var så glad for at jeg endelig kom meg innpå her nå. Jeg tenker å skrive inn litt jevnlig, for å rapportere hvordan det går... Så jeg tror dere hører fra meg igjen søn/man, og så til veiedagen igjen på onsdag. Det blir spennende.

10.01.18: 68,5 kg

17.01.18:

24.01.18

31.01.18

07.02.18 På utenlandsreise

14.02.18 Valentinsdagen: Her bør jeg ha kommet meg ned på 65-tallet, gjerne under.

21.02.18

28.02.18

07.03.18

14.03.18

21.03.18 Her skal jeg være i mål: Under 64 kg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det ikke så vanskelig å finne fram her.

Det dukka fram en venneforespørsel her, har ikke sett det før? Hvordan funker det egentlig?

Vekta datt med en kg idag, håper de andre også " detter " av...sånn Easy come, Easy go...men de andre må en vel sloss litt med før de forsvinner..

Jeg hadde bare tre igjen til 60 en stund før jul, nå er det blitt seks...Og de kiloene man går ned om og om igjen, er det liksom ikke noe å skrive hjem om..usj.

Nå er det et helt nytt år, og vi har bestemt oss! Godt å være i samme båt og oppmuntre hverandre!

God tur til varmen, Tjorven! Vi andre får ta på oss pigger og stavre ivei ! Det har iallefall blitt adskillig lysere ute, og ørlitt varme i sola! Mye å glede seg til framover!

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var helga unnagjort; og jeg er fornøyd med at jeg klarer å begrense meg til lørdag med godteriet. Jeg har gitt meg selv lov til en liten smakebit etter kl 18 på fredager, men da må jeg også fordele det jeg har tenkt å spise av søtsaker på 2 dager. Høres sikkert helt merkelig ut, men sjokolade er min store utfordring her i livet. Rett og slett avhengig. Så jeg må jobbe hardt for å endre på det, siden jeg ga blaffen i høst. Det var ikke smart. Jeg var 3 kg lettere i sommer/starten av høsten. Og det er bare Så mye mer kledelig. Men så er det SÅ kjedelig å ikke ha vært flink nok, slik at disse 3 kg har sneket seg innpå meg. Nå er det jobben med å bli kvitt dem. Så herlig, 62, med ett kilo ned! Ja, vi får ta kilo for kilo, og samtidig være takknemlig for at vi er på tråden for de som har under 10 kg å gå ned. Det skal være overkommelig, dette. Jeg feiret en rund dag til en i familien i går, så det ble god middag og litt kaker. Men jeg er stolt av å ha klart meg med ett kakestykke, og til middag gikk det også fint. Det er i det minste fordelen - jeg forspiser meg svært sjelden på middag, og kaker kan jeg også fint begrense. Problemet mitt er som sagt sjokolade ;) Nå er jeg spent på veiing på onsdag. Målet er å ha komt meg ned på 67 tallet. Det MÅ jeg jo ha klart!? Og så skal ferden fortsette videre nedover. De første kiloene bruker å gå ganske greit, så begynner den virkelige jobben, der det er SÅ lett å gi opp, for så å la de kiloene jeg allerede har gått ned, snike seg på igjen. Det er bare SÅ klassisk. Men nå har jeg laget meg en plan her, og jeg håper den vil funke. Det er opp til meg. Ønsker alle en kjempefin uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)
Ja, det tar litt tid å finne igjen de forskjellige ting, når det blir noe nytt, men den som leter finner :)
Jeg bruker å kutte ut signaturen under noen innlegg, men det får jeg ikke til nå og min signatur er jo veldig lang...

Ja, vi er i samme bås med dette å gå ned og så opp igjen... samme kilo ned, igjen, så opp igjen... 
jeg kommer som regel ned på 66 tallet og så hopper det opp, igjen.
men jeg går opp pga medisiner jeg må ta, innimellom... og da er det opp 2-4 kg i uka...
og de kiloene går ikke av så fort ned som opp, når jeg slutter med piller :)


Ellers er min store last for mye frukt. 
Ja, det er jo ikke sååå ille, men det blir for mye fruktsukker og da gå en heller ikke ned.
Ellers er min utfordring kveldene... lyst på noe å putte i munn.
Gulrøttene her nede er ikke så gode som hjemme og ikke har de kålrot. 
Så da blir det mer frukt og noen knekkebrød ekstra.

Ja, fredag ble det alt for mye inn her, også. 
middag ute med far og så marsipankake til håndballen.
Ikke skrevet ned inntak, verken fredag, lørdag eller søndag.
Lørdag ble det nok ikke så mange kcal. 
Søndagsmorgen viste vekta 67 kg.
Men i fly samler væska seg i kroppen på meg så i dag viste vekta 67,9, så det gidder jeg ikke registrere. 
Får se hvordan det er i morgen, kanskje jeg registrerer den, eller så hopper jeg over denne uka :)
På fly har jeg med meg mat, så kjøper ikke noe, så kan ikke skylde på maten ombord :)

Kom meg ut på en liten tur i dag. 
Kjøligere her nede, også, nå. 
Men ikke som hjemme i Norge :)
Så skal ikke klage på været, her :)

Hadde tenkt å ta en suppeuke denne uka og startet med detox suppa, men manglet jo det meste, så ble en grønnsaks wok  istedenfor, så det ble jo bra :)
Spise hjemme noen dager nå men så kommer det folk og jeg må ut å spise litt innimellom.
Men fisk og grønnsaker så blir det ikke så ille med kcal :)

God kveld, flott tirsdag og uke til vi snakkes :) 


 



 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, nye sider, nye muligheter...?

Her mistet jeg både den gamle kontoen min og alle dataene jeg har lagt inn de siste 7 årene, i oppdateringen. En smule irritert! 

Da jeg skulle logge meg inn etter helga var kontoen min inaktiv, brukeren ukjent. Tok kontakt med GR og de sa det samme, at e-post adressen var ukjent. Rådet meg til å lage en ny konto imens (!), så kanskje de kunne fikse det (?). Vel, her jeg... som Bijou 2. <_< Ser i alle fall at til tross for at den gamle kontoen min er "borte" og ikke-eksisterende, så er det gamle nicket mitt opptatt i alle fall. Det som er mest irriterende er uansett alle dataene jeg hadde lagt inn siden høsten 2011. All slankehistorikk og grafer. Grrrrrr! :angry:

Må bare sitte og putre litt i hjørnet her inntil videre, og prøve å få supporten til å grave fram den gamle kontoen min.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅÅÅ Kjedelig da, Bijou! Og du som har SÅ mye lagret, nei dette var leitt... :( De MÅ jo bare klare å finne det fram igjen? Jeg krysser fingrene for deg!

Ja, her var det veiedag i dag. Og det har gått fint denne første uka, det gjør det jo alltid ;) Men nå er målet å klare å holde det gående, ikke bare til jeg begynner å bli litt mer fornøyd, men til jeg er i mål. Er nede på 67 tallet igjen. Neste uke er målet å være på 66tallet. Jeg må bare komme meg vekk her oppe fra! 66,6 har vært min standardvekt gjennom 2017, den jeg alltid landet tilbake på, etter å ha tatt meg sammen, for så å ikke gidde mer. Så nå håper jeg at dette blir vinteren da jeg tar steget ned fra dette tallet. Men vi får ta en ting om gangen. Tjorven, det høres fint ut å ha komt seg på reise. Jeg håper du får gode dager, slik jeg forstår er det et opphold over litt lenger tid, og ikke bare en vanlig ferie? :) 

Stå på alle sammen denne uka, så holder vi kontakten innpå her! Dette ble bare en kort svipp innom fra min side, men måtte få registrert den glade nedgangen!

10.01.18: 68,5 kg

17.01.18: 67,3 kg (ned 1,2 kg fra forrige uke)

24.01.18

31.01.18

07.02.18 På utenlandsreise

14.02.18 Valentinsdagen: Her bør jeg ha kommet meg ned på 65-tallet, gjerne under.

21.02.18

28.02.18

07.03.18

14.03.18

21.03.18 Her skal jeg være i mål: Under 64 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det jomen fler på tråden, så fint!

Håper du får hjelp til å finne din gamle profil igjen, Bijou!

Tror du er inne på noe vesentlig der, 2010, når en nærmer seg målet, så har en lett for å slappe av med de siste fillekilo. Og så går det feil vei isteden...

Jeg koser meg litt for mye med tanken på at jeg har gått ned 20 kg. En gang, og det begynner å bli ganske lenge siden... Men ennå driver jeg og soler meg i den glansen, og da blir de siste kiloene liksom litt ubetydelige. Bare noe tull, kroppen min har ennå ca 6 kg å drasse på for mye.

Har jo vært i 63, ifjor, og det føltes så deilig. Også greier en ikke de små kiloene der, men drar på seg isteden.

Motivasjonen er der! Men det går trått...

Jeg vil, jeg vil!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei ;)

Bijou - Ja, vi får håpe de finner igjen data dine. 
Ikke moro å miste alt.

2010 - Det du heter nå, har jeg skjønt :)
Gratulere så mye med flott nedgang på en uke i det nye året.
Ja, jeg bor her nede i sola hele vinteren, bare hjemme en tur til jul :)  

Sekstito - Nei, vi kan ikke gi opp. 

Jeg ble litt motløs i går.
Som sagt så veide jeg 67 kg på søndag, 
Mandag ble det 68,5, i går 68,3, men i dag nede på 67,7 kg 
Men lagt ned igjen til 67 kg...
Men det er da på tur nedover, igjen.
Så håper det fortsette den veien :)

God kveld og flott torsdag.
Snart helg, igjen, jo :)
Og nå blir det litt dans på meg :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke noe svar fra support her, så jeg får like gjerne oppdatere litt på ståa hos meg i mens.

(Kanskje de mener at etter 6-7 år burde jeg jommen være i mål for lengst og ikke trenge GR-profilen min lenger, så de sletter den bare automatisk ved neste oppdatering/mulighet...? Ho ho! :ph34r: )

Aller først: velkommen til 2010! :) Så klart jeg husker deg. Vi delte en tråd (eller to?) for et par år tilbake. Kjekt å se 'gamle fjes' igjen!

Ja, det er kjedelige greier å komme ned til et viss tall, men deretter bare bli stående og stange og ikke komme videre. Det har vi vel alle her inne opplevd. Men det beste er når vi lever i trua om at det ER mulig å komme forbi det punktet. Som Sekstito hviler jeg kanskje litt for mye på laurbærene med at jeg gikk ned 20 kg det første året her inne, jeg også. (Deretter 8-9 kg til , etter at målstreken var passert.) Men det hjelper meg jo lite i dag, etter at jeg gikk 10 kg opp igjen. For sånn er ståa hos meg nå, jeg vaker på 69-tallet.

Gjorde ikke situasjonen noe bedre at jeg i forrige uke fikk ryggvondter av en annen verden. Har alltid slitt med korsryggen, hele livet, med ekstremt svai rygg som ikke tåler belastning like mye som "vanlige" rygger. Den blir fortere sliten. I helga slo den seg helt vrang og mandag måtte jeg krype til korset og komme meg til kiropraktor. Heldigvis fant jeg en dyktig dame, raskt, som nå har begynt å knekke og poppe ryggen på plass igjen. Og jeg har fått nye strekke- og styrkeøvelser, som er mer tilpasset min rygg, enn de jeg hadde fra før. Så denne uka har jeg bare strukket, ikke løpt. Og sakte men sikkert begynner det vonde å slippe taket. Nå klarer jeg til og med å sitte i en stol! Hurra! ;) 

Jepp, så det var min unntakstilstand-uke, så langt. Mista profilen, ryggen kollapsa. Vel, vel. 

Jeg får komme sterkere tilbake neste uke, med kaloritelling og trening igjen. Og kanskje min gamle profil..?? (Selv om jeg begynner å få på følelsen av at den er long gone, desverre.)

Ha en fin siste innspurt av uka, dere andre! Stå på!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tastinga går litt fort iblant....blir noen rare ord. Beklager. 

Her står vekta bom fast. Har liksom ikke kommet inn i den gode rytmen ennå. Men lager en stor bolle salat med rå grønnsaker på morgenen, med gode smaker. Det er både tilbehør til middag, og snokemat.

Spiser mye fisk nå,  torsk og sei. Eksperimenterer med oppskrifter. Hvalbiff er også veldig godt. Og rå laks med litt soya på, men det er mye kalorier....

Masse snø, god trim å måke! Men glatt som et speil på gangveier, her spares på grusen. Med pigger går det greit, men det blir ikke den gode marsj farta overalt. Lurer på å kjøpe truger. Da kan man gå i skogen, som er like ved huset mitt. Ski egner seg dårlig der, altfor kupert.

I morgen er det handletur til Sverige. Blir litt hamstring da. Bl a Kvarg, den er god, lite fett, mye protein, men søta med aspartam, ikke så glad i det. Og svin indrefilet er også ok slankemat.

Ha en god helg alle sammen!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke, nye muligheter!

Ryggen går så der... Litt opp og ned, og hadde helt ærlig håpet å være bedre nå, enn det jeg er. Men får bare fortsette å gå til behandlinger. Idag var det hoftene og bekkenet som fikk kjørt seg hos kiropraktoren. O boy! At jeg skulle være så stiv over hele linja, da. Skummelt! :o

Men skal prøve meg på en saaakte joggetur i kveld, med mye tøy og bøy etterpå. 

Ellers viste vekta 68,9 på fredag. Og stabil gjennom helga, noe jeg er fornøyd med. Så håper jeg den årlige "januar-oppgangen" er over for denne gang, og 69-tallet en saga blott, og at jeg kan konsentrere meg om komme meg nedover 68-tallet. Igjen...

o5i8bbw.png

Ha en fin uke alle sammen!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

God bedring, Bijou. Får håpe disse ryggproblemene dine ikke blir langvarig.
Jeg har gullmedlemsskap innimellom, her inne så kanskje derfor jeg ikke har mistet noe siden 2016.

Var litt sur i slutten av uke og gikk inn og så på vekta mi. 
Hver gang jeg kommer nedover igjen, går jeg opp 1 kg over natta og når jeg drar hjem går jeg ned 1 kg.
Så dermed vil jeg tro at vekta hjemme i Norge viser 1 kg mindre enn her nede.
Så dermed er jeg på 68 tallet igjen... og så får jeg ta det derfra og forsette å skjerp meg :)

Min uke som er over ble ganske bra, synes jeg.
Kcal inntak er i snitt på 1510.
TP - 15,2
Skritt 10 200 tilslutt :)
Men vekta viste 68,4 kg - det liker jeg ikke. Men får ta det derfra og så får jeg se hvordan det blir om ei uke.

Siden onsdag har jeg danset hver kveld, Ja, dag i går, Te dans :)
Men i dag har jeg ikke gått et skritt - sittet på terrassen og kost meg og i kveld blir, det heller ikke noe dans :)

Tror ikke jeg klarer å spise noe mindre når jeg er såpass aktiv. 

Ja, vi burde vel lage en plan.

Neste onsdag har jeg tenkt å ta en uke med bare supper til lunsj og middag.
Frem til da blir det en del utespising fordi det er mange dansere nedover nå :)
Men når de får dratt skal jeg prøve å rense kroppen og så får jeg se hva jeg gjør videre.
Veien blir til mens jeg går :) som vanlig.
Kanskje 5/2 dietten etterpå. 
Bare spist 800 kcal i dag, så da kommer jeg under 1000 kcal i dag og det er nesten fastedag.
Særlig vist det ikke blir mer enn 800 kcal og nå er jeg stappa mett, så kommer jeg meg i seng tidlig så skal dette gå bra.

Flott tirsdag til dere og god uke :)


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Januar er en rar måned...

 Det henger liksom igjen med julekilo før en får kommet igang for alvor....

Synes jeg var ganske flink sist uke, men jomen står den vekta på over 66.

Tar fram knekkebrød dietten, og synes jeg greier å følge den ganske bra. Men er vel ikke nøyaktig nok.

Kan nok stramme inn litt på den også. Er nok lurt å veksle ganske mye, slik du gjør, Tjorven,  med forskjellig mat, så en ikke begynner å fyse, da er det gjort. 

Merker også at om en kjenner at man er litt sulten før en tar noe, så er det en god indikator på at noe skjer.

Også lurt å ha en liten " pisk" bak døra, som å skulle på et eller annet, fest, jubileum, avtale med legen osv...(jeg har en kjempesuper lege som tar alle folk på alvor og er interessert i sine pasienter, han har hjulpet meg mye med alle disse kiloene som har blitt borte) som får meg til å skjerpe meg. 

Jeg gikk også en lang stund på legekontoret hver uke og veide meg hos damene der, det var også forpliktende. Men litt flaut å spørre om det nå igjen, for de siste kiloer, om og om igjen.

Henger også  opp noe jeg gjerne vil ha på meg, til en anledning,  og tenker at Den skal sitte pent og ikke som pølseskinn.

Alle monner drar...selv om det egentlig er karakterstyrke som er litt sliten....

Ha en god og optimistisk uke!

 

  • Takk! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Javist, kan vi spise masse godt. 
Ute å spiste i dag. 
Fersk suppe, godt å mettende :)
Men vekta viste 69,5 kg i dag.
Jeg skjønner ingen ting.
Men jeg begynte igjen med østrogenplaster da jeg kom ned. Kan det være den som gjør at alt går ut av balanse... 

Bare gått en rolig tur i dag, men det har da blitt 7000 skritt. 
Men i går ble det rundt 900 både skritt og kcal :)
Ser ut som jeg havner på 1450 kcal idag. 
Litt mindre enn snittet forrige uke, så fortsetter jeg slik blir det bra inntak.

Dans i morgen, både kurs og på kvelden :)
Være med som kurs leder i morgen, så da blir det ikke mye dans, men må jo vise skritt :)

God uke videre og flott onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det onsdag igjen. Jeg som hadde tenkt å være aktiv inn på her. Men denne uka her har vært så hektisk, og jeg er bare glad for å ha holdt vekta noenlunde. Selv om jeg skulle ønske at den viste nedgang. I tillegg fikk jeg mensen i går, så jeg bare HÅPER det er det også som spiller inn, for jeg syns jeg har vært flink. Jeg har ikke komt i gang med kcal telling. Jeg tror kanskje det må være løsningen. Men det er sånn stress. Men viss jeg lager meg en sånn ca plan, det tror jeg må til. Og jeg bør ikke ha mer enn 13-1400 kc inn pr dag. Jeg har ikke fått trent noe særlig denne uka, bare et par tre kjappe gåturer. Det er for lite. Særlig når jeg ellers har stillesittende arbeid. Sukk.. Så her trengs det skjerpings på mange felt. For jeg har tenkt å følge planen min. Jeg må bare klare å virkelig sette inn støtet. Jeg kjenner meg SÅ igjen i dere som skriver at det er noe med disse julekiloene, det tar liksom litt tid uti januar før man er på rett spor igjen. Men nå har vi bikket både 20. og 24.januar, (en mnd siden julaften), så for min del tenker jeg at NÅ MÅ HVERDAGEN HA BEGYNT. Det gjør jo ikke saken noe lettere at jeg skal på en hotellweekend med min kjære i helga. Men jeg er bare nødt til å ta fornuftige valg, og tenke på linjene. Det skal vel gå greit. Jeg må i alle fall få laget meg en kcal-plan, slik at ikke alt sklir ut. Jeg er veldig motivert for å gå påsken i møte i en slankere utgave av meg selv. For jeg vet hvor vanskelig det er når det blir april og mai - da har man i grunnen mer enn nok med å holde vekta. Og vipps så er juni og sommeren her. I august skal vi også til syden med familien, det er ikke noe vi gjør hvert år. Så dermed har jeg så veldig lyst til å føle meg vel da. Og jeg vet at dette må jeg tenke på nå, og ikke når det er 5 uker igjen til sommeren. Så jeg akter å brette opp ermene og fortsette med friskt mot, og neste gang skal jeg se 66 tallet igjen. Det er bare helt sikkert! Kjekt å høre fra dere andre også.. Vi skal nok sammen komme oss nedover 60tallet denne vinteren. Jeg heier på oss!! Og jeg håper dere alle får  ha god helse og gode rygger og alt som trengs til. Selv har jeg ingen slike plager, så jeg har virkelig ingen unnskyldning for ikke å trene. I takknemlighet for at alt fungerer, bør jeg virkelig komme i gang igjen med å trene tre ganger i uka, slik jeg vanligvis gjør. Målet mitt er å komme i gang med det denne uka. Så innen søndag skal jeg ha hatt meg 3 økter med spinning og litt styrke. Ønsker alle en god onsdag videre :) Så gøy med deg, Tjorven, som får danset så mye. Sikker på har det veldig flott! Du får nyte dagene :) Syns du likevel er flink som ønsker å holde fokus og som teller kcal!! Og SÅ mange trimpoeng da, slå den!!! ;) Sekstito, veldig viktig det du her skriver om å ha en pisk bak døra, eller noe man ser frem til - noe som motiverer en, mer enn bare et tall på vekta! Så der vil jeg gjøre som deg og tenke meg litt godt om og visualisere hva som kan være mine "ønskemål" til den og den datoen. Bijou, helt enig med deg - nå kommer vi oss bort fra det fæle 69 tallet (jeg har også sett det etter jul) - og videre nedover. Jeg er sikker på at dette skal vi klare. Jeg vil bare ønske deg riktig GOD BEDRING, og håper det går bra med den saakte jogginga som du tenkte å prøve deg på. Måtte du få ha god helse og komme inn i det gode joggesporet igjen, jeg husker du var helt rå der!!!

10.01.18: 68,5 kg

17.01.18: 67,3 kg (ned 1,2 kg fra forrige uke)

24.01.18 67,5 (opp 0,2 kg fra forrige uke)

31.01.18

Ekstraveiing mandag, 05.02.:

07.02.18 På utenlandsreise

14.02.18 Valentinsdagen: Her bør jeg ha kommet meg ned på 65-tallet, gjerne under.

21.02.18

28.02.18

07.03.18

14.03.18

21.03.18 Her skal jeg være i mål: Under 64 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står bare og slurer i startgropa her...og nå er det straks februar.!

Har ikke mista motivasjonen, som jeg gjorde engang,  skrekk og gru, det var vanskelig å få igjen forresten!

Men det er en fram og en tilbake,skjer så mye. Mange kurs i det siste, både på jobb og frivillig jobb, med mye mat servert.

Unnskyldninger.... vår værste fiende!

Jeg må ha noen vanlige dager snart, og trå til noe skikkelig for å komme igang.

Jeg vet så inderlig godt hvordan man gjør det...men det må ha blitt noe feil med " dørstokkmila".....

God helg til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, savner litt "vanlige" dager jeg også, Sekstito. Det er da man best klarer å holde seg på den smale sti. Når stort sett alt er på stell og plankekjøring. På en annen side, hvor ofte er det egentlig DET...? :unsure:

Her føles de to siste ukene ut som en slags unntakstilstand, pga. ryggproblemene. Først en uke hvor jeg var 100% sykemeldt, deretter en uke med 50% sykemeldt, og frykter at denne neste uka også blir 50%. Ting går mye saktere fremover enn jeg først hadde håpet. Jeg er nok litt for utålmodig her. Skal til ny time hos kiropraktoren imorgen, så jeg får høre hva hun sier, om siste status.

Fikk til 1 joggetur i forrige uke. Og vekta på fredag viste 68,7. Så det er da i alle fall 200 hele gram ned siden forrige uke... Man får fokusere på de små lysglimtene som finnes.

Men følelsen er altså at jeg står veldig på stedet hvil om dagen. Både på den ene og den andre måten. Håper virkelig februar bringer mer piff med seg!

Ha en fin siste uke av januar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...