Gå til innhold

Sommerprosjekt ble til vinterprosjekt, men vi gir oss ikke før vi er i mål. Nok er nok :)


Anbefalte innlegg

Hei hei :)

Bijou - Gratulere med 69 tallet :)
Ja, med en 7 åring i huset, kan tiden til tider blir for kort til en selv og med full jobb.. - flink er du :)
Ja, da er det 7 år siden vi havnet i vårt første forum sammen :) 

Sekstito - wow - 63 tallet ❤️  Herlig. Og det selv etter sommeren. 
Men når en klarer å være aktiv så skal en klare å holde vekta, også. 
Ja, håper å se deg her, selv om du er ferdig.
Vi har jo hatt mange år sammen :)
Er vel 7-8 år med deg, også, da :) 

Var hos legen å spurte om jeg kunne få noe som hjalp meg med å gå ned i vekt.
Det hadde han, men det var dyrt og bivirkninger var kvalme, svimmelhet og hard mage og det er 3 ting jeg sliter nok med fra før av.
Så da droppet jeg det i første omgang...


Har ikke klart å holde meg til 5/2 enda denne uka,
men har et snitt på rett under 1300 kcal. 
Og vekta har som vanlig hoppet opp litt, igjen...

Flott dag videre og uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjorven45: Jeg forsøkte også 5/2 en periode, men det fungerte ikke noe særlig.  Jeg har levd på 1300 kcal over lang tid og har nå fått beskjed fra PT om at jeg må øke inntaket for å få opp forbrenningen igjen.  Jeg prøver i første omgang med 1400 de dagene jeg ikke trener og 1650 de dagene jeg trener (veier 67,4 kg og har forholdsvis stillesittende arbeid.  Det viser seg at det fungerer!  Kanskje en tanke for deg også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror også at det funker dårlig med for lite kalorier over lengre tid.

man blir så lei av det også...å holde på med den tellinga.

For meg så funker det best med vanlig, sunn mat, mat jeg gleder  meg til, det kan godt bli 2000 kal en dag jeg er veldig aktiv.

Og neste dag kan det knipes ganske mye inn. 

Da skjer ikke det med at kroppen nedjusterer forbrenninga.

Nå ligger jeg på et sted mellom 63 og 64.5, og spiser GR mat, mange fine oppskrifter. 

Skal prøve å holde meg der til høsten kommer, kanskje tar jeg en liten sjau da med noen få kilo til.

Ha en flott helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Helga gikk visst i en fei og jeg fikk ikke tid til å rapportere inn fredag, men gjør det nå.

Til tross for 2 joggeturer forrige uke, svingte det opp igjen til 70,3 kg, på veiedag. Men, det var PMS-uke, så tar det ikke så tungt. (Syntes helt ærlig det var knall vekt, siden jeg pleier å gå opp 1 hel kg og vel så det akkurat den uka. Og det gjorde jeg ikke nå! ? )

Uansett, en helg med masse bursdagsfeiring fulgte. Men jogget igjen i går, søndag, så vekta holdt seg stabil. Mensen er kommet nå, så håper å snart se 69-tallet igjen.

Apropos kalorier og forbrenning og sånn... Nå har jeg ikke registrert kalorier på en stund, MEN da jeg både gjorde det OG trente ved siden av OG gikk nedover til trivselsvekta sist, så fungerte det best når jeg også lå på 15-1600 kalorier i snitt, over tid. Da gikk jeg ned. 1300 og sånn funket ikke, for meg heller.

Ha en fin uke, folkens! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Det ble visst en ferie uten så mye internettilgang. Når jeg hadde var det via mobilen og skrive på forumet via den gav jeg opp etter noen forsøk. Vekta jeg hadde med meg på turen tålte det ikke, så må få kalibrert den på noen måte, Den viser alt fra 83.87 kg etter hvor på gulvet jeg setter den, også der det fungerte å sette den før jeg dro på ferie :P

Jeg har gått opp i ferien, trenger ikke vekta for å kjenne det, samt snek meg på vekta på jobb i dag, og selv om jeg ikke husker hvordan den var ifht min så har jeg gått litt opp. Selv om jeg synes jeg var så flink, men all den kjøringen (3250 km) hvor jeg ikke kjøpte godis og hadde med matpakker hele veien. Skrekk og gru hvordan det hadde gått om jeg hadde sluntra unna med det ?

Men nå er jeg tilbake, og har bestemt meg for å slutte med alt av godis. Skal kunne spise litt nøtter og bruke gulerøtter og dip å kose meg med i helgene. Kanskje noen is om  høsten blir varm, men da kun saftis! (etter jeg har spist opp kroneisen jeg har i fryseren) Det er eneste måten for meg å komme meg skikkelig på rett kjøl igjen. Jeg vet det er et mareritt i starten, men så Jˆˆˆˆˆ deilig når jeg har kommet over kneika. Hei gjerne på meg, for det trenger jeg, spesielt i starten!

Skal i bursdag på fredag, da blir det pizza og jordbær, ellers skal jeg klare å holde meg på matta :)

 

PS: Det over her ble skrevet i går, men jeg har visst nok ikke fått posta det.. Det ble en liten treningsøkt i går kveld, og er fornøyd  med det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Ja, 63førjul, kanskje du er inne på at en skal øke kcal for å se hvordan det blir.
Spent på om det funker for deg. Ser du fikk opp den ene uka. Men du nærmere deg målet da. 
Bare 4 kg igjen :)

Sekstito - Ja, du har hatt en aktiv og fin sommer. 
Vekta di er flott, også. 
Ja, håper å se deg litt her inne.

Bijou - Ser ut som vi to ikke skal være under 70 kg, bare nede og snuser og så opp, igjen fra 69 tallet.
Men kanskje vi spiser for lite , også?? Ser du skriver noe om det, så du har vel oversikt :)
Du er jo flink til å trene så håper du finner ut av det, så kiloene raser uten å sulte seg, for da raser de opp, igjen..

PolarErMinVenn - Ja, du hadde i hvertfall fin kontroll på kjøreturen :) Lett å kjøpe noe å putte i munn da.
De Dugg ispinnene har bare 64 kcal, og da kan en unne seg en slik i ny og ne, ja, kanskje hver kveld, også :)
Javist klarer du dette. Når du setter i gang, vet jeg at du holder fokus, så jeg er ikke bekymret for det ❤️ 
javist, heier vi på deg alle sammen :) 
Alle sammen heier på hverandre, så skal vi nok komme i mål, kanskje allerede til jul :) Gi opp - Nei, det gjør vi ikke ❤️

Så var det meg da..
Mandag opp 500 gram på ei uke. 
Snitt inn var 1350.

Så leste jeg 63førjul sitt innlegg med å øke, javel, jeg hadde ikke noe å tape på det. 
Ja, bortsett fra å øke i vekt, men det gjorde jeg jo uansett.
Så disse 4 dagene denne uka har jeg et snitt på 1700 kcal, 1500 en dag og 1900 en annen
og har faktisk gått ned 700 gram siden mandag, men får jo se om det holder helga gjennom da.
Når jeg ser at jeg har gått ned i vekt skal jeg bli så flink og da spiser jeg alt for lite... 
Fortsatt ikke trening her, men kiloene skal ned for det :)

Nå er jeg jo i den periode jeg bruker å går mest ned i vekt. 
vet ikke om det har litt med høstdeppa, eller at jeg snart skal ned til sommer og sol :)
Må jo se litt bra ut når jeg skal på stranda.
Men har klart å holde vekta bra i sommer, ikke noen store oppganger, så kanskje jeg får en stor nedgang ❤️
Hehe - sikkert ikke men håper det ikke blir så mange oppganger. Men sakte og fint ned 5 kg til jul :) 
Det er mitt mål.

Og sammen skal vi greie det ❤️

 

God helg og så må vi ta noen god valg. 
Grilling her i morgen, men med salat og bakt potet, trenger det ikke bli så mye kcal :)



 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Du er flink du også Tjorven, artig å lese det du skriver også! Det ble 8 twist på meg i bursdagen i går, og litt fløteis til jordbæra, men ganske fornøyd likevel. Har ikke kjøpt godteri selv, så det er jo en start ;) Jeg har en avokado jeg skal ha på knekkebrød i løpet av dagen i dag, ellers blir det bare shake på meg i dag og i morgen. Det er ikke for å gå masse ned i vekt, men å komme ut av en litt uheldig rytme med maten, har lyst på altfor mye "ræl" og da er det letteste for meg å ikke skulle forholde meg til annet enn den shaken et par dager. 

Jeg må få fiksa den vekta så jeg får fulgt med... Kjenner jeg er ganske avhengig av å gå på den!

 

God helg til dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta har blitt min hjelper med å holde vekten! 

Og det funker ganske bra! 

Så fiks vekta di, PolarErMinVenn! Og bruk den med god samvittighet!

Bijou 2 , vi har vel også fulgt hverandre i flere år, som Tjorven og jeg? 

Min signatur , Sekstito , er nok fra det første kurset med GR...altså snart 10 år siden....

 

Jeg tror nok at å være på disse trådene er en stor hjelp til å " henge i stroppen" med å holde vekta sånn nogenlunde!

Hvis en hadde gitt etter det å ha lett for å bli overvektig, så kunne jeg nok hatt et mye " tyngre" liv på mange måter! Er veldig glad for å få henge med her, og få inspirasjon til å holde fokus.

 

Blir spennende å se om litt mer kalorier kan gjøre susen, Tjorven! Synes å huske at vi har hatt det eksperimentet før flere ganger, og at det faktisk stemmer.

Jeg ble så fryktelig lei av det der med å holde seg under en viss kalori ramme hver dag, orker det rett og slett ikke mer.

Nå har jeg vært ute på flere hytteturer, og dessuten en utrulig sjømat kveld igår!!  og vekta viser røde tall, da har jeg en jobb å gjøre.

Det blir dager med magert inntak, og dager med normale inntak. 

Vekta viser vei. 

Om noen uker blir det 14 dager på en stor cruisebåt, der kan det bli mye fristelser...Heldigvis har reisefølget samme tilbøyeligheter med vekt, så vi skal legge en skikkelig slagplan...med masse aktiviteter.

Lurer på om de har vekt der? 

God helg til alle!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Da er sommeren ferdig, og den gikk fort!! Jeg var vekkreist 3 uker, mye uten internet, og nå har vi hatt noen hektiske uker med div oppussing av hus o.l., så jeg har ikke vært så aktiv på forumet (dvs, ikke i det hele tatt siden slutten av juni). Da jeg kom hjem fra ferie (aktiv sådan), veie jeg 68.3, men sååå har jeg gått opp igjen ca 2 kg :(

Jeg har trent begge dagene i helga, og skal kjøpe meg elsykkel snart. Sykler en del til jobb, men det er 17 km hver vei, og jeg er redd det ikke holder utover høsten. Har også lagt merke til at det blir mindre trening på andre aktiviteter, feks styrke/løping/sirkel osv når jeg sykler så mye. 

Ellers er det hovedsakelig kostholdet her jeg må endre på, sier de ikke at kosthold er 80 prosent og trening er 20 prosent? Da nytter det jo ikke å være flink å trene, hvis man likevel spiser for mye ?  

Ny uke imorgen, og nye muligheter!!

 

Klem fra Snegla, som snegler seg nedover vektskalaen snart.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg helt tror på de forholds talla, Snegla....

Sikkert noe i det, men sååå mye? 

Vet iallefall at om en hadde gått over til et liv med veldig liten aktivitet, måtte en spist som en fugl....

Og fått pudding muskler.

Trening er jo så bra for alt mulig, både fysisk og psykisk. Vi hører stadig mer og mer om det.

Tror på det.

Jeg omgjør litt kjedelige ting til " dette er fin trening", så som mye av tungt hagearbeid, som egentlig ikke er så gøy lenger... til noe positivt for kroppen, da blir det motiverende. Så kan en holde på litt lenger.

Jeg driver på og kniper nå, for å komme ned fra det røde tallet igjen. Tror nok det skal gå innen uka...håper jeg.

Ha en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

PolarErMinVenn - Hva slags shaker lager du?? Kjøper du pulver og lager av??
Jeg har vurdert smoothier og juicer noen dager, men kommer ikke i gang.
Ja, vekta er både venn og fiende og kjekt å ha :)
Lykke til med ditt opplegg :)

Sekstito - Ja, vi har prøvd masse forskjellige varianter :) 
Skal du på 14 dagers cruise?? 
Vekt har de nok ikke, men får håpe de har både dans og trenings rom :) 
Er det virkelig ingen som har tenkt på reisevekt ;) Vi har jo reisestrykejern, reisevannkoker osv :)
Kanskje vi skal prøve å lage en reisevekt
Flink du er som klarer å holde vekta ❤️ 
Ja, jeg så trening i alt, før, men med utmattelsen er det ikke så enkelt å gjøre noe som helst...

Snegla - Velkommen igjen :) Koselig å se deg.

 Ja, den vekta er ikke lett å holde styr på.
Ja, de sier at mat er kilo og trening er gram - noe jeg håper stemmer...

Her ble det alt for jevnt inntak av mat denne uka.
1630 kcal i snitt inn
Forbrent 1785 kcal
3985 skritt i snitt. 
Dette ga heller ikke nedgang... 
Jeg hopper opp og ned mellom 70,7 og 71,8 kg.
Fredag 70,7, lørdag 71,8, i dag 71,5 kg. 
Feber i 2 dager nå. 
Ja, og slik går nå dagene... 

Ny uke, nye muligheter  til oss alle sammen ❤️

Flott tirsdag og uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta i går ble en negativ opplevelse.  Opp 1,4 kg med å ligge på 1400/1650 kcal og trent 3 ganger.  Jeg var riktignok på fest på lørdag, spiste godt og unnet meg kun 1 kakestykke og 3 sjokoladebiter og 3/4 flaske hvitvin,  men det skal da være mulig å kose seg litt!!!  Satser på at det er fordøyelsen som har vært treg, men dumt å skylde på det.  Nå er det 5 kg til målet.

Det positive var en bodyscan jeg tok i går.  Den viste nedgang i fettprosent på 2,4 prosent og samme muskelmasse siden februar, og den metabolske alderen viste 33 år (og jeg er 46).  Skal være fornøyd med det:rolleyes:

Jeg tror på variasjon og ikke minst planlegging av middager.  Lett å spise sunt og godt når man har ingrediensene.  Grethe Roede oppskriftene har blitt en slager hos oss.

Noen som har tips i forhold til mellommåltider når jeg ikke kan fordra verken yoghurt, kesam, skyr, cottage cheese etc.  Vanskelig å finne andre alternativer enn frukt.

Ha en god uke.  Jeg synes dere er flinke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bodyscan er oppmuntrende!

vi tok det før og etter et kurs" 60 dagers fokus" det viste stor forskjell, jeg gikk ned mange kg på det. Særlig fettprosent husker jeg.

Idag har jeg kjøpt barer på Meny , 6 stk for kr 10. Men det er jo 100 kal i hver, ganske mye? Og de er små. Gode da. Og vi går langt før de kommer frem, ikke på småturer...

Har aldri brukt det, men har en treningsvenn som alltid har med, så nå får jeg gi litt igjen!

Prøvd å lage selv også, for lenge siden.

Sikkert bedre med en appelsin.

Jeg bruker ofte suppe til mellommat. Gjerne m grønnsaker. Det metter. Har med på termos om en er borte.

Det går nedover med meg...

Heldigvis bare på vekta.

God tirsdag!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Ja, bodyscan tok jeg ofte før, det var jo så moro.
fett forsvant mer muskler for hver gang og alderen ble lavere og lavere.
Tar jeg det nå blir jeg vel 80 år, som jeg føler meg, eller jeg må vel si 95, ettersom jeg har en sprek far på 86 år i dag, og ei tante på 91 år om noen måneder, som også, er sprekere enn meg.

63førjul - godt du har denne testen å gå etter.
Muskler veier jo mer enn fett. 
Etter en slik kveld kan det ta noen dager før kroppen kommer i balanse med veske og avfallsstoffer ut.

Sekstito - så herlig at vekta går nedover ❤️ 

Her er det bare kaos for kroppen og jeg skjønner ikke helt hvorfor.
I går 1500 kcal inn, klarte å gå en times tur.
I dag vekta opp 800 gram til.
Men gir jeg meg...
Nei, men er oppgitt akkurat nå.
Bare 1100 kcal inn i dag og ligget meste av dagen og snart i seng, igjen.

God uke videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Da har det gått noen dager av uka, og jeg har om jeg skal si det selv (og det kan jeg vel), vært ganske flink med kostholdet.

Det har bestått i brød/knekkebrød til frokost og lunch. Mellommåltider har vært gulrøtter, yoplaitjogurt, lompe m/salat og magert pålegg e.l. Lompe er tips til deg 63førjul som ikke er så glad i melkeprodukter, evnt kokt egg? Eller suppe selvsagt, som sekstito foreslo her. Det er jo iallefall deilig utover høsten! 

Middag har vært mye grønnsaker m/div kjøtt/fisk, og prøve å begrense mengden karbohydrater. 

Kveldsmat har stort sett vært knekkebrød m/cottage cheese, eple og kanel, evnt annet pålegg. 

Jeg har trent 3 av 3 dager (foreløpig). Har ikke vært på vekta enda, skal på den igjen til tirsdag tenker jeg. 

Hvor tar dere bodyscan damer? Jeg vet ikke om jeg vil se hvor ille det står til hehe! Positive er jo dersom man får til fremgang da ?

Ha en fortsatt fin uke, jeg er tilbake igjen til helgen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bodyscan var med i et kurs jeg var med på engang. De burde hatt det på legesenteret?

Sommeren tok brått slutt nå. Men iår ble vi skikkelig metta, aldri bada så mye i voksen alder før tror jeg.

Nå er det tilbake til de vanlige aktiviteter, litt mer jobb, treningstimer på senter, yoga, hundetrening og to dansekvelder, både sving og gammeldans denne sesongen. Dans er gull verdt, det er super trening for kropp og topp, og så blir en så glad av det.

Anbefales på det sterkeste!

Har ennå litt igjen til den lovlige siden av den røde streken, men jobber med det...

Ha en flott uke!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Jeg har vært flink m kostholdet denne uka, og ikke spist meg stappemett, heller ikke utenom måltidene. Drakk en alkoholfri øl på lørdag, og litt saltstenger igår.. 

Meeen jeg har oppdaget at jg er gravid... (derav alkoholfri øl). Veldig tidlig enda da, og man vet jo aldri om det går veien. Jeg hadde tenkt/håpet å gå ned ca 5 kg før jeg evnt ble gravid, men da er vel den planen strøket av lista. BMI er nå 24.2, så jeg er vel ikke klassifisert for å slanke meg i svangerskapet heller. La på meg 12 kg sist (for halvannet år siden), smatt tilbake i buksene på null komma niks, men sååå gikk jeg opp ca 6 kg i barseltida.. de som sier amming får kg til å rase av.. de vil jeg gjerne ta en prat med! 

Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre videre her nå med slankingen, men jeg tenkte å følge dere uansett som en form for ‘damage control’ ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Snegla - Gratulere så mye. Så fint du vil følge oss :)
Spennende tid.
Det går an å holde vekta gjennom hele svangerskapet, da har du gått ned når du føder :)
Men det blir jo en del væskeansamling og div, så litt opp må en regne med når du ikke er overvektig :)
Som enna sier - ikke usunt så går det bra :)
Snakk med helsesøster og jordmor om det, så går det nok bra.
Enig med deg, ikke noe problem å gå opp i vekt mens en ammer.
Jeg gikk ikke opp mer enn 5 kg da jeg gikk gravid, men 10 de 8 månedene jeg ammet...
Ingen regler uten unntak :)

Sekstito - For et herlig program du har på den aktive siden ❤️ 

Her er kroppen helt ute av lage.
Inn 1450 kcal
Forbrent 1850 kcal
Skritt 5985.

Dette ga enda en oppgang på vekta.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snegla: Gratulerer! ☺️ Så hyggelig! Og prøv å fortsette å trene, det er gull verdt i svangerskapet altså. (Hilsen hun som ikke trente i sitt, men satt på rumpa og spiste Monkey Bars.)

Ja, djizzzez! Her snur man seg rundt 1 gang og så er det gått 2 uker siden forrige rapportering alt... Igjen. Jommen bra dere andre holder liv i tråden. 

Jeg henger med i stroppen, på et vis, selv om vekta ikke vil samarbeide. Jogginga fikk et brått opphold for et par uker siden, da løperkneet mitt slo seg vrang igjen. Har slitt med det siden i vinter og er ganske sikker på at det henger sammen med korsryggen, hoftene og bekkenet. For jeg har slitt mer enn normalt med det også, samtidig. Jeg trenger sårt mer styrke, i nevnte områder. Men så var det orken og tida, da... 

Uansett, neimen om vekta vil holde seg under 70 særlig lenge, nei. Ligger på 71 blank nå, etter helga.  Pfffftt! ?

Fikk kjøpt meg en sånn støttestrømpe sak til kneet og har gått med den periodevis i 2 uker nå, og smertene har faktisk forsvunnet. Men har heller ikke løpt noe. Og har vært flinkere til å ta litt mer styrke. Så satser på en prøve-løpetur igjen nå denne uka. Håper kneet holder, og at jeg kan fortsette. For uten trening har jeg null sjanse til å komme meg nedover på vekta. (Eller, det føles i alle fall slik.) Maten går rimelig greit, men registrerer ikke, så strengt tatt vet jeg jo ikke. Må kanskje krype til korset og registrere igjen...? Isj. Sist fant jeg vel ut at det var bedre å registrere 2-3 dager i uka, enn ingen i det hele tatt. Tror jeg går for den, i første omgang.

Lykke til i kommende uke dere andre også!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Samme her Bijou, har tnkt på det flere ganger men så blir det så seint også rekker jeg ikke lese alle innlegg, og hvertfall ikke svare på noen av de, men nå må jeg bare!

En rask kommentar - Tjorven - Jeg bruker Herbalifepulver som jeg ar i juivće eller melk og har også fryste bær i. Uten pulveret metter det ikke nok for min del.

 

Vekta lever fremdeles sitt eget liv (både min og den digitale for øyeblikket) Har ei ana vekt jeg skal sjekke meg på i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Mensen kom i dag, så smertehelve var i gang fra sene nattetimer som resulterte i mareritt og at jeg resite hjem fra jobb, men kunne for en gangs skyld jobbe litt hjemmefra så lapp både egenmelding eller bruk av avspaseringstimer. Klarte til og med å la være å kjøpe sjokolade i dag. Tok meg en nutrilettbar og det ble pommes til middag, men totalt sett fornøyd med dagen- Jernviljen er tilbake (tror jeg) så skal det gå rettveien. Jeg skal møte "sommerflørten" i helgen som kanskje ser ut til å bli mer enn bare sommerflørt, DET er veldig hyggelig. Og ikke minst så liker han meg akuaratt slik jeg ser ut, så endelig gjør jeg dette kun for MIN egen del, og fordi noen andre mener jeg burde. Det kjennes godt! Ikke det samme stresset rundt det, egentlig kjenner jeg en glede ved å skulle jobbe meg litt nedover på vekta og få tilbake min sunne livsstil, som jeg jo vet at jeg trives best med, nårjeg bare har kommet litt ut av denne dårlige spiralen. 

Ønsker derre alle en flott fredag og en strålende sunn helg :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PolarErMinVenn: Lykke til med sensommerflørten! ☺️ Høres spennende ut!

Yes, her kommer min 2. rapportering inn på 1 uke. Wow! ? Fredagsveiing ble lørdagsveiing, men shit au. 70,0 kg viste vekta. Som jo faktisk er ned. Til tross for at det ikke ble noe jogging på meg i forrige uke, likevel.

Og jeg registrerte vel inntak i 2 dager, før det også kokte bort i kålen. Men vet at jeg spiser rimelig sunt for tida, okke som. Ja, sånn bortsett fra i helgene, da... Da er visst alt lov. Hm!

Vel, ny uke. Tut og kjør! 

Lykke til dere andre også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å hilse på dere, flinke og hyggelige folk!

Hyggelig med familie forøkelse, Snegla, gratulerer!

Tjorven, håper formen din bedrer seg! Blir du hjemlig i vinter, eller skal du til varmere strøk igjen?

PolarErMinVenn, spennende med forelskelse. Har alltid sagt at det er verdens beste medisin, for alt!

Bijou, gode vaner med sunn mat, er det som holder i lengden.

Jeg orker ikke flere " kurer", blir helt sprø av dem....

63førjul, veldig lurt å ha ingrediensene klare, bruker du matkasser kanskje?

Jeg var så " lur " å hamstre slike tur barer på tilbud, de ligger nedi boden og roper på meg om kvelden til krim lesing på senga...går det an å være så lett lurt?

MEN!

Vi gir oss aldri, det er mottoet her tror jeg! En må bare passe på det som legger seg på, og få det av igjen fort som fy.

Klamrer meg fast til 64-65 tallet, nå er det snart 2 ukers cruice, og det blir spennende å se på all den maten og prøve å balansere inntak og uttak i aktiviteter... Veldig spennende! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...