Streber Skrevet Mars 8, 2018 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2018 Hei! Forrige gang jeg brukte nettsiden gikk det an å lagre flere matvarer som et måltid, for så å hente alt sammen opp igjen neste gang man spiste det samme, ved å søke på / skrive tittelen på måltidet man lagret. Det kan jeg nå også, men jeg får ikke hentet det opp igjen, det "finnes" liksom ikke. Har noen erfaringer med dette, er det noe feil, eller er det jeg som gjør noe feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
epler Skrevet Mars 8, 2018 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2018 merkelig... jeg fant igjen et måltid som jeg hadde lagret for mange år siden.... hm...... sikker på at du husker hva måltidet het? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sørfjordnes Skrevet Mars 9, 2018 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2018 Hei! Når du går inn på dagboken der du registrerer mat kan du finne en «min mat» . Herunder finner du «mine måltid». Du skal da få opp alle måltider du har lagt inn ?. Da kan du også sjekke hva du kalte måltidet ditt. Håper du finner frem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå