Gå til innhold

Pangstart på slankingen


Gjest Donna
 Share

Anbefalte innlegg

Flinke Milda ?. Det er ikke bare, bare å stå imot når selskapene står i kø. Har ikke vært på veiing denne uka, men starter nytt kurs på tirsdag.

Skal på tur denne helga, og føler da at jeg mister litt kontroll. Får bare satse på at jeg har dette så i fingrene at jeg klarer å beregne og gjøre gode valg.

Går inn i en småvanvittig periode på jobb, og tenker at det er enda viktigere å være strukturert. Spesielt om jeg skal få inn litt treningstid.

Ha ei fortsatt strålende uke ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! 

Heier på deg Sørfjordnes! Det er inspirerende å lese om din reise mot et lettere liv! ? Med en veldig hektisk periode i anmarsj er det sikkert ekstra godt å ha et kurs å forholde seg til! Men uansett det er jo du som gjør jobben! ?

Er det noen andre som kikker innom her? Donna? Andre?

Min vekt har dessverre gått opp 1 kg siden sist.. Men jeg skal snu "trenden".. Det har vært full sommer her de siste ukene og beklageligvis lite trim og litt mye usunn mat.. 

Ha en fin dag og god helg til deg som leser dette! ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei  

Jeg vil snu den trenden jeg har nå startet på nettkurset 30. april og har gått ned 1.8 kilo "bare".

Jeg er tidligere operert for fedme imai 2013 og begynte på 100 kg og nå veier jeg 77.1. Ønske målet mitt er 60 kg så jeg har kiloer å gå ned. Jeg trener alt fra 3 - 5 ggr i uka, men det blir for lite med skritt ellers.Jeg vet at jeg kan klare det. jeg er ikke nybegynner på GreteRoede kurs Så jeg skal begyne på kurs til høsten også og gleder meg.

Ha en strålende helg fortsatt og dette klarer vi ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle :-).

Lenge siden jeg har vært innom her... Her vært ekstremt travle dager med med oppussing før salg av hus og diverse, men tror jeg har fått kontrollen på prosjektene nå :-). Har stagnert litt på 66,9... vært der i et par uker , og kommer meg ikke lenger ned! Her planer om å komme i gang å trene i morgen, har lagt det inn på kalenderen som det gode råd jeg fikk for et par uker siden. Og med ny jobb MED treningsfri en time per uke, så er det god motivasjon til å komme i gang det også :-). Blir spennende å se om det hjelper...!!

Ha en flott uke i sommerværet da dere ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Hei, hei. Nå er det lenge siden det har vært noe liv i denne tråden.. Men kanskje det er noen gamle eller nye som kikker innom her? ?Hvordan går det med dere?? ? Jeg gikk jo på kurs i vinter/vår og gikk jo ned endel... Beklageligvis har jeg ikke klart å holde vekta, men gått opp... ☹️ Så nå er jeg nesten der jeg startet igjen, men jeg gir meg IKKE. Nå er hverdagen her igjen og jeg tar grep. Mitt første mål er å gå ned 4 kg til høstferien. Jeg har veid meg i dag. Begynt å registrere maten og trim er jeg så smått kommet igang med. Har vært helt utenkelig med trim i sommer med den varmen som har vært her! Men nok er nok. 

Ha en fortsatt fin dag! ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Splitter nytt medlem kikker innom! :) Akkurat meldt meg på nettkurs, starter neste uke! Skal ned 62 kilo før BMI-kalkulatoren er fin og grønn!!

Kan si bittelitt om meg selv: Er i midten av 20årene, har vært overvektig siden barneskolen, og i fedmekategorien siden u.skolen. Nå er jeg alenemamma til ei lita tulle på under 1 år, og hun er min store motivasjon!

Håper vi klarer å holde liv i tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...