Gå til innhold

Pangstart på slankingen


Gjest Donna
 Share

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er 45 år, gift med en fyr jeg er veldig godt fornøyd med (stort sett;-) mamma til små barn, bonusmor til store - så hverdagen består av alt hva det innebærer av gleder og bekymringer.

De siste årene har jeg vært alvorlig syk, men nå går det mye bedre! Jeg har så smått begynt å jobbe igjen, og ønsker å ta flere slike grep som gjør at jeg får "tatt tilbake livet" og det inkluderer blant annet å passe inn i klærne mine (som jeg liker veldig godt, men ikke får på meg;-) og finne tilbake til meg selv.

Min ønskede vektnedgang dreier det seg om å snu en negativ trend hvor vekten har gått opp 10 kg på ca ett år. 

Jeg startet nå på mandag, da veiede jeg 73,8 kg, (er 1.68 høy) og ideelt sett så ønsker jeg å gå ned de 10 kg jeg har lagt på meg, men det aller viktigste er å stanse den negative utviklingen hvor jeg legger på meg hele tiden. 

Tirsdag fikk jeg imidlertid tidenes influensa og har nesten ikke klart å spise noe hele uken - så vekten viser allerede 2 kg mindre enn ved oppstart. Litt av en pangstart - anbefales dog ikke :-)

Så, la dette antieventyret - som jeg håper ender eventyrlig - starte!

Jeg veier meg på mandager, bli med a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...